snel besteld; snel bezorgd

Het bestellen en het bezorgen ging snel. Dat DHL niet echt een fijne bezorgservice is, dat is niet jullie fout.

Bestelling niet ontvangen

Zeer slecht. Bedrijf is niet bereikbaar Als de bestelling alsnog wordt geleverd zal ik mijn review herzien

Zeer mooie kwaliteit

Geweldig mooie kwaliteit.

Het was gewoon goed.

Gewoon goed

Kapot

De witte onderbroeken zijn helaas stuk

Frauduleuze website, niet bestellen

Half November 2023 een bestelling gedaan, inmiddels probeer ik via PayPal iets terug te krijgen. Want: niks ontvangen en het betreft hier een 100% onbereikbaar bedrijf, niet via telefoon, mail of Whatsapp, lijkt met de noorderzon vertrokken. Niet bestellen hier, je bent je geld kwijt.

zeer tevreden met levering, prijs en snelheid, dank u

Goede prijs en snelle levering

Makkelijk selecteren, bestellen en snelle levering Goede korting acties

zeer slecht

De service van de ze website is zeer slecht. Retour kosten zijn op eigen rekening en als er dan iets mis gaat krijg je geen enkele tegemoetkoming

Beste Henk, Bedankt voor uw reactie. Heel vervelend dat uw retour kwijt is geraakt. Wij hebben u vooraf geïnformeerd dat wanneer u op eigen initiatief retour stuurt, we u aanraden de track&trace goed te bewaren. Mocht er namelijk iets mis gaan onderweg, kunnen we dan het pakketje altijd volgen en u verder helpen. Aangezien u buiten het retourportaal uw bestelling retour heeft verzonden en geen track&trace-bewijs kan overleggen, kunnen wij u helaas niet verder helpen. We kunnen geen geld teruggeven voor een bestelling die we niet retour hebben gekregen. Mocht de retour alsnog tevoorschijn komen, handelen we dit natuurlijk af zoals het hoort. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Willemijn Team UnderwearMan

Levering op tijd, goed verzorgd, goede kwaliteit

Na de bestelling, voldoende geïnformeerd over de levering die op tijd was. Goede prijs/kwaliteit verhouding.Erg tevreden!!!

bestelling ontvangen

Goeie service

Prima en snelle afhandeling en bezorging

prima verzorgd allemaal

alles prima geregeld

Goed product tegen redelijke prijs

Vlotte aflevering. Prijs/prestatie verhouding OK.

Kan niet beter

Kan niet beter

Goederen zijn prima, aflevering door dhl zéér slecht

Onbeschofte chauffeur, en hield zich totáál niet aan verkeersregels en niet aan gemelde aflevering tijd gehouden, dhl als waardeloos bestempeld. Vergeet niet dat dhl het enige persoonlijke contact is met uw bedrijf, ze zijn een verlengstuk van uw bedrijf daar kan, nee moet U rekening meervouden, lijkt mij. Ik kom overigens uit de transport wereld als senior inkoper van multinationals. Ik weet er dus een klein beetje van af!

Uitstekend!

Zeer snelle levering, goed product.

Snelle levering.

Zeer tevreden over online bestellen bij Underwaer.

Al eerder bij dit bedrijf besteld, doen wat ze beloven. telefonisch mag het bedrijf wel wat beter bereikbaar zijn.

Overzichtelijk en vlotte afwikkeling en bezorging

Het bestellen verliep goed. Vervolgens werd de zending vlot en goed bezorgd

Prima ondergoed, netjes verpakt, vlot verzonden.

Neem me niet kwalijk, maar de bestelling is nog steeds niet aangekomen.

4 Sloggi Tai-control.

Beste Cindy, Dank voor uw review. Inmiddels is de bestelling opnieuw naar u verzonden via een andere vervoerder. Ik hoop dat u het pakket goed ontvangen heeft en we wensen u veel plezier van de producten. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet. Willemijn Team UnderwearMan

Prima bedrijf

Mooi ondergoed,snelle levering,en een duidelijke webshop

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en supersnelle leverinf

Molenstraat 46

5014NE Tilburg

013 2114294

Over UnderwearMan.nl

UnderwearMan.nl Al meer dan 10 jaar de online Ondergoed specialist Wij verkopen Ondergoed voor het hele gezin. Dames kunnen zich uitleven aan ons zeer uitgebreide collecties.