Zeer tevreden, klant erbij

Prima produkt, fijne prijs, snelle service!

Omslachtige, onklantvriendelijke retourprocedure

Als gevolg van slechte productomschrijving (product blijkt erg klein te vallen) op de website had ik de verkeerde maat besteld. Retourneren is erg ingewikkeld met voorgedrukt verzendlabel dat te hoog bedrag aan portokosten (zelf betalen!) bevat. Klantenservice alleen op werkdagen bereikbaar. Reageert bovendien traag.

zeer goed

snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding zeer tevreden

Vlotte service

Duidelijke website en vlotte levering! Prima in orde

na bestelling heel attent opgepakt

Adequate opvolging levering levering op tijd alles op orde

na een moeizame start ging het plotseling uitstekend

ik was mijn wachtwoord kwijt en kon geen bestelling plaatsen. telefonisch contact was niet mogelijk. een "robot"meldde dat wegens grote drukte geen telefoongesprekken konden worden aangenomen.Echter nadat ik mijn probleem via e-mail had gemeld werd er met de meeste spoed een oplossing gevonden en terug gemaild.de bedoelde bestelling was daarna wonderlijk snel in huis.

Tevreden klant

Dit is een bedrijf naar m'n hart snelle service en komt vooral afspraken na.

Goed!!!

Precies gekregen wat ik besteld had!!!

Gemakkelijke site Snel gevonden wat ik zocht Zeer snel thuis bezorgd

Niets op aan te merken, netjes, volledig en snel.

Super ervaring zeer snelle levering

Zo als altijd weer goed verzorgt zal zeker meer bestellen

Snel

Snelle en juiste levering

Goed gecommuniceerd via mail,

netjes ingepakt fijne levering

ik zou de volgende keer weer hier bestellen

Ruime keus, snel geleverd, prijs/kwaliteit verhouding

Prima ervaring

goed en snel

goed en snel

Snel en (onder)goed

Laat besteld en vroeg ontvangen

volgende dag op tijd ontvangen, kwalitijd=prima.

heb de broeken nog niet aan gebruikt, dus geen opinie.

Goed bedrijf met prima service

Bestelde product werd snel en netjes bezorgd Helaas moest ik het om redenen retourneren Retour procedure duidelijk en met goede communicatie verlopen Geld inmiddels al binnen Klein minpuntje dat terugsturen niet gratis is , maar ergens kan ik het ook wel weer begrijpen

Mijn ervaring is zeer slecht telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd.

Zie bovenstaande reden

slecht

boxershirts maat L besteld, maat S ontvangen, telefonisch niet bereikbaar, email gestuurd waar reactie op kwam dat er binnen 1 werkdag antwoord zou volgen maar ook dat gaat niet goed.

Goede kwaliteit

Mooie t shirts

Supersnelle levering

‘sMiddags besteld, volgende morgen in huis. Sneller kan het niet.

Over UnderwearMan.nl

UnderwearMan.nl Al meer dan 10 jaar de online Ondergoed specialist Wij verkopen Ondergoed voor het hele gezin. Dames kunnen zich uitleven aan ons zeer uitgebreide collecties.