niet aan de verwachting voldaan

Er is vorige week vrijdag nog gemaild dat alles in het werk werd gesteld om twee bestellingen samen te voegen. Bestelling zou zaterdag worden bezorgd. Een gedeelte van de bestelling kwam vandaag en een gedeelte was er niet bij (wat wel is betaald). Geen bericht etc. dus ik neem aan dat diegene die de bestelling heeft klaargemaakt, niet op de hoogte was van de samenvoeging. Geen idee of het betaalde artikel (wat ik dringend nodig had) nu toch nog wordt nageleverd

Snelle levering. Bedankt

Mijn bestelling is snel geleverd

Al vaak besteld, altijd keurig verpakt en zelfs tijdens coronacrisis binnen enkele dagen bezorgd.

prima service snelle levering goede prijs al vaak besteld en ook als er iets niet helemaal goed gaat wordt het snel opgelost

Topservice!

Supersnel in huis! Goed kwaliteit .

Makkelijk besteld en snel geleverd

Overzichtelijke mails mbt verzending.

Super snelle levering, mooi ingepakt en heerlijk product.

Snelle levering ! Top product

Bijna perfect

Omdat perfectie niet bestaat geef ik een 9. Snelle service, snelle verzending en perfecte verpakking

goed produkt

10/10

Uitstekend als altijd.

Snelle en goede levering

Ben blij met de geleverde artikelen. Snelle bezorging. Fijn is dat je hier met afterpay kunt betalen ook. Kortom topwebshop!!

prettige ervaring met de producten en de mensen van dit bedijf

Prima, volgens afspraak, alleen krijg steeds de dezelfde sample van een haargel, beetje variatie in andere producten zou geen kwaad kunnen, en zal op termijn meer belangstelling geven naar die producten.

Snelle bestelling

Snelle bestelling, leuk presentje erbij gekregen.

Altijd goed verzorgd,nooit problemen

Super goed geregeld alles.ook de bestellingen zijn er heel vlug,nooit geen problemen,super tevreden.

Zowel online als telefonisch goed voorzien en geholpen.

Ik ben heel erg tevreden.

Er is altijd een hele snelle levering. Eventuele vragen worden erg snel beantwoord of ev opgelost via de mail. Erg klantvriendelijk, ik ben erg blij met Barberstore.

Super¡¡¡

Zeer snelle levering goed verpakt Ben zeer tevreden

Altijd prima

Snel en correct

Heel goed!

Altijd netjes verpakt en op tijd bezorgd

Uistekend

Bestel hier al jaren. Nog nooit problemen ondervonden met de levering! Aanrader!!

Jamais déçue de mes commandes

Rapidité, prix plus que correct. Satisfaite , à recommander +++