Snelle levering, perfect op maat en kwaliteit voor een goede prijs!

Zie bovenstaande

Prima verzorgd

Kleine bestelling van sg40 schuimrubber. Bestellen was makkelijk wn met ongeveer een week geleverd …. Kwaliteit prima. Tevreden klant …

Het Sg55 schuim is van uitzonderlijke kwaliteit. Eindelijk stevig materiaal gevonden om op te zitten. Perfect om zitkussens te creëren voor de caravan of tuinzetels en dergelijke. Ook als je wat zwaarder weegt is dit schuim goed... Bedankt.

Ik had een kussen besteld en dat moest mee naar Frankrijk. De bestelling was supersnel binnen, héél fijn. En ook de persoonlijke communicatie vond ik fijn.

Snel verzonden en precies als gewenst

Mijn bestelling was exact als vermeld en snel verzonden, gewoon betrouwbaar dus, groet René

Doordat degene die onze bankkussens zou vullen Corona kreeg kwamen ze niet op de afgesproken dag af en konden we ze die dag dat wij in de omgeving waren niet ophalen. Ze losten dit op door ze kosteloos naar ons toe te zenden(Friesland). Waren tevreden over hun verrichtingen.

In een woord: geweldig!

De kwaliteit van de kussens is nuitengewoon goed, de bestelling verliep snel en de levering, verpakking en verzending vakkungig, snel en probleemloos.

Prima afgewerkt en snel geleverd

TOP!!!!!

Ik heb voor de 2e keer een bestelling gedaan en de service is ronduit fantastisch. Dus echt een aanrader . Ook de kwaliteit is zeer goed. We zijn er zeer tevreden over.

prima!

in deze digitale tijd toch persoonlijke aandacht! Zouden er meer moeten doen!

Goed product

Goed spul, snelle levering

Snel en correct geleverd.

heel goede service en advies voorkomend en zeer vriendelijk

goede matrialen en sevice snelle verzending ben zeer tevreden

Super geregeld!

Mooie overzichtelijke webshop en werkt goed. Behulpzame medewerkers. Zeer vlotte levering. Ik heb twee keer een bestelling geplaatst, beide keren 2 dagen later de bestelling al in huis. Goede kwaliteit kussens!

Nvt

Snel en correct

Goed product

Ik ben heel erg tevreden met de service en mijn 2 Ikea kussen

ben heel erg tevreden met de service en het uiteindelijke resultaat, erg vriendelijke en competente medewerker

lange levertijd, moest aandringen op levering

Beoordeling: voldoende, maar dan ook maar nèt. Als je wilt gaan bestellen bij schuimrubber.nl, fa. Ten Caat, moet je even rekening houden met lange levertijden. Het kan ook zijn dat je een beetje moet zeuren voordat je (eindelijk) je spullen krijgt. Ze schrijven in de informatie op de website dat het 14 dagen duurt, maar dit worden in de orderbevestiging al meteen 14 werkdagen. Verder lees je in een email die je ontvangt dat ze te kampen hebben met materiaaltekorten en vertragingen vanwege Corona enzo. Ik heb een tamelijk eenvoudig stuk koudschuim op maat besteld, en op de laatste dag van de veertien werkdagen (gewoon drie weken dus) heb ik ze per email gevraagd wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten. Er komt dan een automatische reply dat er sprake is van een enorme online drukte, en dat het daarom 1 tot 4 werkdagen duurt voordat je überhaupt antwoord krijgt, maar dat het sneller kan als je een spoedafhandeling aanvraagt. Het komt allemaal een beetje op mij over als lijntrekkerij. Direct nadat ik had laten weten dat ik toch graag direct mijn schuim wilde hebben, werd er geantwoord, dat het morgen verzonden zou worden. Dat was uiteindelijk ook zo. Ik heb de indruk dat er drie weken niets met mijn bestelling gedaan is, en pas nadat ik heb aangedrongen op snelle afhandeling, ze in actie gekomen zijn, en het toen wel ineens snel mogelijk was. Mijn indruk wordt ondersteund door de vele andere reviews op Kiyoh waarin geklaagd wordt over lange levertijden. Corona lijkt hierbij gebruikt te worden als excuus. In 2012 heb ik ook een bestelling gedaan bij schuimrubber.nl, en toen duurde het ook een eeuwigheid en moest ik ook al aandringen om mijn bestelling te mogen ontvangen. Hiermee lijken lange levertijden structureel te zijn bij dit bedrijf. Drie weken levertijd (en moeten aandringen op levering) voor een stuk schuim is toch eigenlijk wel te lang.

Snelle levering, goede kwaliteit producten

De levering was snel en het product was van goede kwaliteit.

Zéér positief

Duidelijke website, prima kwaliteit product, goede betaalmogelijkheden en snelle levering!

Tijdige levering en goede kwaliteit

Tijdige levering en goede kwaliteit

Goede prijs, en levering

Snel gevonden op internet snel geleverd en een mooie prijs

Zeer snelle levering en goed product.

Tot dit is opgelost waardeloos

Ging wat mis met de maat, maar dat was snel opgelost.

Goedemorgen Wim, dank voor uw berichtje. Volgens mij hebben we de klacht snel opgelost en had u binnen een zeer korte tijd een reactie van ons via Facebook? We hopen dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is maar mochten er nog problemen zijn dan horen we het graag. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Ik ben een zeer tevreden klant. Ze hebben naar mijn wensen geluisterd. Het wieg matrasje sluit perfect aan.

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.