Super bril, goede sterkte.. alleen 1 tip, bestel gelijk de anti fog gerbil, als je de bril niet behandeld, dan beslaat hij wel. Er zit 1 doekje bij, die had ik de eerste keer niet gebruikt.. stom van mij.. na gebruik van het doekje was het beter.

deze duik/zwem bril is zeer goed ik ben er zeer blij mee

zeer goeie zwembril/duikbril nu kan ik weer terug goed zien tijdens het zwemmen

Zalig om zo te zwemmen

Sluit goed aan Zuiver

Deze had ik al veel eerder moeten bestellen.

Deze had ik al veel eerder moeten bestellen.

Snelle levering van een goed product.

Ik bestel al jaren mijn zwembril bij Zwembrilopsterkte.nl. Volgens mij is het nu voor het eerst dat je moet betalen voor het erin zetten van de glazen. Eerst geprobeerd om de glazen uit mijn oude zwembril eruit te halen. Dat viel niet mee en daarom de glazen erin laten zetten. Toch was deze bril uiteindelijk iets goedkoper dan mijn vorige bril. Tevreden.

Snel geleverd, mooie oplossing. De oorspronkelijke glazen (dus zonder sterkte) zaten ook in de doos. Het duurde even voordat ik door had waarom. Een collega legde me uit dat uiteindelijk de glazen op sterkte ook bekrast raken, vooral bij veel zwemmen in zee. Dan is de bril weer om te bouwen naar een standaardzwembril met de originele glazen.

Echt top!!

Eerst heel sceptisch over een zwembril op sterkte, want zou het wel goed komen. Heb nl. een vrij hoge cilinder sterkte, maar zwembril binnen gehad en hij is echt perfect.

Goede brillen

Ze zijn vrij snel en heel netjes aangekomen. Ze zijn handig in gebruik. Aanrader!

Supertevreden met deze nieuwe uitstekende zwembril !

Ben een regelmatige zwemmer, en zocht al lang een zwembril op sterkte. Vlot te bestellen, en het resultaat is super! Ik denk er nog eentje te bestellen dat ik in mijn bagage op reis meeneem. Bedankt Remco!

Goede zwembril

Pluspunten Snelle levering, duidelijk communicatie, duidelijke website.Top!!!

Zwembril zit goed. Heb tegen een vergoeding de glazen vooraf erin laten zetten. Dat was een goeie keuze. Fijn dat die optie er was! Goed op tijd voor de vakantie !

Had al een zwembril op sterkte. Deze is helder. Omzetten glazen was lastig.

Ondank vakantie toch nog snel geregeld.

Ondanks de vakantie van zwembrilopsterkte de bril toch nog op tijd klaar voor mijn vakantie. Top geregeld!

Snelle levering en mooi product

Ik heb een zwembril op sterkte besteld. Zo fijn om nu scherp te kunnen zien en op de klok te kunnen kijken hoe lang ik al bezig ben. :-)

Goed.

Heel blij met mijn zwembril. Ik geef 4 sterren (en geen 5) omdat de levering van de bril wat langer duurde dan 5-6 werkdagen (in totaal ruim 2 weken). Het was fijn geweest om tussentijds een mailtje te krijgen over die vertraging. Verder ben ik heel tevreden!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijk communicatie, duidelijke website.

Pluspunten

Duidelijk overzicht. Ook dudielijof glazen er al aangepast zijn of niet eventueel met meerkost

Prijssettings en keuzes verschilen van moment. Op zich komt het goed mar schept even verwarring

Pluspunten

Goed product, snel geleverd.

De brillen zonder cilinder en gelijke sterkte staan 10x op de website, waarbij elke bril staat voor een sterkte. Beter is het dan om voor een drop-down te kiezen bij het product zelf.

Pluspunten

Makkelijk bestellen. Snelle levering. wysiwyg.

Pluspunten

Alles verliep prima. Geen verrassingen

- ik kreeg te veel mails. Dat kan verbeterd worden. 1 bevestigingsmail met factuur + 1 mail met verzending volstaat - niet te vlug tevredenheidsenquete sturen. Ik kreeg er al eentje toen ik nog maar pas bestelling had geplaatst