Met de winkel alleen goede ervaring, product iets minder tevreden over

Kon makkelijk online bestellen en het werd snel geleverd. De kussen waren alleen niet hetzelfde als die ik zocht, vraag me ook af of ze wel van Dupont waren want dat staat dus ook niet op de kussen. Dus mijn zoektocht naar me kussen is nog niet gestaakt.

Geachte Stephanie, Ik kan zo even niet zien om welke bestelling het gaat . Echter een origineel Comforel kussen heeft een Comforel ( blauw / wit) label . Dat is Comforel met zo'n letter "R"erachter ( geregistreerd merk ) Comforel is een geregistreerd merk van Dacron - Dupont. Voor de duidelijkheid hebben we het hier over de vulling van het kussen . Als dit zo is bij uw kussen dan heeft u de goede. U kunt mij altijd bellen om meer info: 0302937892 mvg, Sander Schaatsenberg

Snelle levering en goeie prijs

Zoals t hoort

Makkelijk te bestellen via de site, daarna prima op de hoogte gehouden, aangaande levertijd.

Fijn kussen, snelle levering

Fijn kussen gekocht. Iets zachter dan ik had verwacht maar hij ligt lekker. Snelle levering.

Prima geleverd

Snel en netjes geleverd

Alles klopt

Prima winkel en service!

Moet nog even wennen

Denk dat het na een tijdje wel went. Wel. Lekker middel zacht kussen

Goed product voor eerlijke prijs en prima service

Ik kocht bij slaapcomfort 2 comforel hoofd kussens, welke snel geleverd werden dankzij de prima service van dit bedrijf. De volgende dag nadat ik heerlijk had geslapen, nog drie kussens bij besteld, 1 voor mijn logeerbed en twee voor een goede vriend die o aanraden van mij er ook twee wilde. Dus kwaliteit is goed. Groetjes van een zeer tevreden klant. Yvonne Maij Uit Zwaag

Bekend product, dus bestellen bespaart rit naar Winkel. Snelle afhandeling en bezorging. Top!

Snelle behandeling

Ik ben niet tevreden over de bezorging door DHL. Ik kreeg een mail dat mijn kussen op woensdag 30 oktober tussen 14:00 en 18:00 uur gebracht zou worden. Ben thuis gebleven, is geen bezorger geweest en kreeg om 18:15 uur een mail dat zij mij gemist hadden?????en de volgende dag weer langs zouden komen.Slaapcomfort kan hier niets aan doen maar ik baal wel van DHL.

Beste Carla, Excuses voor het ongemak. Dhl heeft echt even een mindere periode . We krijgen af en toe klachten . We gaan steeds meer met andere pakketdiensten versturen . Dank toch voor het mooie cijfer 8. mvg, Sander Schaatsenberg

Overzichtelijke site, echter erg matige connunicatie

De emails die gestuurd werden, waren erg slecht. Het was zo erg dat ik bang was dat het een oplichter. Verder was de site prima.

Geachte heer Siepelinga , Ik vind uw reactie nogal jammer en ik begrijp het ook niet . Op 23 september bestelde u bij mij een hoofdkussen . U krijgt dan automatisch een mail via de website dat uw bestelling in behandeling is en dat wij de voorwaarden van webshop keurmerk hanteren. U krijgt dan ook automatisch de factuur gemaild. Op 24 september mail ik u dat het pakket is verzonden. U krijgt dan weer een mail van Keen Delivery ( verzendplatform)met de trackinggegevens van DHL. Ik heb de tracking ingekeken en zie dat daar wel wat problemen zijn geweest . Dat is echter veroorzaakt door de DHL , niet door mij . Ik doe erg mijn best en neem iedere klant uiterst serieus. Uw opmerking "ik was bang dat het een oplichter was" doet mij erg pijn. Als er problemen zijn waarom belt u dan niet even ? Overal op de website is mijn telefoonnummer te vinden. Dan kan ik mijn best voor u doen om het pakket te traceren bij DHL. mvg, Sander Schaatsenberg

tevreden

snelle levering.Goede artikelen.Prijs ok

Snelle levering van onze bestelling

Snelle levering.

Goede snelle sevice

Hoofdkussens besteld. Volgende dag waren ze er al. Kussen zien er keurig uit, slapen heerlijk.

service en product, Polydaun Bamboe zomerdekbed, beide perfect !!

product, bamboe zomerdekbed, voldoet aan mijn verwachting !! aan te bevelen!

Correct afgehandeld

Latexkussens vlot geleverd, geretourneerd wegens andere voorkeur nl soft , 2e levering snel. Wel vlekjes op 1 kussen, zelf verwijderd.

goede service en goede kwaliteit

paar keer iets besteld. Snel geleverd

Op de service niets aan te merken, gewoon goed.

Het dekbed valt tegen. Het voelt 'houterig' aan, is zwaarder en warmer dan ik verwacht had n.a.v. de omschrijving.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Twee dekbedden besteld en keurig geleverd gekregen.

Ik zou het niet weten

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer snelle en keurige levering! Heerlijk geslapen onder mijn nieuwe dekbed!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De vragen zijn zeer snel en correct beantwoord. Toen ik ook een keer belde ben ik goed en keurig geholpen. De levering is snel en het was netjes verpakt. De site is duidelijk. De beschrijving klopt.

• Kennis & Vakmanschap

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Over Slaapcomfort Winkel

Het Bedden en babyhuis Utrecht oftewel Schaatsenberg Bedden- en baby winkel sinds 1938 gevestigd in de Damstraat in Utrecht.. Wij leveren kwaliteit merken : Auping , Tempur , Bopita, Lifetime , Altijdgoedslapen etc. met laagste prijs garantie ! Service , kwaliteit producten , vakkennis en eerlijk advies , dat vinden wij belangrijk ! Wij streven ernaar zoveel mogelijk producten "made in Holland" te verkopen ! Wij zijn een echt familie bedrijf gerund door de familie Schaatsenberg . Het enthousiasme voor ons vak hopen wij met u te mogen delen ! Kom naar onze winkel in Utrecht en bezoek ook onze andere webshops : www.babykoop.nl en www.slaapcomfortwinkel.nl