Pluspunten

Sympathiek, flexibel, denken mee & reageren snel. Louter lof!

Pluspunten

Perfecte service! Levering was op zaterdag (met spoed) en Champagnebabes deed er alles aan om de flessen geleverd te krijgen. Ook zat er een gepersonaliseerde en handgeschreven kaart bij de bestelling gevoegd. Zeker een aanrader!

Geen

Pluspunten

Perfecte service! Door een fout van DPD kwam mijn bestelling beschadigd aan. Ik heb toen contact opgenomen waarna zij direct proactief na kantooruren aan de slag gingen. De vervangende fles werd door de eigenaresse zelfs naar mijn huisadres gebracht om ervoor te zorgen dat ik de fles champagne op tijd binnen had voor mijn deadline. Nogmaals echt een topservice!

Pluspunten

Perfecte service, groot assortiment. De bestelling werd door de eigenaresse zelfs naar de bezorger gebracht aangezien ik te laat was met het plaatsen van de bestelling. En dit om ervoor te zorgen dat ik de bestelling tóch op tijd in huis zou hebben. Werkelijk super!

Geen.

Pluspunten

Supervriendelijke service, duidelijke en plezierige communicatie en snelle levering.

Geen.

Pluspunten

Prima productaanbod en snelle levering!

Geen

Pluspunten

Persoonlijke aandacht voor de bestelling, proactieve houding.

Geen

Pluspunten

Altijd weer snel. professioneel en volledig. En met persoonlijke aandacht. En echt telkens weer. Dat is de kracht van "Champagnebabes".

Ik kan er nog steeds geen bedenken.

Pluspunten

Super goed geholpen en snel verstuurd. Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Geen

Pluspunten

Super leuk een handgeschreven kaartje bij de bestelling!

Pluspunten

Persoonlijk en goede service

Pluspunten

Persoonlijke benadering, altijd een snelle levering!

Die verzending met DPD is altijd lastig. Ze komen altijd overdag? Je hebt geen kans om een tijdstip aan te geven dat je er bent, ze komen ook maar één keer langs en dan moet je naar zo’n onmogelijke DPD pick up point waar a het adres niet van klopt, b niemand zich wat lijkt aan te trekken van openingstijden en c je altijd heel lang in de rij staat en niemand ooit van het woord service gehoord heeft. Het is zo’n schril contrast met jullie service en voor mij een reden om een andere leverancier met een ander verzendbedrijf te kiezen. Sorry.

Heel jammer dat je een vervelende ervaring bij deze parcelshop hebt gehad Nina, we hebben je ervaring met dit afhaalpunt doorgegeven aan onze contactpersoon bij DPD. DPD komt inderdaad maar één keer langs, maar laat wel een tijdvak van een uur weten waarbinnen ze plannen te bezorgen. Je kunt daarop dan reageren door een ander afleveradres of andere afleverdag te kiezen. Misschien is het een optie dat we naar een bedrijfsadres versturen, een parcelshop van jouw keuze of dat we de verzenddag met je afstemmen? We willen daarover altijd met je meedenken.

Pluspunten

Grote collectie van de merken die bekend zijn bij het publiek maar ook speciale edities van onbekendere champagne huizen. Ik heb half jaar geleden een fles besteld 1 van mijn favoriete huizen (Deutz) voor een relatie en dat ook gemeld bij de bestelling. Nu kwam er een speciale edite uit en bestelde die en ik kreeg bij levering een persoonlijke note verwijzend naar feit dat dit mijn favoriete champagne was. Mij hebben ze als klant voor altijd als het om goede champagnes gaat.

Geen, behalve dat ik bij bestel pagina als leverings optie alleen "email" kreeg en was al afwachtend op mijn champagne via email :-)

Klopt, dat was jouw geluk David :-) We hadden het gewicht nog niet ingevoerd (stond nog op 0) en daardoor werd het een gratis verzendmethode (mail). Je was de eerste die deze champagne bestelde en we hebben het daarna direct aangepast. Zodra we champagne per email kunnen verzenden ben jij de eerste ;-)

Pluspunten

Direct contact als er iets niet duidelijk is. Erg klantgericht

Pluspunten

super snel geleverd met een persoonlijke boodschap!

geen verbeterpunten

Pluspunten

Super bedrijf, altijd snel, mooie producten en altijd vriendelijk en hulpvol contact!

Pluspunten

Snelle verzending en persoonlijke touch d.m.v. handgeschreven kaartje bij het pakket, erg leuk!

Pluspunten

Service, know how, altijd een persoonlijke tekst op een kaart. Verder het assortiment en de snelle levering.

Geen. Maar dat is tevens het moeilijkst: de kwaliteit zo houden zou geweldig zijn.

Pluspunten

Comminicatie

Pluspunten

Top service Persoonlijke benadering en behandeling Goede communicatie

Ga vooral zo door :-)

Pluspunten

Lekker flesje besteld

nee joh gewoon lekker flesje

Hoofdstraat 64

2861 AR Bergambacht (geen winkel)

Over Champagne Babes

Online champagnespeciaalzaak voor bedrijven en particulieren. Champagne Babes verzorgt ook jaarlijks relatiegeschenken voor grote en kleine bedrijven en doet dat met veel zorg en plezier. Bestel direct in de webshop of vraag een offerte wanneer het om grotere aantallen gaat. Advies via email en telefoon. Champagnecadeaus van hip & trendy, lief & romantisch tot prestigieus & elitair. En vergeet niet ook jezelf te trakteren, want je bent het waard! :-)