Fijn geregeld

Alles was perfect geregeld, snel en fijn contact..

Snel verzonden (volgende dag al in huis) en stevig verpakt!

Fijn contact en super service!

Fijne website om champagnes te bestellen, snelle levering, goed verpakt om schade te voorkomen. Gewoon TOP!

Champagne besteld - volgende dag in huis. Bezorgd in stevige verpakking.

Mooie producten en heel snel geleverd!

Heel eenvoudige bestelmethodiek, zeer snelle levering (volgende dag) en goed verpakt.

Snelle levering goede oplossing!

Champagneglazen besteld, Binnen 2 werkdagen ontvangen, goed ingepakt, maar toch 1 breuk. Snel opgelost en nieuw in ontvangst mogen nemen. Super

Efficiënt, snel en vriendelijk

Heel goed verzorgd!

Bijzondere goede nazorg en blije ‘ontvangers’

Champagne Babes heeft een mooi assortiment en een efficiente site. Waar Champagne Babes het verschil mee maakt, merk je pas als de flessen geleverd worden: de meeste sites geven je ‘gewoon’ een track en trace code. Bij champagne babes krijg je een persoonlijk emailtje, die duidelijk NIET automatisch gegenereerd is, maar heel persoonlijk. Omdat ik flessen als kadotjes verstuurde, was dit echt een bonus een de slagroom op de cake. Bedankt Champagne Babes!

goede ervaring

Goede en snelle bezorging/levering. Alles goed en netjes verpakt. Leuk dat je er een kaartje bij kunt doen met tekst.

Goeie snelle service!

Ik bestel hier al enige jaren Champagne en altijd goede service mogen ervaren.

Mooie website, supersnelle levering en mooi verpakt.

Mooie website, supersnelle levering en mooi verpakt.

Makkelijk te bestellen en heel menselijk contact

Bestelling ging top. De levering was iets vertraagd ivm sinterklaas drukte. Een email van mij werd meteen op gereageerd en ook meteen op gehandeld. Heel fijn en professioneel werd ik verder geholpen zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel

Makkelijk te bestellen en heel menselijk contact

Gewoon goed!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, de flesjes waren ook veilig en goed verpakt.

Snelle service, mooi product

Mooie glazen ontvangen. Een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Zeer attent en als klant speciaal.

Gewoon goed

Gewoon goed..

Super persoonlijke service!

Uitgebreid assortiment. Goede aftersale.

Snel geregeld door champagnebabes, ondanks late bestelling. Persoonlijk contact en een handgeschreven kaartje erbij. Top gedaan

Snelle en correcte levering

Snel geleverd. Met een leuke handgeschreven en persoonlijke boodschap erbij.

Super service en groot assortiment

Super service en groot assortiment en snel bezorgd

Prima snelle en persoonlijke service

Prima snelle en persoonlijke service

Attent

Top levering

Snelle levering, goed verpakt om te zorgen dat niks breekt. Handgeschreven kaart zorgt voor goed persoonlijk contact en een snelle levering.

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)