lange levertijd, moest aandringen op levering

Beoordeling: voldoende, maar dan ook maar nèt. Als je wilt gaan bestellen bij schuimrubber.nl, fa. Ten Caat, moet je even rekening houden met lange levertijden. Het kan ook zijn dat je een beetje moet zeuren voordat je (eindelijk) je spullen krijgt. Ze schrijven in de informatie op de website dat het 14 dagen duurt, maar dit worden in de orderbevestiging al meteen 14 werkdagen. Verder lees je in een email die je ontvangt dat ze te kampen hebben met materiaaltekorten en vertragingen vanwege Corona enzo. Ik heb een tamelijk eenvoudig stuk koudschuim op maat besteld, en op de laatste dag van de veertien werkdagen (gewoon drie weken dus) heb ik ze per email gevraagd wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten. Er komt dan een automatische reply dat er sprake is van een enorme online drukte, en dat het daarom 1 tot 4 werkdagen duurt voordat je überhaupt antwoord krijgt, maar dat het sneller kan als je een spoedafhandeling aanvraagt. Het komt allemaal een beetje op mij over als lijntrekkerij. Direct nadat ik had laten weten dat ik toch graag direct mijn schuim wilde hebben, werd er geantwoord, dat het morgen verzonden zou worden. Dat was uiteindelijk ook zo. Ik heb de indruk dat er drie weken niets met mijn bestelling gedaan is, en pas nadat ik heb aangedrongen op snelle afhandeling, ze in actie gekomen zijn, en het toen wel ineens snel mogelijk was. Mijn indruk wordt ondersteund door de vele andere reviews op Kiyoh waarin geklaagd wordt over lange levertijden. Corona lijkt hierbij gebruikt te worden als excuus. In 2012 heb ik ook een bestelling gedaan bij schuimrubber.nl, en toen duurde het ook een eeuwigheid en moest ik ook al aandringen om mijn bestelling te mogen ontvangen. Hiermee lijken lange levertijden structureel te zijn bij dit bedrijf. Drie weken levertijd (en moeten aandringen op levering) voor een stuk schuim is toch eigenlijk wel te lang.

Snelle levering, goede kwaliteit producten

De levering was snel en het product was van goede kwaliteit.

Zéér positief

Duidelijke website, prima kwaliteit product, goede betaalmogelijkheden en snelle levering!

Tijdige levering en goede kwaliteit

Tijdige levering en goede kwaliteit

Goede prijs, en levering

Snel gevonden op internet snel geleverd en een mooie prijs

Zeer snelle levering en goed product.

Tot dit is opgelost waardeloos

Ging wat mis met de maat, maar dat was snel opgelost.

Goedemorgen Wim, dank voor uw berichtje. Volgens mij hebben we de klacht snel opgelost en had u binnen een zeer korte tijd een reactie van ons via Facebook? We hopen dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is maar mochten er nog problemen zijn dan horen we het graag. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Ik ben een zeer tevreden klant. Ze hebben naar mijn wensen geluisterd. Het wieg matrasje sluit perfect aan.

Prima prijs/kwaliteit, vriendelijk en correct, maar levering is lastig momenteel

Schuimrubber en andere materialen op maat besteld. Na een week nog niets ontvangen. Nu heb ik geen haast, maar de communicatie over de levering bleek ook lastig. Kennelijk hebben ze zelf - backoffice - ook problemen met tijdige levering waardoor ze hun toezeggingen maar moeilijk na kunnen komen. Omdat de levering zo lang duurde was er ruimte om nog wat extra te bestellen. Ter compensatie hebben ze de kosten daarvoor voor eigen rekening genomen. Uiteindelijk heb ik alles netjes binnen gekregen, inclusief de extra spullen. Ik zou hier zo weer bestellen, zeker mede vanwege de goede prijzen, maar meer rekening houden met lange levertijd. Niet meer wat we gewend zijn tegenwoordig, maar meer net als vroeger ;-) . Verder aardige mensen waarvoor ik hoop dat ze hun problemen spoedig weten op te lossen.

Zeer tevreden!

