Keurig en heel snel geregeld

We waren op zoek naar olie kaartjes en dit vond ik op internet, makkelijke keuze maken en naar eigen idee in te delen, en compleet met hoesjes. Wij zijn zeer tevreden!

snelle levering. helaas niet geheel volgens afspraak

De extra optie 'boorgaatjes korte zijde' stond aangeklikt. Hiervoor heb ik € 19,20 extra betaald. Echter is dit niet uitgevoerd. Beetje jammer....

Beste Peter, Vervelend dat het fout is gegaan. Zou je ons een mail kunnen sturen met een foto? Dan kunnen we kijken hoe we dit gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Het LynxDigiprint Team

Goed gedrukt en mooi kaartje

Mooi en leuk !!

Perfect!!!

Precies zoals omschreven, ziet er super mooi en professioneel uit. Volgende keer bestel ik zeker weer hier.

Super service!

Super service !

Precies zoals ik het wou hebben

Kwitantieboekjes besteld naar eigen ontwerp. Ze waren exact geworden wat ik ervan verwacht had. Dit was twee jaar geleden. Inmiddels heb ik ze nog twee keer besteld. En bij Lynxdigiprint hebben ze mijn ontwerp nog zodat ik het niet opnieuw hoef te maken. Ben er zeer tevreden mee.

Super!!

Zeer snelle service en de kwaliteit is top! Mijn werkbonnen zullen in de toekomst altijd bij jullie besteld worden.

fijne site behulpzame mensen

mooi e factuurbonnen geleverd

Top kwaliteit van de bonboekjes

Paar keer bonboekjes besteld bij lynxdigiprint, altijd top kwaliteit

Leuk gepersonaliseerd product, snelle levering

Smeerkaartjes besteld voor mijn wagenpark, netjes gedrukt, netjes verpakt en bezorgd. En dit alles voor een aangename prijs.

prima ervaring

snel gemaakt en snel geleverd

Alles in orde!

Duidelijke website, snelle levering en prima product. