Filters

10

Schnelle Lieferung , gutes Produkt

Das Produkt macht einen hochwertigen Eindruck und passt wie beschrieben genau in meinen Hooked Zpagetti Pouf !!!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
9

Snelle correcte levering.

Ik had dringend een vulling voor een koffer nodig ter bescherming van mijn camera´s. Gezocht en gevonden bij Ten Caat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte, snelle en correcte levering

De goederen werden snel gelevetd. Op een bijkomende vraag hadden we zeer snel antwoord via instagram. Tevreden over de service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen en graag gedaan! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

6

product prima, communicatie kan beter

Over het product dat is geleverd ben ik erg tevreden. Niets mis mee. De communicatie kan beter. Op de 4 e-mails die ik heb gestuurd heb ik op een antwoord gehad. Dit gaf mij geen goed gevoel dat uiteindelijk wel beter is geworden toen het product geleverd werd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de review en de feedback! Fijn dat u er de tijd voor heeft genomen, dat waarderen we. We hebben het communicatiegedeelte nagezien en, zeker in deze tijd, was de reactietijd in mail niet optimaal. In de (automatische) respons gaven we dan ook aan dat we enkele werkdagen nodig hadden om algemene vragen en dergelijke te kunnen beantwoorden. Met een klein team die zowel productie als alle communicatie moet doen was dat een flinke uitdaging namelijk. Nagekeken zie ik dat uw eerste vraag qua mail nog niet beantwoord was nadat u de dag erna de 2e mail stuurde met de vraag of we de eerste al hadden kunnen beantwoorden. Vervolgens stuurde u kort daarna een 3e mail met spoed in het onderwerp (dat adviseerden we voor vragen met spoed of wanneer u écht een antwoord nodig had binnen korte tijd). Deze mail is binnen 2 uur beantwoord waarbij wij er vanuit gingen dat de vraag in mail 1 (is de order goed binnengekomen) was vervallen. We hadden immers contact over de inhoud van uw order. Dit hadden we wellicht even kunnen zeggen maar logischerwijs gingen wij er vanuit dat dit voor beide partijen duidelijk was. Ook de vierde mail met vraag over levering is binnen 1 dag beantwoord en was de levering binnen 5 werkdagen gedaan. Wij vermoeden dat al onze mails met updates en verzendinformatie wellicht in de spam zijn beland? Wij herkennen ons dan ook niet helemaal in de 'ik heb één antwoord gehad op 4 mails'. Ten eerste omdat 2 van de mails relatief snel zijn beantwoord en de eerste 2 mails nog niet beantwoord waren terwijl we aangaven in de automatische respons dat de reactietijd wat langer kon zijn.. We hopen dat de uitleg van onze kant u inzicht verschaft in het hoe én waarom van onze kant en wij hopen verder dat uw product naar tevredenheid is én dat u er lang plezier van heeft. :) Fijne dagen gewenst en blijf gezond! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

9

Snel en correct

Snelle communicatie en alles optijd en correct afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel! Fijn om te horen dat het naar tevredenheid was. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

9

uitmuntend beter kan niet

Na heel lang zoeken en na de verkeerde keuzes te hebben gemaakt een geweldig bedrijf gevonden . Het kussen heeft de gewenste stevigheid en de maten zijn exact. De hoes die er omheen zit maakt het ook een stuk gemakkelijker om hem in de Leren bank kussen te schuiven van 130 cm lang en 18cm dik TenCaat , hartelijk bedankt voor de service, contact en de levering Naberman te Sneek

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor de review. Het is fijn om te horen dat het zo naar tevredenheid is geweest! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

10

Super snelle service!

Heb nu een aantal keren betalen en de orders worden snel afgehandeld en je wordt goed op de hoogte gehouden. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
5

Binnenkussens mooi en stevig maar veel te groot!

