Geweldige service

Erg fijne contact en een snelle oplossing gehad

Helemaal goed

Dorstlessend

Altijd zeer vriendelijk en persoonlijk contact, al m jaar meerdere keren besteld en altijd goed ontvangen

Snelle levering, snelle respons op mijn e-mail en zeer vriendelijk contact. Ik plaatste op 29-12 en op 31-12 konden we met diezelfde bestelling proosten. Handgeschreven kaartje was een leuke toevoeging!

Super ervaring prima levering mooi op tijd

Ik heb voor het eerst en zeker niet voor het laatst een grote champagne besteld bij Champgane Babes. De magnum werd keurig op tijd geleverd met een kaartje erin, of dit wel of gene handgeschreven kaartje is maakt net uit het gaat om de attentie waarde die er wordt meegegeven. Dus voor mij top bedrijf waar ik zeker aparte champagnes ga bestellen in de vorm van grotere flessen

Snel Voordelig de Beste

Heerlijke Champagne voordelig en uitstekende service.

betrokken en pro-actief

Een van de beste webshops...betere service en persoonlijke benadering dan menige fysieke winkel

Kan alleen maar zeggen: WOW

Prima website met alle informatie die je nodig hebt om de beste champagne uit te zoeken, Bestelling was er zo razendsnel en dat tussen kerst en Oud en Nieuw, dat ik het bijna niet kon geloven, en dan ook nog een handgeschreven kaart... helemaal top alles! Ik ben Head of Customer Relations bij een Cosmetics bedrijf en dit is wat mij betreft een 10/10 wat betreft klantervaring.

Wij hebben online een bestelling gedaan. Goede service alles op tijd en met een mooi hand geschreven kaartje. Bedankt fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar

Snelle verzending en goed ingepakt

Fijne shop ervaring. Goed ingepakt, snelle levering en een persoonlijke handgeschreven kerstkaart met extra info over mijn bestelling. Top!

Snel geleverd en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Snel geleverd en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Fantastische service!

Snel, klantgericht en service met hoofdletters. Topbedrijf!

Wauw wat een persoonlijke service

Wauw wat was het wederom een feest om een fles champagne van jullie te mogen ontvangen. Het persoonlijke briefje maakt het helemaal af. Dankjewel! Patrick

One on one customer attention on the dot!

Hele goede ervaring gehad met Champagne Babes, veel contact over levering en zelfs nog een persoonlijk bedank kaartje gehad + blanco kaartje die ik kon gebruiken voor het kado! Zeer tevreden over Champagne Babes en raad het iedereen aan!

Supergoede service

De persoonlijke aandacht is erg prettig. Barbara denkt met je mee. Zij weet wat klantvriendelijkheid is.

Snelle levering en heel origineel champagne in een lipstick huls. En een leuk en persoonlijk bedank briefje! Zeer tevreden

Had wat moeite met mijn bestelling en heb dacht ik drie keer telefonisch contact gehad over mijn bestelling. Ben super goed geholpen door Barbara. Zoveel geduld is zeldzaam tegenwoordig. Ook nadat mijn bestelling op het afhaalpunt was aangekomen heeft zij mij daarover nog een mail gestuurd. En afgelopen zaterdag toen ik mijn bestelling op had gehaald en thuis openmaakte zag ik dat ze daar ook nog een kaart had bij gedaan met een lief bericht. Wat mij betreft een geweldige ervaring met Champagne Babes en in het bijzonder Barbara.

Persoonlijke, uitmuntende service!

Je voelt je uniek en gewaardeerd als klant!

Altijd een feestje om een pakket van Champagne Babes te ontvangen. Het handgeschreven kaartje geeft je bestelling iets persoonlijks. De bestelling wordt zeer degelijk verpakt, dus een bijdrage in de verzendkosten is dan ook niet zo gek. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling die ook nog eens snel geleverd wordt. De website is overzichtelijk met een keur aan mooie (en sommige zeer prijzige) champagnes. Zelf vind ik het leuk om een champagne te kiezen met een paar mooie glazen of in een mooie geschenkverpakking, zeker als je een champagne cadeau geeft heeft dat nét iets extra feestelijks.

super product

Sneel levering van goede kwaliteit

Het gepersonaliseerde cadeau viel erg in de smaak! Super fijne service altijd!

Geweldige service!

Wat een mega snelle levering en super goede en snelle service! Onwijs lief kaartje bij de levering gekregen. Erg blij mee bedankt :-) en waaaaaauw wat is de fles MOOI!!!!

Heel veel dank aan Barbara voor het meedenken over de bestelling en de goede zorgen ten aanzien van de bezorging. Echt top!

Super geholpen en persoonlijk

Met veel plezier de bestelling van gepersonaliseerde fles Moët in ontvangst genomen. Er zat een persoonlijk kaartje bij! Super geregeld!

Perfect geholpen

Prima persoonlijk en ongedwongen contact.

Hoofdstraat 64

2861 AR Bergambacht (geen winkel)

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)