Het zou een behoorlijke tijd duren voor ik de bril in huis zou krijgen. De moeite 100% waard

Het zou een behoorlijke tijd duren voor ik de bril in huis zou krijgen en dat was ook zo, én het blijkt 100% de moeite waard. Scherp zicht. Wat ik fijn vindt is dat je op bijna exact de sterkte kunt kiezen wat je nodig hebt, top.

nothing to say, just great

ordered my glasses on a sunday night, 2 different corrections left / right, received them on Thursday, super quality, eager to try them over the week§end with a good swim.

Top product

Super tevreden van de zwembril. Het is een mooie bril met een fijne, hoge neusbrug! Er zitten ook verschillende laten neusbruggetjes bij en een leuk bewaardoosje waardoor de kans op beschadigingen heel klein is. Tevreden klant!

snelle levering,mooie bril.makkelijk af te stellen

zoals boven vermeld

goede ervaring

Werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Dat is fijn. Bril is precies zoals verwacht.

Superbril

Goed zicht en perfecte pasvorm.

Beetje ontgoocheld

Jammer dat je zelf de glazen moet vervangen.

super blij mee, snelle levering

Graag gedaan en veel plezier met uw zwembril op sterkte

Geweldig.

Voor het eerst echt goed zicht bij het zwemmen! Bril zit perfect. Let even op bij het kiezen van de juiste 'neusbrug' maat.

Fijn te lezen dat u tevreden bent met uw zwembril op sterkte

Goede communicatie tussendoor, over en weer!

Goede communicatie tussendoor, over en weer!

uitstekend

Zonder problemen bezorgd. Nu nog testen.

top service!

er was een probleem met de zwembril. Dit is direct netjes opgepakt door het bedrijf. ze waren vriendelijk en kwamen met een fijne oplossing! Bedankt

dinsdag besteld vrijdag al in huis

Snelle levering en prijskwaliteit prima

Fijne bezorging makkelijk zelf aan re pasen

Goed verpakt, goed product, had wel iets sneller verzonden moeten worden.

Het duurde een week voor ik mijn bestelling had, dat had ik liever wat sneller gezien. Verder goede prijs/kwaliteit verhouding! Tevreden met de zwembril tot nu toe.

Bedankt voor uw leuke ervaring met een zwembril op sterkte :-)

Snelle levering. Goed verpakt

Bedankt voor uw ervaring

Snelle levering, topkwaliteit

Zeer snel geleverd (op enkele dagen tijd in België) Glazen wisselen is even zoeken maar met behulp van een Youtube-filmpje uiteindelijk fluitje van een cent Bril zelf zeer goede kwaliteit Goede scherpte tijdens het zwemmen, ook onder water Bril dampt niet aan en sluit goed af Heel hoog draagcomfort (helemaal geen last na een uur zwemmen) Kortom: zeer tevreden, absoluut aan te raden!

Bedankt voor uw leuke ervaring met een zwembril op sterkte

Mooi product! Fijn bedrijf!

Erg prettige transactie. De zwembril op sterkte is netjes en ruim binnen de afgesproken tijd geleverd. Mijn dochter is er enorm blij mee en daar doen we het voor. Eindelijk kan ze wat zien tijdens de zwemles. Bij deze een warme aanbeveling voor alle kinderen die een zwembril op sterkte nodig hebben. Perfecte prijskwaliteit verhouding. Nergens anders kan je een zwembril op sterkte bestellen die geheel volgens je oogmeting is (+/-sterkte, wel of geen cilinder, prisma, pupilafstand)

Fijn te lezen dat uw dochter geniet van de aanschaf van een kinder zwembril op sterkte

Super brilletje!

Ik had al een zwembril op sterkte zonder cylindersterkte erin geslepen. Daar was schijnbaar een trucje voor om dat min of meer te compenseren met een iets hogere "normale" sterkte, maar dat werkte naar mijn mening niet goed genoeg. Ik was er dus ook een klein beetje huiverig voor om deze te bestellen (weliswaar met cylinder erin geslepen, maar toch). Ik was zeer aangenaam verrast dat ik er gewoon super mee kan zien! Bijna geen verschil met mn normale bril (normale bril heeft een cylinder van -2.75, het maximale wat je in de zwembril op sterkte kan krijgen is -2.00, vandaar wel een klein verschil). Ik zou er zo weer een bestellen!

Leuke review! Bedankt

Adequaat

Jammer dat het donkere frame, dat ik eerst besteld had, niet leverbaar was, maar het is goed opgelost. Ook de restitutie van het prijsverschil ging vlot. Bezorging ook zonder klachten

Bedankt voor de aanschaf van uw Sable zwembril op sterkte. Prima zwembril. Op het moment was de kleur niet voorradig, om u niet te lang te laten wachten hebben wij u netjes een alternatief kunnen leveren welke wel tijdig voorradig was. Veel plezier met het zien bij het zwemmen.

Niet geleverd wat beloofd

Heb oordoppen erbij besteld. Die kreeg ik niet. Vroeg netjes die wel te leveren. Toen kreeg ik als commentaar dat ze er wel in moesten hebben gezeten omdat de antwoordende persoon ze er zelf in had gedaan. In elk geval zou hij ze toen alsnog leveren. Ik heb ze nooit gezien. Het gaat me niet om die paar dopjes van €4,-, maar werd hier niet blij van.

Jammer dat het zo is gelopen, de oordopjes zijn achteraf nog een keer nagezonden.

Prima bedrijf, maar bril voldoet niet

Bril is helaas niet wat ik er van verwachtte. Bril is nogal klein, dus beeld onder water is matig. Geeft ook veel wervelingen tijdens het zwemmen. Maar het ergste is dat de bril al na 10 seconden beslaat. Ook met anti-fog spray. Andere brillen die ik heb gehad hebben daar geen of veel minder last van. Uiteindelijk gebruik ik deze bril dus niet. Zonde van de hoge prijs. Ik zou deze bril dus afraden!

Goede kwaliteit

Mooi product zoals onbeschreven

Zeer fijn dat u tevreden bent met uw zwembril op sterkte

Goede zwembril

Ik vind de zwembril zeer goed doch zouden de glazen iets groter mogen zijn naar mijn mening.

Grandioos!

Zeer tevreden met de bril op sterkte. Kan nu weer op mijn sporthorloge zien hoe ik aan het zwemmen ben. Communicatie vooraf was perfect en de geleverde bril zit goed en is ook zeer helder.

Perfect ;-)

Ringspoor 105 2908BD Capelle aan den ijssel