Prima kwaliteit, uitstekende service en helemaal tevreden

Ik heb fiberfill bij dit bedrijf besteld. De kwaliteit is prima. Beter zelfs dan van andere bedrijven en daarnaast ook nog goedkoper. De service is uitstekend. Alles netjes verpakt en snel verzonden. Ik blijf hier zeker bestellen!

Goede en fijne service. Duidelijke site!

Was makkelijk om de juiste kussens te bestellen.

Mailtje gestuurd, werd meteen beantwoord - bestelling kwam een tikje later door de drukte maar alles is in orde - maten kloppen enzo.. tevreden klant dus !

TOP !!!

Goede communicatie, bestelling gedaan en vier dagen daarna al geleverd in België ! Product beantwoord volledig aan mijn vraag/eisen. Een zéér tevreden klant !!!

Keurig verpakt en na enkele dagen bezorgd. Tevreden met het product.

(*_*)

Gewoon goed

Er valt niets over te schrijven. Alles ging hrwoon goed. Bestelling bezorging en product waren prima

Slechte en zéér trage communicatie

Het bestellen van een stuk schuimrubber heeft uiteindelijk 3 maanden gekost. Het stuk is teruggestuurd geweest omdat het niet op de juiste maat arriveerde. Uiteindelijk blijkt dat schuimrubber tijdens transport in kan klinken en dat het te verwachten is dat de maatvoering direct na levering niet correct is. Schuimrubber.nl heeft mij hier echter niet op gewezen, niet toen ik een klacht had dat mijn stuk te kort afgesneden was en ook niet toen ik hier expliciet naar vroeg op het moment dat ze concludeerden dat het stuk van goede lente was (nadat het al weer teruggestuurd was), hierdoor heeft de levering enorme vertraging opgelopen. Geen antwoord krijgen op mails of lang op antwoord moeten wachten is helaas meer regel dan uitzondering. UPDATE 01/12/2022 (Score verhoogd van 1,5 ster naar 3,5 ster): Schuimrubber.nl heeft technische problemen gevonden in het versturen van hun mails. Dit verklaard de onbeantwoorde emails (schuimrubber.nl was in de veronderstelling dat ze op mijn mails geantwoord hadden terwijl dit in realiteit niet zo was). Ondanks dat de trage communicatie blijkbaar geen onwil, maar onmacht is geweest is mijn bestelervaring niet prettig geweest en heeft veel te lang geduurd. Ik ben nog steeds van mening dat men van een schuimrubber leverancier mag verwachten dat deze bekend is met het al dan niet inklinken van het materiaal wat ze verkopen. Dit had veel tijd en ergernis gescheeld. Ik hoop dat schuimrubber.nl snel de oorzaak van technische problemen vindt en oplost, zodat toekomstige klanten niet met dezelfde problematiek te maken zullen hebben. Het geleverde materiaal zelf is overigens prima, ik heb nooit klachten over de kwaliteit van dit materiaal gehad.

