WAARDELOOS

Wacht al sinds 07-07 op mijn kussen vullingen. Eerst duurde het langer vanwege verhuizing, daarna zou er iets fout zijn gegaan met de order en vervolgens een aantal dagen geleden bericht dat de order verzonden is en meestal de volgende werkdag bezorgd wordt...... helaas nog steeds niets ontvangen... bij PostNL is ook nog niets aangeboden. Slechte service en geen enkel excuus ontvangen, alleen smoesjes. Op mijn laatste mail geen reactie....

Goedemiddag, allereerst dank voor uw review en vervelend dat het zo'n negatieve ervaring voor u is geweest.. Daar balen wij natuurlijk ook van.. De maand juli was inderdaad een zeer chaotische maand door onze verhuizing. Daarbovenop werden we geconfronteerd met problemen met het internet én de telefonie op onze nieuwe locatie waardoor we een aantal weken zonder internet en telefonie hebben gezeten... U kunt zich voorstellen dat dit voor een webshop én bedrijf nogal voor problemen zorgt. Alle processen in die periode zijn zwaar verstoord. Deze storing kwam inderdaad precies nadat uw bestelling al in eerste instantie was vertraagd door de verhuizing. We kunnen ons voorstellen dat u vanaf uw kant het gevoel kreeg dat het 'smoesjes' waren maar dat is, met het hand op ons hart, niet zo geweest. Maar leuk was het zeker niet, voor u niet maar ook voor ons.. Dit soort ervaringen van onze klanten doen ons ook pijn en daar kunnen we natuurlijk niet op bouwen. En dat willen we ook helemaal niet.. Ondanks alles heeft op de dag van de review de materialen ontvangen én zullen wij vanwege het ongemak een flinke korting overmaken op uw rekening. Dit om u tegemoet te komen in de wachttijd én de vervelende situatie die is ontstaan bij uw bestelling. We hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent over de geleverde kwaliteit van de kussens en dat u er heel lang plezier van mag hebben! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

slechtte service

Wacht nu al 16 dagen op mijn bestelling zou binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd worden, 4 dagen terug een mail gehad dat hij verzonden zou zijn echter nog steeds nets ontvangen, zending is ook nog steeds niet bij POSTNL

Goedemiddag, dank voor uw review en vervelend dat u langer heeft moeten wachten. We hebben het beoordeeld en gezien dat uw bestelling op de 8e werkdag is uitgeleverd wat een vertraging is van 1 werkdag op de aangegeven (uit)levertijd waarvoor onze excuses. Wij hebben op onze website in deze periode ook aangegeven dat er een langere levertijd kon ontstaan vanwege onze verhuizing in die periode. Dit was dan ook mede de oorzaak. Vervolgens zien we dat PostNL er inderdaad een aantal dagen over heeft gedaan om uw bestelling te leveren wat ervoor heeft gezorgd dat er een aantal dagen plus een weekend langer heeft geduurd... Helaas hebben wij hier geen invloed op maar vervelend is het wel. Daarom hebben we u de verzendkosten teruggestort op uw rekening ter compensatie voor het ongemak! We hopen dat desondanks alles wel naar tevredenheid is. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Geen levering, geen informatie en geen geld terug

Bestelling gedaan 5 tot 7 werkdagen de levering. Maar niet heus. Dan even bellen en op welk tijdstip je ook belt ze zijn altijd bezig en niet in de gelegenheid de telefoon op te nemen......... ja eindelijk gelukt ' waar blijft mijn bestelling?' O ja die Belgen kun je ook niks van op aan, maar het komt vrijdag binnen en ik zorg dat u het zaterdag heeft .....niet dus. Heb ergens anders besteld en nu ben ik nog bezig om mijn geld terug te krijgen. Inmiddels 6 weken verder......nog geen geld en geen contact. ...........misschien dat dit helpt Ze hebben het uiteindelijk keurig opgelost en een hele mooi bos bloemen kado. Maar druk of niet probeer in contact te blijven, mensen hebben best begrip voor sommige situaties. Ik kom niet zo lang wachten want ik had een deadline naar mijn klant. Ik wens jullie veel succes.

Klantgericht

Door het gebruik van moderne sociale media kon ik de urgentie van mijn bestelling toelichten. Ten Caat zette spoed achter de bestelling en hield de levering in de gaten. Communiceerde met me over stagnatie in de bestelling. Door dit actieve optreden had ik mijn bestelling op tijd in huis. Betreffende matras was daarbij geheel conform de door mij opgegeven maten. Past geweldig. Goede kwaliteit.

Geen aanrader

Na 4 weken tijd nog steeds reactie gehad op emails die verstuurd zijn. U kunt er beter vanuit gaan dat het vermelde levertermijn dubbel genomen kan worden, mijn levering ging zelfs daar bijna overheen. Na uiteindelijk contact te hebben gevonden waarom het zo lang duurde worden er alleen maar excussesen aangehaald en geen oplossing gezocht. Na zo'n ervaring mag er gehoopt worden dat de producten wel van kwaliteit zijn maar ook dit stelt helaas teleur. De producten arriveren uiteindelijk dan, meerdere keren dezelfde maat besteld als test voor een grotere partij. Deze blijken niet exact op maat te zijn en allemaal verschillende lengtes te hebben. Waarom kunnen er producten op specifieke lengtes besteld worden als dit niet geleverd kan worden? Geen verdere bestelling zullen hier gedaan worden en wij raden ook andere af hier te bestellen.

Goedemorgen, allereerst onze excuses voor het ongemak en vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. Wij hebben eenmalig telefonisch contact gehad waarin we hebben uitgelegd dat onze verhuizing en onvoorziene omstandigheden debet waren aan een wat langere levertijd van circa 5 werkdagen op de aangegeven levertijd. Aan onze persoonlijke uitleg over de situatie gaf u aan 'geen boodschap te hebben en het een slecht verhaal te vinden'.. We hebben desondanks onze excuses aangeboden voor het ongemak. Dat de levertijd iets anders is dan normaal hebben we ook op de website, in mails en aan de telefoon aangegeven en vermeld.. Dit omdat we ons gehele bedrijf op dit moment aan het verhuizen zijn. Uiteraard proberen we dit ongemak zoveel mogelijk te voorkomen maar wij zijn ook mensen.. en maken natuurlijk ook wel eens een foute inschatting of een fout. U geeft verder aan geen antwoord te hebben gehad op mails. We hebben dit nagekeken maar hebben geen enkele mail over uw bestelling ontvangen? Daar hebben we dan ook niet op kunnen antwoorden.. Wellicht is daar iets misgegaan? Ook heeft u geen verdere contactgegevens achtergelaten waardoor we geen contact met u hebben kunnen opnemen. Wat betreft uw klacht over de afmeting; dit is niet bij ons gemeld anders dan via deze review en hebben wij dus niet kunnen controleren. Uiteraard zit er een snijmarge op deze materialen tot een halve centimeter zoals óók aangegeven op de website. Dit geldt voor de dikte, lengte én breedte en hierop kan dan ook niet worden gereclameerd. Indien de afwijking groter is ontvangen we graag een foto of het pakket retour om uw klacht goed en snel op te kunnen lossen. Uiteraard heeft u in dat geval recht op vervanging. Ook het verpakken heeft vaak invloed op afmetingen en heeft het materiaal soms even tijd nodig om in zijn oorspronkelijke vorm terug te keren. het is altijd goed om het materiaal even de tijd te geven; ook door de flexibele 'natuur' van het materiaal. We hopen dat we de kans krijgen om de klacht op te lossen. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Netjes

Snelle verzending. En goed verpakt!

Pluspunten

Mooie kussens, goeie kwaliteit en uitstekende service

Het duurde wel enige tijd voordat de offerte op was gesteld, dit kan misschien in de toekomst iets sneller. Hierna waren de kussens erg snel gemaakt en het eindresultaat prachtig.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De producten, als ze leveren, zijn perfect.

Het duurt weken eer een product geleverd wordt. Op de website staat 5 tot 7 werkdagen. Ik wacht inmiddels een maand. Telefonisch zijn ze NOOIT bereikbaar. Iedere keer een bandje dat men bezig is. Mails worden ook NIET beantwoordt. Er is GEEN klantenservice. Wanneer ik ooit mijn bestelling ontvang bestel ik hier NOOIT meer. Dit gedrag is onaanvaardbaar!

