vlotte levering

vlotte levering producten zoals beschreven

Goede dienstverlening,

Goed product goede service

Goede kwaliteit

Netjes leuke prijzen en snelle levering

Bestel al jaren verf e.d. via de Barberstore.

Goede producten en snelle levering.

Snelle en correcte bezorging. Top!

Zie hierboven mijn omschrijving.

Snel , correct en goede prijs.

Zo hoort het dus , snel vinden , makkelijk te bestellen , op de hoogte gehouden worden , snel geleverd en het product is uitstekend en al helemaal voor dat prijsje . Een blijmaker , dankjullliewel . Groet D'Henck

Super, volgens afspraken geleverd

Product als enige op voorraad en binnen 24 uur geleverd!!! Wahl cordless

Supervlotte levering

Erg goed doorkambaar.Het haar voelt zacht en voller aan.

turbo

Blij mee ,netjes en snel in huis

Terwijl ik op uw nieuwbrief ingetikt heb de korting te willen, kreeg ik die niet !!!!

Heel vreemd, dat terwijl ik korting aangetikt heb in jullie mail, toch geen korting kreeg, omdat ik de bestelling zo geplaatst heb. Ik moest volgens uw automatische beantwoorder ook in de bestelling nog een speciale kortingsbon of zoiets aantikken. Niet correct ! Met vr. gr. Coby Blankenburgh, Sommelsdijk.

Goede producten en altijd op tijd geleverd

Ik ben zeer tevreden, goede aanbiedingen en word altijd op tijd geleverd

goede levering en snel super

Fantastische verwerking en levering super tevreden 2 thumbs up

Ik ben altijd blij met mijn bestelling, je wordt altijd goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt.

Zelfs in de drukke pakjesperiode werd mijn pakketje de dag nadien geleverd Top service

Snel bezorgd. Makkelijk besteld.

Jammer dat er dit keer geen gratis proefmonster bij de bestelling zat.

Altijd goed geregeld, snelle levering

Goede producten, goede prijs en snelle levering

Zoals altijd top service en een snelle levering!

Ben heel tevreden met jullie.

Hele snelle levering

De website is heel duidelijk en gemakkelijk toegankelijk. Het bestelproces is gemakkelijk en de levering snel

Was al heel lang op zoek naar nieuwe droogkap op voet. Kwam altijd bij professionele toestellen terecht, dus te prijzig. Goede gok voor dit model. Zo gekocht, di geleverd in onbeschadigde doos! Uitpakken ging wat stroef enkele onderdelen echt in de isomo geperst, kwam dus wat snijwerk aan te pas. De 5 poten moeten ook met enkele stevige tikken in het centrale deel worden vastgezet. Ging prima. Toestel werkt perfect qua timer en temperatuur. Vrij luidruchtig maar kon toch mijn magazine lezen.

Super online winkel

Leuke acties en snelle levering

De bestelling is supersnel binnen en goed prijs kwaliteit verhouding. Bij vragen adequate en vriendelijke reactie.