Laden reviews...
Laden reviews...
7 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Samengevat tonen de beoordelingen over het algemeen een positieve ervaring bij bestellen en levering. Klanten waarderen snelle bevestiging, snelle verzending en goede verpakking. Er zijn enkele opmerkingen over leveringsvertragingen en communicatieproblemen, maar ook positieve ervaringen met beschikbaarheid en maatwerk. De feedback wijst op betrouwbaarheid en klantgerichtheid.
Mijn bestelling was exact als vermeld en snel verzonden, gewoon betrouwbaar dus, groet René
Beveelt aan
28 July 2022
Rene
Vlissingen
Doordat degene die onze bankkussens zou vullen Corona kreeg kwamen ze niet op de afgesproken dag af en konden we ze die dag dat wij in de omgeving waren niet ophalen. Ze losten dit op door ze kosteloos naar ons toe te zenden(Friesland). Waren tevreden over hun verrichtingen.
Beveelt aan
27 July 2022
Pita
Hurdegaryp
De kwaliteit van de kussens is nuitengewoon goed, de bestelling verliep snel en de levering, verpakking en verzending vakkungig, snel en probleemloos.
Beveelt aan
27 July 2022
Duran
Rotterdam
Prima afgewerkt en snel geleverd
Beveelt aan
27 July 2022
Judith
Oldenzaal
Ik heb voor de 2e keer een bestelling gedaan en de service is ronduit fantastisch. Dus echt een aanrader . Ook de kwaliteit is zeer goed. We zijn er zeer tevreden over.
Beveelt aan
11 April 2022
Malvine verhoeven
Turnhout
in deze digitale tijd toch persoonlijke aandacht! Zouden er meer moeten doen!
Beveelt aan
11 April 2022
Tom Aanhane
Noordwijk
Goed spul, snelle levering
Beveelt aan
9 April 2022
Jan
Bedum
Snel en correct geleverd.
Beveelt aan
8 April 2022
E.
Berkel-Enschot
goede matrialen en sevice snelle verzending ben zeer tevreden
Beveelt aan
31 March 2022
wim vriens
breda
Mooie overzichtelijke webshop en werkt goed. Behulpzame medewerkers. Zeer vlotte levering. Ik heb twee keer een bestelling geplaatst, beide keren 2 dagen later de bestelling al in huis. Goede kwaliteit kussens!
Beveelt aan
31 March 2022
Roelof
Eext
Nvt
Beveelt aan
31 March 2022
A.
Venhuizen
Goed product
Beveelt aan
31 March 2022
Martin
Zuikichem
ben heel erg tevreden met de service en het uiteindelijke resultaat, erg vriendelijke en competente medewerker
Beveelt aan
24 February 2022
Regina
Wiebeler
Beoordeling: voldoende, maar dan ook maar nèt. Als je wilt gaan bestellen bij schuimrubber.nl, fa. Ten Caat, moet je even rekening houden met lange levertijden. Het kan ook zijn dat je een beetje moet zeuren voordat je (eindelijk) je spullen krijgt. Ze schrijven in de informatie op de website dat het 14 dagen duurt, maar dit worden in de orderbevestiging al meteen 14 werkdagen. Verder lees je in een email die je ontvangt dat ze te kampen hebben met materiaaltekorten en vertragingen vanwege Corona enzo. Ik heb een tamelijk eenvoudig stuk koudschuim op maat besteld, en op de laatste dag van de veertien werkdagen (gewoon drie weken dus) heb ik ze per email gevraagd wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten. Er komt dan een automatische reply dat er sprake is van een enorme online drukte, en dat het daarom 1 tot 4 werkdagen duurt voordat je überhaupt antwoord krijgt, maar dat het sneller kan als je een spoedafhandeling aanvraagt. Het komt allemaal een beetje op mij over als lijntrekkerij. Direct nadat ik had laten weten dat ik toch graag direct mijn schuim wilde hebben, werd er geantwoord, dat het morgen verzonden zou worden. Dat was uiteindelijk ook zo. Ik heb de indruk dat er drie weken niets met mijn bestelling gedaan is, en pas nadat ik heb aangedrongen op snelle afhandeling, ze in actie gekomen zijn, en het toen wel ineens snel mogelijk was. Mijn indruk wordt ondersteund door de vele andere reviews op Kiyoh waarin geklaagd wordt over lange levertijden. Corona lijkt hierbij gebruikt te worden als excuus. In 2012 heb ik ook een bestelling gedaan bij schuimrubber.nl, en toen duurde het ook een eeuwigheid en moest ik ook al aandringen om mijn bestelling te mogen ontvangen. Hiermee lijken lange levertijden structureel te zijn bij dit bedrijf. Drie weken levertijd (en moeten aandringen op levering) voor een stuk schuim is toch eigenlijk wel te lang.
Beveelt niet aan
13 November 2021
Ronald
Eindhoven
De levering was snel en het product was van goede kwaliteit.
Beveelt aan
11 September 2021
Ferry
Alkmaar
Duidelijke website, prima kwaliteit product, goede betaalmogelijkheden en snelle levering!
Beveelt aan
9 September 2021
Selma
Assen
Tijdige levering en goede kwaliteit
Beveelt aan
7 September 2021
Bert
Badhoevedorp
Snel gevonden op internet snel geleverd en een mooie prijs
Beveelt aan
7 September 2021
Edwin
Lopikerkapel
Zeer snelle levering en goed product.