Ik had drie binnenkussens met rits besteld voor kussentjes van 40x40. Toen ik de binnenkussens uit de verpakking haalde zag ik meteen al dat ze veel te groot waren. Ik heb nog geprobeerd ze in de hoesjes te proppen waarvoor ik ze had besteld, maar dat ging met geen mogelijkheid. Terugsturen vond ik een gedoe, dus toen heb ik geprobeerd ze in andere hoesjes (waarvoor ik wél nog goede binnenkussens had) te stoppen. Dat ging ook maar net aan. Deze hoesjes zijn geschikt voor binnenkussentjes van 45x45. De oude, met veren gevulde binnenkussentjes uit die hoesjes heb ik net aan kunnen proppen in de hoesjes waarvoor mijn nieuwe binnenkussentjes eigenlijk bestemd waren, omdat ze al wat slapper waren. Heel blij ben ik daar trouwens niet mee, want ik wilde juist helemaal af van die veren, die voortdurend door de hoesjes naar buiten komen. Al met al kan ik zeggen dat de geleverde binnenkussens netjes gemaakt zijn en zeer goed gevuld, maar dat mij de verkeerde maat is gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor de review. We hebben na uw review contact gehad en uiteindelijk bleek de fout niet bij ons te liggen maar is er een verkeerde maat besteld. Na overleg heeft u uw hoezen toegestuurd en hebben we kosteloos nieuwe kussens voor u geproduceerd en geleverd. Deze zijn passend gemaakt in uw hoezen en zonder bijkomende kosten teruggeleverd. Ondanks dat de fout niet bij ons zat hebben we geen meerprijs gerekend voor de aanpassingen en hebben we uw klacht, mijns inziens, heel netjes opgelost. Jammer dat deze service niet heeft geleid tot een aanpassing in de review maar gelukkig is het probleem voor beide partijen opgelost. We hopen in ieder geval dat u er lang plezier van heeft! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

9

Blij met het kussen voor mijn zelfgehaakte poef.

Goede prijs kwaliteitverhouding, snelle verzending en goed verpakt ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Halfslachtig.

Langere levertijd dan beloofd. Om de gewenste dikte te kunnen leveren lijmen ze twee platen op elkaar zonder dat ze dat tevoren kenbaar maken. Mijn reactie op de reactie van Ten Caat hieronder: Geachte ten Caat. Op 23-09 heb ik bij Uw bedrijf een plaat 'koudschuim SG45 stevig' van 90x90x5 cm besteld. De betreffende foto op Uw website laat een product zien dat uit 1 geheel bestaat en niet uit 2 platen die verlijmd zijn. Over een zachte en een harde kant wordt niet gesproken bij dit product en dat dat is voor mij ook helemaal niet nodig- 2 verschillende kanten. Bij het product vermeldt U een levertijd van 3-7 werkdagen en in Uw bevestigingsmail staat wederom een levertijd van 3-7 werkdagen. Het lijkt erop of U het over een ander product heeft en dat U mij derhalve het verkeerde product heeft toegestuurd. Het schuimrubber is op 09-10 aangeboden bij mijn afwezigheid; dit betekent een levertijd van 12 werkdagen (de dag van bestelling niet meegerekend en de twee dagen na de mislukte bezorging ook niet). U begrijpt dat ik mijn beoordeling niet in Uw voordeel kan wijzigen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, dank voor uw reactie. Vandaag heb ik u per e-mail het bewijs toegestuurd van het feit dat er verwarring moet zijn ontstaan over het door u bestelde product, gezien uw reactie middels de aangepaste review. Ik heb u de originele order / factuur toegestuurd waarin toch écht Zit & slaap Koudschuim is besteld met een levertijd van 8 - 14 (werk)dagen die is uitgeleverd op de 12e werkdag. Ook op de productpagina van dit product worden foto's weergegeven waarop te zien is dat deze kwaliteit uit twee lagen bestaat. Vervelend dat er blijkbaar iets onduidelijk is geweest wat dat betreft. We gaan zeker bekijken of er ergens iets te verbeteren valt wat en wat deze verwarring heeft kunnen veroorzaken. PostNL heeft na onze uitlevering inderdaad een paar dagen vertraging gehad om het pakket bij het postkantoor te krijgen voor afhalen. Hierop hebben we geen invloed maar vervelend is dat wel, dat snappen we. We hopen dat we het middels mail, foto's en orderbon hebben kunnen verduidelijken en dat we de verwarring hebben kunnen wegnemen op deze manier! In ieder geval excuses voor het ongemak en als er nog vragen zijn horen we het graag! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

