Altijd goed geregeld

Alles goed georganiseerd en geleverd

Nog steeds een prettige leverancier

Top en snel geleverd

De bestelling snel en de kwaliteit van het bestelde is top.

Goede ervaring

Na een retourzending was de juiste bestelling snel geleverd

Prima koop, goede service

Per ongeluk in de verkeerde maat besteld, maar werd direct gecorrigeerd. Snelle levering, goede prijs

Betrouwbaar, snel thuis en goed ondergoed.

Betrouwbaar, altijd goede kwaliteit. Snel in huis.

Kwalitatief goed, en snel !

Niks op aan te merken: snel & goed !

top snel en goed

top snel en goed

Snel bezorgd. Goede prijs.

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit.

Snelle en goede service!!!!!!

Snelle en goede service en prima kwaliteit!

Alles prima en vlot verlopen

snel verstuurd

snel verstuurd en prima materiaal

Kwaliteit van merken, zeer snelle levering!

L.S. Sinds een aantal jaren koop ik mijn ondergoed bij de UnderwearMan, tot dusver nooit teleurgesteld of problemen met de aflevering! Een uitgebreide collectie, voor elk wat wils, voor mij ten cate t-shirts en sloggi, dat even terzijde. Keep it up UnderwearMan, Gr. PJ

Snelle service en prima kwaliteit voor je geld

Ik zocht produkten van Mey, vond ze snel en had ze binnen een week in Zweden in Huis... Stor Tack!

prima bedrijf

snelle service, prima produkten!

Uitstekend!!

Makkelijk te bestellen, supersnel geleverd!!

Vlotte levering.

Erg vlotte levering, maar ik ben niet zo te spreken over DHL. Wij waren thuis maar de bezorger ging achterom en legde het op de regenton. Gelukkig was het droog weer op dat moment.

Super snelle leveren. In eerste instantie verkeerde product besteld. Retour gegeven en snel geld terug. 2e, nieuwe, juiste levering ook snel thuis geleverd.

Opgelicht en aangiften gedaan

Artikel staat op de site: vandaag besteld voor 23.00 vandaag verzonden, mooi dacht ik! Helaas, na 10 dagen wachten zelf maar contact op genomen, want dat doen ze zeker niet uit zichzelf. Na wat mailtjes, whatsappjes en te vergeefs 5x bellen zonder reactie aangegeven per direct mijn geld terug te willen, antwoord: dat kan, maar dit duurt 10 werkdagen.. want??? Goed, 13 dagen afgewacht en geld niet terug, ook geen reactie uiteraard. Aangegeven dat ik aangifte ga doen bij de politie, omdat ik het wel welletjes vind, ook zeker als je op internet de 10tallen reacties ziet met dezelfde manier van werken! Bestellen, niks laten weten en als een klant zelf komt zeuren zeker nog weken zijn geld vast houden. Dit bedrijf opereert onder verschillende namen en sites, dus pas op! BESTEL HIER NIET! na 23 dagen, geen geld terug, aangifte gedaan. Artikel staat ook gewoon vandaag nog op de site met zelfde melding, vandaag nog verzonden...

Prima, alles volgens verwaching

Prima, alles volgens verwachting.

uitstekend

Heb al een aantal keer wat besteld bij Underwearman. De service is altijd prima in orde.

Goede pasvorm en fijne kwaliteit. Binnen 16 uur geleverd!!

Goed geleverd en snel ook

Top levering

De bestelling was de volgende dag al binnen. Netjes verpakt.

Over UnderwearMan.nl

UnderwearMan.nl Al meer dan 10 jaar de online Ondergoed specialist Wij verkopen Ondergoed voor het hele gezin. Dames kunnen zich uitleven aan ons zeer uitgebreide collecties.