Snelle levering en hoge kwaliteit

Een stukkie koudschuim op maat besteld. Ze gaven op de site aan dat ze het erg druk hadden. Toch binnen een week geleverd! Het stuk koudschuim hadden we nodig voor de verlenging van de matras van een meegroeibed. Past geweldig!

Wij hadden nieuw schuimrubber voor de banken buiten besteld. Goede uitleg over allerlei soorten op de website. Vervolgens besteld. Alles perfect en keurig afgeleverd. Wij kunnen weer lekker chillen!

geen reactie

inmiddels duurt het 10 dagen en nog steeds geen antwoord. Ben blij dat ik er nog niets heb besteld want dit beloofd naar mijn inziens niet veel goeds...

Goedemorgen, dank voor het sturen van deze review op basis van een langere reactietijd van een weekje op aangevraagde offertes per mail. Ook offertes maken is arbeidsintensief waar we graag de tijd voor nemen die spaarzamer is. En de langere reactietijd op deze aanvragen geven we ook overal aan....!! Maar heel vriendelijk bedankt voor de steun in de rug in de toch al uitdagende tijd. Dankjewel en succes met uw project. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

slecht.

In oktober 2020 poefvulling besteld en ook keurig geleverd gekregen. De poefvulling bleek te klein, ondernemer bood zelf aan een nieuwe toe te sturen. Sindsdien is er geen contact meer mogelijk. De telefoon wordt niet opgenomen vanwege corona ?? en e-mails blijven onbeantwoord. Alle begrip voor ondernemers in coronatijd, maar nergens meer op reageren dat kan natuurlijk niet. Na plaatsen recensie wel snel antwoord.

Goedemiddag Niels, u geeft aan dat wij hebben aangegeven een nieuw product te sturen. Echter, wekt dat de suggestie dat wij in de levering iets fout hebben gedaan. U heeft keurig het door u bestelde maatwerkproduct gekregen. Deze was alleen niet geschikt voor uw kussen omdat u zelf een verkeerd model heeft besteld. Dit lag dus niet aan onze diensten of producten.. Wij hebben vervolgens aangeboden om contact te hebben om eens te kijken welk product dan wellicht geschikt zou kunnen zijn en of wij daarin iets konden betekenen. Waarbij we niet moeilijk zouden doen over het omruilen van een maatwerkproduct (normaal gesproken niet mogelijk). Door een enorm lastige tijd waarbij de feestdagen, problemen bij pakketdiensten, leveringsproblemen van fabrikanten, de lockdown, avondklok en meer effecten zwaar op onze schouders drukte hebben we dit aanvullende contact niet gehad en een aanvullende mail van u in deze periode gemist. Hiervoor hebben we onze excuses aangeboden. Wij hebben verder diverse mogelijkheden om ons met spoed te bereiken; via social media zelfs 7 dagen per week. Van al deze andere kanalen heeft u geen gebruik gemaakt maar hamert u negatief op het feit dat we telefonisch minder bereikbaar zijn.. U toont verder geen begrip voor onze keuze om telefonie te moeten beperken vanwege de omstandigheden en maakt daar een laconieke opmerkingen over; 'door corona??'. En dat steekt.. Er zit veel meer achter zo'n beslissing dan 'even de telefoon uitzetten door corona'. Dat is een te simpele weergave van de realiteit. Zoals overal aangegeven op onze website, social media e.d. geven we aan hoe pittig het is om te ondernemen in deze bijzondere tijd. We leggen daar breeduit en open onze persoonlijke situatie neer en welke effecten dat heeft op ons. U geeft aan respect te hebben voor ondernemers; maar dat respect eindigt blijkbaar zodra het in uw geval een negatieve situatie oplevert voor het niet beantwoorden van een e-mail na een keurige levering en levering van diensten. Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is dat we u niet verder hebben kunnen helpen aan een ander product (dit product hadden we achteraf ook überhaupt niet leverbaar). Maar ik ben een mens van vlees en bloed die uiteraard ook wel eens een steek laat vallen. We hebben in ieder geval de kosten die u aan het eerste product heeft besteed vergoed om u tegemoet te komen.. Waarbij nogmaals; het betreft een maatwerkproduct door u foutief besteld waarbij door ons netjes is geleverd. Met de terugbetaling hopen we de tekortkoming in het niet beantwoorden van de betreffende e-mail en aanvullende vraag te compenseren. En we hopen dat u alsnog een oplossing vindt voor uw product. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Never give up

Het was lang wachten wegens...omstandigheden en veel moeite gekost Communicatie verliep heel stroef, nadien veel beter. Uiteindelijk al goed ,eind goed en tevreden met het resultaat. Nu nog testen op de duurzaamheid van onze binnenkussens...