2

slecht

wacht u reeds 4 weken op mij bestelling ,en heb al twee maal een émail gestuurd ,maar een deftige verklaring heb ik nog steeds niet gekregen wel een automatische émail ,dat er een reorganisatie aan de gang is ,maar ik lees hier dat die uitleg ook al in de 7 maand van dit jaar aan de klanten werd door gemaild ,ik heb ook zoals andere klanten reeds betaald .ik doe ook bestellingen bij andere frimas ,en heb mijn goederen dikwijls reeds de dag nadien !!!!!!! groeten karel de clerck

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, dank voor uw reactie. Inmiddels heeft u uw bestelling in huis (op de dag van uw review) waarop inderdaad een vertraging was ontstaan. Deze was inderdaad nog ten gevolge van onze verhuizing in juli/augustus en een deel van september. Hierover hebben we inmiddels contact gehad en heeft u uw begrip uitgesproken waarvoor onze dank! We hopen dat alles alsnog naar tevredenheid is en dat u er lang gebruik van kunt maken. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

10

Goede service en snelle levering

Voor de 2de keer fiberfill 4cm dik besteld om boxkleed te maken. Materiaal is super kwaliteit. Een beter bedrijf heb ik nog niet gevonden 👍🏻

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat de kwaliteit u goed bevalt en dat u tevreden bent met de service. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

8

Prima produkt, prima bedrijf.

Kussens voor de boot op maat laten maken. Wij zijn tevreden. Prima produkt, alles past, heerlijk geslapen en aardige mensen. Ruime keus in stof. Keus in schuim. Je kunt het schuim proberen in de winkel. Ik beveel dit bedrijf aan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor jullie review en mooi om te horen! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

1

WAARDELOOS

Wacht al sinds 07-07 op mijn kussen vullingen. Eerst duurde het langer vanwege verhuizing, daarna zou er iets fout zijn gegaan met de order en vervolgens een aantal dagen geleden bericht dat de order verzonden is en meestal de volgende werkdag bezorgd wordt...... helaas nog steeds niets ontvangen... bij PostNL is ook nog niets aangeboden. Slechte service en geen enkel excuus ontvangen, alleen smoesjes. Op mijn laatste mail geen reactie....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, allereerst dank voor uw review en vervelend dat het zo'n negatieve ervaring voor u is geweest.. Daar balen wij natuurlijk ook van.. De maand juli was inderdaad een zeer chaotische maand door onze verhuizing. Daarbovenop werden we geconfronteerd met problemen met het internet én de telefonie op onze nieuwe locatie waardoor we een aantal weken zonder internet en telefonie hebben gezeten... U kunt zich voorstellen dat dit voor een webshop én bedrijf nogal voor problemen zorgt. Alle processen in die periode zijn zwaar verstoord. Deze storing kwam inderdaad precies nadat uw bestelling al in eerste instantie was vertraagd door de verhuizing. We kunnen ons voorstellen dat u vanaf uw kant het gevoel kreeg dat het 'smoesjes' waren maar dat is, met het hand op ons hart, niet zo geweest. Maar leuk was het zeker niet, voor u niet maar ook voor ons.. Dit soort ervaringen van onze klanten doen ons ook pijn en daar kunnen we natuurlijk niet op bouwen. En dat willen we ook helemaal niet.. Ondanks alles heeft op de dag van de review de materialen ontvangen én zullen wij vanwege het ongemak een flinke korting overmaken op uw rekening. Dit om u tegemoet te komen in de wachttijd én de vervelende situatie die is ontstaan bij uw bestelling. We hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent over de geleverde kwaliteit van de kussens en dat u er heel lang plezier van mag hebben! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

