Top !

Snelle en goede service ! Leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zit.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt persoonlijk kaartje erbij handgeschreven leuk!

Aanrader! bestelling was heel snel geleverd

Top om zo online je champagne te laten leveren. Snelle levering voor Ouderjaarsavond en fijne service.

Heel erg goed

Perfecte bezorging, op tijd goed verpakt en een aardige boodschap in vorm van een kaartje!

Hoi . Mijn ervaring met champagne babes is goed verlopen . De bestelling is op tijd binnen gekomen . Netjes verpakt met een leuke kaart er bij van Barbara. Leuk en voor de volgende keer als ik weer wat nodig heb dan bestel ik zeker weer bij Champagne Babes . Nog een fantastisch 2021 toegewenst groetjes Peet

Zeer goede service

Champagne Babes heeft een fijne website. Als je niet precies weet wat je zoekt, dan hebben ze een sectie met tips voor champagnes. De verzending is snel, waardoor ik de champagne op tijd binnen had voor Oud en Nieuw. Extra attent was dat Barbara zelf ook in de gaten hield of de bezorging goed gelukt was. De prijs-kwaliteitverhouding is trouwens ook erg goed.

Goed en snel

Super goed

Ik ben super goed geholpen door Champagnebabes. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen. Groeten, Robert

Geweldige service

Ik wilde een fles bestellen vlak voor Kerst. Ik mailde of dat nog mogelijk was. Vervolgens ben ik uitgebreid terug gemaild met de opties, is mijn levering in de gaten gehouden en kreeg ik op tijd mijn fles binnen. Zeer netjes te woord gestaan. Aanrader deze Champagne Babes!

Een top ervaring!!!

Hele goede ervaring met veel extra service.

Geweldig!!!

Snelle communicatie, snelle verzending. Al met een al een top service en echt een aanrader!!

Erg goed

Fijn prettig en goed

Eenvoudige bestelling, fijn contact en snelle service!

Eenvoudige bestelling, fijn contact en snelle service!

Zoals altijd: perfect advies, prima service en goed geregeld.

Regelmatig koop ik champagne bij de Champagnebabes. Wat ik ook vraag: er is altijd een goed op maat gesneden professioneel advies. De verzending is altijd erg snel. Service is bovengemiddeld. Kortom: een 10 op alle fronten.

Zoals altijd prima service!

Prima service met persoonlijke touch!

Doen wat ze beloven, soms stapje meer

Heb nooit een grote bestelling, gaat om een flesje voor familie of vriend. Desniettemin áltijd voortreffelijk verzorgd, op tijd en besteden speciale aandacht aan de bestelling. Heel tevreden dus.

Zoals altijd snel, vertrouwd en zeer persoonlijk.

Een feestje als de doos geopend wordt. Altijd een persoonlijke kaart met een vrolijke boodschap!

Altijd goede ervaringen met Champagne Babes. Snelle levering, goed ingepakt en indien nodig deskundig advies. Bovendien word je goed op de hoogte gehouden van de levering. Enigste wat je zelf moet doen is proosten!!

Persoonlijke service en veel keus

Prachtige champagne met veel leuke cadeau ideeën Met zorg ingepakt.

Goede service, aanrader!

Ik raad Champagne Babes zeker aan. Door hun persoonlijke en snelle service was mijn bestelling op tijd binnen en werd ik goed op de hoogte gehouden van het proces. Zal een volgende keer zeker weer voor jullie kiezen.

Klantgerichte professionals

Ik was op zoek naar een giftset die overal uitverkocht was. Champagnebabes zijn gaan zoeken bij de importeur en hebben de set uiteindelijk gevonden. Verdere afwikkeling was snel en professioneel. Ik kan de champagnebabes van harte aanbevelen!

Prettige service tegen mooie prijzen

Prettige service tegen mooie prijzen

Alleen bij afleveren bij de voordeur zetten en dan wegrijden dat was wat minder. Voor de rest helemaal naar wens.

Deze klacht over de bezorging is doorgegeven aan DPD. Zij zullen de betreffende bezorger hierop aanspreken, want dit is niet toegestaan.

Snelle en goede services, mooi verpakt

Snelle en goede services, mooi verpakt

Je weet van tevoren dat het goed komt

Wat een service! Wat een persoonlijke aandacht! Indien nodig met je meedenken! Met recht áltijd een feestje om iets te bestellen, je wéét dat het goed komt! Daarbij is Barbara een professionele topper in het bedrijf!

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)