Goed product en goede service

Voor de verbouwing van onze zolder 2 deur/kozijn combinaties besteld met de actie van gratis deurbeslag. Levering ging goed echter ontbrak er 1 set deurbeslag. Een e-mail met uitleg van de situatie was genoeg, heel snel kwam de reactie dat een extra set zou worden opgestuurd en dezelfde dag kwam de bevestiging dat deze onderweg was. Fijne service en fijne producten.

Keurige planning en levering van de deur.

Goede service, vriendelijke medewerkers en producten zoals verwacht

De levertijd was zoals beloofd. Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk personeel zowel aan telefoon als in de winkel. Het product naar verwachting en netjes verpakt.

Bestelopties duidelijk en keurige levering

De website geeft duidelijk aan welke opties te bestellen zijn. Na bestelling volgen regelmatig updates van de status. Levering was keurig verzorgd, tijdstip vooraf gecommuniceerd en de deur/kozijnen waren netjes verpakt. De bezorging was door twee heren die voorzichtig de bestelling uit de bus hebben geladen om eventuele schade te voorkomen. Kortom, prima verloop van de bestelling!

All well

Fast delivery and quick customer service. So very positive experience.

Goede service en prijs

Mooie prijs en zelfs met gratis deurbeslag! Daarnaast goede service, deuren zijn in de gewenste week geleverd.

Makkelijk en goed.

Makkelijk te bestellen. Goed telefonisch bereikbaar. Zelfs bellen als er iets afwijkends is ingevoerd. Gewoon top. En gewoon mooie deuren/net verpakt TOP.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Duidelijke communicatie en snelle levering, product kwalitatief goed.

levering volgens bestelling en op afgesproken datum

prachtige deurklinken gekocht

Ondanks dat niet alles in 1 keer goed ging toch helemaal tevreden over D&R

Helaas was er transportschade aan 1 deur en was aanvankelijk verkeerd deurbeslag meegeleverd. Op de melding daarvan is vervolgens uitstekend gereageerd Heel snel is die deur weer opgehaald en het deurbeslag omgeruild. Alleen weer even een paar weken levertijd. Jammer natuurlijk, maar de tevredenheid overheerst.

Artikel op voorraad, snelle service

Blij mee, ga er volgende keer weer naartoe. Ook voor het minder gangbare hang- en sluitwerk.

Uitstekende service en prijs

De deuren besteld en na 5 dagen al bezorgd. Na elke update een bericht. Een email met de verwachte aankomsttijd van de bezorger en hij was mooi op tijd Qua prijs veruit de goedkoopste en als actie bij deuren boven de €150 gratis deurbeslag.

Top geregeld

Mooie deuren en vroeg geleverd, eerder dan wij verwachten.

Top geregeld

De deuren werden al eerder geleverd dan wij verwacht hadden. Zien er perfect uit.

Keurig volgens afspraak

Twijfel je nog, niet doen het was een top ervaring.

Vanaf het moment van bestellen is er een heldere communicatie middels emails met updates van de bestelling. De levering was volgens een geschatte levertijd welke zeer accuraat was. Erg blij met mijn svedex deuren een montage instructie was nog wel een welkome aanvulling geweest.

Ik had het product snel en werd goed op de hoogte gehouden. Ook was de prijs niet hoog.

zeer goed

bestelde deur was er eerder dan verwacht. prima service en zeer klantvriendelijk.

Kwaliteit en flexibel

Onze order voor een aantal kozijnen en binnendeuren is door D&R snel opgepakt; door de langere levertijd van de deuren hebben we de aflevering van kozijnen kunnen vervroegen, waardoor we wel konden verbouwen. Heel flexibel en goede kwaliteit van de geleverde deuren. 1 verbeterpunt: geef bij bepaalde type deur (bv Weekamp) aan dat deze zonder loopslot wordt geleverd, en welke boorgaten gewenst worden. Dat verbetert het gemak voor de klant (of wellicht hebben wij dat over het hoofd gezien bij bestellen) Daarmee wordt het nog beter !

Prima shop

Ruime uitkeur, goede communicatie met hun. Je wordt netjes op de hoogte gehouden omtrent het bestelde.

Klantvriendelijk.

Door de lange levertijd werden wat ongeduldig. D&R heeft daar geen schuld aan gehad. De deuren werden keurig geleverd. Een ontbrekend onderdeel werd dezelfde dag nageleverd!

netjes en goed geleverd

duidelijke bestelsite levering duurt even maar het resultaat is prima

Prachtige deuren, komen afspraken na

Iets te laat geleverd, maar verder niets op aan te merken. Goede service!

Kelvinring 4 2952BG Alblasserdam