Geweldig als altijd

Sublieme moldaviet en prachtige girasols. Wat betreft de moldaviet: dit is de eerste die Ik echt mooi vind, transparant en in klasse-zetting. Verzorgde verpakking, in een doosje en de veter er los bij. Als altijd: onmiddellijke verzending In feite kunnen de reviews voor Ki-Therapiestenen, wat mij betreft, meteen bij de bestelling gegeven worden.

Na een heel teleurstellende ervaring met het bestellen van een ammoniethanger via een niet nader te noemen webwinkel (kerstcadeautje voor mijn zus, maar het product was in kwaliteit en uiterlijk onvergelijkbaar met de foto's op de website) was ik helaas maar ook gelukkig wegens ziekte in de gelegenheid alsnog een echt mooie ammoniethanger te bestellen via deze webwinkel. Hij is echt prachtig, heel zorgvuldig verpakt, met een leuke attentie erbij en ook nog heel snel bezorgd! Dank jullie wel, ik denk dat mijn zus er heel blij mee is! Ze krijgt hem nu op nieuwjaarsdag.

Prachtige kristallen ( fire and Ice toren, amethist punt, Andes-opalen, smaragden en quantum Quattro, de laatste drie voor steenlegging. Supersnelle verzending ( op 2de pinksterdag besteld en twee dagen later geleverd. Zeer zorgvuldige verpakking. Alle lof!!

Goede kristalwebwinkel

Mooie ruime keuze Snelle en goed ingepakte levering Vriendelijke klantendienst

Uitstekende service, met veel liefde verzorgd

Deze beoordeling is na 10 maanden na bestelling (beter laat dan nooit). Ik had een redelijk grote bestelling, waardoor niet alles in één order kon worden verwerkt. Daarom heb ik contact opgenomen met de eigenaar, die snel en meedenkend reageerde zodat snel alles accuraat afgehandeld was. Alle wensen die ik als opmerkingen toegevoegd had bij de order waren gerespecteerd en voldaan. Pakketje was snel geleverd en de aangeboden edelstenen zijn 100% echt/natuurlijk en zien en voelen boven verwachting uit! Zeer vriendelijke eigenaar die alles met veel liefde heeft voorbereid. Je kan het daadwerkelijk voelen bij het uitpakken van de stenen uit het pakketje. Ik heb deze webshop aan vrienden en familie aanbevolen laatste zomer die na het zien van mijn edelstenen ook interesse hadden en zal dit zeker nog blijven doen. 10/10, gewoonweg uitstekend, graag tot de volgende!

Super, echte aanrader.

Erg mooie stenen: met zorg en aandacht uitgezocht. Verzending (verpakt in een stevige doos) daags na de bestelling, dus alles snel in huis.

Het is altijd spannend,vind ik,om voor de eerste keer bij een Webshop te bestellen...Is een webshop betrouwbaar ,hoe is de kwaliteit van wat je er koopt enz....Voor het eerst bij deze shop besteld en ik ben echt super tevreden......Goede en vooral snelle Updates van mijn bestelling,pakketje is goed te volgen..Een groot voordeel is ook dat ik mijn pakket kan laten bezorgen bij een PostNL afhaal punt.Mijn bestelling was goed verpakt...Ik vond een mooie beschrijving van de gekochte steen en de steen is echt prachtig,van goede kwaliteit :) Ik zeker vaker bestellen bij jullie....

Mooie stenen, vriendelijke en goede service

Met vragen nemen ze de tijd om te antwoorden snelle levering goed verpakt. En de stenen zijn stuk voor stuk uniek.

Snelle super service!

Goede snelle levering van kwalitatieve smaragd!

stuk voor stuk mooie en goede stenen

snelle levering en prachtige stukken, heel blij mee

Mooie kristallen die hun werk goed doen.

Hele hoede kristallen die een goede opdracht mee hennen gekregen! Hele fijne ervaring.

Topshop

Ja, die steen wil ik hebben; die past bij mij. En als hij voor jou bedoeld is, wacht hij ook op jou. Soms moet je er direct bij zijn, dat vertelt je gevoel. Dan koop je direct, zonder verdere overweging. Meteen goed. Het is de wellicht onbewuste aandacht voor jou persoonlijk, die maakt dat dit een topshop is.

goede service en kwaliteit

Met vragen meteen reactie, top!

Geweldige kristallen, snelle levering.

Supermooie kristallen met hele goede energie, helpen echt, mij in ieder geval om ergens door te komen. Mijn vertrouwen is groot in deze winkel.

Specialist, grondige kennis van zaken. Topzaak, marktconforme prijzen.

Specialist in kwaliteitskristallen, die je elders niet zo gauw ziet. En waarvan je nooit spijt krijgt. Eigenaar geeft op verzoek individueel toegesneden advies; dit is echt topklasse in Nederland. Tuurlijk ook ‘normale’ handel te koop. Afgelopen 10 maanden voor bijna 1200 euro gekocht. Hier kom je als liefhebber telkens terug.

Fraaie en schaarse mineralen in mooie kwaliteit!

Toegankelijke en mooie website. Stenen zijn goed in beeld gebracht. Snelle levering en met zorg verpakt. Hoge kwaliteit mineralen voor een goede prijs. Het valt nooit tegen!

Mooie en bijzondere edelstenen, en snelle levering.

Het aanbod van veel mooie en bijzondere edelstenen maakt een keuze maken voor mij niet gemakkelijk, zonder twijfel zal ik in de toekomst weer een bestelling plaatsen. Ik ben heel erg onder de indruk van de zeer snelle verzending en de mogelijkheid het pakketje op een afhaalpunt af te halen; de updates waar het pakketje zich bevindt zijn zeer gewaardeerd

Fantastische verkoper

Supersnelle verzending Goed verpakt Prachtig product!

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Mijn favoriete edelsteenwinkel

Overzichtelijke en eenvoudige website. Snelle en verzorgde levering. Bij vragen of contact, steeds snel een antwoord. Kwaliteit voor je geld !

Mooie producten, goede prijs, geweldige service

Op verzoek is het steentje aangepast als onderdeel van de service. Dat waardeer ik zeer. Evenals een belletje dat we elkaar goed begrepen hebben. Ga zo door.

Helemaal goed !

Ik ben al jaren klant. Ki-therapie stenen staat voor : betrouwbaarheid, uitstekende kwaliteit en service. Jasper en Maaike zijn " professionels " . Ze weten alles over de stenen die ze verkopen .

Een persoonlijke klantenservice en super snelle levering

Goed contact gehad nadat ik een vraag had. En heel snel tot een mooie oplossing gekomen. Zeker een aanrader.

De geleverde producten zijn echt prachtig . Goed verpakt, snel geleverd en ook nog een vriendelijk kaartje erbij. Echt helemaal geweldig. De geleverde stenen zijn ook echt heel mooi!

Pluspunten

Super goede service en prima assortiment. Kwalitatief zeer mooie kristallen.

Geen

• Kwaliteit