Erg goed

Kwaliteit levering erg goed. Klantencontact via mail en telefoon ook erg goed. Ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij champagnebabes.

Gewoonweg SUPER

Heb je een vraag, er wordt supersnel geantwoord op je mail. Goede service. Wij hebben er al vaker besteld, snelle levering, goed verpakt. Aanrader: de champagne veuve clicquot …. Hmmmm

Helemaal top

Leuke producten en super om als cadeau te geven

Feestelijk!

De MOËT&CHANDON was snel, veilig verpakt met leuk begeleidend kaartje binnen. De koeler met belettering voldeed aan de verwachting. Kortom; het feest kon beginnen, het kado was op tijd binnen!

Super service!

Snel bezorgd, super gepersonaliseerd en een leuk kaartje erbij!

Snel en goed !!!!

Snelle afhandeling en perfect service

Top service!

Super snel geregeld, product zag er super uit! Heel blij en zal er zeker weer bestellen.

Klant is echt koning

Oprechte klant focus, waardoor geweldige service. Net dat ene stapje meer!

Perfect!

Perfect!

Heerlijke champagne besteld. Helaas had het pakketje één dag vertraging qua bezorging, maar dat is logisch in deze drukte. Dit lag bij de bezorgservice, want champagnebabes heeft mijn order direct ingepakt en verzonden. Tevens werd ik meteen via een persoonlijk mailtje op de hoogte gehouden van de vertraging. Super netjes! De volgende dag kwam het pakketje perfect aan mét een persoonlijk handgeschreven kaartje van Barbara. Bedankt!! Ga hier zeker weer bestellen!!

Onwijs persoonlijk betrokken en bereikbaar om een goede afhandeling te verzorgen. Dit maakt echt het verschil. Volgende keer bestel ik zeker weer bij ze!

Na bestelling continue op de hoogte gehouden van de bestelling, door een foutje bij transporteur uit eigen beweging contact gezocht met mij en dag later was alles geregeld.

super service!

Na een afwijkende bestelling hebben ze er alles aan gedaan om dit te regelen. Snelle reactie en fijn contact. Dank je wel!

Prima zoals iedere keer

Snelle en goede service

Prettig contact en deskundig advies

Snelle reactie na bestelling, duidelijke informatie over de levering en meedenkend met de klant. Net die persoonlijke 'touch' geeft wat extra's aan het geheel.

Goed verpakt en een snelle levering! Bedankt

Snel, goede en vriendelijke updates, blijf terugkomen!

Perfect, ik bestel zakelijk en gaat altijd naar wens. Wordt op de hoogte gehouden van pick up tot en met bezorging. Zorgeloos.

Vriendelijk,

Goede service! Met vriendelijke groeten Ron.

persoonlijke service!

je voelt de 'Care' om iets goeds te leveren en daar gaan ze voor!

Top service!

Snelle levering en fijne Communicatie

Top !

Snelle en goede service ! Leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zit.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt persoonlijk kaartje erbij handgeschreven leuk!

Aanrader! bestelling was heel snel geleverd

Top om zo online je champagne te laten leveren. Snelle levering voor Ouderjaarsavond en fijne service.

Heel erg goed

Perfecte bezorging, op tijd goed verpakt en een aardige boodschap in vorm van een kaartje!

Hoi . Mijn ervaring met champagne babes is goed verlopen . De bestelling is op tijd binnen gekomen . Netjes verpakt met een leuke kaart er bij van Barbara. Leuk en voor de volgende keer als ik weer wat nodig heb dan bestel ik zeker weer bij Champagne Babes . Nog een fantastisch 2021 toegewenst groetjes Peet

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)