Niet geleverd

Tracking is nu onbeschikbaar

Beste Wendy, We hebben contact met u opgenomen per mail over de status van uw order. We zullen onderzoek laten doen bij de post. Het ziet er naar uit dat het pakket vertraging op heeft gelopen. We nemen weer contact me u op zodra wij meer informatie hebben over de zending van uw pakket. U mag bij vragen over de zending altijd contact met ons opnemen via de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Goed verpakt en prima service en product

Zeer goede service

Redken Curvaceous Full Swirl Cream Serum 150 ml gekocht. Altijd de laagst mogelijke prijs. Fijne website om te bestellen. Snelle levering en duidelijke mails.

Top producten niet te duur en snelle verzending

snelle behandeling en afhandeling

voor de eerste keer heel goed

Barberstore maakt fout, kan gebeuren, maar...

Bij deze bestelling ging het mis. Bij de producten die ik bestelde stond 'morgen in huis'. Ik kreeg mijn bestelling niet. Ook geen mailtje dat het langer zou duren. Uiteindelijk heb ik telefonisch contact opgenomen. Kreeg te horen dat één van de bestelde producten in bestelling stond bij hun leverancier. Ik merkte op dat er 'morgen in huis' bij stond op het moment van bestellen, en het product op de site ook nu nog steeds als beschikbaar stond. Bij nakijken in het magazijn bleek dat er inderdaad gewoon voorraad was, en dat er iets mis was gegaan bij het inpakken van mijn order. Kan gebeuren natuurlijk, maar - als de afgesproken levertijd geleverd niet nagekomen wordt, stel de klant dan even op de hoogte - als het mis is gegaan, biedt op zijn minst even excuses aan - als het mis is gegaan, dan is bijvoorbeeld een kortingscode voor een volgende bestelling of een mini van het een of ander bij de bestelling een aardige geste Producten en prijzen zijn in orde, service kan beter.

Goede kwaliteit én betaalbaar

Mijn haar is nog nooit zo zacht geweest. Ben blij de shampoo bij de Barberstore goedkoper te kunnen krijgen dan bij de kapper en zelfs nog inclusief verzendkosten

Super geregeld, besteld einde dag erna al in huis, keurig netjes dat is wat je wilt

altijd tevreden !

super geregeld

snel en keurig geregeld

Fijne website, snelle levering

Overzichtelijke website, fijne merken en zeer snelle levering. Helemaal goed.

Enorm tevreden

Altijd scherp geprijsd Snelle levering

Alles compleet en netjes verpakt binnen een week geleverd

Tevreden klant.

Een echte aanrader

Voor mij zijn de Redken producten voor gekleurd haar het beste.

Snelle service en goede prijs

Besteld, binnen een dag bezorgd. Goede prijs.

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Goede website en snelle levering

Snelle levering en de laagste prijs

Goed geregeld top!!

Alles op tijd en vertrouwd!!

Altijd top

Bestel al jaren, En altijd tevreden

Goede snelle levering van besteld product

Goede snelle levering van besteld product

Goede prijzen! Snel verstuurd! Veel op voorraad! Tot snel weer!

Geweldig bedrijf, jullie zijn de beste!

Waar kan ik solliciteren? Ik weel deel uitmaken van jullie geweldige team!

Goede en netjes geleverd

Super !

Geweldig, zeer snel geleverd !