Super, echte aanrader.

Erg mooie stenen: met zorg en aandacht uitgezocht. Verzending (verpakt in een stevige doos) daags na de bestelling, dus alles snel in huis.

Het is altijd spannend,vind ik,om voor de eerste keer bij een Webshop te bestellen...Is een webshop betrouwbaar ,hoe is de kwaliteit van wat je er koopt enz....Voor het eerst bij deze shop besteld en ik ben echt super tevreden......Goede en vooral snelle Updates van mijn bestelling,pakketje is goed te volgen..Een groot voordeel is ook dat ik mijn pakket kan laten bezorgen bij een PostNL afhaal punt.Mijn bestelling was goed verpakt...Ik vond een mooie beschrijving van de gekochte steen en de steen is echt prachtig,van goede kwaliteit :) Ik zeker vaker bestellen bij jullie....

Mooie stenen, vriendelijke en goede service

Met vragen nemen ze de tijd om te antwoorden snelle levering goed verpakt. En de stenen zijn stuk voor stuk uniek.

Snelle super service!

Goede snelle levering van kwalitatieve smaragd!

stuk voor stuk mooie en goede stenen

snelle levering en prachtige stukken, heel blij mee

Mooie kristallen die hun werk goed doen.

Hele hoede kristallen die een goede opdracht mee hennen gekregen! Hele fijne ervaring.

Topshop

Ja, die steen wil ik hebben; die past bij mij. En als hij voor jou bedoeld is, wacht hij ook op jou. Soms moet je er direct bij zijn, dat vertelt je gevoel. Dan koop je direct, zonder verdere overweging. Meteen goed. Het is de wellicht onbewuste aandacht voor jou persoonlijk, die maakt dat dit een topshop is.

goede service en kwaliteit

Met vragen meteen reactie, top!

Geweldige kristallen, snelle levering.

Supermooie kristallen met hele goede energie, helpen echt, mij in ieder geval om ergens door te komen. Mijn vertrouwen is groot in deze winkel.

Specialist, grondige kennis van zaken. Topzaak, marktconforme prijzen.

Specialist in kwaliteitskristallen, die je elders niet zo gauw ziet. En waarvan je nooit spijt krijgt. Eigenaar geeft op verzoek individueel toegesneden advies; dit is echt topklasse in Nederland. Tuurlijk ook ‘normale’ handel te koop. Afgelopen 10 maanden voor bijna 1200 euro gekocht. Hier kom je als liefhebber telkens terug.

Fraaie en schaarse mineralen in mooie kwaliteit!

Toegankelijke en mooie website. Stenen zijn goed in beeld gebracht. Snelle levering en met zorg verpakt. Hoge kwaliteit mineralen voor een goede prijs. Het valt nooit tegen!

Mooie en bijzondere edelstenen, en snelle levering.

Het aanbod van veel mooie en bijzondere edelstenen maakt een keuze maken voor mij niet gemakkelijk, zonder twijfel zal ik in de toekomst weer een bestelling plaatsen. Ik ben heel erg onder de indruk van de zeer snelle verzending en de mogelijkheid het pakketje op een afhaalpunt af te halen; de updates waar het pakketje zich bevindt zijn zeer gewaardeerd

Fantastische verkoper

Supersnelle verzending Goed verpakt Prachtig product!

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Mijn favoriete edelsteenwinkel

Overzichtelijke en eenvoudige website. Snelle en verzorgde levering. Bij vragen of contact, steeds snel een antwoord. Kwaliteit voor je geld !

Mooie producten, goede prijs, geweldige service

Op verzoek is het steentje aangepast als onderdeel van de service. Dat waardeer ik zeer. Evenals een belletje dat we elkaar goed begrepen hebben. Ga zo door.

Helemaal goed !

Ik ben al jaren klant. Ki-therapie stenen staat voor : betrouwbaarheid, uitstekende kwaliteit en service. Jasper en Maaike zijn " professionels " . Ze weten alles over de stenen die ze verkopen .

Een persoonlijke klantenservice en super snelle levering

Goed contact gehad nadat ik een vraag had. En heel snel tot een mooie oplossing gekomen. Zeker een aanrader.

De geleverde producten zijn echt prachtig . Goed verpakt, snel geleverd en ook nog een vriendelijk kaartje erbij. Echt helemaal geweldig. De geleverde stenen zijn ook echt heel mooi!

Pluspunten

Super goede service en prima assortiment. Kwalitatief zeer mooie kristallen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

ALLES, van communicatie tot levering.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Wat je besteld krijg je, snelle afhandeling, levering en communicatie.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie stenen met goede uitleg erbij

• Afspraken nakomen

Pluspunten

zeer snel en correct met perfecte afhandeling

nul

Over Ki-Therapiestenen