Na lange tijd werd het probleem opgelost. Het geleverde product voldeed ruimschoots aan alle eisen. Perfecte kwaliteit, zoals gewend. Ook een gedegen uitleg ontvangen, waarom alles zo lang duurde. Wanneer deze uitleg meteen wordt verstrekt, zal er geen onenigheid zijn. Houdt de klant dus goed op de hoogte van de ontwikkelingen en waarom de bereikbaarheid minder is.

Inmiddels hebben we uitgebreid contact gehad en heeft u uw bestelling al enige tijd in huis. Daarnaast heeft u van ons een uitgebreide uitleg gehad over hoe deze situatie was ontstaan en heeft u begrip getoond voor de gehele situatie waarvoor dan weer onze dank! We hebben onze excuses gegeven voor de vertraging én u heeft een mooie korting ontvangen op uw bestelling. We hopen in ieder geval dat u langdurig plezier heeft van het geleverde product en dat u inmiddels wat beter te spreken bent over ons bedrijf. De klacht en feedback hebben we in ieder geval serieus met u besproken en daar hebben wij ook weer veel van geleerd. We zijn immers ook maar mensen.. ;) met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Bereikbaarheid

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kennis en vakmanschap kan ik niet goed beoordelen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super snelle levering!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zijn zeer tevreden over het bestelde, netjes verpakt en goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering was snel en goed, de verpakking slim en niet overdreven!

• Kwaliteit

Pluspunten

gewillige medewerkster, kwaliteit is echter anders dan verwacht

• Kennis & Vakmanschap

Beste Nelly, dank voor uw review. In ons systeem hebben we een bestelling van een Polyether sg40 stevig staan. Dit product wordt op onze website omschreven als stevig (stug). Natuurlijk willen we kijken wat we voor u kunnen betekenen om het comfort aan te passen. We zullen daarom z.s.m. contact met u opnemen over uw bestelling om te kijken hoe we het comfort voor u kunnen 'verzachten'. Daar zijn altijd mogelijkheden voor en daar doen we natuurlijk niet moeilijk over! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Pluspunten

Snelle levering en de kussens passen perfect, hierdoor is onze bank weer zo goed als nieuw!!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super bedrijf. Onze (goedkope) IKEA 3 zitsbank zit en ligt nu veel beter dan dat die ooit gedaan heeft. Alles met elkaar (lekker biefstuk eten in't Schippershuus) een leuk dagje uit gehad. Je zou bijna een oude bank kopen om 't nog een keer te doen.

Ik kan met de beste wil van de wereld alléén verslechterpunten verzinnen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij dit bedrijf schuimrubber besteld. Op de website staat aangegeven dat het verzenden 7 tot 10 werkdagen kan duren en ook de uitleg erbij waarom dit zo is. Ik heb telefonisch contact gezocht en de situatie uitgelegd. Dat ik de bestelling heb gedaan om voor opa en oma de eetkamerstoelen te bekleden. Opa was door de stoel gezakt en nu moesten ze onhandig met bordje op schoot eten. Ter uitzondering kreeg ik binnen een dag het schuimrubber – van prachtige kwaliteit – geleverd. Deze keurige ouderwetse klantvriendelijkheid, service en kwaliteit is niet meer zo vanzelfsprekend. Opa en oma dragen dit bedrijf op voor de “warme douche” van het programma Tros Radar.

Verbeterpunten zijn er niet, vooral deze service volhouden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitgebreide nuttige informatie op de website en hierdoor een goede keus kunnen maken. De werd door problemen met de leverancier uitgesteld maar hiervan werden we keurig op de hoogte gehouden. Nadat er nogmaals een uitstel kwam, kregen we een excuusmail en werden we gecompenseerd. Onze kussens werden helemaal netjes afgewerkt met fiberfill en tricotkous. We waren hiermee zeer tevreden. De levering daarna ging van een leien dakje. Volgende keer weer dit bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken actief mee en nemen contact op over mogelijke verbeteringen.

Logistiek kan beter: product was even blijven liggen

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.