Dekbed besteld via hun website . Was snel verzonden. Alleen de pakketdienst had er een rommeltje van gemaakt.Na contact met is het alsnog opgelost. Zeer goede service van hun .

Snelle en goede afhandeling en levering

Bestellen en leveren ging goed en snel

Goede service en snelle levering. Prachtige kwaliteit kussens.

Prima geleverd, value for money!

Er zat een erg leuk kaartje bij over de visie van het bedrijf: duurzaamheid, goede service en betaalbare kwaliteit. Hier sta ik volledig achter. Het zoeken op de website zou iets eenvoudiger kunnen.

Goede service en communicatie

Nadat ik had gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, kreeg ik heel duidelijke emails over de verzendservice en te verwachte leverdatum. Bovendien zijn de bestelde hoofdkussens van heel goede kwaliteit en deze waren keurig ingepakt in aparte tassen met ritssluiting.

Prima bedrijf

Snel reagerend en handelend bedrijf, Bestelling was zeer snel in huis. Product was prima in orde. Prijs en kwaliteit uitstekend. Én een bedrijf dat mee denkt aan het behoud van onze aardbol!

Keurig verzorgd

Het bestelde werd keurig verpakt en op tijd verzonden.

Zeergoed

Snelle en goede levering voor een aantrekkelijke prijs

Goede kwaliteit

Snelle levering, miste wel bevestiging van mijn bestelling, en dacht dat het fake was, maar na mailtje bleek alles prima in orde.

Geachte Willem, Dank voor dit mooie cijfer. Gmail blokkeert onze automatische -mails vanaf de webshop. Wij moeten dus handmatig mailen en dat levert wat vertraging op. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Prima zaak

Doen wat ze beloven.

Goede communicatie

Het contact wordt gewaardeerd, ook als het even iets anders gaat. Goed geregeld.

Groot aanbod en snelle verzending

Kwaliteit snel, goeie service

Poerfecte snelle levering, producten kwaliteit

Zeer goed, al jaren!

Altijd goed contact, behulpzaam en snelle levering.

Een prima kussen die comfortabel licht en zacht aanvoelt

Perfecte service, top product

Vlotte levering. Ben superblij met mijn nieuwe hoofdkussens.

Kussen besteld, goede informatie over levering. Ook snel geleverd. Product netjes verpakt

Snelle vakkundige levering

Fijn matras!

Snelle en duidelijke communocatie

Duurde even om een pakket na de bestelling op vrijdag pas op dinsdag te ontvangen maar verder was alles in orde ,communicatie, levering, verpakking en tijdstip bezorging.

2 x 2-pack molton kussenslopen gekocht. Goede bescherming van de kussen. Simpel om te bestellen. Kwam op de gewenste dag.

Keurig verpakt en snel geleverd!

Ik heb 2 kussens van Silvana besteld na vriendelijk telefonisch advies. Mooie aanbieding met een geatis kussensloop. Slaapcomfort winkel is een aanrader!

goede communicatie en komen afspraken na!

Prima levering. Nette communicatie omdat de levering vertraagd was.

Silvana support kussen

Op zoek naar een silvana kussen fluorine. Gevonden op internet bij de slaapcomfort winkel. En werd er een gratis silvana molton bijgeleverd. Wat perfect past om het kussen. Netjes geleverd. Prima contact.

Helemaal top

Heerlijke dekbed gekocht van Ducky Dons. Nergens goedkoper!

Beste Peter, Dank voor het mooie cijfer. Inderdaad nergens goedkoper: Ducky Dons Nordic dekbed 4 seizoenen, laagste prijs van Nederland! met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Goeie ervaring!

Goeie snelle service en ook telefonisch goed bereikbaar, aanrader!

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl