prima.

Snelle levering.

goed products

levering zoals voorzien

Prima levering

Prima webshop en snelle levering

Goed spul

Idem.

goede producten en snelle levering

had een foutje gemaakt bij de bestelling en met 1 telefoontje was het weer helemaal geregeld. de bestelde producten zijn overeenkomstig de afbeeldingen en de levering daarvan was zeer snel: fijn

goede producten en snelle levering

uitstekend

prima product ontzettend snel geregeld en bezorgd

Uitstekende service en producten voor een scherpe prijs!

Erg tevreden met de producten en de service van de BARBERSTORE.EU!

super

heel tevreden

Correct en Stipt

Prijs/kwaliteit zeer goed

Prima, had wel wat samples verwacht voor het bedrag wat ik heb besteld. Bij andere sites voor kapperspullen krijg je dit wel.

Super snelle levering!

Ze maken waar wat ze zeggen! Vandaag besteld, morgen in huis!

Makkelijk en snel

Zo besteld en de volgende dag al in huis

Goeie service

Volgende producten koop ik weer via barberstore

Super snel geleverd!!

Mijn eerste aankoop bij de Barberstore is goed bevallen, goede prijs, alles netjes verpakt en snel geleverd, voor herhaling vatbaar!!

Super snel geleverd!!

Supersnel en goed!

Ongelooflijk snel geleverd. Met post nl. Goede producten

Niet wat ik gewenst had

Er staat poedervrij bij de omschrijving maar er zit toch wat poeder op

Beste T M, Bedankt voor uw review. De leverancier omschrijft het product als poedervrij op de doos. We nemen deze product beschrijving, we hebben naar aanleiding van uw opmerking de handschoenen gecontroleerd en ook wij concluderen dat ze wel poedervrij zijn. Mocht u echter niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Altijd goed

Goeie prijzen Snelle levering

Ontzettend snelle levering

De haarkleuren zijn van hoge kwaliteit en in lijn met de verwachtingen.

Mijn ervaring met Barbershop is heel goed. Nadat het pakket binnenkwam bleek het zakje blondeerpoeder en het mengbakje door het vervoer stuk gegaan te zijn. Dit werd correct opgelost door gelijk een nieuwe zending te sturen.

super

snelle levering en goed produckt