Topshop

Ja, die steen wil ik hebben; die past bij mij. En als hij voor jou bedoeld is, wacht hij ook op jou. Soms moet je er direct bij zijn, dat vertelt je gevoel. Dan koop je direct, zonder verdere overweging. Meteen goed. Het is de wellicht onbewuste aandacht voor jou persoonlijk, die maakt dat dit een topshop is.

goede service en kwaliteit

Met vragen meteen reactie, top!

Geweldige kristallen, snelle levering.

Supermooie kristallen met hele goede energie, helpen echt, mij in ieder geval om ergens door te komen. Mijn vertrouwen is groot in deze winkel.

Specialist, grondige kennis van zaken. Topzaak, marktconforme prijzen.

Specialist in kwaliteitskristallen, die je elders niet zo gauw ziet. En waarvan je nooit spijt krijgt. Eigenaar geeft op verzoek individueel toegesneden advies; dit is echt topklasse in Nederland. Tuurlijk ook ‘normale’ handel te koop. Afgelopen 10 maanden voor bijna 1200 euro gekocht. Hier kom je als liefhebber telkens terug.

Fraaie en schaarse mineralen in mooie kwaliteit!

Toegankelijke en mooie website. Stenen zijn goed in beeld gebracht. Snelle levering en met zorg verpakt. Hoge kwaliteit mineralen voor een goede prijs. Het valt nooit tegen!

Mooie en bijzondere edelstenen, en snelle levering.

Het aanbod van veel mooie en bijzondere edelstenen maakt een keuze maken voor mij niet gemakkelijk, zonder twijfel zal ik in de toekomst weer een bestelling plaatsen. Ik ben heel erg onder de indruk van de zeer snelle verzending en de mogelijkheid het pakketje op een afhaalpunt af te halen; de updates waar het pakketje zich bevindt zijn zeer gewaardeerd

Fantastische verkoper

Supersnelle verzending Goed verpakt Prachtig product!

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Mijn favoriete edelsteenwinkel

Overzichtelijke en eenvoudige website. Snelle en verzorgde levering. Bij vragen of contact, steeds snel een antwoord. Kwaliteit voor je geld !

Mooie producten, goede prijs, geweldige service

Op verzoek is het steentje aangepast als onderdeel van de service. Dat waardeer ik zeer. Evenals een belletje dat we elkaar goed begrepen hebben. Ga zo door.

Helemaal goed !

Ik ben al jaren klant. Ki-therapie stenen staat voor : betrouwbaarheid, uitstekende kwaliteit en service. Jasper en Maaike zijn " professionels " . Ze weten alles over de stenen die ze verkopen .

Een persoonlijke klantenservice en super snelle levering

Goed contact gehad nadat ik een vraag had. En heel snel tot een mooie oplossing gekomen. Zeker een aanrader.

De geleverde producten zijn echt prachtig . Goed verpakt, snel geleverd en ook nog een vriendelijk kaartje erbij. Echt helemaal geweldig. De geleverde stenen zijn ook echt heel mooi!

Pluspunten

Super goede service en prima assortiment. Kwalitatief zeer mooie kristallen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

ALLES, van communicatie tot levering.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Wat je besteld krijg je, snelle afhandeling, levering en communicatie.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie stenen met goede uitleg erbij

• Afspraken nakomen

Pluspunten

zeer snel en correct met perfecte afhandeling

nul

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering en de producten (half edelstenen en mineralen) zijn van zeer goede kwaliteit en dat is erg moeilijk. Tegenwoordig zijn er veel nep producten die dan ook schadelijk kunnen zijn. Hier nog nooit meegemaakt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Hele mooie stenen gekocht bij jullie, allemaal met goede energie in zich, maar de tijgeroog hanger spant de kroon. Wat een geweldenaar is dat! Zoals altijd een genoegen om bij jullie te shoppen!

Geen verbeterpunten.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prachtige stenen, net zo mooi en soms zelfs mooier als op de foto's. Ik hou van stenen die ruw zijn, ofwel zo min mogelijk bewerking hebben ondergaan en de ontvangen stenen zijn boven verwachting zowel qua uiterlijk als qua energie.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Foto's kloppen met geleverde producten. Leuke aanbiedingen. Mooie stenen. Goede nazorg. Eigenlijk is alles positief. Al jaren een vaste klant.

Over Ki-Therapiestenen

www.ki-therapiestenen.nl