Goedemiddag, dank voor de review en het was inderdaad een heel avontuur! Gedeeltelijk door een productiefoutje van ons die we zouden herstellen. Waarna de retourzendingen verdwenen bij PostNL. Maar gelukkig is het allemaal op zijn pootjes terecht gekomen uiteindelijk. We gaan er vanuit dat u een mooie tijd vooruit kunt met uw kussens en dat u er lang plezier van mag hebben! Dank voor uw geduld en vertrouwen in ieder geval! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Topkwaliteit zoals ik had gehoopt!

Nieuw schuimrubber voor 15 jaar oude caravan zitkussen gekocht (SG55). Werkelijk een wereld van verschil. Goed op maat en redelijke prijs. En een erg gemakkelijk online bestelproces. Top!

Slecht

Ik heb geen idee waar deze positieve reviews vandaan komen maar mijn ervaring is slecht. Ik heb een bestelling geplaatst op 21-07 en tot op heden niks ontvangen. Er werd mij wel verteld dat de levertijd maximaal 7 werkdagen is, maar dat is allang gepasseerd. Ook was de verwachting dat ik mijn pakket voor het weekend zou ontvangen, helaas is dat ook niet gebeurd. Daarnaast is dit het enige bedrijf die (alles wat fout gaat) lekker makkelijk de schuld geeft aan het coronavirus. Ik bestel veel online en alle andere bedrijven leveren gewoon zelfs in deze tijden snel. Het lijkt wel alsof ik iets van Aliexpress heb besteld. Dit is verreweg mijn slechtste ervaring. Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, die ik overigens al weken geleden vooruit heb betaald. En Fake ik geef jou als advies om niet te wachten op klachten maar om ze eerder aan te pakken voordat ze komen.

Hoi Halima, jammer dat je het zo hebt ervaren. Zoals aangegeven op de website hebben we vanwege de bijzondere omstandigheden langer de tijd nodig om alle bestellingen te kunnen maken. Zo hebben we o.a. onze zomervakantie opgeofferd en werken we door om alles in goede banen te leiden na een aantal maanden van hoge druk. Daar komt bij dat alles wat we maken fysiek hand- en maatwerk is. De vergelijking met Aliexpress en/of kant en klare producten is dan ook een lastige vergelijking. Het 'alles wat fout gaat' de schuld geven aan het coronavirus' is niet echt van toepassing geweest op uw bestelling. Er is namelijk niet echt iets misgelopen met uw bestelling afgezien van een vertraging van 1 - 2 werkdagen op de aangegeven levertijd op de website (waarbij we dan al aangeven dat deze levertijden kunnen oplopen..) Uw bestelling is op 22 juli in behandeling genomen en op 3 augustus geleverd. Niet alleen wij zijn getroffen door deze omstandigheden maar ook fabrikanten, groothandelaren, transporteurs en pakketdiensten. In de hele keten zijn verstoringen waar iedereen mee te dealen heeft. Ook de vakantietijd en een hittegolf dragen uiteraard niet bij aan de optimale omstandigheden. We zijn soms net mensen.. ;) Over uw bestelling hebben we contact gehad waarbij ik de verwachting had uitgesproken dat deze binnen de reguliere 7 werkdagen zou worden geleverd en uitgelegd dat de aangegeven levertijd werkdagen betreft. Echter is dit net niet gelukt en is het de 8e werkdag geworden helaas. We hebben u in ieder geval, voordat we van uw negatieve review op de hoogte waren, gratis wat extra producten gestuurd om met uw bestelling aan de slag te kunnen ter compensatie. In een begeleidend briefje hebben we u hierover geïnformeerd en onze excuses voor de vertraging aangeboden. Hierop hebben we geen reactie gehad jammer genoeg. Desondanks de vertraagde levering hopen we dat de producten naar wens zijn en dat de extra geboden service vanwege het iets langere wachten in ieder geval wordt gewaardeerd. Blijf gezond! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Goede prijs en zeer snelle levering

Ben erg te spreken over de levering van ons schuimrubber en nog meer over de klantenservice - stonden ons heel goed te woord via Facebook en hebben zelfs de levering doorgezet met spoed. Raad dit bedrijf zeker aan!

Prima persoonlijke service.

