Snelle vakkundige levering

Fijn matras!

Snelle en duidelijke communocatie

Duurde even om een pakket na de bestelling op vrijdag pas op dinsdag te ontvangen maar verder was alles in orde ,communicatie, levering, verpakking en tijdstip bezorging.

2 x 2-pack molton kussenslopen gekocht. Goede bescherming van de kussen. Simpel om te bestellen. Kwam op de gewenste dag.

Keurig verpakt en snel geleverd!

Ik heb 2 kussens van Silvana besteld na vriendelijk telefonisch advies. Mooie aanbieding met een geatis kussensloop. Slaapcomfort winkel is een aanrader!

goede communicatie en komen afspraken na!

Prima levering. Nette communicatie omdat de levering vertraagd was.

Silvana support kussen

Op zoek naar een silvana kussen fluorine. Gevonden op internet bij de slaapcomfort winkel. En werd er een gratis silvana molton bijgeleverd. Wat perfect past om het kussen. Netjes geleverd. Prima contact.

Helemaal top

Heerlijke dekbed gekocht van Ducky Dons. Nergens goedkoper!

Goeie ervaring!

Goeie snelle service en ook telefonisch goed bereikbaar, aanrader!

Fijn kussen, klacht alsnog opgelost

De officiële doos van mijn silvana kussen was kapot, gescheurd van onder en zat tape op de scheur. Omdat het over een kussen gaat van 160 euro, wilde ik graag zeker weten dat het een nieuw kussen is. Het leek alsof de doos al open was geweest. Uiteindelijk is netjes op mijn klacht gereageerd. Mijn bericht via het contact formulier was blijkbaar niet aangekomen maar de winkel heeft alsnog contact opgenomen en gegarandeerd dat het kussen nieuw was en ze soms extra tape op de doos doen vanwege de soms wat fragiele dozen van Silvana. Alsnog goed opgelost, dank voor de service.

Site is op mobiele telefoon niet praktisch, maar ik vond wat ik wilde en het werd snel en tegen een redelijke prijs geleverd.

Exclusief en betaalbaar

Exclusieve producten, duurzaam en betaalbaar

Dik tevreden

Tegenvaller

Drie tempur slopen besteld in kleur ecru. Helaas 2 in ecru en een in wit. Heb helemaal geen wit beddengoed.

bestelling & levering prima

Na enig zoekwerk beland bij de Slaapcomfortwinkel. Breed assortiment, ruime keuze, duidelijke website. Website kan wellicht wat moderner, maar doet wat inhoud betreft (en daar draait het toch om) zeker niet onder voor de grote ketens. Bestelling & levering vlekkeloos, dus een tevreden klant.

De kussens om 16.00 uur besteld en om 17.30 uur al in huis. Eerst telefonisch advies gevraagd, super en vriendelijk geholpen. Kussens liggen heerlijk! Kom er zeker terug!

heel goed

Een Goede service top!!

Helemaal goed!

Bestelling gedaan wat zeer gemakkelijk ging! En kort daarna al gelijk het goede geleverd! Dus helemaal goed!.

Makkelijk bestellen en snel leveren

Prima kwaliteit en kwantiteit

Snel reactie na mijn bestelling en product is goed beschreven. En het bevalt prima

Snelle levering van het door mij bestelde product! Keurig per mail op de hoogte gehouden van de verzending.

Damstraat 10

3531BV Utrecht

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl