Klantvriendelijk.

Door de lange levertijd werden wat ongeduldig. D&R heeft daar geen schuld aan gehad. De deuren werden keurig geleverd. Een ontbrekend onderdeel werd dezelfde dag nageleverd!

netjes en goed geleverd

duidelijke bestelsite levering duurt even maar het resultaat is prima

Prachtige deuren, komen afspraken na

Iets te laat geleverd, maar verder niets op aan te merken. Goede service!

Niet goed

Twee keer de verkeerde deur ontvangen! Nu voor de derde keer eindelijk de juiste deur ontvangen!

Helemaal super gegaan

Een hele goede ervaring

netjes

netjes en snel geholpen levering snel, helaas verkeerde slot geadviseerd. bij montage blijkt deze voorplaat niet juist.

Scherpe prijzen en goede service

Deuren werden volgens opgegeven tijdstip keurig geleverd. Voor de levering ben ik nog netjes gebeld, dat ik niet het juiste deur beslag had besteld, dit hebben na telefonisch overleg keurig voor mijn hersteld. Attent en prima service.

Snelle en correcte levering van deurklink

Al tijdens plaatsen van deuren en klinken, 6 jaar terug, is 1 van de klinken zwaar beschadigd. Al die tijd niet er aan toegekomen een nieuwe te bestellen. Nu dus wel, snel de juiste klink gevonden en die is ook meteen opgestuurd en hij zit ook al op de deur!

In winkel goed geholpen, 12 fantastisch mooie Svedex binnendeuren besteld. Echt hele mooie deuren. Ben er super blij mee! Geen vertraging in levering, goed op de hoogte gehouden door middel van mail. Helaas was er 1 deur kapot bij levering, deze werd meteen retour meegenomen door jongen die de deuren leverde. Na 3 weken nieuwe deur binnen. Beslag kreeg ik er gratis bij en sloten werden al in fabriek geplaatst. Deuren worden strak en klaar afgeleverd. Ik kan alleen maar zeggen, als je nieuwe deuren zoekt. Dit is echt een goed adres. Moest even van Leiden naar Alblasserdam rijden. Maar dat was prima.

Doen wat ze beloven en leveren op tijd

Goed geholpen

Goed geïnformeerd naar de mogelijkheden en levertijd zoals aangegeven. Mijn eerste keus als het om (binnen)deuren gaat!

Top geregeld van bestellen tot leveren,.

Deur besteld met sluitwerk. Met levertijd, en toch eerder binnen dan verwacht. Meegeleverde sluitwerk is maatwerk en plug en play Kwaliteit van het slotwerk zal de tijd uitwijzen Na een half jaar is er toch al enige speling in het klink gedeelte ontstaan. Doet verder niks aan de kwaliteit en afwerken van de deur af.

Dit is een TOP bedrijf!

Korte lijnen, meedenken, afspraken nakomen en ook nog scherpe prijzen! Top!

Helemaal tevreden

Zij hebben mijn deuren van Svedex geleverd en deze heb ik afgelopen week in goede staat ontvangen. Tussentijds keurig geïnformeerd naar de status van de levering. Zelfs op hun verzoek de gaten voor het beslag vanaf fabriek al laten voorboren zonder meerprijs. En zij waren ook nog eens de goedkoopste! Dik tevreden.

Makkelijk besteld en keurig afgeleverd

Een goede ervaring

Zie onder !

Levering snel en netjes.

Lange levertijd, slechte communicatie, niet de goedkoopste.

Gebeld met degoedkoopstedeuren.nl / D&R of de deur op voorraad was en deze dezelfde week geleverd kon worden. Ja was het antwoord aan de telefoon, u krijgt deze over 2 dagen thuis opgestuurd. Na enkele telefoontjes bleek de deur op voorraad bij de fabriek, en niet in de winkel & heb ik 2 weken moeten wachten. Genoeg andere winkels met betere communicatie en snellere levertijden zijn goedkoper.

Snel maar helaas verkeerd geleverd

Ik heb deurbeslag met 2 sleutels besteld, maar ik kreeg het beslag voor een toiletsluiting geleverd

Mooie precies passende deuren en keurige klantvrielijke service

Mooie precies passende deuren en keurige klantvriendelijke service

goede service maar toch wat fouten

deur beschadigd maar waarschijnlijk wordt het goed opgelost verkeerde draairichting loopslot van deur

Prima. Bezorgingsopties beperkt

Van bestelling tot levering prima verzorgd. Voor het inplannen van de levering is er eigenlijk geen keuze. De ingeplande datum kan of kan niet. Wellicht de klant laten kiezen uit een aantal dagen zou al enorm schelen. Bij toeval zagen we het mailtje de middag van te voren, waarna ik de levering kon annuleren. Anders was het busje voor niets gekomen en had ik extra kosten gehad. De 2e datum kon toevallig wel, maar anders waren we waarschijnlijk weken verder geweest voor het paste. De geleverde deur ziet er netjes uit!

Nog niets ontvangen

Niets ontvangen, weinig communicatie.

Goede prijs en advies

Ze nemen de tijd voor je. Niet opdringerig en denken met je mee. Prettige ervaring.

kapotte deur.

Kapotte deur geleverd, Zit een scheur bij het slot gat. Melding van gemaakt maar nog geen reactie mogen ontvangen helaas.

Kelvinring 4

2952BG Alblasserdam