2 bootmatrassen besteld. Goede en duidelijke website. Door corona drukte bij postnl vervelende vertraging maar prima en persoonlijke communicatie en hulp. Dank je Fake:)

Uitstekend, goede prijs en snelle levering

Uitstekend, goede prijs en snelle levering

Schnelle Lieferung , gutes Produkt

Das Produkt macht einen hochwertigen Eindruck und passt wie beschrieben genau in meinen Hooked Zpagetti Pouf !!!

Snelle correcte levering.

Ik had dringend een vulling voor een koffer nodig ter bescherming van mijn camera´s. Gezocht en gevonden bij Ten Caat.

Vlotte, snelle en correcte levering

De goederen werden snel gelevetd. Op een bijkomende vraag hadden we zeer snel antwoord via instagram. Tevreden over de service.

Fijn om te horen en graag gedaan! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

product prima, communicatie kan beter

Over het product dat is geleverd ben ik erg tevreden. Niets mis mee. De communicatie kan beter. Op de 4 e-mails die ik heb gestuurd heb ik op een antwoord gehad. Dit gaf mij geen goed gevoel dat uiteindelijk wel beter is geworden toen het product geleverd werd.

Dank voor de review en de feedback! Fijn dat u er de tijd voor heeft genomen, dat waarderen we. We hebben het communicatiegedeelte nagezien en, zeker in deze tijd, was de reactietijd in mail niet optimaal. In de (automatische) respons gaven we dan ook aan dat we enkele werkdagen nodig hadden om algemene vragen en dergelijke te kunnen beantwoorden. Met een klein team die zowel productie als alle communicatie moet doen was dat een flinke uitdaging namelijk. Nagekeken zie ik dat uw eerste vraag qua mail nog niet beantwoord was nadat u de dag erna de 2e mail stuurde met de vraag of we de eerste al hadden kunnen beantwoorden. Vervolgens stuurde u kort daarna een 3e mail met spoed in het onderwerp (dat adviseerden we voor vragen met spoed of wanneer u écht een antwoord nodig had binnen korte tijd). Deze mail is binnen 2 uur beantwoord waarbij wij er vanuit gingen dat de vraag in mail 1 (is de order goed binnengekomen) was vervallen. We hadden immers contact over de inhoud van uw order. Dit hadden we wellicht even kunnen zeggen maar logischerwijs gingen wij er vanuit dat dit voor beide partijen duidelijk was. Ook de vierde mail met vraag over levering is binnen 1 dag beantwoord en was de levering binnen 5 werkdagen gedaan. Wij vermoeden dat al onze mails met updates en verzendinformatie wellicht in de spam zijn beland? Wij herkennen ons dan ook niet helemaal in de 'ik heb één antwoord gehad op 4 mails'. Ten eerste omdat 2 van de mails relatief snel zijn beantwoord en de eerste 2 mails nog niet beantwoord waren terwijl we aangaven in de automatische respons dat de reactietijd wat langer kon zijn.. We hopen dat de uitleg van onze kant u inzicht verschaft in het hoe én waarom van onze kant en wij hopen verder dat uw product naar tevredenheid is én dat u er lang plezier van heeft. :) Fijne dagen gewenst en blijf gezond! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Snel en correct

Snelle communicatie en alles optijd en correct afgehandeld.

Dankjewel! Fijn om te horen dat het naar tevredenheid was. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

uitmuntend beter kan niet

Na heel lang zoeken en na de verkeerde keuzes te hebben gemaakt een geweldig bedrijf gevonden . Het kussen heeft de gewenste stevigheid en de maten zijn exact. De hoes die er omheen zit maakt het ook een stuk gemakkelijker om hem in de Leren bank kussen te schuiven van 130 cm lang en 18cm dik TenCaat , hartelijk bedankt voor de service, contact en de levering Naberman te Sneek

Dank voor de review. Het is fijn om te horen dat het zo naar tevredenheid is geweest! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Super snelle service!

Heb nu een aantal keren betalen en de orders worden snel afgehandeld en je wordt goed op de hoogte gehouden. Super service!

Binnenkussens mooi en stevig maar veel te groot!

