Alles klopt en zeer correcte en snelle leveringen

Zeer correcte levering, goede prijze, goede service

Werkt super

Gewoon een top machine

Snelle levering en goede Service

Breed assortiment en bestelling wordt netjes en snel geleverd. Telefonisch contact is ook prettig en je wordt goed geholpen.

Top bedrijf

Bestelling netjes geleverd. Mooie producten Wel jammer dat sommige producten niet leverbaar zijn.

Ik ben heel blij met mijn bestelling en de service van Barberstore, ik was vergeten om mijn kortingscode in te vullen en nadat ik een mail had verstuurd is de kortingscode alsnog berekend en terug gestort.

Goede prijs met snelle levering!

Snelle levering en goed product

zeer goede service

zeer goede service en snel

Vlot geleverd

Vlot besteld, vlot geleverd

Heb al vaker haarverf ed. besteld bij jullie en altijd tevreden

Super store leuke aanbiedingen snelle levering

Ben zeer tevreden goedkoop Vriendelijk en zeer snelle levering

Barberstor werkt snel en goed

Heel goed!

Zeer snelle bezorging in drukke tijden

1e keer bij jullie besteld, snelle levering, duidelijke website, Helaas 1 verfkleur, de wella 88/0 koleston niet op voorraad. Verder dik tevreden

goed product

Alles naar wens

Uitstekende service en kwaliteit heel erg blij met jullie winkel

Altijd leuk om hier te winkelen

Super snelle levering en is mooi en netjes verpakt! Een echte aanrader!

Levering volgens afspraak, tegen een scherpe prijs

Ik bestel regelmatig. Betrouwbare site en levering. Niet altijd de scherpste prijs.

Maatvermelding bij mondkapje ontbreekt en blijkt te klein...

Correct verzonden Besteld produkt had geen maatvermelding maar was (te) klein van maat en dus voor mij onbruikbaar.

Beste Marc, Bedankt voor uw review, we hebben uw order bekeken. In de tekst van het mondkapje uit uw bestelling staat de maat. We zullen naar aanleiding van uw review de maat ook nog in de titel van dit product vermelden zodat het extra duidelijk is. Indien u klachten heeft over de producten dan mag u altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Barberstore

niets op aan te merken

Behalve bij de productkeuze op de website. Ik koos voor Indola innova COLOR Conditioner(2), dat werd bevestigd bij de bestelling, maar in het mandje verscheen steeds Indola innova shampoo (1). Uiteindelijk heb ik toen maar Repair conditioner besteld en ontvangen

Beste J. Kroes, Bedankt voor uw review. Mocht u dit nog eens hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij kunnen dan voor u kijken waar het misgaat of het product wijzigen in de bestelling voordat we uw producten verzenden. Mocht u nog vragen hebben dan horen we die graag! Met vriendelijke groet, Team Barberstore

Snelle levering, top!

Snelle levering, top!

Snelle levering en de producten (blondeerpoeder, peroxide 6%) waren prima !

Ik heb het blondeerpoeder gebruikt in combinatie met peroxide 6% om het donkerblonde haar van mijn dochter wat op te lichten. Zij heeft veel en lang haar. Hier en daar heb ik lokken in laagjes bewerkt. Het resultaat was echt mooi en duidelijk lichter. Zij was tevreden !