Snelle levering en bijna de helft goedkoper dan bij Douglas!!!!

Top !!!

Snelle levering. Daar ben ik echt blij om. Alleen in de verpakking die piepschuim balletjes. Die heb ik liever niet bij mijn verpakking. Is echt slecht voor het milieu.

Goede en snelle service

Besteld , en gelijk de volgende dag is die er

Erg goed

Snellen nette levering product voldoen aan mijn verwachtingen

Zeer goed.

Snelle levering , en bericht wanneer het geleverd gaat worden . Super .

Ik had zelf een fout gemaakt in mijn adres, het werd onmiddelijk weer recht gezet bij jullie­čĹŹ­čĹŹwaarvoor een dikke dank u wel... ik zal jullie firma zeker aanraden­čĹŹ­čĹŹToppie super content van.. Vriendelijke groeten Mevr Cuypers

Je hebt je bestelling echt binnen 24 uur! Super snel!

Netjes en snelle levering

Een divers assortiment

Duidelijke site en snelle levering

1 kleurtube verkeerd bij bestelling gestoken!

Bij mijn bestelling zat er 1 tube verkeerd in doos. Had (3x) kleurtubes Igora Royal Absolutes 7.60 besteld en er zaten er maar 2 in! + 1 tube 6.60 in de plaats die ik niet besteld had!

Super snel en correct !

Super snel en correct

Snelle levering, prima

Snelle levering van een goed product.

Snelle en correcte levering

goede prijs snelle correcte levering

Perfecte Service

Alles is goed en duidelijk aangegeven

Duidelijke overzichtelijke vlotte service

Zeer prettig. Goede service !

Al jaren een tevreden klant

Snelle service, scherpe prijzen. Prima!

perfect

Top aan de levering.

Fijne site!

Fijne webwinkel met veel keuze!

Er stond voor 17 uur besteld is de volgende dag in huis. dit was helaas niet zo. Dus eigenlijk kwam de verf een dag te laat. Verder prima

Goed bedrijf, kom al jaren .

Ik heb al jaren lang naar tevredenheid producten bij jullie besteld. Altijd na tevredenheid.

Goede ervaring.

Producten zijn vlot te bestellen, er komt heel snel reactie en op de decembermaand na werden producten vlot geleverd.jammer dat fijne producten ook opeens niet meer te vinden zijn op de bestellijst.

Had een bestelling geplaats Product was niet op voorraad Kreeg er een mail van met hun excuus hiervoor,en dat ze,zodra het product weer op voorraad was,ze het direct deden opsturen Dat era kreeg ik een mail,dat het op voorraad was, en ze mijn bestelling hadden verstuurd Dag erna alles binnen Top toch!

Goedkoop en bestelling na een dag al binnen. Klasse

Goedkoor en bestelling reeds de volgende dag binnen.