Snel en makkelijk geregeld

Het is redelijk makkelijk een bonnenboekje te genereren op de site. Bestelling was snel en vlot afgehandeld. De bonnenboekjes zien er goed uit. Heel fijn dat het ook in een kleine hoeveelheid kan!

Zeer tevreden!

Wij werken al een tijdje samen met Lynx. Ze zijn als bedrijf zeer correct! Wij blijven vaste klant.

mooi bonnenboekjes geleverd

Na enkele telefonisch vragen die allemaal direct beantwoord konden worden een serie bonnenboekjes ontworpen. Ontwerp is heel mooi geworden en pakket werd snel en goed verpakt geleverd!

Top, snel , kwaliteit & correct.

Snelle service, goed product

Snel gemaakt, geleverd en ziet er goed uit

Goed product, snel geleverd!

Product naar verwachting en snel geleverd. Top.

Snelle levering en keuring volgens voorbeeld.

Handige nabestel module mogelijkheid. Kwaliteit is ook erg van drukwerk.

snelle reacties, meedenkend, snelle levering

Voor mij de 1e x dat ik mijn visitekaartjes en stempelkaartjes zelf had ontworpen en af wilde laten drukken. Ik kon al mijn vragen stellen en werd ook erg snel te woord gestaan. Samen hebben we een perfecte uitvoering gemaakt en ik was dan ook meer dan verrast toen ik mijn pakketje al vrij snel daarna in ontvangst mocht worden. Hier blij ik klant!!

snelle en correcte reactie

Super snelle service

Eigenaar denkt met je mee, neemt de tijd voor je als je er niet helemaal uitkomt.

Goede en snelle service

Fijne zaak

Steeds super in orde

Steeds zijn de bestellingen in orde, ze slaan je bestanden ook op zodat als het eens misloopt met uploaden, ze een bestand vanuit hun archief gebruiken en je geen vertraging oploopt. Wij zijn zeer tevreden!

Tevreden klant.

goed spul

vlotte levering goede kwaliteit

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Enige punt van verbetering: het bestelde A5 bonnenblok (met boorgaten) paste niet makkelijk in de bijbestelde Luxe A5 map. De insnede in de map was niet breed genoeg en heb ik moeten inknippen. Misschien kwam dit doordat ik gekozen had voor bonnenblokken met boorgaten.

snelle bevestiging en levering

nadat ik besteld had , kreeg ik meteen een bevestiging daarop volgend kwam de mail voor volgen en afleveren . een prima bedrijf waar alles snel verloopt .

Altijd weer volgens afspraak

Ik ben hier al jaren klant en bestel mijn drukwerk nergens anders. Het gaat altijd volgens afspreek en snelle levering. Fijn bedrijf waar je goed wordt geholpen.

heel toffe ervaring - altijd correct en behulpzaam - met dank aan Hans

bestelling was niet compleet - werd meteen gecontacteerd en verliep vlekkeloos nadien

Top bedrijf

Koop al jaren bij dit bedrijf mijn bonnenboekjes. Eenvoudige interface voor het zelf ontwerpen. Hele vlotte levering.

Keurig en heel snel geregeld

We waren op zoek naar olie kaartjes en dit vond ik op internet, makkelijke keuze maken en naar eigen idee in te delen, en compleet met hoesjes. Wij zijn zeer tevreden!

snelle levering. helaas niet geheel volgens afspraak

De extra optie 'boorgaatjes korte zijde' stond aangeklikt. Hiervoor heb ik € 19,20 extra betaald. Echter is dit niet uitgevoerd. Beetje jammer....

Beste Peter, Vervelend dat het fout is gegaan. Zou je ons een mail kunnen sturen met een foto? Dan kunnen we kijken hoe we dit gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Het LynxDigiprint Team

Goed gedrukt en mooi kaartje

Mooi en leuk !!