Snel en makkelijk besteld en goed product, snel geleverd

Snel en makkelijk besteld en goed product, snel geleverd

Goed snel

Ik bestel mijn bonnen al jaren en het is goed snel en kwaliteit

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop, bonnen boekjes snel geleverd

Super goed geholpen door Hans. Snel opgepakt en het eindproduct was kwalitatief erg goed. Bezorging liep wat minder, maar daar kunnen ze niets aan doen. Dus gewoon 5 sterren.

Wisten precies wat ik bedoelde en snelle levering

super snel

Snelle levering. Prima product.

Super snelle levering

Altijd correct en snelle levering wij zijn altijd dik tevreden

Goede service, mooie kaartjes

Ik ben weer reuze blij met mn prachtige kaartjes. Bovendien heel snel. Goede service, graag tot een volgende keer!

Snelle levering, duidelijke opzet met keuzes

Duidelijke website, met veel opties. Prijzen staan er meteen bij en uploaden van eigen ontwerpen gaat super eenvoudig!

Eenvoudig te bestellen en goed uitgevoerd

Eenvoudig te bestellen en goed uitgevoerd

Prachtige bestelbon op maat

Via Lynxdigiprint kan je prachtige bonnenboeken op maat maken. Heel handig om zelf je ontwerp op te maken. Snelle levering! een aanrader

Top !

Good !!!

Prima voor mijn bestelling.

Persoonlijk

Top site.

Duidelijke site en snelle levering.

Denken heel goed mee. Is er iets niet duidelijk wordt er gelijk contact opgenomen. Super service!

Goede service, Vriendelijk en een uitstekend product!

Dik tevreden

Blij met de ontwerp opties, vlotte nette levering en het eindresultaat was helemaal naar wens.

Snel geleverd, fijne communicatie en goede prijzen. Top!

Professioneel alom

Proper professioneel en op tijd

snelle service

snelle service en goede kwaliteit makkelijk na te bestellen.

Weten we nog neit

Geen idee, wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen

Print precies zoals overzicht

Alles is precies zoals online in het overzicht werd weergeven. De verzending ging even mis maar ik werd goed op de hoogte gehouden waardoor alles zonder problemen verliep en in hele korte tijd was het pakket toch aangekomen. Gewoon goede service.

Goede, snelle en persoonlijke service!

Toen ik belde omdat ik wat vragen had, werd ik netjes te woord gestaan en goed geadviseerd met passende mogelijkheden. Daarnaast was het makkelijk bestellen, want je kan alles naar eigen idee aanpassen. Dit maatwerk sprak ons erg aan, want we wilden iets speciaal voor het bedrijf laten maken. Ook de lage aantallen tegen redelijke prijzen spraken ons aan. Zeker een aanrader!

Fijne service en snel

Bestel hier al jaren mijn Bonnen boekjes dat gaat altijd soepel, makkelijk en snel

de Fazant 85

7609BT Almelo