Ik had drie binnenkussens met rits besteld voor kussentjes van 40x40. Toen ik de binnenkussens uit de verpakking haalde zag ik meteen al dat ze veel te groot waren. Ik heb nog geprobeerd ze in de hoesjes te proppen waarvoor ik ze had besteld, maar dat ging met geen mogelijkheid. Terugsturen vond ik een gedoe, dus toen heb ik geprobeerd ze in andere hoesjes (waarvoor ik wél nog goede binnenkussens had) te stoppen. Dat ging ook maar net aan. Deze hoesjes zijn geschikt voor binnenkussentjes van 45x45. De oude, met veren gevulde binnenkussentjes uit die hoesjes heb ik net aan kunnen proppen in de hoesjes waarvoor mijn nieuwe binnenkussentjes eigenlijk bestemd waren, omdat ze al wat slapper waren. Heel blij ben ik daar trouwens niet mee, want ik wilde juist helemaal af van die veren, die voortdurend door de hoesjes naar buiten komen. Al met al kan ik zeggen dat de geleverde binnenkussens netjes gemaakt zijn en zeer goed gevuld, maar dat mij de verkeerde maat is gestuurd.

Dank voor de review. We hebben na uw review contact gehad en uiteindelijk bleek de fout niet bij ons te liggen maar is er een verkeerde maat besteld. Na overleg heeft u uw hoezen toegestuurd en hebben we kosteloos nieuwe kussens voor u geproduceerd en geleverd. Deze zijn passend gemaakt in uw hoezen en zonder bijkomende kosten teruggeleverd. Ondanks dat de fout niet bij ons zat hebben we geen meerprijs gerekend voor de aanpassingen en hebben we uw klacht, mijns inziens, heel netjes opgelost. Jammer dat deze service niet heeft geleid tot een aanpassing in de review maar gelukkig is het probleem voor beide partijen opgelost. We hopen in ieder geval dat u er lang plezier van heeft! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Blij met het kussen voor mijn zelfgehaakte poef.

Goede prijs kwaliteitverhouding, snelle verzending en goed verpakt ontvangen.

Halfslachtig.

Langere levertijd dan beloofd. Om de gewenste dikte te kunnen leveren lijmen ze twee platen op elkaar zonder dat ze dat tevoren kenbaar maken. Mijn reactie op de reactie van Ten Caat hieronder: Geachte ten Caat. Op 23-09 heb ik bij Uw bedrijf een plaat 'koudschuim SG45 stevig' van 90x90x5 cm besteld. De betreffende foto op Uw website laat een product zien dat uit 1 geheel bestaat en niet uit 2 platen die verlijmd zijn. Over een zachte en een harde kant wordt niet gesproken bij dit product en dat dat is voor mij ook helemaal niet nodig- 2 verschillende kanten. Bij het product vermeldt U een levertijd van 3-7 werkdagen en in Uw bevestigingsmail staat wederom een levertijd van 3-7 werkdagen. Het lijkt erop of U het over een ander product heeft en dat U mij derhalve het verkeerde product heeft toegestuurd. Het schuimrubber is op 09-10 aangeboden bij mijn afwezigheid; dit betekent een levertijd van 12 werkdagen (de dag van bestelling niet meegerekend en de twee dagen na de mislukte bezorging ook niet). U begrijpt dat ik mijn beoordeling niet in Uw voordeel kan wijzigen.

Goedemiddag, dank voor uw reactie. Vandaag heb ik u per e-mail het bewijs toegestuurd van het feit dat er verwarring moet zijn ontstaan over het door u bestelde product, gezien uw reactie middels de aangepaste review. Ik heb u de originele order / factuur toegestuurd waarin toch écht Zit & slaap Koudschuim is besteld met een levertijd van 8 - 14 (werk)dagen die is uitgeleverd op de 12e werkdag. Ook op de productpagina van dit product worden foto's weergegeven waarop te zien is dat deze kwaliteit uit twee lagen bestaat. Vervelend dat er blijkbaar iets onduidelijk is geweest wat dat betreft. We gaan zeker bekijken of er ergens iets te verbeteren valt wat en wat deze verwarring heeft kunnen veroorzaken. PostNL heeft na onze uitlevering inderdaad een paar dagen vertraging gehad om het pakket bij het postkantoor te krijgen voor afhalen. Hierop hebben we geen invloed maar vervelend is dat wel, dat snappen we. We hopen dat we het middels mail, foto's en orderbon hebben kunnen verduidelijken en dat we de verwarring hebben kunnen wegnemen op deze manier! In ieder geval excuses voor het ongemak en als er nog vragen zijn horen we het graag! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

slecht

wacht u reeds 4 weken op mij bestelling ,en heb al twee maal een émail gestuurd ,maar een deftige verklaring heb ik nog steeds niet gekregen wel een automatische émail ,dat er een reorganisatie aan de gang is ,maar ik lees hier dat die uitleg ook al in de 7 maand van dit jaar aan de klanten werd door gemaild ,ik heb ook zoals andere klanten reeds betaald .ik doe ook bestellingen bij andere frimas ,en heb mijn goederen dikwijls reeds de dag nadien !!!!!!! groeten karel de clerck

