Fijn kussen, klacht alsnog opgelost

De officiële doos van mijn silvana kussen was kapot, gescheurd van onder en zat tape op de scheur. Omdat het over een kussen gaat van 160 euro, wilde ik graag zeker weten dat het een nieuw kussen is. Het leek alsof de doos al open was geweest. Uiteindelijk is netjes op mijn klacht gereageerd. Mijn bericht via het contact formulier was blijkbaar niet aangekomen maar de winkel heeft alsnog contact opgenomen en gegarandeerd dat het kussen nieuw was en ze soms extra tape op de doos doen vanwege de soms wat fragiele dozen van Silvana. Alsnog goed opgelost, dank voor de service.

Geachte Kirsten, Ik schrik een beetje van uw review want ik weet van niets. Ik heb geen mail van u gehad anders had ik daar zeker op gereageerd . Uw kussen is nieuw uit het magazijn. Omdat de dozen aan de onderzijde nogal zwak zijn verstevig ik de onderkant met tape . Dan gaat er plastic omheen en wordt het naar u gestuurd. ik vind het vervelend dat de doos dan toch nog stuk is gegaan bij de pakketdienst en dat u daardoor denkt dat het niet nieuw is. In onze winkel gebruiken we testkussens van alle Silvana support kussens , de klant krijgt altijd een nieuwe vanaf ons magazijn. Excuses dat u ons niet heeft kunnen bereiken maar uiteindelijk dan toch via deze review. U mag mij altijd mailen of bellen als u nog vragen of twijfels heeft. met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg tel 030-2937892 ( Dinsdag t/m zaterdag 09.00-17.00 uur) WhatsApp : 06-57346786 ( alleen app )

Site is op mobiele telefoon niet praktisch, maar ik vond wat ik wilde en het werd snel en tegen een redelijke prijs geleverd.

Exclusief en betaalbaar

Exclusieve producten, duurzaam en betaalbaar

Dik tevreden

Tegenvaller

Drie tempur slopen besteld in kleur ecru. Helaas 2 in ecru en een in wit. Heb helemaal geen wit beddengoed.

bestelling & levering prima

Na enig zoekwerk beland bij de Slaapcomfortwinkel. Breed assortiment, ruime keuze, duidelijke website. Website kan wellicht wat moderner, maar doet wat inhoud betreft (en daar draait het toch om) zeker niet onder voor de grote ketens. Bestelling & levering vlekkeloos, dus een tevreden klant.

De kussens om 16.00 uur besteld en om 17.30 uur al in huis. Eerst telefonisch advies gevraagd, super en vriendelijk geholpen. Kussens liggen heerlijk! Kom er zeker terug!

heel goed

Een Goede service top!!

Helemaal goed!

Bestelling gedaan wat zeer gemakkelijk ging! En kort daarna al gelijk het goede geleverd! Dus helemaal goed!.

Makkelijk bestellen en snel leveren

Prima kwaliteit en kwantiteit

Snel reactie na mijn bestelling en product is goed beschreven. En het bevalt prima

Snelle levering van het door mij bestelde product! Keurig per mail op de hoogte gehouden van de verzending.

het kussen voldoet aan onze verwachtingen

De kussens zijn van zeer mooie kwaliteit

Bestelproces en product in lijn met verwachting

Bestelproces en product helemaal conform verwachting!

Mooi kussen

Overzichtelijke website Goede prijs Netjes geleverd Mooi kussen.

Blij verraste klant

Hier een blij verraste klant. Echt een aanrader. Zulke mensen hun je goede zaken. Ik kwam op een site die er wat verouderd uit zag en betaling ging middels overschrijving in plaats van de ingeburgerde Ideal. Ik vond het wel spannend om te bestellen. Maar wat ben ik blij dat ik het wel heb gedaan. Super service. Vriendelijk en duidelijk contact. Product twee dagen later in huis. Er zat nog een briefje bij dat ze inderdaad liever niet investeren in marketing, maar juist wel in een goede klantervaring. Wat een goede keuze. En het pakketje werd geleverd in een simpele bruine doos. Gerecycled. Ook dat scoort bij mij punten. En die doos kreeg gelijk een derde leven, want werd door de kleine omgetoverd tot een fort. En het bestelde dekbed slaapt heerlijk

Milieu voor presentatie

Gekocht artikel werd snel verstuurd, met oog voor het milieu. Geen mooie nieuwe verpakking, maar gewoon in een hergebruikte doos. Misschien is het maar een kleine bijdrage aan het milieu, maar ik kan het waarderen.

zeer goed

zeer goed

Dubbel

Mijn aankoop was snel en zeer goed geleverd. Graag had ik een nieuwe bestelling geplaatst maar ik merk dat jullie niet meer leveren in België. Ik had jullie daarover een mail gestuurd via contactformulier maar daar kreeg ik geen antwoord op. Dus ik hoop via deze weg antwoord van jullie te krijgen. Met dank op voorhand. Solange [email protected]

Beste Solange, Ik heb even gezocht maar ik heb geen contactformulier van u gevonden. Ik vind alleen uw bestelling van 6 maart j.l. 1x Hoofdkussen Op slaapcomfortwinkel.nl leveren we het meeste wel naar Belgie. Alleen grote artikelen niet zoals matrassen en grote bedden. Dus u kunt gewoon bestellen. Als het niet lukt stuurt u dan even een e-mail naar [email protected] Ik zal de website nog even checken of Belgie "aan"staat! met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Snelle levering en goede prijs!

Levering van Silvana kussen verliep lekker vlot, de volgende dag geleverd! Netjes en goed verpakt en de bestelling/levering was via e-mails duidelijk te volgen. Goede prijs inclusief gratis Silvana molton.

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl