Filters

10

Heel fijn bedrijf

De producten voldeden uitstekend. Zeer tevreden over. Ik zou zo weer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Een bestelling plaatsen gelijk betalen en vervolgens geen bevestiging krijgen. Ik zit daar nu al 4 dagen op te wachten! Bestelling blijft op "aan het verwerken" staan. Dit is nu de tweede keer. Mijn volgende bestelling zal zeker niet meer hier geplaatst worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Onze excuses dat u niet tevreden bent over onze webshop. De bestelbevestiging wordt automatisch, direct na het plaatsen van de bestelling gestuurd naar het opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen. Indien u dit graag heeft kunnen wij u nog een factuur nazenden ter bevestiging als u de bestelbevestiging ook niet in de spam kan vinden. We horen dit dan graag van u. Uw bestelling bevat een artikel dat op 2-4 werkdagen levertijd staat. Dit houdt in dat wij het product niet direct op voorraad hebben, maar deze bij onze leverancier bestellen nadat uw order is geplaatst. Om deze reden heeft u de bestelling ook nog niet ontvangen. Wegens drukte hebben sommige leveranciers vertraging opgelopen en kan het soms een paar dagen extra duren. Onze excuses voor het ongemak. Wij verwachten de bestelling binnen enkele dagen naar u toe te kunnen zenden. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

9

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel, maar ik heb alleen een verkeerde kam besteld omdat ze zoveel op elkaar leken, dus misschien een iets betere omschrijving erbij zetten

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Fijn spul!

  • Aanbevelen? Ja
10

super snel

Super snelle levering Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle correcte levering

Alles dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Makkelijk bestellen

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppertje

Keurig verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

voortreffelijke en snelle service

de bestelling was heel gemakkelijk het aanbod is veelvuldig de prijzen zijn adequaat en vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect in orde

Zoals altijd in orde, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

netjes, correct, snel

Precies wat je verwacht!

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd top!

het enigste minpuntje dat ik kan bedenken zijn de witte beschermingstaafjes die bij de bestelling zitten, nu zaten er ook opgeblazen plastic zakjes bij deze zijn veel beter te verwijderen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Snel en goed afgeleverd. Kwaliteit voldoet aan de eisen

  • Aanbevelen? Ja
10

super

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Ik kende het al, maar tijd niks mee gedaan. Sinds corona weer. Geweldige service en snel in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en zorgvuldig verpakte levering

De bestelling is zorgvuldig verpakt en geleverd zoals afgesproken. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super materiaal

Vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super winkel!

Goede snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Haarverzorging vaan huis!

Topproducten aan een eerlijke prijs. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Ben tevreden met jullie service & een betere web store nu

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne snelle levering super!

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Ik vind het jammer dat ik een slechte review moet achterlaten, maar het is niet anders. Ik heb op 1/06/2020 een bestelling geplaatst en heb hem nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook al meermaals contact gehad met de klantenservice hierover, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Er zou contact worden opgenomen met PostNL om te kijken waar mijn pakje is en ik zou worden teruggebeld maar dit is ook niet gebeurd en ik weet nu nog steeds niet wanneer ik eindelijk mijn bestelling ontvang.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Juliette, Onze excuses dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze webshop. Helaas is uw pakketje kwijtgeraakt tijdens het bezorgproces. We hebben hiervoor een onderzoek moeten starten via Postnl. Dit is de reden dat u langer heeft moeten wachten. We hebben een deel van uw bestelling opnieuw via onze leverancier voor u moeten bestellen en uw bestelling wordt opnieuw zo snel mogelijk naar u toe gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd