Klantgerichte professionals

Ik was op zoek naar een giftset die overal uitverkocht was. Champagnebabes zijn gaan zoeken bij de importeur en hebben de set uiteindelijk gevonden. Verdere afwikkeling was snel en professioneel. Ik kan de champagnebabes van harte aanbevelen!

Prettige service tegen mooie prijzen

Prettige service tegen mooie prijzen

Alleen bij afleveren bij de voordeur zetten en dan wegrijden dat was wat minder. Voor de rest helemaal naar wens.

Deze klacht over de bezorging is doorgegeven aan DPD. Zij zullen de betreffende bezorger hierop aanspreken, want dit is niet toegestaan.

Snelle en goede services, mooi verpakt

Snelle en goede services, mooi verpakt

Je weet van tevoren dat het goed komt

Wat een service! Wat een persoonlijke aandacht! Indien nodig met je meedenken! Met recht áltijd een feestje om iets te bestellen, je wéét dat het goed komt! Daarbij is Barbara een professionele topper in het bedrijf!

De Champagnebabes hebben mooie champagnes! Snelle levering en zo leuk dat er een persoonlijke boodschap bij zit! Bijna even leuk als de champagne zelf

excellent

Heel lang gezocht naar een type champagne met glazen, en gevonden via de Champagne Babes. Alles verliep snel, en makkelijk en het met de hand geschreven kaartje was een leuke personal touch. Een aanrader en ik kom zeker weer terug.

Top geholpen en snel in huis.

Doordat ik zelf de verkeerde bestelling plaatste heb ik contact gezocht met Barbara. Ze verstuurde dezelfde dag het juiste product en de volgende dag had ik dat al in huis. Communicatie verliep perfect.

Aanbieding netjes, geen "ex-BTW-streken" Goed verwachtingsmanagement Tijdige bezorging

Snelle levering leuk met een persoonlijk geschreven kaartje zo vriendelijk Ik ben fan

Perfecte persoonlijke ervaring

Handgeschreven boodschap, op tijd bezorgd, bevestiging na ontvangst via persoonlijke mail; klantgerichtheid op en top!

Leuke attentie handgeschreven naast product dat besteld is

Prima bedrijf en doet wat ze beloofd

Super service.

Het bestelde product is zeer goed verpakt. Perfecte levertijd. Ze doen wat ze beloven met persoonlijke aandacht.

Product goed lange levertijd

Product is goed alleen vrijdag middag besteld en pas woensdag in huis

Ondanks alle coronamaatregelen die effect hebben op de logistieke processen worden de meeste bestelling op tijd bezorgd. Deze bestelling kwam binnen toen de pakketjes al waren opgehaald en werd de eerstvolgende werkdag verzonden. Vervolgens had DPD, die met een enorm pakketvolume te maken heeft, bij het afleveren hiervan één dag vertraging. Hierover hebben we ook direct gecommuniceerd met de klant. Onderstaand blog is van 10 juni. De maatregelen worden steeds meer versoepeld en per 1 juli nog verder. Laten we met zijn allen hopen - en eraan werken - dat dat goed gaat en goed blijft gaan. https://www.champagnebabes.nl/blogs/champagneblog/voorzorgsmaatregelen-en-logistiek-in-coronatijd/

Champagne Babes deden wat ze beloofden

Champagne Babes deden wat ze beloofden

Super snelle levering! Bij vragen snel contact, en vriendelijk kaartje bij opening van de bestelling. Erg leuk!

Snelle levering en super service

Snel geleverd en fijne persoonlijke aandacht. Bestel zeker de volgende keer weer bij Champagne Babes

Champagne Babes geven snel en passend advies en denken goed mee met je bestelling. Zeker aan te raden aan iedereen die van champagne houdt!

Zoals altijd, geweldig

Persoonlijk en snel.

Helaas was de prachtige doos waar de not time to die Bollinger in zat beschadigd. Dit was niet hun schuld maar van de bezorgdienst. Ik heb meteen contact opgenomen. Ze hebben mij perfect te woord gestaan en zo goed als het kon de zaak opgelost. Top zaak! Pakken de flessen perfect en met veel zorg in. Er zit ook altijd een persoonlijk berichtje bij wat ik zeer op prijs stel!

Goede aftersales

Op mijn verzoek werd de transporteur nog eens extra benaderd om op tijd te leveren. De levering was op tijd.

Snelle levering en netjes ingepakt

Topproducten en topservice

Het team denkt met je mee om je bestelervaring zo gunstig tot perfect mogelijk te maken! Chapeau

Super persoonlijke webshop!

Website die prettig oogt en makkelijk zoekt. Bestelling is makkelijk; bijzondere waardering voor de persoonlijke noot vanuit de champagnebabes bij bestelling en ook erna!

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)