Kussenhoezen van onze loungeset opgestuurd voor een nieuwe vulling. Inmiddels hebben we ze weer retour, het is werkelijk top uitgevoerd, mooi strak in de hoezen, echt vakwerk. Dit was ons nooit gelukt, zelf schuimrubber te bestellen en op maat te maken. Het duurde iets langer dan reguliere levertijd, maar daar had ik al wel rekening mee gehouden, dat wordt op de website al aangegeven. Wij zijn superblij met onze kussens, ze zien er weer als nieuw uit!

Fantastisch vakwerk

Nieuwe kussens op maat laten maken voor loungeset. Fantastisch gemaakt door echte vakmensen.

Niet toereikend

Eind april een bestelling geplaatst. Daarbij kreeg ik de mededeling dat de levering langer zou duren. Geen probleem natuurlijk. Wat echter wel problematisch is, is dat je op geen enkele manier contact kan krijgen omtrent de status van je bestelling. Een aantal keer gemaild, via sociale media contact gezocht, maar nog steeds geen update omtrent de status. Aangezien er wel op de reviews wordt gereageerd, probeer ik het maar eens zo. Is er al enige indicatie wanneer mijn pakket wordt geleverd?

Goedemiddag, dank voor uw review. Uw bestelling was in eerste instantie de 17e verstuurd maar verloren gegaan in het verzendproces bij PostNL.. Daarop heeft u mails gestuurd waarop een langere reactietijd zat. We zijn inderdaad minder bereikbaar dan onder normale omstandigheden. Maar we zijn wel degelijk bereikbaar; via social media reageren we meestal dezelfde dag en op spoedvragen (mits aangegeven) in de mail ook binnen enkele werkdagen. Maar, we zijn mensen en missen uiteraard zeker wel eens wat hier en daar! We kregen op bepaalde momenten zoveel mails binnen dat we ze letterlijk niet meer aankonden. Daarom hebben we een opnamestop ingesteld tot minimaal 10 juni om verdere problemen te voorkomen. De omstandigheden zijn zo ongewoon dat ons bedrijf hier niet adequaat op heeft kunnen anticiperen. Ook in uw geval! We hebben trouwens uw vragen uiteindelijk gewoon opgelost en een nieuw pakket toegestuurd die u inmiddels ontvangen heeft. Alleen het duurde allemaal wat langer dan normaal.. We zijn maar een klein bedrijf en hebben niet de middelen om de enorme pieken van de online toename aan te kunnen. En, het is ook onduidelijk of die vraag zo blijft of na de lockdown weer naar het 'oude' niveau zakt. En we zijn niet de enige sector die te maken heeft met een te grote vraag; maar er wordt online wel altijd van je verwacht dat je binnen een dag reageert en dat is best wel eens een uitdaging als de omstandigheden zo uitdagend en onvoorspelbaar zijn! Dat geven we gerust toe.. ;) Ik hoop dat de producten inmiddels zijn verwerkt en in goede orde in gebruik zijn genomen! Excuses in ieder geval voor de vertragingen en wat moeizamere verwerking in ieder geval! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Toezeggingen en afspraken worden consequent niet nagekomen!

Ook de beloofde tegemoetkoming wordt ook niet nagekomen. Gewoon een ongelooflijk kut bedrijf met loze beloftes!

