Perfecte persoonlijke ervaring

Handgeschreven boodschap, op tijd bezorgd, bevestiging na ontvangst via persoonlijke mail; klantgerichtheid op en top!

Leuke attentie handgeschreven naast product dat besteld is

Prima bedrijf en doet wat ze beloofd

Super service.

Het bestelde product is zeer goed verpakt. Perfecte levertijd. Ze doen wat ze beloven met persoonlijke aandacht.

Product goed lange levertijd

Product is goed alleen vrijdag middag besteld en pas woensdag in huis

Ondanks alle coronamaatregelen die effect hebben op de logistieke processen worden de meeste bestelling op tijd bezorgd. Deze bestelling kwam binnen toen de pakketjes al waren opgehaald en werd de eerstvolgende werkdag verzonden. Vervolgens had DPD, die met een enorm pakketvolume te maken heeft, bij het afleveren hiervan één dag vertraging. Hierover hebben we ook direct gecommuniceerd met de klant. Onderstaand blog is van 10 juni. De maatregelen worden steeds meer versoepeld en per 1 juli nog verder. Laten we met zijn allen hopen - en eraan werken - dat dat goed gaat en goed blijft gaan. https://www.champagnebabes.nl/blogs/champagneblog/voorzorgsmaatregelen-en-logistiek-in-coronatijd/

Champagne Babes deden wat ze beloofden

Champagne Babes deden wat ze beloofden

Super snelle levering! Bij vragen snel contact, en vriendelijk kaartje bij opening van de bestelling. Erg leuk!

Snelle levering en super service

Snel geleverd en fijne persoonlijke aandacht. Bestel zeker de volgende keer weer bij Champagne Babes

Champagne Babes geven snel en passend advies en denken goed mee met je bestelling. Zeker aan te raden aan iedereen die van champagne houdt!

Zoals altijd, geweldig

Persoonlijk en snel.

top

Helaas was de prachtige doos waar de not time to die Bollinger in zat beschadigd. Dit was niet hun schuld maar van de bezorgdienst. Ik heb meteen contact opgenomen. Ze hebben mij perfect te woord gestaan en zo goed als het kon de zaak opgelost. Top zaak! Pakken de flessen perfect en met veel zorg in. Er zit ook altijd een persoonlijk berichtje bij wat ik zeer op prijs stel!

Goede aftersales

Op mijn verzoek werd de transporteur nog eens extra benaderd om op tijd te leveren. De levering was op tijd.

Snelle levering en netjes ingepakt

Topproducten en topservice

Het team denkt met je mee om je bestelervaring zo gunstig tot perfect mogelijk te maken! Chapeau

Super persoonlijke webshop!

Website die prettig oogt en makkelijk zoekt. Bestelling is makkelijk; bijzondere waardering voor de persoonlijke noot vanuit de champagnebabes bij bestelling en ook erna!

Top product en super goede service

Ze hebben een goede keuze aan mooie producten op de website. Ik had er een leuk cadeau gekocht en heb de service als super goed ervaren. Ik had namelijk een uiterlijke leverdatum aangegeven en het contact daarover was persoonlijk, betrokken en daardoor erg prettig. Ik zou zeker weer een aankoop hier doen op basis van mijn eerste ervaring.

Altijd top service!

Ze doen altijd wat ze beloven en de prijs kwaliteit verhouding is super!

Top service, iedere keer opnieuw!

Top service, iedere keer opnieuw!

Snelle levering en prima contact.

Zoals altijd uitstekend

Gewoon het adres voor Champagne.

Uitstekende service & goeie communicatie

Verzending is keurig geregeld. Prima prijs en vriendelijke service

Geweldig! Altijd persoonlijk contact en goede service

Helemaal goed, na bestelling op de hoogte gehouden wanneer levering is. De bestelling altijd snel en goed! Ik had deze keer geen speciale wensen of vragen maar dat is normaal ook geen enkel probleem. Denkt altijd mee.

Amazing

Geweldige service snelle levering vaste site voor champagne bestellingen 🥂🍾

Top!!

Geweldig!!!

Alles, maar dan ook alles klopte. Diepe buiging. Barbara heeft aandacht en liefde voor haar bedrijf, het product en de klant.

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)