Pluspunten

Erik is een door passie gedreven vakman! Eerlijke en aardige man ook. Heb voor dit bedrijf gekozen om prijs/kwaliteit. Alles in 1 keer goed zonder hoofdpijn achteraf..... Heb sinds februari tot heden geen roetfilter en EGR wat zeer gunstig is voor de motor. Investering waard geweest wat dat betreft.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Topbedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Echte vakmanschap. Erik heeft duidelijk verstand van zijn vak en kan hem dan ook zeker aanraden. Meerdere tuners geïnformeerd maar uiteindelijk bij Erik terecht gekomen. Super ervaring.

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Helder en transparant. Heel kundig

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit is al onze 4e auto die Erik voor ons aanpast in de afgelopen 8 jaar dat we hier klant zijn. Echt een vakman die precies weet waar hij het over heeft. Dit keer hebben we de optie genomen met testbank en het vermogen bleek zelfs hoger dan belooft op de website :-)

echt helemaal niks ! gewoon blijven doen zoals je nu doet !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb me helaas laten verleiden om eerst een prijsstunter in zee te gaan. Dit was een fiasco auto trok erg slecht en de zwarte rook zou niet misstaan bij tractor pulling. Na telefonisch overleg adviseerde Erik mij om gewoon terug te gaan naar de prijsvechter geld terug en de originele software terug. Tot mijn verbazing was ik op dat moment met 3 andere in de wachtruimte die exact hetzelfde kwamen doen.... Toen de auto origineel was direct een afspraak gemaakt met Orange chiptuning, mensen wat kan er verschil in een tuning zitten. Nu trekt de auto perfect geen rook verbruik is minder dan voorheen, de auto heeft zoveel vermogen echt bizar. Al mijn volgende auto's gaan hierheen, hier zit kennis en vakmanschap.

geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levertijd was top, kwaliteit op top. Bevlogen ondernemer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het enige bedrijf waar ze deze auto's kunnen! Van de dealer te horen gekregen dat de EGR vervangen moest worden a 1000 euro. Sowieso had de auto nadat de sjoemel software eraf was helemaal geen pit meer. Erik heeft de auto voorzien van nieuwe software voor meer vermogen en gelijk de EGR uitgeschakeld. Auto heeft nog nooit zo goed gereden!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer kundig en vriendelijk, en je mag van dichtbij mee kijken en vragen stellen bij alle werkzaamheden: geen geheimen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben in februari dit jaar bij Erik geweest op de locatie in Gameren voor het laten verwijderen van de DPF, EGR uitzetten en een chiptuning. Zeer positief verrast over de o.a.de kennis van Erik, de afspraak maken op zeer korte termijn en de werkzaamheden (verwijderen roetfilter alsmede de tuning zelf maar ook de rust die heerste tijdens alle werkzaamheden). Er wordt geen standaard stukje software geplaatst, de huidige software wordt uitgelezen, de aanpassingen worden daarin gedaan en vervolgens weer teruggeschreven. Lijkt mij de enige en de juiste manier om te doen. Na alle werkzaamheden wordt er nog een proefrit gemaakt en alle werkzaamheden waren daarmee afgerond. Wat duidelijk opvalt is dat tijdens de rit naar huis het allemaal net even soepeler gaat als voor de tuning :-) Afgelopen maanden en 8000km verder, de tijd gehad om te evalueren; De auto is na de tuning iets zuiniger geworden. Vermoedelijk een combinatie van tuning en het ontbreken van de DPF, dus geen regeneratie en ook geen extra tegendruk. Ik heb sinds de tuning geen enkele DPF of EGR foutmelding gehad dus kan hiermee bevestigen dat deze aanpassingen goed zijn uitgevoerd. De tuning zelf voor wat betreft de PK's en Nm; +50PK en +80Nm, en dat is goed merkbaar. Zowel de trekkracht onderin in het toeren bereik en ook de versnelling is duidelijk beter als voor de tuning. Conclusie : De auto rijdt beter en soepeler als voor de tuning. Goed gedaan dus en een zeer tevreden klant erbij.

Geen verbeterpunten. Kom zeker terug in de toekomst met mijn volgende auto om deze te laten tunen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service, en veel verstand van auto's. Auto rijd nu lekker door. Trekt beter en rijd soepel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitstekende service, professioneel, betrouwbaar, en toegewijd. Denkt goed mee. In mijn ECU zaten uit het verleden wat klachten en die werden ter plekke geheel kosteloos opgelost en getest. Met 1.5 uur kon ik mijn auto al weer mee nemen, die nu aanzienlijk beter loopt en stukken beter meekomt in het verkeer!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle reactie op mijn vragen per mail. Erik is een bekwame eerlijke man die weet waar hij het over heeft. Ik was eerst ergens anders geweest en daar kon men mijn auto niet aanpassen omdat ze niet in de ECU konden komen. Erik wist wél raad en heeft de software aangepast.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke uitleg en service

Prijs, mag iets omlaag voor 2 uurtjes werk € 425,- kwijt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enkele maanden geleden de roetfilter laten verwijderen. Een stuk meer vermogen, en zeker 20 procent zuiniger. Eric werkt zeer professioneel. Geeft goed uitleg wat hij gaat doen. Ik ben zeer blij dat ik naar dit bedrijf ben gegaan.

NVT

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Nu een half jaar geleden roetfilter laten verwijderen. (dat was de beste optie ook volgens de Toyota garage) Iets meer vermogen. maar wat veel prettiger is dat hij een stuk zuiniger is. waar ik eerst net 550 km op een tank reed rij ik nu zeker 600 km op een tank.

combinatie verwijderen roetfilter en HID lampen zorgt er voor als de lampen aangaan dat er even een controle lampje brand en dat de snelheidswijzer even naar benden gaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

heel duidelijk een betrouwbare vakman voor alle merken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er wordt zeer professioneel gewerkt. Kennis, vakbekwaamheid is prioriteit nr 1. Er wordt naar de klant geluisterd en naar oplossingen gezocht. Eric is een zeer gedreven, oplossingsgerichte vakman.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakmanschap.(uitleg) Snelle de/montage en service.

Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Komt zijn afspraken na en meer. Weet echt waar die mee bezig is. Zeer tevreden en zeker voor de toekomst voor onze auto's een bedrijf waar wij terug komen.