Beste Marco, op 24 maart deed u een bestelling van producten waarop we op dat moment al aangaven dat er een langere levertijd op zat dan de standaard levertijden. Dat wordt o.a. veroorzaakt door grondstofproblemen bij onze fabrikanten en de enorm toegenomen online drukte waarvan wij niet kunnen inschatten hoelang dat nog duurt.. Per mail hadden we contact gehad waarop ik aangaf dat ik de verwachting had dat het na de Pasen geleverd kon worden. Geen 100% toezegging maar een inschatting. In principe zijn de kussens binnen een week na Pasen dan ook geleverd.. Maar de argwaan richting ons was groot en we kregen diverse mails van u met een steeds groter ongeduld en gemopper. En ik begrijp het best dat het vervelend is om lang te wachten maar wij hebben te maken met omstandigheden die niet te vergelijken zijn met de normale tijd en dat proberen we ook overal duidelijk te maken! U leest het blijkbaar allemaal niet.. Omdat het wat langer duurde dan wij hadden ingeschat, de omstandigheden zijn en blijven grillig, heb ik toen een korting aangeboden voor het ongemak omdat mijn inschattingen niet helemaal accuraat waren (ben ook maar een mens...) Ook op de e-mail gaven we aan diverse werkdagen nodig te hebben om te kunnen reageren op alle vragen. Maar na 24 uur begon u ook op dat front alweer te mopperen dat u niet binnen 1 dag antwoord had... Dan word ik óók moedeloos hoor kan ik u vertellen! Ik heb u de zending uiteindelijk klaar kunnen maken met een persoonlijk briefje met excuses erbij. De korting zou worden overgemaakt maar uiteraard had ook dat iets langer de tijd nodig dan normaal. Het is vervelend en ik weet dat we op dat punt gewoon niet optimaal presteren, maar het is niet zo dat we dat nergens melden of aangeven. Uw begrip was er echter óók niet. EN die combinatie is niet echt handig... Ik heb u, vanwege uw enorme frustratie, het gehele bedrag teruggeboekt en heb u in de mail gemeld dat ik hoopte dat u een beetje gelukkiger zou worden en wat vertrouwen in de mensheid zou houden. Op de 100% korting en de uiteindelijke volledige terugbetaling van uw aankoopbedrag hebben we dan weer geen enkele reactie gekregen en dat is minstens zo teleurstellend hoor! Want nou zijn wij weer eens het kutbedrijf... Ik hoop desondanks dat u lang plezier heeft van uw gratis kussens waar u welgeteld 14 (werk)dagen op heeft moeten wachten ipv de reguliere 7. Het is wat.. Het ga u goed! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

waardeloos.

Schuimrubber besteld voor kussens, volgens de website 3 tot 5 werkdagen levertijd. na tien werkdagen een mail gestuurd, direct een mail terug dat het door de drukte 10 dagen duurt. Nu zijn wij 16 werkdagen verder en nog niets geleverd. Diversen mails gestuurd met de mededelingen dat er niet meer geleverd hoeft te worden. nu blijft het oorverdovend stil bij de fam ten Caat. Ik heb gevraagd om het te annuleren en het bedrag terug te storten , met aftrek van de kosten die gemaakt zijn, maar geen enkele reactie. Ze krijgen van mij de koude douchekop. jammer jammer dat het zo moet gaan.

Hoi Arend, inmiddels hebben we dit in vrede kunnen oplossen! De koude douchekop mag hopelijk weer een tikkeltje warmer.. ;) met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Snelle levering en hoge kwaliteit

Een stukkie koudschuim op maat besteld. Ze gaven op de site aan dat ze het erg druk hadden. Toch binnen een week geleverd! Het stuk koudschuim hadden we nodig voor de verlenging van de matras van een meegroeibed. Past geweldig!

Wij hadden nieuw schuimrubber voor de banken buiten besteld. Goede uitleg over allerlei soorten op de website. Vervolgens besteld. Alles perfect en keurig afgeleverd. Wij kunnen weer lekker chillen!

geen reactie

inmiddels duurt het 10 dagen en nog steeds geen antwoord. Ben blij dat ik er nog niets heb besteld want dit beloofd naar mijn inziens niet veel goeds...

Goedemorgen, dank voor het sturen van deze review op basis van een langere reactietijd van een weekje op aangevraagde offertes per mail. Ook offertes maken is arbeidsintensief waar we graag de tijd voor nemen die spaarzamer is. En de langere reactietijd op deze aanvragen geven we ook overal aan....!! Maar heel vriendelijk bedankt voor de steun in de rug in de toch al uitdagende tijd. Dankjewel en succes met uw project. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

slecht.

In oktober 2020 poefvulling besteld en ook keurig geleverd gekregen. De poefvulling bleek te klein, ondernemer bood zelf aan een nieuwe toe te sturen. Sindsdien is er geen contact meer mogelijk. De telefoon wordt niet opgenomen vanwege corona ?? en e-mails blijven onbeantwoord. Alle begrip voor ondernemers in coronatijd, maar nergens meer op reageren dat kan natuurlijk niet. Na plaatsen recensie wel snel antwoord.

Goedemiddag Niels, u geeft aan dat wij hebben aangegeven een nieuw product te sturen. Echter, wekt dat de suggestie dat wij in de levering iets fout hebben gedaan. U heeft keurig het door u bestelde maatwerkproduct gekregen. Deze was alleen niet geschikt voor uw kussen omdat u zelf een verkeerd model heeft besteld. Dit lag dus niet aan onze diensten of producten.. Wij hebben vervolgens aangeboden om contact te hebben om eens te kijken welk product dan wellicht geschikt zou kunnen zijn en of wij daarin iets konden betekenen. Waarbij we niet moeilijk zouden doen over het omruilen van een maatwerkproduct (normaal gesproken niet mogelijk). Door een enorm lastige tijd waarbij de feestdagen, problemen bij pakketdiensten, leveringsproblemen van fabrikanten, de lockdown, avondklok en meer effecten zwaar op onze schouders drukte hebben we dit aanvullende contact niet gehad en een aanvullende mail van u in deze periode gemist. Hiervoor hebben we onze excuses aangeboden. Wij hebben verder diverse mogelijkheden om ons met spoed te bereiken; via social media zelfs 7 dagen per week. Van al deze andere kanalen heeft u geen gebruik gemaakt maar hamert u negatief op het feit dat we telefonisch minder bereikbaar zijn.. U toont verder geen begrip voor onze keuze om telefonie te moeten beperken vanwege de omstandigheden en maakt daar een laconieke opmerkingen over; 'door corona??'. En dat steekt.. Er zit veel meer achter zo'n beslissing dan 'even de telefoon uitzetten door corona'. Dat is een te simpele weergave van de realiteit. Zoals overal aangegeven op onze website, social media e.d. geven we aan hoe pittig het is om te ondernemen in deze bijzondere tijd. We leggen daar breeduit en open onze persoonlijke situatie neer en welke effecten dat heeft op ons. U geeft aan respect te hebben voor ondernemers; maar dat respect eindigt blijkbaar zodra het in uw geval een negatieve situatie oplevert voor het niet beantwoorden van een e-mail na een keurige levering en levering van diensten. Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is dat we u niet verder hebben kunnen helpen aan een ander product (dit product hadden we achteraf ook überhaupt niet leverbaar). Maar ik ben een mens van vlees en bloed die uiteraard ook wel eens een steek laat vallen. We hebben in ieder geval de kosten die u aan het eerste product heeft besteed vergoed om u tegemoet te komen.. Waarbij nogmaals; het betreft een maatwerkproduct door u foutief besteld waarbij door ons netjes is geleverd. Met de terugbetaling hopen we de tekortkoming in het niet beantwoorden van de betreffende e-mail en aanvullende vraag te compenseren. En we hopen dat u alsnog een oplossing vindt voor uw product. met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Never give up

Het was lang wachten wegens...omstandigheden en veel moeite gekost Communicatie verliep heel stroef, nadien veel beter. Uiteindelijk al goed ,eind goed en tevreden met het resultaat. Nu nog testen op de duurzaamheid van onze binnenkussens...

Goedemiddag, dank voor de review en het was inderdaad een heel avontuur! Gedeeltelijk door een productiefoutje van ons die we zouden herstellen. Waarna de retourzendingen verdwenen bij PostNL. Maar gelukkig is het allemaal op zijn pootjes terecht gekomen uiteindelijk. We gaan er vanuit dat u een mooie tijd vooruit kunt met uw kussens en dat u er lang plezier van mag hebben! Dank voor uw geduld en vertrouwen in ieder geval! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Topkwaliteit zoals ik had gehoopt!

Nieuw schuimrubber voor 15 jaar oude caravan zitkussen gekocht (SG55). Werkelijk een wereld van verschil. Goed op maat en redelijke prijs. En een erg gemakkelijk online bestelproces. Top!

