Zoals altijd, geweldig

Persoonlijk en snel.

Helaas was de prachtige doos waar de not time to die Bollinger in zat beschadigd. Dit was niet hun schuld maar van de bezorgdienst. Ik heb meteen contact opgenomen. Ze hebben mij perfect te woord gestaan en zo goed als het kon de zaak opgelost. Top zaak! Pakken de flessen perfect en met veel zorg in. Er zit ook altijd een persoonlijk berichtje bij wat ik zeer op prijs stel!

Goede aftersales

Op mijn verzoek werd de transporteur nog eens extra benaderd om op tijd te leveren. De levering was op tijd.

Snelle levering en netjes ingepakt

Topproducten en topservice

Het team denkt met je mee om je bestelervaring zo gunstig tot perfect mogelijk te maken! Chapeau

Super persoonlijke webshop!

Website die prettig oogt en makkelijk zoekt. Bestelling is makkelijk; bijzondere waardering voor de persoonlijke noot vanuit de champagnebabes bij bestelling en ook erna!

Top product en super goede service

Ze hebben een goede keuze aan mooie producten op de website. Ik had er een leuk cadeau gekocht en heb de service als super goed ervaren. Ik had namelijk een uiterlijke leverdatum aangegeven en het contact daarover was persoonlijk, betrokken en daardoor erg prettig. Ik zou zeker weer een aankoop hier doen op basis van mijn eerste ervaring.

Altijd top service!

Ze doen altijd wat ze beloven en de prijs kwaliteit verhouding is super!

Top service, iedere keer opnieuw!

Top service, iedere keer opnieuw!

Snelle levering en prima contact.

Zoals altijd uitstekend

Gewoon het adres voor Champagne.

Uitstekende service & goeie communicatie

Verzending is keurig geregeld. Prima prijs en vriendelijke service

Geweldig! Altijd persoonlijk contact en goede service

Helemaal goed, na bestelling op de hoogte gehouden wanneer levering is. De bestelling altijd snel en goed! Ik had deze keer geen speciale wensen of vragen maar dat is normaal ook geen enkel probleem. Denkt altijd mee.

Amazing

Geweldige service snelle levering vaste site voor champagne bestellingen 🥂🍾

Top!!

Geweldig!!!

Alles, maar dan ook alles klopte. Diepe buiging. Barbara heeft aandacht en liefde voor haar bedrijf, het product en de klant.

Een waanzinnig goede ervaring!!!

Alles, maar dan ook ALLES was perfect! Hele goede communicatie via de email, snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding etc. etc.

Top Babes

Snelle levering, prettige communicatie en persoonlijke aandacht. En natuurlijk heerlijke champagne. Ik weet waar ik voortaan mijn champagne bestel.

snel,correct en persoonlijk

Snel en prettig contact. Een voorbeeld voor menig ander bedrijf of webshop ! Het handgeschreven briefje maakt het dan ook helemaal af...hulde !

Wat een leuk bedrijf is dit! Service staat bovenaan, denken persoonlijk met je mee, houden je tussentijds op de hoogte & sturen een persoonlijk kaartje bij de levering!

De afhandeling van mijn aankoop áltijd even feestelijk als de champagne!

Persoonlijke aandacht staat voorop. Ondanks dat ik wel eens een verandering in mijn aankoop heb gedaan, kwam het áltijd goed. Men leest dus alle op- en aanmerkingen. Nu ben ik géén grote klant, koop alleen voor een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid een fles champagne of een paar wijntjes, maar weet dat mijn bestelling óók altijd veel aandacht krijgt. Super tevreden dus!

Uitstekende, persoonlijke service!

Snelle levering, berichtje achteraf dat het pakket bij de buren was afgegeven, persoonlijk kaartje erbij; kortom, uitermate goed verzorgd, met een persoonlijke touch. Leuk om zo champagne te bestellen. Complimenten!

Goede service!

Goede en nette service per telefoon en e-mail!

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service!

Geen!

Pluspunten

Snelle levering, prima prijs

Kan ze niet bedenken

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)