Persoonlijke, uitmuntende service!

Je voelt je uniek en gewaardeerd als klant!

Altijd een feestje om een pakket van Champagne Babes te ontvangen. Het handgeschreven kaartje geeft je bestelling iets persoonlijks. De bestelling wordt zeer degelijk verpakt, dus een bijdrage in de verzendkosten is dan ook niet zo gek. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling die ook nog eens snel geleverd wordt. De website is overzichtelijk met een keur aan mooie (en sommige zeer prijzige) champagnes. Zelf vind ik het leuk om een champagne te kiezen met een paar mooie glazen of in een mooie geschenkverpakking, zeker als je een champagne cadeau geeft heeft dat nét iets extra feestelijks.

super product

Sneel levering van goede kwaliteit

Het gepersonaliseerde cadeau viel erg in de smaak! Super fijne service altijd!

Geweldige service!

Wat een mega snelle levering en super goede en snelle service! Onwijs lief kaartje bij de levering gekregen. Erg blij mee bedankt :-) en waaaaaauw wat is de fles MOOI!!!!

Heel veel dank aan Barbara voor het meedenken over de bestelling en de goede zorgen ten aanzien van de bezorging. Echt top!

Super geholpen en persoonlijk

Met veel plezier de bestelling van gepersonaliseerde fles Moët in ontvangst genomen. Er zat een persoonlijk kaartje bij! Super geregeld!

Perfect geholpen

Prima persoonlijk en ongedwongen contact.

Erg goed

Kwaliteit levering erg goed. Klantencontact via mail en telefoon ook erg goed. Ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij champagnebabes.

Gewoonweg SUPER

Heb je een vraag, er wordt supersnel geantwoord op je mail. Goede service. Wij hebben er al vaker besteld, snelle levering, goed verpakt. Aanrader: de champagne veuve clicquot …. Hmmmm

Helemaal top

Leuke producten en super om als cadeau te geven

Feestelijk!

De MOËT&CHANDON was snel, veilig verpakt met leuk begeleidend kaartje binnen. De koeler met belettering voldeed aan de verwachting. Kortom; het feest kon beginnen, het kado was op tijd binnen!

Super service!

Snel bezorgd, super gepersonaliseerd en een leuk kaartje erbij!

Snel en goed !!!!

Snelle afhandeling en perfect service

Top service!

Super snel geregeld, product zag er super uit! Heel blij en zal er zeker weer bestellen.

Klant is echt koning

Oprechte klant focus, waardoor geweldige service. Net dat ene stapje meer!

Perfect!

Perfect!

Heerlijke champagne besteld. Helaas had het pakketje één dag vertraging qua bezorging, maar dat is logisch in deze drukte. Dit lag bij de bezorgservice, want champagnebabes heeft mijn order direct ingepakt en verzonden. Tevens werd ik meteen via een persoonlijk mailtje op de hoogte gehouden van de vertraging. Super netjes! De volgende dag kwam het pakketje perfect aan mét een persoonlijk handgeschreven kaartje van Barbara. Bedankt!! Ga hier zeker weer bestellen!!

Onwijs persoonlijk betrokken en bereikbaar om een goede afhandeling te verzorgen. Dit maakt echt het verschil. Volgende keer bestel ik zeker weer bij ze!

Na bestelling continue op de hoogte gehouden van de bestelling, door een foutje bij transporteur uit eigen beweging contact gezocht met mij en dag later was alles geregeld.

super service!

Na een afwijkende bestelling hebben ze er alles aan gedaan om dit te regelen. Snelle reactie en fijn contact. Dank je wel!

Prima zoals iedere keer

Snelle en goede service

Prettig contact en deskundig advies

Snelle reactie na bestelling, duidelijke informatie over de levering en meedenkend met de klant. Net die persoonlijke 'touch' geeft wat extra's aan het geheel.

Goed verpakt en een snelle levering! Bedankt

Snel, goede en vriendelijke updates, blijf terugkomen!

Perfect, ik bestel zakelijk en gaat altijd naar wens. Wordt op de hoogte gehouden van pick up tot en met bezorging. Zorgeloos.

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)