Makkelijk te bestellen en super snel geleverd.

Super fijn om tijdens het zwemmen nu te kunnen zien.

Afwachten

Misschien valt het product mee bij gebruik maar de aankoop van een zwembril waarbij geschreven staat dat hij enkel geschikt is voor gebruik boven het wateroppervlak en waarmee je niet mag duiken van de springplank is alvast een dikke tegenvaller. Ook de hoes waarin de bril bewaard zou moeten worden volgens de site ontbreekt. Gelukkig heb ik nog een oude. Ik heb intussen via mail vernomen dat de zwembril wel geschikt zou zijn voor inspringen en alle zwemgebruik. Heb hem reeds 1 keer gebruikt en ondervond geen probleem maar durfde er nog niet mee te springen. Nu enigszins gerustgesteld.

Fijne bril, vlotte bezorging!

Fijne bril, vlotte levering. Je moet wel extra betalen om de gewenste sterkte van de glazen in je zwembril ‘gemonteerd’ te krijgen.

Zeer betrouwbaar

Zwembril op sterkte levert al jaren topkwaliteit producten met een uitzonderlijk hoog serviceniveau.

Prima product na een week in huis.

Prima product. Wel jammer dat de beloofde levering ipv 2 dagen een hele week duurt. De sussende maar ingewikkelde mailtjes daarover komen 7 dagen na mijn bestelling. "Uw order is op het moment uitverkocht, maar is direct voor u besteld. Wij verwachten deze op de korte termijn te kunnen leveren. Wij houden op de hoogte houden van de voortgang van uw bestelling" Evenzogoed fijn dat het mogelijk was om een halve sterkte maat in plusglazen te bestellen.

Goede kwaliteit

De zwembril is niet goedkoop maar van goede kwaliteit ! Zeer tevreden !

Goede kwaliteit en snelle levering

Voor 2e keer een zwembril op sterkte besteld. Duidelijke website, prima kwaliteit en snelle levering. Top!

Goed service, fijne bril

Met mijn sterkte (-13) is het lastig om een zwembril te vinden maar hier is het gelukt!

Goed product en levering

Snel geleverd, goed verpakt en bij zwembril op sterkte krijg je de originele glazen/ lens er los bij.

Supersnel geleverd, de juiste sterkte en...heel belangrijk geen lekkage

Supersnel geleverd, de juiste sterkte en...heel belangrijk geen lekkage

Ziet er professioneel uit

Netjes verpakt. Duurde wel iets langer dan omschreven.

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prima, al was de levertijd veel langer dan vooraf aangekondigd.

Slecht, onderdeel wat bestel is, is achteraf niet op voorraad

Mijn bestelling is besteld wat op voorraad zou moeten liggen, vervolgens is de leverdatum verstreken, een email ontvangen dat het niet leverbaar is/later wordt geleverd. Hierop zou het onderdeel verzonden zijn met track en trace, nogmaals een email naar klantenservice verstuurd. Waarop gereageerd wordt track en trace savonds wordt verstuurd wat na 6dagen nog steeds niet gebeurt is. Pakket nog niet geleverd. nu 2 weken verder

Correct

Correct

Snel

Snel bestelling opsturen

Betaald voor assemblage maar niet dusdanig ontvangen

Helaas..

Snelle service, goede kwaliteit

Mn zoontje van 4 is vrij slechtziend, nu met duikbrilletje gaat het zwemmen ontzettend goed! Blijft goed zitten.

Bedankt voor uw leuke review

Helemaal ruk

Eind november een zwembril besteld. Tot op heden geen enkele communicatie /mail meer ontvangen.Geen zwembril, Geen factuur, geen bevestiging.. Niets. Ja, een mailtje met een tevredenheidsonderzoek.. Vreemd genoeg

Bedankt voor uw review en mail. Vervelend dat de mails in uw spambox terrecht is gekomen. Wij zouden het fijn vinden als u uw review herziet zeker gezien uw mail dat e.e.a in uw spam bevond. Bij voorbaat dank. Remko Jonkers Zwembrilopsterkte.nl

Nu zie ik eindelijk wat zwemmend

Prettige goed verstelbare zwembril met makkelijk verwisselbare glazen. Jammer dat voor PostNL als verzender is gekozen.

Bedankt voor uw reactie, regulier bezorgd PostNL niet op zondagen of de maandagen. Tenzij u dit extra kiest.

De zwembril is perfect op sterkte. Ik merk helemaal geen verschil met mijn huidige bril terwijl er een cylinder in zit. Dus echt een aanrader wanneer je meerdere keren wilt zwemmen of langdurig gaat zwemmen. Ik ben er echt tevreden over

Bedankt voor uw leuke beoordeling, veel plezier met uw zwembril op sterkte

Omslachtige procedure om iets te ruilen

Ik heb niet de bestelde sterkte van mijn zwembril gekregen en wil die omruilen naar de goede sterkte Geen idee hoe ik dat moet doen Ga nu maar eerst de gekregen glazen retourneren en hoop daarna weer nieuwe te kunnen bestellen

Er gaat een wereld voor je open met deze hele fijne bril

Mijn zoontje heeft een flinke plus afwijking en klaagt tijdens zwemles dat hij niet veel ziet. Hij was daardoor erg voorzichtig. Met de zwembril op sterkte is dat probleem opgelost en is er een wereld voor hem open gegaan. Hij kan niet ophouden met vertellen aan iedere willekeurige badgast dat hij een zwembril op sterkte heeft en met hoeveel schroeven het rooster op de bodem van het zwembad vast zit. Ook rondom het zwembad ziet hij nu veel beter waar hij loopt. Kortom, als ik had geweten dat het bestond, hadden we veel eerder zo’n zwembril aangeschaft. De bril zit daarnaast lekker en de anticondenslaag werkt goed.

Veel plezier met uw zwembril op sterkte

Top service en levering

Erg makkelijk om de juiste bril gegevens in te voeren en de bril te bestellen. En snelle en keurige levering.

Prachtige goede zwembril

Nu zie ik heel goed in het zwembad met mijn bril op sterkte...en volledig waterdicht..

Leuke ervaring van uw zwembril op sterkte, veel plezier met uw aankoop

Vlot en professioneel geregeld

Sneller geleverd. Cilinder zat er goed in. Duidelijke communicatie over levering etc

Ringspoor 105 2908BD Capelle aan den ijssel

0031 (0)6 41015962