Nothing other than praise and applause for the help Interactivated offer.

Interactivated is a superb company, that I have come to rely on, and the benchmark for professional standards in development work for my company. Prompt and courteous, professional and thorough all apply here, as does the extra mile offered with advice and direction, and potential peripheral matters that relate which, but for them would not have been offered.

Aanrader voor een goede opstart

De samenwerking met Suzanna Boon verliep zeer vlot: vlot bereikbaar, meedenkend, duidelijke communicatie.

Wij hebben een super fijne samenwerking gehad met Zusanna Boon. Ook de laatste puntjes op i werden snel geregeld. Zeer meedenkend en behulpzaam. Flex Dakwerken

Zeer kundig en behulpzaam!

Interactivated (met name Ronald) heeft ons middels een nieuw gebouwde website naar het volgende niveau geholpen. Zeer blij met alle adviezen, het meedenken en het eindresultaat. Ook de goede bereikbaarheid ervaren wij als een enorm plusplunt. Overall: echt een aanrader!

Pluspunten

Erg snel en vakkundig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

top club denken met je mee,goed bereikbaar,

zou niet weten wat beter kan

Pluspunten

Top bedrijf, top prestaties en fijne mensen om mee samen te werken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Roy and his team was super to work with. Roy was great at explaining and communicating as the project went along so where there were options in how things could be done, it was discussed out so we could get the best end product. I will be happy to work with Roy and his team again and I recommend him to anyone with a Magento project.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Echt super irritant dat ik moet registreren voor een gratis download en dan door dit review systeem wordt opgejaagd om mijn mening te geven. Inmiddels is aangegeven dat het systeem zal worden aangepast omdat ze zelf ook wel inzien dat je niet altijd moet willen vragen om een review. Of zelfs maar een registratie. Ik krijg zelfs een development uur cadeau in ruil voor het herzien van mijn review. Dat heb ik bij deze ook gedaan. De volle punten voor de communicatie dat doen ze goed :)

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je melding! Ik kan me de irritatie voorstellen inderdaad. We gaan ervoor zorgen dat de downloads zonder registratie kunnen verlopen. Ook zullen we de review uitnodiging uitzetten voor een simpele download van een extensie, dat is niet zo handig. Als dank voor het melden geven we graag 1 development uur cadeau! Zou je ons dan wel een wat lievere score willen geven? :)

Pluspunten

Awesome service, great and extremely fast communication. Real professional developers. We keep coming for more!

2 sterren: slechter dan verwacht

Slecht telefonisch bereikbaar, slechte en onduidelijke informatie. Ik maak gebruik van een Kiyoh Plugin voor Wordpress welke niet goed werkt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer, We zijn inderdaad niet bereikbaar buiten kantoortijden, toen u belde om 7 uur en 8 uur in de ochtend. Een collega heeft u direct teruggebeld omstreeks 9 uur en er is contact geweest per email. U kunt de collega daar op terugmailen en er is altijd weer een snel antwoord. U belde 1x toen alle medewerkers in gesprek waren en u voor uw gevoel niet snel genoeg werd geholpen. De kiyoh module is een gratis module zonder een service overeenkomst. Dit betekend dat de module 'as is' wordt geleverd zoals dat met veel modules het geval is op de markt. Er is een betaalde install service als onze hulp hierbij nodig is. Toch staan we u kosteloos bij met hulp. Verdienen we daarvoor nu echt een dergelijke review? We hopen op een aanpassing.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelheid en vakmanschap gecombineerd is de kracht van dit bedrijf. Met de release van Magento 2 wilde wij als bedrijf graag op deze nieuwe versie werken. Daar waar andere bedrijven onterecht hoge kosten wilde doorvoeren "want het is nieuw" was Interactivated heel reëel qua prijs en beloftes. Ik zou direct weer met hen in zee gaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deze mensen tonen naast groot vakmanschap gepaard aan het snel opvolgen van verzoeken een grote betrokkenheid bij het project en de belangen die het heeft voor de opdrachtgever-ondernemer. Een warme douche na alle website- en webshop bouwers die ik in mijn leven (ik ben 71) heb meegemaakt en die niet verder kwamen dan een waardering tussen de 1 en de 5. De ICT-sector is een dik overschatte en zichzelf dik overschattende sector waar men de tarieven die men berekent vaak absoluut niet waard is, maar dit bedrijf is hierop absoluut een uitzondering.

Geen verbeterpunten ontdekt!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer alert in het reageren op mailberichten. Hebben me al regelmatig prima geholpen. Krijg ook altijd prima advies.

De snelheid waarmee ICT software wordt gedaan, zou wat sneller mogen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne club mensen om mee te werken. Zeer blij met de Agile aanpak. Nauw betrokken in het project en professionele begeleiding van A tot Z. Wij zijn dik tevreden, aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

gedreven en enthousiast, snel kontakt wat wij als ondernemer erg op prijs stellen.

verbeter punten zijn er altijd echter die hebben wij niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Men weet waar men het over heeft, levert snel en adequaat, communiceert snel en professioneel. Wij zijn zeer tevreden over de diensten van Interactivated

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er wordt meegedacht indien wij werkzaamheden aanmelden, om de best mogelijke oplossing voor onze gezamenlijke klant optimaal te bedienen. Indien ons verzoek niet geheel duidelijk is, wordt er doorgevraagd tot onze opdracht duidelijk is. Hierdoor is het opgeleverde werk (bijna) altijd volgens onze verwachting.

Doordat alle communicatie online plaatsvindt, maakt dat voor sommige werkzaamheden/opdrachten lang. nodig is om ze duidelijk te maken. Ons idee is dat als dit telefonisch kan (via bijv. conference call) er sneller tot een antwoord/oplossing gekomen kan worden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne samenwerking. Goed bereikbaar. Evt. Issues worden goed opgevolgd en opgelost.

Pluspunten

Allert, vlotte communicatie, prettige kontakt.

Over Interactivated

Interactivated E-Commerce. Specialist in Magento, Shopify, WooCommerce, Lightspeed, en volledige maatwerk ontwikkeling met JS en PHP frameworks.