Slecht

Ik heb geen idee waar deze positieve reviews vandaan komen maar mijn ervaring is slecht. Ik heb een bestelling geplaatst op 21-07 en tot op heden niks ontvangen. Er werd mij wel verteld dat de levertijd maximaal 7 werkdagen is, maar dat is allang gepasseerd. Ook was de verwachting dat ik mijn pakket voor het weekend zou ontvangen, helaas is dat ook niet gebeurd. Daarnaast is dit het enige bedrijf die (alles wat fout gaat) lekker makkelijk de schuld geeft aan het coronavirus. Ik bestel veel online en alle andere bedrijven leveren gewoon zelfs in deze tijden snel. Het lijkt wel alsof ik iets van Aliexpress heb besteld. Dit is verreweg mijn slechtste ervaring. Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, die ik overigens al weken geleden vooruit heb betaald. En Fake ik geef jou als advies om niet te wachten op klachten maar om ze eerder aan te pakken voordat ze komen.

Hoi Halima, jammer dat je het zo hebt ervaren. Zoals aangegeven op de website hebben we vanwege de bijzondere omstandigheden langer de tijd nodig om alle bestellingen te kunnen maken. Zo hebben we o.a. onze zomervakantie opgeofferd en werken we door om alles in goede banen te leiden na een aantal maanden van hoge druk. Daar komt bij dat alles wat we maken fysiek hand- en maatwerk is. De vergelijking met Aliexpress en/of kant en klare producten is dan ook een lastige vergelijking. Het 'alles wat fout gaat' de schuld geven aan het coronavirus' is niet echt van toepassing geweest op uw bestelling. Er is namelijk niet echt iets misgelopen met uw bestelling afgezien van een vertraging van 1 - 2 werkdagen op de aangegeven levertijd op de website (waarbij we dan al aangeven dat deze levertijden kunnen oplopen..) Uw bestelling is op 22 juli in behandeling genomen en op 3 augustus geleverd. Niet alleen wij zijn getroffen door deze omstandigheden maar ook fabrikanten, groothandelaren, transporteurs en pakketdiensten. In de hele keten zijn verstoringen waar iedereen mee te dealen heeft. Ook de vakantietijd en een hittegolf dragen uiteraard niet bij aan de optimale omstandigheden. We zijn soms net mensen.. ;) Over uw bestelling hebben we contact gehad waarbij ik de verwachting had uitgesproken dat deze binnen de reguliere 7 werkdagen zou worden geleverd en uitgelegd dat de aangegeven levertijd werkdagen betreft. Echter is dit net niet gelukt en is het de 8e werkdag geworden helaas. We hebben u in ieder geval, voordat we van uw negatieve review op de hoogte waren, gratis wat extra producten gestuurd om met uw bestelling aan de slag te kunnen ter compensatie. In een begeleidend briefje hebben we u hierover geïnformeerd en onze excuses voor de vertraging aangeboden. Hierop hebben we geen reactie gehad jammer genoeg. Desondanks de vertraagde levering hopen we dat de producten naar wens zijn en dat de extra geboden service vanwege het iets langere wachten in ieder geval wordt gewaardeerd. Blijf gezond! met vriendelijke groet, Fake ten Caat

Goede prijs en zeer snelle levering

Ben erg te spreken over de levering van ons schuimrubber en nog meer over de klantenservice - stonden ons heel goed te woord via Facebook en hebben zelfs de levering doorgezet met spoed. Raad dit bedrijf zeker aan!

Prima persoonlijke service.

2 bootmatrassen besteld. Goede en duidelijke website. Door corona drukte bij postnl vervelende vertraging maar prima en persoonlijke communicatie en hulp. Dank je Fake:)

Uitstekend, goede prijs en snelle levering

Uitstekend, goede prijs en snelle levering

Schnelle Lieferung , gutes Produkt

Das Produkt macht einen hochwertigen Eindruck und passt wie beschrieben genau in meinen Hooked Zpagetti Pouf !!!

Over Meubelstoffeerderij ten Caat - Schuimrubber.nl

Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen. Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen. Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort. Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.