Netjes gecommuniceerd over status levering

Fijn persoonlijk contact.

Blij met de kussens. En snelle levering top

Ik ben tevreden over de hoofdkussens die ik bij jullie besteld heb .

Zeer tevreden ,ligt zacht en confortabel voor een goede nachtrust

Top prijs kwaliteit klopt helemaal

Sales was goed : product en levering

Perfect geholpen bij mijn bestelling.

Het bestelde matras ligt geweldig goed. Voldoet aan de beschrijving, kan niet beter.

Dubbel gevoel

Bestelling keurig op tijd, op het juiste adres geleverd. Maaaaaaar dan zit de factuur er 'gewoon' bij in. Factuur was al voldaan, bij de bestelling. Omdat het een cadeau betreft hoeft de ontvanger niet te weten hoeveel haar cadeau heeft gekost.

Volgende keer in de winkel kopen

De kussen is van goede kwaliteit, maar ik lig toch niet echt comfortabel erop. Door mijn nek klachten, had ik grondig onderzocht welke kussen bij mij zou passen. Ik kwam uit op een dons-veren kussen en bestelde online. Helaas vind ik deze kussen te vol. De mogelijkheid om de dons/veren uit te halen, leek geen makkelijke opgave. Ik blijf proberen, misschien is ook kwestie van wennen...

Geachte mevrouw Wijnalda, Dank voor uw review. Dit is een van de weinige kussens waar je via een vultuit dons uit kan halen . Maar dat blijft natuurlijk een beetje gedoe omdat de dons heel licht is , vliegt het eruit. Maar daardoor kan je wel de gewenste hoogte ( stevigheid ) creeren. Ik hoop dat u dit gaat bereiken. Een nieuw kussen is natuurlijk ook altijd een beetje wennen. https://www.slaapcomfortwinkel.nl/Morgenster-60-dons-kussen met vriendelijke groet, Sander Schaatsenberg

Snelle reactie en opsturen van het bestelde.

Helaas heb ik het bestelde kussen nog niet ontvangen. Een melding van DHL dat het gistermiddag bezorgd zou worden. Op de vermelde tijd waren wij niet thuis. Waar is het gebleven?

Geachte Tineke, Ik zie dat het woensdag 10 maart bij u is bezorgd. ( zaterdag 6 maart naar DHL gebracht) Ik heb u toch de trackinggegevens gemaild zodat u zelf ook kunt zien wat de status is van uw pakket ? DHL is een beetje traag soms maar er zit natuurlijk wel een weekend tussen. Veel plezier van het hoofdkussen. mvg, Sander Schaatsenberg

goede websit

snelle levering van goede kwaliteit

nvt

Prima geregeld

Bestellen ging prima alleen verzenden met DPD is wat langzaam.

Snel en probleemloos

Artikel was makkelijk te bestellen en werd snel bezorgd. Zo moet een web-shop altijd zijn1

Prima service, na een verkeerde bestelling (door mezelf) kon het probleemloos retour gezonden worden en kreeg ik binnen een aantal dagen het juiste product wat ik eigenlijk had moeten bestellen

Snel en correct!

Snel en correct!

product naar volle tevredenheid

bestelling nog niet ontvangen

Beoordeling nog niet mogelijk aangezien ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb en er ook nog geen verwachte leveringsdatum bekend is. Mailverzoek tot een beoordeling dan ook voorbarig. Score dan ook voor nu neutraal ingevuld.

Geachte mevrouw Spikker, De tracking geeft aan 24-11 pakket opgehaald door DPD , 25-11 bij u bezorgd. Beoordelingsverzoek gaat automatisch , u kunt natuurlijk wachten tot beoordelen wanneer u het product heeft ontvangen .

prima ervaring

Moest wel even wachten, omdat het niet zo,n gangbare maat is, maar het is de moeite waard geweest

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb een heerlijk dekbed gevuld met kamelenhaar gekocht. Absoluut een aanrader.

Vlotte net verpakte levering.

Voor herhaling vatbaar!

Volgens afspraak binnen redelijke termijn geleverd

De enige die het Silvana hoofdkussen met een gratis molton overtrek levert

Exellent

Snelle levering, uitstekende communicatie... Top

Voldeed aan alle verwachtingen

Alles goed geregeld en snel thuis bezorgd.

Zeer tevreden over mijn bestelling!

Kussen is van goede kwaliteit.

Prima produkt, te late levering

Bij het plaatsen van de bestelling leek het dekbed op voorraad te zijn. Later kreeg ik een melding dat het bij de fabrikant besteld moest worden en meestal binnen een week er is. Deze keer helaas niet.... Ik had het dekbed besteld voor de korte vakantie met de caravan.... Ik vond het heel jammer, dat het niet op tijd was. Ga volgend jaar van het heerlijk warme dekbed genieten.

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl