Goede service en ook telefonisch zeer klantvriendelijk

Onlangs mijn mooie visitekaartjes mogen ontvangen. Zelf online alles waar mogelijk met de software kunnen indelen. Alleen mijn logo die kon ik zelf niet op de plek en in de grote krijgen zoals ik dat graag zou willen. Na 1 telefoontje wist ik dat ik het zelf ook niet zou kunnen en na overleg mijn bestand naar Lynx gestuurd en bij de bestelling de opmerking erbij geplaatst zoals afgesproken. Na 3 dagen had ik de kaartjes al goed verpakt thuis en met het logo precies in de grote en op de plek zoals afgesproken. De eerste kaartjes zijn al uitgedeeld en hoop dat er nog veel mogen volgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website zeer snelle levering(echt Top), handige tool om je eigen werkbon te maken. Met automatische uitlijning al dan niet in combinatie met de ruitjes is het nog makkelijker en nauwkeuriger. Sowieso wal ik later opnieuw bij LYNXDIGIPRINT bestellen. Mvg. en bedankt Frank

• Zou u ons aanbevelen? Ja

netjes en snel geleverd - on line besteld

Goed werk en snel geleverd bij mijn klant. Blijft natuurlijk altijd spannend als je iets rechtstreeks wilt leveren bij de klant. Betreft op maat werkbonnen in 3 voud voor koeltechniek branche

goede en snelle service

perfect we hadden een drukker in de kennissen kring we waren bang toen die man stopte wegens gezondheidsredenen dat dit problemen zou geven Linxdigiprint heeft dit perfect overgenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Word altijd goed en snel geholpen, zelfs tips uit onverwachte hoek! Top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gemakkelijk, snel, goede prijs kwaliteits verhouding

We zijn erg blij met de bonnenboekje! Ze zien er erg netjes uit en waren snel bij ons binnen. 1 klein verbeter puntje....je kan niet alleen het bovenste velletje eraf scheuren, dan komen gelijk allebei de blaadjes eraf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk online besteld, snel geleverd!

Na een eerdere bestelling die perfect was afgewerkt, een herhaalbestelling van werkbonnenboekje gedaan. Nummering aangepast in de aanvraag, en weerom perfect uitgevoerd met een snelle levering.

Snelle levering..

Snelle levering. Ik ben er blij mee. Alvast bedankt!

sdds

sdsd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meedenkend met klant, snel en goed.

De ervaring met dit bedrijf is heel erg goed. Klantgericht.

Snel en correct

Snelle levering, volledig zoals aangevraagd

Makkelijk en snel!

Via een eigen excel sheet of ander document is het drukwerk zo geregeld en snel geleverd voor een goede prijs!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Tevreden is de 2 keer toekomst zal ik blijven bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en snel afhandelen en leveren top

Zoals hier boven makkelijk snel goed

heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Facturen besteld en ze zien er zeer netjes uit. Heel tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen online en was ook snel geleverd.

Snell

Hele snelle levering.

Goeie service

Geen verzoek te klein of te groot. Het personeel is altijd bereid om te helpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn bestelling is supersnel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super Service en snel geleverd.

Ik had factuurboekjes ontworpen en besteld. Bleek dat ik het ontwerp niet goed genoeg had gecontroleerd en dus stond niet alle tekst erop. Mail over gestuurd en binnen een halve dag had ik antwoord. Ondanks dat het (achteraf) mijn eigen fout was, werden er kosteloos nieuwe factuurboekjes gedrukt met alle tekst erop en snel geleverd. Super service!

Snel, vriendelijk en kwaliteit

Doordrukboekjes besteld. Supersnelle levering en mooie kwaliteit. Binnen 3 dagen al in huis.

Over LYNXDIGIPRINT.NL

Filter op Taal