2

slechtte service

Wacht nu al 16 dagen op mijn bestelling zou binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd worden, 4 dagen terug een mail gehad dat hij verzonden zou zijn echter nog steeds nets ontvangen, zending is ook nog steeds niet bij POSTNL

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, dank voor uw review en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben het beoordeeld en gezien dat uw bestelling op de 8e werkdag is uitgeleverd wat een vertraging is van 1 werkdag op de aangegeven (uit)levertijd waarvoor onze excuses. Wij hebben op onze website in deze periode ook aangegeven dat er een langere levertijd kon ontstaan vanwege onze verhuizing in die periode. Dit was dan ook mede de oorzaak. Vervolgens zien we dat PostNL er inderdaad een aantal dagen over heeft gedaan om uw bestelling te leveren wat ervoor heeft gezorgd dat er een aantal dagen plus een weekend langer heeft geduurd... Helaas hebben wij hier geen invloed op maar vervelend is het wel. Daarom hebben we u de verzendkosten teruggestort op uw rekening ter compensatie voor het ongemak! We hopen dat desondanks alles wel naar tevredenheid is. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

5

Geen levering, geen informatie en geen geld terug

Bestelling gedaan 5 tot 7 werkdagen de levering. Maar niet heus. Dan even bellen en op welk tijdstip je ook belt ze zijn altijd bezig en niet in de gelegenheid de telefoon op te nemen......... ja eindelijk gelukt ' waar blijft mijn bestelling?' O ja die Belgen kun je ook niks van op aan, maar het komt vrijdag binnen en ik zorg dat u het zaterdag heeft .....niet dus. Heb ergens anders besteld en nu ben ik nog bezig om mijn geld terug te krijgen. Inmiddels 6 weken verder......nog geen geld en geen contact. ...........misschien dat dit helpt Ze hebben het uiteindelijk keurig opgelost en een hele mooi bos bloemen kado. Maar druk of niet probeer in contact te blijven, mensen hebben best begrip voor sommige situaties. Ik kom niet zo lang wachten want ik had een deadline naar mijn klant. Ik wens jullie veel succes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Door het gebruik van moderne sociale media kon ik de urgentie van mijn bestelling toelichten. Ten Caat zette spoed achter de bestelling en hield de levering in de gaten. Communiceerde met me over stagnatie in de bestelling. Door dit actieve optreden had ik mijn bestelling op tijd in huis. Betreffende matras was daarbij geheel conform de door mij opgegeven maten. Past geweldig. Goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen aanrader

