Grandioos!

Zeer tevreden met de bril op sterkte. Kan nu weer op mijn sporthorloge zien hoe ik aan het zwemmen ben. Communicatie vooraf was perfect en de geleverde bril zit goed en is ook zeer helder.

Perfect ;-)

De bril bevalt prima.

Met de bril kan ik weer rustig zwemmen en alles onder en boven water zien. Bevalt prima.

Prettig te lezen :-)

We ervaren de bril als goed. Hij zit perfect.

Veel plezier met de aanschaf van uw zwembril op sterkte

Fijne goed passende bril, prima service en communicatie

Bedankt voor uw review

Goede service, over bril minder tevreden. Glazen klein en beslaan als een malle

Bestelling is naar tevredenheid afgehandeld. Goed op de hoogte gehouden over de voortgang, allemaal keurig geregeld. Product niet heel goed verpakt, maar wel heelhuids aangekomen. Kwaliteit bril valt toch wel wat tegen. Glazen zijn klein en geven daardoor wervelingen bij borstcrawl. Ergste is dat de glazen echt direct beslaan. Heel anders dan mijn speedo van 15 Euro. Anti-fog werkt ook niet goed. Ga nog wel proberen met dreft, spuug en andere trucjes. Maar had meer verwacht van een toch prijzig artikel.

Dochter zeer blij met zwembril waar ze even goed mee ziet als met haar gewone bril. Zelfs al opgezet in het bad.

Mooie zwembril op sterkte voor schappelijke prijs.

Helemaal op sterkte laten maken, incl cylinder afwijking. Mijn zoon ziet ziet nu prima in 't zwembad!

Mijn ervaring in één zin: prima levering!

zie boven!

Snel en goed!

Snel en goed!

Ultra snelle levering

Mooie brillen voor een mooie prijs

Duidelijke overzichtelijke website, snelle levering en kwaliteit goede zwembrillen!

Goede product

Erg blij met de bril. Lijkt erg hoorde kwaliteit en de enige die ik zo snel kon vinden met cilinder.

Veel te klein

De bril heeft te kleine oogkappen. Daardoor drukken de randen rond het oog. Gevolg is dat de oogbal als het ware uit de oogkas gedrukt wordt. De glazen zijn klein waardoor gezichtsveld wordt beperkt. Tegenvaller.

Vervelend te lezen. Kunnen wij u nog van dienst zijn?

Perfecte sterkte en goede snelle service

Ik heb best wel bijzondere sterkte voor mijn gewone bril en had niet gedacht dat dit in de glazen van de zwembril konden worden geëvenaard. Maar na perfecte informatie updates over het verloop van de bestelling en levering werd ik na een week blij verrast met een ideale zwembril die mij veel zwemplezier gaat geven! Ik kan nu tenminste weer dingen scherp zien!

Bedankt voor de leuke review

Super bril, goede sterkte.. alleen 1 tip, bestel gelijk de anti fog gerbil, als je de bril niet behandeld, dan beslaat hij wel. Er zit 1 doekje bij, die had ik de eerste keer niet gebruikt.. stom van mij.. na gebruik van het doekje was het beter.

Bedankt voor uw leuke beoordeling. Veel plezier met uw aankoop.

deze duik/zwem bril is zeer goed ik ben er zeer blij mee

zeer goeie zwembril/duikbril nu kan ik weer terug goed zien tijdens het zwemmen

Zalig om zo te zwemmen

Sluit goed aan Zuiver

Bedankt voor uw leuke beoordeling. Veel plezier met uw aankoop.

Deze had ik al veel eerder moeten bestellen.

Deze had ik al veel eerder moeten bestellen.

Snelle levering van een goed product.

Ik bestel al jaren mijn zwembril bij Zwembrilopsterkte.nl. Volgens mij is het nu voor het eerst dat je moet betalen voor het erin zetten van de glazen. Eerst geprobeerd om de glazen uit mijn oude zwembril eruit te halen. Dat viel niet mee en daarom de glazen erin laten zetten. Toch was deze bril uiteindelijk iets goedkoper dan mijn vorige bril. Tevreden.

Bedankt voor uw leuke beoordeling. Veel plezier met uw aankoop.

Snel geleverd, mooie oplossing. De oorspronkelijke glazen (dus zonder sterkte) zaten ook in de doos. Het duurde even voordat ik door had waarom. Een collega legde me uit dat uiteindelijk de glazen op sterkte ook bekrast raken, vooral bij veel zwemmen in zee. Dan is de bril weer om te bouwen naar een standaardzwembril met de originele glazen.

Leuke reactie. bedankt

Echt top!!

Eerst heel sceptisch over een zwembril op sterkte, want zou het wel goed komen. Heb nl. een vrij hoge cilinder sterkte, maar zwembril binnen gehad en hij is echt perfect.

Goede brillen

Ze zijn vrij snel en heel netjes aangekomen. Ze zijn handig in gebruik. Aanrader!

Bedankt voor de leuke review

Supertevreden met deze nieuwe uitstekende zwembril !

Ben een regelmatige zwemmer, en zocht al lang een zwembril op sterkte. Vlot te bestellen, en het resultaat is super! Ik denk er nog eentje te bestellen dat ik in mijn bagage op reis meeneem. Bedankt Remco!

Goede zwembril

Bedankt voor de leuke review

Pluspunten Snelle levering, duidelijk communicatie, duidelijke website.Top!!!

Ringspoor 105

2908BD Capelle aan den ijssel