Top website en vlekkeloze bestelling

Prima te navigeren website. Blog bevat veel handige informatie; duidelijk geschreven en uitgelegd. Bestelproces ging soepel, zoals het hoort.

Onbereikbaar

Ik wil een product bestellen, maar nergens op de website van het product vind ik een knop om het product toe te voegen aan het winkelmandje (bij welk product ik ook kijk). Vervolgens bel ik twee keer onder hun openingstijden, krijg ik hun antwoordapparaat. Mail gestuurd, maar hun mailadres klopt ook niet, krijg direct een "Undeliverable" bericht terug. Erg vreemd dit allemaal. Mooie aanbiedingen, maar ondertussen...

Ik heb maar 3 stuks kerastese serum gekregen en shampoodie shampooe

Ik hoor nog 3 stuks te krijgen wanneer krijg ik het

Beste Burak, Bedankt voor uw review. Er worden 3 stuks van uw bestelling nageleverd omdat deze een langere levertijd hebben. Dit staat op de pakbon aangegeven. We hebben u een mail gestuurd met informatie. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze altijd stellen aan de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Spullen zouden aangeboden worden bij afhaalpunt

Het is nooit afgeleverd en als melding staat er dat het niet werd geaccepteerd. Ik heb gebeld met de droppoint en die hebben niets aangeboden gekregen.

Beste, Bedankt voor de review. In uw bestelling zit een gekozen product met een langere levertijd. De bestelling is nog niet verzonden. U krijgt automatisch een mail als de bestelling is verzonden en klaar ligt. We zullen u een mail sturen over de actuele levertijd van uw bestelling. U mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen over uw bestelling via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Nog niet gebruikt

Voor herhaling vatbaar !

Snel geleverd en voordelig geprijsd.

Super snelle levering

Snel en gemakkelijk

Alles makkelijk, snel en proper geleverd!

Goed!

Vriendelijke en deskundige klantenservice. Producten binnen 3 dagen thuis terwijl een product niet op voorraad was.

Zeer snelle levering

Zeer goede ervaring

top

top kwaliteit

Geniaal

Top producten

Ruime keuze.

Handige website, snel bezorg, ruime keuze en stukken goedkoper dan in de winkel!

Duidelijke site

Makkelijk een bestelling plaatsen en snelle levering

Supersnelle verzending, goed verpakt, duidelijke site!!!

Snelle levering goede klantenservice

Via de mail had ik een vraag over mijn bestelling. Binnen een halfuur had ik een antwoord vanuit de klantenservice. De bestelling werd verder snel en netjes geleverd.

Fijne prijs! Goed product.

De juiste uitwerking! Fijn product

Snel en correct.

Semi dekkende kleuring, heel mooi

Ruim assortiment en altijd snelle levering

Snelle levering na bestellen. Goed en keurig verpakt

Goede prijs,snel geleverd!!

Super snelle levering.

Ik ben blij met de producten.

Vlot!

Ene dag besteld volgende dag geleverd. Zoals het hoort.