super

Vlotte bestelling na 1 dag alles al thuis

Helaas kleurt deze tint slecht

Beste Marian, Bedankt voor uw review. Wat vervelend, ik zie dat u een spoeling heeft besteld, deze frist de kleur alleen op. Dit is dus geen verf die volledig dekt. Mocht u advies hierin willen dan kunt u contact met ons opnemen via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Wordt correct aangeleverd.

Betrouwbaar, ook in moeilijke tijden

is super

heel goed

Geweldig !

Deze soft wax van kis is zo fijn in combinatie met super ego van goldwell ik meng ze en het resultaat is top! Ontzettend fijn dat jullie deze hadden en hopenlijk leverbaar blijft hij ruikt ook zalig!

Mooi produkt

Snelle afhandeling van de bestelling

Top!!

Snelle levering van mijn stijltang (revolv it) Makkelijk in gebruik, eerst ff handigheid in krijgen Wil niet meer zonder

Prima product. Goede info via de website, snelle levering.

Helemaal goed

Zeer goede klantenservice en goed product.

Fijne eerste ervaring

netjes

netjes maar bestelling had in een stuk kleinere doos gekund?

Goeie producten en snelle levering

Goeie producten en snelle levering

waar zijn de staaltjes?

voor de zoveelste keer geen enkel staaltje, is toch nodig om nieuwe producten te leren kennen

Beste Greet, Bedankt voor uw review. We hebben in het verleden proefmonsters toegevoegd aan bestelling maar hier zijn we mee gestopt. We hebben af en toe wel acties met gratis producten. U kunt zich hiervoor inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle acties. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Parfait

Rapide et soignée, Merci

duidelijk uitleg en snelle bezorging

nogmaals niets op aan het merken

Steeds prima service

Altijd tevreden over mijn producten en zeker over de prijs

Correct

Correct

Defect product ontvangen

Defect product ontvangen

Beste Romy, Bedankt voor uw recensie. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat we hebben voorgesteld dat u het product kan terug zenden om deze om te ruilen. We zien de retour graag tegemoet zodat we dit probleem z.s.m kunnen oplossen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen we deze graag. Met vriendelijke groet, Team Barberstore.

Goede service. Snelle levering. Klantvriendelijke webshop.

Zie bovenstaande. Echter 1 kanttekening, als ik net een bestelling heb gedaan is er binnen een paar dagen een aktie. Al jaren een tevreden klant maar zou het ook leuk vinden om een keer korting te krijgen.

Beste Paula, Bedankt voor de feedback. De acties worden altijd ruim van te voren gepland, het is jammer dat u deze dan net misloopt. We hebben 2 keer in het jaar een actie op een vast moment. Dat is in de week van Black Friday en in de laatste week van Mei. De laatste komt er dus binnenkort weer aan, als u de nieuwsbrief in de gaten houdt rond deze tijd loopt u het niet mis. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Goed verpakt, duidelijke website. Prima prijzen. Duurde wat langer voordat het pakket er was dus niet de volgende dag maar had geen haast.