Probleemloos bestellen en leveren volgens afspraak

Probleemloos bestellen en leveren volgens afspraak

Zeer slechte communicatie

helaas een slechte ervaring met dit bedrijf. Volgens de site was de levertijd van 1 product 2 tot 10 werkdagen. Uiteindelijk werd het product na 1 maand pas geleverd. Alle communicatie kwam van 1 kant (mijn kant) Ik moest de informatie er helemaal uittrekken. Er werd niets uit eigen beweging gecommuniceerd.

De levering liet even op zich wachten, maar het product is prima.

Na de bestelling duurde het enige tijd voordat de feitelijke levering gebeurde. Dit is goed gegaan en het product is in goede staat ontvangen.

Top bedrijf

Goed bedrijf je wordt het hele traject van bestellen tot Aflevering keurig op de hoogte gehouden.

niet zo goed

na 3 weken wachten werd het verkeerde artikel geleverd, vervolgens moest ik aan de hand van foto's bewijzen dat ik het verkeerde artikel heb ontvangen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u per mail op de hoogte gebracht over de vertraagde levering vanaf de fabriek. De gevraagde foto's zijn voor de leverancier. De foto's zijn natuurlijk niet om te bewijzen dat u niet het juiste geleverd hebt gekregen maar om zeker te weten wat u wel geleverd heeft gekregen zodat niet nog eens de verkeerde goederen worden verzonden.

Bijzonder tevreden

Snelle levering. Nadat ik een foutje geconstateerd had in een van de deuren heeft D&R dat supersnel opgelost door meteen de afspraak te maken om een nieuwe deur te laten leveren. Ben netjes te woord gestaan en ben zeer tevreden over de dienstverlening .

top!

Zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Heel fijn dat je in de showroom de producten daadwerkelijk kan bekijken. Volgens afspraak komen inmeten. Netjes op de hoogte gehouden wat betreft de levering en ook volgens afspraak geleverd. Keurig ingehangen en passend gemaakt. Zeker een aanrader!

Makkelijk, snel en goed

Zeer tevreden,

Alles geregeld volgens afspraak.

Dit bedrijf volgt de gouden regel, afspraak is afspraak.

Vakwerk!

Hele proces van offerte t/m plaatsing verliep prima. Goede communicatie en uitstekend vakmanschap bij de plaatsing.

Deuren correct geleved.

Prima prijs/kwaliteit. Levering op tijd.

Ziet er top uit ,

Fijn bedrijf alles super gegaan fijn commicatie en je word goed op de hoogte gehouden. Levering van de deuren was super fijne medewerker. Dus een bedrijf om zeker nog eens te kopen een aanrader. Kortom een zeer tevreden klant Groetjes Marten & Marie

Kozijn besteld en geleverd zoals verwacht.

Keurig op de hoogte gehouden van de order van de bestelling.

Snel, goedkoop en gewoon goed.

Snelle levertijd, fijne info op mail met status (als die veranderd is), schadevrije bezorging. Bovendien goedkoper dan menig andere aanbieder.

Prima product maaklijk en snel gemonteerd Enige nadeel de oplevering duurde 3 weken

Nette en prima aflevering door chauffeur

Prima prijs kwaliteit verhouding

Levering duurde wat langer dan gehoopt maar, alles is goed gecommuniceerd en de producten hebben een prima prijs / kwaliteit verhouding. Tip voor de website ik mogelijk in pakketdeals te doen of aanbieden van bijpassende producten.

Levering precies volgens schema, moesten wel nog wat na sturen, dat ging ook helemaal goed

Goed advies en concurrerende prijs. Snel en correct geleverd

Klantvriendelijk, betroiwbaar en goedkoop

Alleen het afleveringsbericht komt op het laatste moment. Gelukkig was toevallig thuis.

Mijn pakketje pas laat ontvangen

Duurde even, maar toen goed ontvangen. .

Beste Els, Via deze weg willen we u bedanken dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Op 28-03 hebben wij bericht van postnl ontvangen dat uw bestelling op 28-03 om 14:23 bij u is bezorgd. Vreemd dat wij deze beoordeling 31-3 pas ontvangen. Wij hadden het fijn gevonden dat u eerst even contact met ons had opgenomen voor het schrijven van deze review zodat wij, in dien nodig, actie hadden kunnen ondernemen om te achterhalen wat of waar het fout zou zijn gegaan. Wij gaan er gemakshalve vanuit dat u de bestelling ook daadwerkelijk heeft ontvangen omdat wij tot op heden verder geen bericht meer van u hebben ontvangen.

Zeer goede service

Nadat een deur na drie jaar gescheurd was en ik in contact kwam met D&R werd er snel gehandeld en een nieuwe deur kosteloos aangeboden. Zeer goede service.

Goede service!

Wij zijn naar D&R gegaan ivm het brede aanbod en de lage prijzen. De deuren zijn volgens afspraak geleverd. Omdat ik vergeten was om het gratis beslag erbij te bestellen kwam dat niet met de deuren mee. Na een belletje hebben zij dat snel geregeld.

Goed product en goede service

Voor de verbouwing van onze zolder 2 deur/kozijn combinaties besteld met de actie van gratis deurbeslag. Levering ging goed echter ontbrak er 1 set deurbeslag. Een e-mail met uitleg van de situatie was genoeg, heel snel kwam de reactie dat een extra set zou worden opgestuurd en dezelfde dag kwam de bevestiging dat deze onderweg was. Fijne service en fijne producten.

Keurige planning en levering van de deur.