Een waanzinnig goede ervaring!!!

Alles, maar dan ook ALLES was perfect! Hele goede communicatie via de email, snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding etc. etc.

Top Babes

Snelle levering, prettige communicatie en persoonlijke aandacht. En natuurlijk heerlijke champagne. Ik weet waar ik voortaan mijn champagne bestel.

snel,correct en persoonlijk

Snel en prettig contact. Een voorbeeld voor menig ander bedrijf of webshop ! Het handgeschreven briefje maakt het dan ook helemaal af...hulde !

Wat een leuk bedrijf is dit! Service staat bovenaan, denken persoonlijk met je mee, houden je tussentijds op de hoogte & sturen een persoonlijk kaartje bij de levering!

De afhandeling van mijn aankoop áltijd even feestelijk als de champagne!

Persoonlijke aandacht staat voorop. Ondanks dat ik wel eens een verandering in mijn aankoop heb gedaan, kwam het áltijd goed. Men leest dus alle op- en aanmerkingen. Nu ben ik géén grote klant, koop alleen voor een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid een fles champagne of een paar wijntjes, maar weet dat mijn bestelling óók altijd veel aandacht krijgt. Super tevreden dus!

Uitstekende, persoonlijke service!

Snelle levering, berichtje achteraf dat het pakket bij de buren was afgegeven, persoonlijk kaartje erbij; kortom, uitermate goed verzorgd, met een persoonlijke touch. Leuk om zo champagne te bestellen. Complimenten!

Goede service!

Goede en nette service per telefoon en e-mail!

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service!

Geen!

Pluspunten

Snelle levering, prima prijs

Kan ze niet bedenken

Pluspunten

Persoonlijke benadering en direct contact. Zeer klantgericht!

Sommige producten zijn goedkoper in andere NL webshops...

Pluspunten

Snelle service en een persoonlijke benadering onderscheiden de Champagne Babes van andere webwinkels.

Geen

Pluspunten

Zeer snelle response op vragen. Speciale verzoeken worden keurig opgevolgd. Van order tot levering een goede update gekregen.

Geen

Pluspunten

Had een Magnum Moët&Chandon besteld met kist. De fles werd snel en goed verpakt afgeleverd..!! Het hele bezorgproces werd zelfs op de voet gevolg door champagnebabes, wat zeer gewardeerd werd...!! Super service..!! Nogmaals dank.

Pluspunten

Prima afhandeling en levering. Barbara is een supervrouw.

Pluspunten

Snel, duidelijke communicatie en altijd leuk contact!

Vooral zo doorgaan

Pluspunten

De goedkoopste op gebied van Champagnes. Fijn contact via de mail en al meerdere keren hebben ze mij aan een special weten te komen. Dankjewel.

...

Pluspunten

Een webshop met de persoonlijke service van een reguliere winkel. Barbara heeft kennis van zaken, goede adviezen, prima service, degelijke (kado)verpakking en een tijdige en snelle verzending. Gewoon een topbedrijf en ook nog eens scherpe prijzen en een uitgebreid assortiment. Wat kun je nog meer wensen? Niet twijfelen, bestellen!

Geen, ga zo door!

Pluspunten

Goede persoonlijke service en hulp. Erg goed verpakt.

Pluspunten

De uitstekende service en communicatie!

Geen :)

Pluspunten

Top assortiment, snelle reply op vragen, adviezen als fles uitverkocht is, aankoop adviezen en vooral de persoonlijke benadering.

Pluspunten

Snelle levering. Uitgebreide collectie. Uitstekende klantenservice.

Pluspunten

Persoonlijk contact, snelle levering, zeer goede service.

Pluspunten

Snelle levering en niet thuis netjes afgeleverd afhaal punt - leuke persoonlijk briefje erbij

Niets

Pluspunten

prima geleverd, snel en goed verpakt.

Pluspunten

Snelle levering en fijn dat ik een mailtje heb gekregen tot hoelaat het ophaal punt open was op de dag van afleveren

Erg veel mailtjes na een bestelling

Hoofdstraat 64 2861 AR Bergambacht (geen winkel)

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)