Fantastische service!

Snel, klantgericht en service met hoofdletters. Topbedrijf!

Wauw wat een persoonlijke service

Wauw wat was het wederom een feest om een fles champagne van jullie te mogen ontvangen. Het persoonlijke briefje maakt het helemaal af. Dankjewel! Patrick

One on one customer attention on the dot!

Hele goede ervaring gehad met Champagne Babes, veel contact over levering en zelfs nog een persoonlijk bedank kaartje gehad + blanco kaartje die ik kon gebruiken voor het kado! Zeer tevreden over Champagne Babes en raad het iedereen aan!

Supergoede service

De persoonlijke aandacht is erg prettig. Barbara denkt met je mee. Zij weet wat klantvriendelijkheid is.

Snelle levering en heel origineel champagne in een lipstick huls. En een leuk en persoonlijk bedank briefje! Zeer tevreden

Had wat moeite met mijn bestelling en heb dacht ik drie keer telefonisch contact gehad over mijn bestelling. Ben super goed geholpen door Barbara. Zoveel geduld is zeldzaam tegenwoordig. Ook nadat mijn bestelling op het afhaalpunt was aangekomen heeft zij mij daarover nog een mail gestuurd. En afgelopen zaterdag toen ik mijn bestelling op had gehaald en thuis openmaakte zag ik dat ze daar ook nog een kaart had bij gedaan met een lief bericht. Wat mij betreft een geweldige ervaring met Champagne Babes en in het bijzonder Barbara.

Persoonlijke, uitmuntende service!

Je voelt je uniek en gewaardeerd als klant!

Altijd een feestje om een pakket van Champagne Babes te ontvangen. Het handgeschreven kaartje geeft je bestelling iets persoonlijks. De bestelling wordt zeer degelijk verpakt, dus een bijdrage in de verzendkosten is dan ook niet zo gek. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling die ook nog eens snel geleverd wordt. De website is overzichtelijk met een keur aan mooie (en sommige zeer prijzige) champagnes. Zelf vind ik het leuk om een champagne te kiezen met een paar mooie glazen of in een mooie geschenkverpakking, zeker als je een champagne cadeau geeft heeft dat nét iets extra feestelijks.

super product

Sneel levering van goede kwaliteit

Het gepersonaliseerde cadeau viel erg in de smaak! Super fijne service altijd!

Geweldige service!

Wat een mega snelle levering en super goede en snelle service! Onwijs lief kaartje bij de levering gekregen. Erg blij mee bedankt :-) en waaaaaauw wat is de fles MOOI!!!!

Heel veel dank aan Barbara voor het meedenken over de bestelling en de goede zorgen ten aanzien van de bezorging. Echt top!

Super geholpen en persoonlijk

Met veel plezier de bestelling van gepersonaliseerde fles Moët in ontvangst genomen. Er zat een persoonlijk kaartje bij! Super geregeld!

Perfect geholpen

Prima persoonlijk en ongedwongen contact.

Erg goed

Kwaliteit levering erg goed. Klantencontact via mail en telefoon ook erg goed. Ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij champagnebabes.

Gewoonweg SUPER

Heb je een vraag, er wordt supersnel geantwoord op je mail. Goede service. Wij hebben er al vaker besteld, snelle levering, goed verpakt. Aanrader: de champagne veuve clicquot …. Hmmmm

Helemaal top

Leuke producten en super om als cadeau te geven

Feestelijk!

De MOËT&CHANDON was snel, veilig verpakt met leuk begeleidend kaartje binnen. De koeler met belettering voldeed aan de verwachting. Kortom; het feest kon beginnen, het kado was op tijd binnen!

Super service!

Snel bezorgd, super gepersonaliseerd en een leuk kaartje erbij!

Snel en goed !!!!

Snelle afhandeling en perfect service

Top service!

Super snel geregeld, product zag er super uit! Heel blij en zal er zeker weer bestellen.

Klant is echt koning

Oprechte klant focus, waardoor geweldige service. Net dat ene stapje meer!

Perfect!

Perfect!

Heerlijke champagne besteld. Helaas had het pakketje één dag vertraging qua bezorging, maar dat is logisch in deze drukte. Dit lag bij de bezorgservice, want champagnebabes heeft mijn order direct ingepakt en verzonden. Tevens werd ik meteen via een persoonlijk mailtje op de hoogte gehouden van de vertraging. Super netjes! De volgende dag kwam het pakketje perfect aan mét een persoonlijk handgeschreven kaartje van Barbara. Bedankt!! Ga hier zeker weer bestellen!!

Onwijs persoonlijk betrokken en bereikbaar om een goede afhandeling te verzorgen. Dit maakt echt het verschil. Volgende keer bestel ik zeker weer bij ze!

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)