Na 4 weken tijd nog steeds reactie gehad op emails die verstuurd zijn. U kunt er beter vanuit gaan dat het vermelde levertermijn dubbel genomen kan worden, mijn levering ging zelfs daar bijna overheen. Na uiteindelijk contact te hebben gevonden waarom het zo lang duurde worden er alleen maar excussesen aangehaald en geen oplossing gezocht. Na zo'n ervaring mag er gehoopt worden dat de producten wel van kwaliteit zijn maar ook dit stelt helaas teleur. De producten arriveren uiteindelijk dan, meerdere keren dezelfde maat besteld als test voor een grotere partij. Deze blijken niet exact op maat te zijn en allemaal verschillende lengtes te hebben. Waarom kunnen er producten op specifieke lengtes besteld worden als dit niet geleverd kan worden? Geen verdere bestelling zullen hier gedaan worden en wij raden ook andere af hier te bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, allereerst onze excuses voor het ongemak en vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. Wij hebben eenmalig telefonisch contact gehad waarin we hebben uitgelegd dat onze verhuizing en onvoorziene omstandigheden debet waren aan een wat langere levertijd van circa 5 werkdagen op de aangegeven levertijd. Aan onze persoonlijke uitleg over de situatie gaf u aan 'geen boodschap te hebben en het een slecht verhaal te vinden'.. We hebben desondanks onze excuses aangeboden voor het ongemak. Dat de levertijd iets anders is dan normaal hebben we ook op de website, in mails en aan de telefoon aangegeven en vermeld.. Dit omdat we ons gehele bedrijf op dit moment aan het verhuizen zijn. Uiteraard proberen we dit ongemak zoveel mogelijk te voorkomen maar wij zijn ook mensen.. en maken natuurlijk ook wel eens een foute inschatting of een fout. U geeft verder aan geen antwoord te hebben gehad op mails. We hebben dit nagekeken maar hebben geen enkele mail over uw bestelling ontvangen? Daar hebben we dan ook niet op kunnen antwoorden.. Wellicht is daar iets misgegaan? Ook heeft u geen verdere contactgegevens achtergelaten waardoor we geen contact met u hebben kunnen opnemen. Wat betreft uw klacht over de afmeting; dit is niet bij ons gemeld anders dan via deze review en hebben wij dus niet kunnen controleren. Uiteraard zit er een snijmarge op deze materialen tot een halve centimeter zoals óók aangegeven op de website. Dit geldt voor de dikte, lengte én breedte en hierop kan dan ook niet worden gereclameerd. Indien de afwijking groter is ontvangen we graag een foto of het pakket retour om uw klacht goed en snel op te kunnen lossen. Uiteraard heeft u in dat geval recht op vervanging. Ook het verpakken heeft vaak invloed op afmetingen en heeft het materiaal soms even tijd nodig om in zijn oorspronkelijke vorm terug te keren. het is altijd goed om het materiaal even de tijd te geven; ook door de flexibele 'natuur' van het materiaal. We hopen dat we de kans krijgen om de klacht op te lossen. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

8

Netjes

Snelle verzending. En goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie kussens, goeie kwaliteit en uitstekende service

Verbeterpunten

Het duurde wel enige tijd voordat de offerte op was gesteld, dit kan misschien in de toekomst iets sneller. Hierna waren de kussens erg snel gemaakt en het eindresultaat prachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
8

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De producten, als ze leveren, zijn perfect.

Verbeterpunten

Het duurt weken eer een product geleverd wordt. Op de website staat 5 tot 7 werkdagen. Ik wacht inmiddels een maand. Telefonisch zijn ze NOOIT bereikbaar. Iedere keer een bandje dat men bezig is. Mails worden ook NIET beantwoordt. Er is GEEN klantenservice. Wanneer ik ooit mijn bestelling ontvang bestel ik hier NOOIT meer. Dit gedrag is onaanvaardbaar!

Na lange tijd werd het probleem opgelost. Het geleverde product voldeed ruimschoots aan alle eisen. Perfecte kwaliteit, zoals gewend. Ook een gedegen uitleg ontvangen, waarom alles zo lang duurde. Wanneer deze uitleg meteen wordt verstrekt, zal er geen onenigheid zijn. Houdt de klant dus goed op de hoogte van de ontwikkelingen en waarom de bereikbaarheid minder is.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Inmiddels hebben we uitgebreid contact gehad en heeft u uw bestelling al enige tijd in huis. Daarnaast heeft u van ons een uitgebreide uitleg gehad over hoe deze situatie was ontstaan en heeft u begrip getoond voor de gehele situatie waarvoor dan weer onze dank! We hebben onze excuses gegeven voor de vertraging én u heeft een mooie korting ontvangen op uw bestelling. We hopen in ieder geval dat u langdurig plezier heeft van het geleverde product en dat u inmiddels wat beter te spreken bent over ons bedrijf. De klacht en feedback hebben we in ieder geval serieus met u besproken en daar hebben wij ook weer veel van geleerd. We zijn immers ook maar mensen.. ;) met vriendelijke groet, Fake ten Caat

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

Bereikbaarheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Kennis en vakmanschap kan ik niet goed beoordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle levering!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd