Goede en snelle service

Prima site en snelle bezorging

Toegevoegde waarde van een speciaalzaak t.o.v. dozenschuiver

Prima advies, assortiment en levering. Zelfs voor de prijs hoef je niet naar de dozenschuiver.

Leuke actie op het door mij bestelde artikel, daarom had ik voor deze winkel gekozen. En ik heb hier geen spijt van. Het artikel is keurig verpakt en snel bij mij afgeleverd. Ik ben er blij mee, dankjewel

Top Terschellinger wollen dekbed!

Dankzij de vele 5-sterren beoordelingen van bij het wollen dekbed, durfden we overstag te gaan... We zijn van een donzen dekbed overgestapt op een Teschellinger 4-seizoenen dekbed. We liggen nu onder het herfst-dekbed... deze is warm genoeg (okt. bov.) Onder dons had ik het vaak te warm... nu onder wol is het een aangename warmte en... doordat het wollen dekbed iets zwaarder is slaap ik er dieper door. Mijn man vind het ook heerlijk slapen, Wol neemt ook veel meer vocht op, bij transpiratie. Het wollen dekbed heeft alleen maar pluspunten! Blij dat we het hier gekocht hebben voor een redelijke prijs... en hoewel een Terschellinger wollen dekbed niet zo bekend is als een Texeler, is deze net zo goed!

Snelle levering, goede berichtgeving over levertijd.

Kussen

Goed te bestellen op de site. Leveringsdatum en tijd duidelijk!

Eindelijk een hoes gevonden voor het auping kussen,snel bezorgt

Snel geleverd en eindelijk een hoes gevonden voor mijn auping kussen

Hoofdkussens besteld. Duidelijke en snelle communicatie en levering

Klantgericht

Prettige communicatie stijl, er wordt meegedacht met de klant. Uitstekende service.

Goede service, elke stap wordt via de mail aangekondigd

Goed keuze

Product was hoe het stond op site en blij met het comfort.

Snelle reactie en afhandeling

Duidelijke site, makkelijk bestelproces en snelle reacties op email. Duidelijke afspraken en afspraak wordt nagekomen!

Heel goed en duidelijk.

Tijdens online zoeken voor Silvana kussens. De enige met gratis originele Sivana molton dus was de keuze snel gemaakt.

De kussens zijn erg comfortabel en op tijd bezorgd !

Supersnel en netjes bezorgd.

Mooie kwaliteit. Erg blij mee.

Netjes gecommuniceerd over status levering

Fijn persoonlijk contact.

Blij met de kussens. En snelle levering top

Ik ben tevreden over de hoofdkussens die ik bij jullie besteld heb .

Zeer tevreden ,ligt zacht en confortabel voor een goede nachtrust

Top prijs kwaliteit klopt helemaal

Sales was goed : product en levering

Perfect geholpen bij mijn bestelling.

Het bestelde matras ligt geweldig goed. Voldoet aan de beschrijving, kan niet beter.

Dubbel gevoel

Bestelling keurig op tijd, op het juiste adres geleverd. Maaaaaaar dan zit de factuur er 'gewoon' bij in. Factuur was al voldaan, bij de bestelling. Omdat het een cadeau betreft hoeft de ontvanger niet te weten hoeveel haar cadeau heeft gekost.

Volgende keer in de winkel kopen

De kussen is van goede kwaliteit, maar ik lig toch niet echt comfortabel erop. Door mijn nek klachten, had ik grondig onderzocht welke kussen bij mij zou passen. Ik kwam uit op een dons-veren kussen en bestelde online. Helaas vind ik deze kussen te vol. De mogelijkheid om de dons/veren uit te halen, leek geen makkelijke opgave. Ik blijf proberen, misschien is ook kwestie van wennen...

Geachte mevrouw Wijnalda, Dank voor uw review. Dit is een van de weinige kussens waar je via een vultuit dons uit kan halen . Maar dat blijft natuurlijk een beetje gedoe omdat de dons heel licht is , vliegt het eruit. Maar daardoor kan je wel de gewenste hoogte ( stevigheid ) creeren. Ik hoop dat u dit gaat bereiken. Een nieuw kussen is natuurlijk ook altijd een beetje wennen. https://www.slaapcomfortwinkel.nl/Morgenster-60-dons-kussen met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Snelle reactie en opsturen van het bestelde.

Helaas heb ik het bestelde kussen nog niet ontvangen. Een melding van DHL dat het gistermiddag bezorgd zou worden. Op de vermelde tijd waren wij niet thuis. Waar is het gebleven?

Geachte Tineke, Ik zie dat het woensdag 10 maart bij u is bezorgd. ( zaterdag 6 maart naar DHL gebracht) Ik heb u toch de trackinggegevens gemaild zodat u zelf ook kunt zien wat de status is van uw pakket ? DHL is een beetje traag soms maar er zit natuurlijk wel een weekend tussen. Veel plezier van het hoofdkussen. mvg, Sander Schaatsenberg

goede websit

snelle levering van goede kwaliteit

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl