Bril zou ruim voor de zomervakantie zijn, dit werd uiteindelijk één dag voor de vakantie.

Het vervelende is dat mijn dochter zonder deze bril niet kan zwemmen. Ook is het niet mogelijk te bellen. Heb deze bril in Nederland besteld omdat zij niets anders had. Voor mijn jongste ook één besteld via AliExpress, om te proberen, zij had nog een goede reserve. Deze is al weken binnen. Gelukkig kwam de bril op de laatste dag voor onze vakantie toch nog. Ik ga ervan uit dat deze goed is gezien onze ervaring met deze brillen.

Bedankt voor uw beoordeling, rond de vakantieperiodes is het altijd drukker. Bij ons, bij de leveranciers en ook de bezorgers. Fijn dat uw bestelling een dag voor de vakantie wel is aangekomen.

mooi gemaakte maatbril, nu nog de praktijktest

ik heb hier een zwembril op sterkte besteld inclusief cilinder. Mooi op de hoogte gehouden van de bestelstatus en snel geleverd. Ik ben tot nu toe helemaal tevreden, nu alleen de praktijktest nog :)

Leuke review :-)

Duidelijke communicatie en sneller geleverd dan verwacht !

Duidelijke communicatie en sneller geleverd dan verwacht !

Heel veel plezier met uw aankoop

Wat een snelle service!

Maandag een nieuw bandje voor mijn zwembril besteld volgende dag in huis.

Graag gedaan :-)

Niet te beoordelen, nog niet binnen

Niet te beoordelen, nog niet binnen

Jammer voor uw review, de zwembril is een dag na uw review geleverd op het moment u kon kiezen

Product is goed, maar de communicatie niet.

Ik heb 7 weken moeten wachten op de zwembril, waar 3 tot 5 werkdagen bij stond. Eerst wilden ze nog controleren of de ingevulde waarden wel klopten, dat vind ik in feite verstandig. Maar daar kwam ik pas na weken achter, nadat ik zelf 2 berichten heb gestuurd met mijn telefoonnummer en het verzoek mij te bellen. Zelfs na deze extra check heb ik nog 2 weken moeten wachten in plaats van 3 tot 5 dagen. De bril zelf is goed, al beslaan de glazen wel héél erg snel.

Levering is regulier binnen enkele dagen, alleen bij afwijkende recepten duurt e.e.a. langer. Helaas is de zwembril na ontvangst retour gestuurd en opnieuw gemaakt. Fijn dat de kwaliteit goed ervaren wordt.

Uitermate tevreden

Zeer goede begeleiding en communicatie na verkoop. Zwembril past perfect en is op sterkte zoals beloofd.

Bedankt voor uw leuke beoordeling, heel veel plezier met uw aankoop.

Mooie zwembril, verzending door Zwembrilopsterkte kan met minder plastic.

Zwembril van Aquasphere zit perfect, mooi product. Mooi plasticvrij verpakt door fabrikant. Jammer dat Zwembrilopsterkte vervolgens het product in een doos verzend met overdadig veel plastic tape e.d.

Bedankt voor uw leuke beoordeling, heel veel plezier met uw aankoop.

Uitstekende zwembril en heerlijk om ook goed te kunnen zien met name bij gebruik in open water.

Ook bij wedstrijden ideaal.

Fijn te horen :-)

Top service en goed product

Omdat ik het recept voor mijn zwembril niet volledig had ingevuld werd er netjes contact met mij gezocht voor de ontbrekende gegevens en heb ik daarna snel mijn zwembril op sterkte ontvangen. Top service!

Veel plezier met uw zwembril op sterkte op recept.

Uitstekende service en de perfecte bril

Het was even lastig met bestellen, omdat er steeds iets misging met de betaling. Dus weer opnieuw geprobeerd en nog eens. Uiteindelijk bleek ik 3 brillen te hebben besteld en één daarvan betaald. Mailtje gestuurd en uitgelegd. Dit werd sbel en netjes afgehandel. Twee brillen geannuleerd en de betaalde bril had ik na 1,5 week in huis. En wat ben ik daar blij mee. Hij zit perfect, de sterkte is goed en de cilinder zit op de juiste plek.

Bedankt voor uw aankoop, de zwembril is speciaal op uw recept gefabriceerd.

Goede zwembril, snelle levering

Makkelijke zwembril waar je goed door kunt kijken dus ook met zwemmen goed kunt zien.

Veel plezier met uw zwembril op sterkte

Geweldige service

Helaas was er slechts 1 van de twee bestelde brillen geleverd Na 1 telefoontje werd de tweede binnen twee dagen nageleverd

Goede dienstverlening

Voorbije week de zwembril uitgetest en voldoet aan de verwachtingen.

Veel plezier met uw aankoop

Snelle service , duidelijk site . Kortom een prima plek om zwembrillen te kopen

Dat wisten wij al even, fijn te lezen en veel plezier met uw zwembril op sterkte!

Perfecte zwembril op sterkte

Heb 20 jaar de zwembrillen op sterkte van Speedo gebruikt, sinds november 2021 gebruik ik de VIEW zwembril op sterkte en hij bevalt uitstekend, had dit veel eerder moeten doen. Misschien is hij wat prijzig, maar hij is het dubbel en dwars waard, dé perfekte zwembril op sterkte.

Inderdaad de ideale oplossing op te kunnen zien in het zwembad!

Snel en goed geleverd.

Zwembril was prima op sterkte. De levering was heel snel.

Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met uw aankoop.

Afwikkeling bij Zwembrilopsterkte.nl prima, Post NL Prut !

Snelheid en info via de leverancier helemaal goed, afhandeling PostNL erg vervelend, steeds uitstel en uiteindelijk een door derden een geopend en met andere tape dichtgeplakte verpakking ontvangen > waarschijnlijk de opdruk te uitnodigend om er even "in" te kijken. Gegevens POSTNL: Bezorgd om: Vandaag 11 januari 12.29 uur Bezorgadres: Boterstraat 52 3111ND SCHIEDAM Afzender: Zwembrilopsterkte.nl Barcode: 3SMYPA474694024

Bedankt voor uw reactie; kunt u misschien uw privé gegevens verwijderen?

Fijne bril en prettige service

Het type dat ik zocht was tijdelijk niet leverbaar. Correct overleg over hoe dat op te lossen. De vorige Eagle heeft zes jaar na volle tevredenheid gefunctioneerd. Aan het eind begon het bandje te scheuren en werden de glazen steeds doffer. Na levering was het wel een puzzel om te ontdekken hoe ik de neutrale glazen moest demonteren om er de glazen op sterkte in te zetten, maar het is gelukt.

Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met uw zwembril op sterkte.

Ik heb gekregen wat beloofd is.

Correct service

Bedankt voor de koop van uw zwembril op sterkte.

Goed en snel!

Wij kregen de tip een zwembril op sterkte aan te schaffen voor onze dochter. Nog nooit van gehoord! Kwam al snel uit op zwembrilopsterkte.nl. Nette overzichtelijke website. Bestellen was makkelijk! Enkel hebben we wel een poosje moeten rondklikken voor we snapte dat (we zochten een roze kinder bril op + sterkte) er 1 roze bril + was en 1 roze bril - sterkte. De bril was snel binnen, zat helemaal netjes in elkaar en de doosjes van de glaasjes er netjes bij en nog extra neusstukjes. Wij zijn heel blij, en komen als hij versleten is zeker terug! Groeten

Snel en goede service.

Ruime keus, snelle levering!

Wil gaan snorkelen, maar net bril is dat lastig. Dus zwembril onder snorkelmasker bleek de uitkomst! Mocht de sterkte van je bril wijzigen koop je alleen even een sterker zwembrilletje en klaar ben je.

Uitstekende dienstverlening, ook voor zwaardere sterktes

Goede communicatie, ook wanneer de aanlevering van de onderdelen door de fabrikant vertraagd is. Zwembril is perfect op maat en op sterkte, ook bij glazen van -9,5.