Na bestelling continue op de hoogte gehouden van de bestelling, door een foutje bij transporteur uit eigen beweging contact gezocht met mij en dag later was alles geregeld.

super service!

Na een afwijkende bestelling hebben ze er alles aan gedaan om dit te regelen. Snelle reactie en fijn contact. Dank je wel!

Prima zoals iedere keer

Snelle en goede service

Prettig contact en deskundig advies

Snelle reactie na bestelling, duidelijke informatie over de levering en meedenkend met de klant. Net die persoonlijke 'touch' geeft wat extra's aan het geheel.

Goed verpakt en een snelle levering! Bedankt

Snel, goede en vriendelijke updates, blijf terugkomen!

Perfect, ik bestel zakelijk en gaat altijd naar wens. Wordt op de hoogte gehouden van pick up tot en met bezorging. Zorgeloos.

Vriendelijk,

Goede service! Met vriendelijke groeten Ron.

persoonlijke service!

je voelt de 'Care' om iets goeds te leveren en daar gaan ze voor!

Top service!

Snelle levering en fijne Communicatie

Top !

Snelle en goede service ! Leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zit.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt persoonlijk kaartje erbij handgeschreven leuk!

Aanrader! bestelling was heel snel geleverd

Top om zo online je champagne te laten leveren. Snelle levering voor Ouderjaarsavond en fijne service.

Heel erg goed

Perfecte bezorging, op tijd goed verpakt en een aardige boodschap in vorm van een kaartje!

Hoi . Mijn ervaring met champagne babes is goed verlopen . De bestelling is op tijd binnen gekomen . Netjes verpakt met een leuke kaart er bij van Barbara. Leuk en voor de volgende keer als ik weer wat nodig heb dan bestel ik zeker weer bij Champagne Babes . Nog een fantastisch 2021 toegewenst groetjes Peet

Zeer goede service

Champagne Babes heeft een fijne website. Als je niet precies weet wat je zoekt, dan hebben ze een sectie met tips voor champagnes. De verzending is snel, waardoor ik de champagne op tijd binnen had voor Oud en Nieuw. Extra attent was dat Barbara zelf ook in de gaten hield of de bezorging goed gelukt was. De prijs-kwaliteitverhouding is trouwens ook erg goed.

Goed en snel

Super goed

Ik ben super goed geholpen door Champagnebabes. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen. Groeten, Robert

Geweldige service

Ik wilde een fles bestellen vlak voor Kerst. Ik mailde of dat nog mogelijk was. Vervolgens ben ik uitgebreid terug gemaild met de opties, is mijn levering in de gaten gehouden en kreeg ik op tijd mijn fles binnen. Zeer netjes te woord gestaan. Aanrader deze Champagne Babes!

Een top ervaring!!!

Hele goede ervaring met veel extra service.

Geweldig!!!

Snelle communicatie, snelle verzending. Al met een al een top service en echt een aanrader!!

Erg goed

Fijn prettig en goed

Eenvoudige bestelling, fijn contact en snelle service!

Eenvoudige bestelling, fijn contact en snelle service!

Zoals altijd: perfect advies, prima service en goed geregeld.

Regelmatig koop ik champagne bij de Champagnebabes. Wat ik ook vraag: er is altijd een goed op maat gesneden professioneel advies. De verzending is altijd erg snel. Service is bovengemiddeld. Kortom: een 10 op alle fronten.

Zoals altijd prima service!

Prima service met persoonlijke touch!

Doen wat ze beloven, soms stapje meer

Heb nooit een grote bestelling, gaat om een flesje voor familie of vriend. Desniettemin áltijd voortreffelijk verzorgd, op tijd en besteden speciale aandacht aan de bestelling. Heel tevreden dus.

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)