Beste Merijn, we gaan hier met een uitgebreide reactie op reageren zoals we dat ook in de mails hebben gedaan. Allereerst was er op uw product bij onze leveranciers een langere levertijd van enkele werkdagen langer en duurde het 11 werkdagen voordat u uw bestelling in eerste instantie ontving. Hier had u begrip voor waarvoor dank. De problemen zijn dan ook ontstaan na de melding van een klacht op het product. U heeft na ontvangst van uw bestelling aangegeven dat het stukje maatwerk op 112 cm was gesneden ipv de gevraagde 121 cm. Door deze melding waren wij ervan uitgegaan dat wij een snijfout hadden gemaakt. U heeft het pakket toen retour gestuurd op onze kosten en wij hebben dit voor u gecontroleerd. Bij die controle bleek de plaat in de juiste maat te zijn en hebben we dit aan u gemeld. Ook het deel waar de plaat uitgesneden was bleek 121 cm dus het stuk wat eruit was gesneden kon niet op magische wijze 112 cm zijn geworden.. Hier konden we verder weinig aan doen.. Wij hebben het product opnieuw verstuurd waarna u ons na ontvangst een foto stuurt van het plaatje waarop het plotseling weer kleiner wordt aangegeven in de maat ca 116 centimeter (iig alweer een stukje groter dan de eerder aangegeven maat van 112). Hierop hebben we u onze foto gestuurd met onze metingen waarop duidelijk te zien is dat het materiaal op de juiste maat is gesneden. Daarbij hebben we aangegeven dat de enige verklaring kan zijn dat het materiaal door oprollen in een strakke verpakking wat kan inklinken en hebben we u uitgebreid informatie gegeven hoe u dit weer kunt oplossen. Denkt u aan karton wat opgerold is geweest en de neiging houdt om wat terug te rollen en dus korter wordt.. Dát is wat we bedoelen. U geeft aan dat wij u er niet op hadden gewezen dat dat de oorzaak kon zijn. Maar ook dat is simpel te verklaren; dat kwam simpelweg door het feit dat wij ervan uitgingen dat wij de snijfout hadden gemaakt.. Wij dachten op dat moment dus NOG niet aan het oprollen / inklinken als oorzaak. Pas toen wij het materiaal terug hadden gekregen kwamen we er namelijk achter dat er geen snijfout was gemaakt. En dus gingen wij ervanuit dat u zelf een meetfout had gemaakt bij het melden van de klacht! Want ook dat kan gebeuren.. Echter, toen u het materiaal voor de 2e keer ontving en wéér melde dat het materiaal te klein was ging bij ons het lampje branden en kwamen wij met onze verklaring en advies hoe het op te lossen was... En daarop kregen wij een negatieve review cadeau! ;) We hebben in die mail na de verklaring geadviseerd dat het sowieso verstandig is om het, in het geval van het verwerken in een deksel te fixeren met lijm. Zo weet je 100% zeker dat alles goed op zijn plek blijft. Dat is een algemeen advies; niet per se gericht op de klacht maar het helpt wel! Wat betreft de communicatie waren wij met het aanleveren van de retourbon veel te traag en daarvoor zeker onze excuses! Door een interne menselijke fout was de aanlevering hiervan blijven hangen in onze systemen. We erkennen natuurlijk dat we daarin een steek hebben laten vallen en dat u hierdoor langer op de oplossing heeft moeten wachten en dat had niet gehoeven. Ook zien we in onze controle van de mailing dat er bij ons op onverklaarbare wijze mails in de conceptenlijst zijn blijven hangen die via een mobiel apparaat zijn verstuurd. Dit is een verklaring voor het feit dat u op latere mails geen antwoord heeft gehad terwijl we die naar ons weten wel hadden verstuurd... En we gaan uitzoeken hoe dat precies kan en of dit vaker voorkomt zodat we dit probleem kunnen voorkomen in de toekomst. In ieder geval onze excuses dat u hierdoor een deel van onze communicatie nooit heeft ontvangen. Ik begreep dat het probleem met het product inmiddels is opgelost en dat is mooi om te horen. Jammer genoeg dat we door deze kleine oneffenheden in de systemen zo bij elkaar langs hebben gecommuniceerd want dat is natuurlijk niet onze intentie.. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Heel goed.

Mooie kwaliteit tricot kous. Dik tevreden.

Snelle levering, perfect op maat en kwaliteit voor een goede prijs!

Zie bovenstaande

Prima verzorgd

Kleine bestelling van sg40 schuimrubber. Bestellen was makkelijk wn met ongeveer een week geleverd …. Kwaliteit prima. Tevreden klant …

Het Sg55 schuim is van uitzonderlijke kwaliteit. Eindelijk stevig materiaal gevonden om op te zitten. Perfect om zitkussens te creëren voor de caravan of tuinzetels en dergelijke. Ook als je wat zwaarder weegt is dit schuim goed... Bedankt.

Ik had een kussen besteld en dat moest mee naar Frankrijk. De bestelling was supersnel binnen, héél fijn. En ook de persoonlijke communicatie vond ik fijn.

Snel verzonden en precies als gewenst

Mijn bestelling was exact als vermeld en snel verzonden, gewoon betrouwbaar dus, groet René

Doordat degene die onze bankkussens zou vullen Corona kreeg kwamen ze niet op de afgesproken dag af en konden we ze die dag dat wij in de omgeving waren niet ophalen. Ze losten dit op door ze kosteloos naar ons toe te zenden(Friesland). Waren tevreden over hun verrichtingen.

In een woord: geweldig!

De kwaliteit van de kussens is nuitengewoon goed, de bestelling verliep snel en de levering, verpakking en verzending vakkungig, snel en probleemloos.

Prima afgewerkt en snel geleverd

TOP!!!!!

Ik heb voor de 2e keer een bestelling gedaan en de service is ronduit fantastisch. Dus echt een aanrader . Ook de kwaliteit is zeer goed. We zijn er zeer tevreden over.

prima!

in deze digitale tijd toch persoonlijke aandacht! Zouden er meer moeten doen!

Goed product

Goed spul, snelle levering

Snel en correct geleverd.

heel goede service en advies voorkomend en zeer vriendelijk

goede matrialen en sevice snelle verzending ben zeer tevreden

Super geregeld!

Mooie overzichtelijke webshop en werkt goed. Behulpzame medewerkers. Zeer vlotte levering. Ik heb twee keer een bestelling geplaatst, beide keren 2 dagen later de bestelling al in huis. Goede kwaliteit kussens!

Nvt

Snel en correct

Goed product

Ik ben heel erg tevreden met de service en mijn 2 Ikea kussen

ben heel erg tevreden met de service en het uiteindelijke resultaat, erg vriendelijke en competente medewerker

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.