Goedemorgen, dank voor uw reactie. Inmiddels heeft u uw bestelling in huis (op de dag van uw review) waarop inderdaad een vertraging was ontstaan. Deze was inderdaad nog ten gevolge van onze verhuizing in juli/augustus en een deel van september. Hierover hebben we inmiddels contact gehad en heeft u uw begrip uitgesproken waarvoor onze dank! We hopen dat alles alsnog naar tevredenheid is en dat u er lang gebruik van kunt maken. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Goede service en snelle levering

Voor de 2de keer fiberfill 4cm dik besteld om boxkleed te maken. Materiaal is super kwaliteit. Een beter bedrijf heb ik nog niet gevonden 👍🏻

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat de kwaliteit u goed bevalt en dat u tevreden bent met de service. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Prima produkt, prima bedrijf.

Kussens voor de boot op maat laten maken. Wij zijn tevreden. Prima produkt, alles past, heerlijk geslapen en aardige mensen. Ruime keus in stof. Keus in schuim. Je kunt het schuim proberen in de winkel. Ik beveel dit bedrijf aan.

Dank voor jullie review en mooi om te horen! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

WAARDELOOS

Wacht al sinds 07-07 op mijn kussen vullingen. Eerst duurde het langer vanwege verhuizing, daarna zou er iets fout zijn gegaan met de order en vervolgens een aantal dagen geleden bericht dat de order verzonden is en meestal de volgende werkdag bezorgd wordt...... helaas nog steeds niets ontvangen... bij PostNL is ook nog niets aangeboden. Slechte service en geen enkel excuus ontvangen, alleen smoesjes. Op mijn laatste mail geen reactie....

Goedemiddag, allereerst dank voor uw review en vervelend dat het zo'n negatieve ervaring voor u is geweest.. Daar balen wij natuurlijk ook van.. De maand juli was inderdaad een zeer chaotische maand door onze verhuizing. Daarbovenop werden we geconfronteerd met problemen met het internet én de telefonie op onze nieuwe locatie waardoor we een aantal weken zonder internet en telefonie hebben gezeten... U kunt zich voorstellen dat dit voor een webshop én bedrijf nogal voor problemen zorgt. Alle processen in die periode zijn zwaar verstoord. Deze storing kwam inderdaad precies nadat uw bestelling al in eerste instantie was vertraagd door de verhuizing. We kunnen ons voorstellen dat u vanaf uw kant het gevoel kreeg dat het 'smoesjes' waren maar dat is, met het hand op ons hart, niet zo geweest. Maar leuk was het zeker niet, voor u niet maar ook voor ons.. Dit soort ervaringen van onze klanten doen ons ook pijn en daar kunnen we natuurlijk niet op bouwen. En dat willen we ook helemaal niet.. Ondanks alles heeft op de dag van de review de materialen ontvangen én zullen wij vanwege het ongemak een flinke korting overmaken op uw rekening. Dit om u tegemoet te komen in de wachttijd én de vervelende situatie die is ontstaan bij uw bestelling. We hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent over de geleverde kwaliteit van de kussens en dat u er heel lang plezier van mag hebben! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

slechtte service

Wacht nu al 16 dagen op mijn bestelling zou binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd worden, 4 dagen terug een mail gehad dat hij verzonden zou zijn echter nog steeds nets ontvangen, zending is ook nog steeds niet bij POSTNL

Goedemiddag, dank voor uw review en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben het beoordeeld en gezien dat uw bestelling op de 8e werkdag is uitgeleverd wat een vertraging is van 1 werkdag op de aangegeven (uit)levertijd waarvoor onze excuses. Wij hebben op onze website in deze periode ook aangegeven dat er een langere levertijd kon ontstaan vanwege onze verhuizing in die periode. Dit was dan ook mede de oorzaak. Vervolgens zien we dat PostNL er inderdaad een aantal dagen over heeft gedaan om uw bestelling te leveren wat ervoor heeft gezorgd dat er een aantal dagen plus een weekend langer heeft geduurd... Helaas hebben wij hier geen invloed op maar vervelend is het wel. Daarom hebben we u de verzendkosten teruggestort op uw rekening ter compensatie voor het ongemak! We hopen dat desondanks alles wel naar tevredenheid is. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.