Beveelt aan
7 September 2021
AAG
Coevorden
Ging wat mis met de maat, maar dat was snel opgelost.
Beveelt aan
6 July 2021
Wim wassink
Nijkerk
Goedemorgen Wim,
dank voor uw berichtje. Volgens mij hebben we de klacht snel opgelost en had u binnen een zeer korte tijd een reactie van ons via Facebook?
We hopen dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is maar mochten er nog problemen zijn dan horen we het graag.
met vriendelijke groet,
Fake ten Caat
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik ben een zeer tevreden klant. Ze hebben naar mijn wensen geluisterd. Het wieg matrasje sluit perfect aan.
Beveelt aan
5 July 2021
Saharah
Laren
Schuimrubber en andere materialen op maat besteld. Na een week nog niets ontvangen. Nu heb ik geen haast, maar de communicatie over de levering bleek ook lastig. Kennelijk hebben ze zelf - backoffice - ook problemen met tijdige levering waardoor ze hun toezeggingen maar moeilijk na kunnen komen. Omdat de levering zo lang duurde was er ruimte om nog wat extra te bestellen. Ter compensatie hebben ze de kosten daarvoor voor eigen rekening genomen. Uiteindelijk heb ik alles netjes binnen gekregen, inclusief de extra spullen. Ik zou hier zo weer bestellen, zeker mede vanwege de goede prijzen, maar meer rekening houden met lange levertijd. Niet meer wat we gewend zijn tegenwoordig, maar meer net als vroeger ;-) . Verder aardige mensen waarvoor ik hoop dat ze hun problemen spoedig weten op te lossen.
Beveelt aan
2 June 2021
Rene
Nijmegen
Kussenhoezen van onze loungeset opgestuurd voor een nieuwe vulling. Inmiddels hebben we ze weer retour, het is werkelijk top uitgevoerd, mooi strak in de hoezen, echt vakwerk. Dit was ons nooit gelukt, zelf schuimrubber te bestellen en op maat te maken. Het duurde iets langer dan reguliere levertijd, maar daar had ik al wel rekening mee gehouden, dat wordt op de website al aangegeven. Wij zijn superblij met onze kussens, ze zien er weer als nieuw uit!
Beveelt aan
30 May 2021
Eefje
Tilburg
Nieuwe kussens op maat laten maken voor loungeset. Fantastisch gemaakt door echte vakmensen.
Beveelt aan
22 May 2021
Henny van der kolk
Nieuwleusen
Eind april een bestelling geplaatst. Daarbij kreeg ik de mededeling dat de levering langer zou duren. Geen probleem natuurlijk. Wat echter wel problematisch is, is dat je op geen enkele manier contact kan krijgen omtrent de status van je bestelling. Een aantal keer gemaild, via sociale media contact gezocht, maar nog steeds geen update omtrent de status. Aangezien er wel op de reviews wordt gereageerd, probeer ik het maar eens zo. Is er al enige indicatie wanneer mijn pakket wordt geleverd?
Beveelt niet aan
19 May 2021
Janneke
Alkmaar
Goedemiddag,
dank voor uw review. Uw bestelling was in eerste instantie de 17e verstuurd maar verloren gegaan in het verzendproces bij PostNL.. Daarop heeft u mails gestuurd waarop een langere reactietijd zat.
We zijn inderdaad minder bereikbaar dan onder normale omstandigheden. Maar we zijn wel degelijk bereikbaar; via social media reageren we meestal dezelfde dag en op spoedvragen (mits aangegeven) in de mail ook binnen enkele werkdagen. Maar, we zijn mensen en missen uiteraard zeker wel eens wat hier en daar!
We kregen op bepaalde momenten zoveel mails binnen dat we ze letterlijk niet meer aankonden. Daarom hebben we een opnamestop ingesteld tot minimaal 10 juni om verdere problemen te voorkomen.
De omstandigheden zijn zo ongewoon dat ons bedrijf hier niet adequaat op heeft kunnen anticiperen. Ook in uw geval! We hebben trouwens uw vragen uiteindelijk gewoon opgelost en een nieuw pakket toegestuurd die u inmiddels ontvangen heeft. Alleen het duurde allemaal wat langer dan normaal..
We zijn maar een klein bedrijf en hebben niet de middelen om de enorme pieken van de online toename aan te kunnen. En, het is ook onduidelijk of die vraag zo blijft of na de lockdown weer naar het 'oude' niveau zakt.
En we zijn niet de enige sector die te maken heeft met een te grote vraag; maar er wordt online wel altijd van je verwacht dat je binnen een dag reageert en dat is best wel eens een uitdaging als de omstandigheden zo uitdagend en onvoorspelbaar zijn! Dat geven we gerust toe.. ;)
Ik hoop dat de producten inmiddels zijn verwerkt en in goede orde in gebruik zijn genomen!
Excuses in ieder geval voor de vertragingen en wat moeizamere verwerking in ieder geval!
met vriendelijke groet,
Fake ten Caat
Schuimrubber.nl is de webwinkel van Meubelstoffeerderij ten Caat uit Hoogeveen.
Al sinds 1979 is ons bedrijf actief in de (her)stoffering van meubelen, kussens en matrassen.
Sinds 2010 is het bedrijf ook actief met de online schuimrubber winkel waarbij we ons vooral richten op zit- en slaapcomfort.
Het bedrijf is een klein familiebedrijf van Bertus, Lenie en Fake ten Caat.
Buitenvaart 1905
7905 ST Hoogeveen
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Webshops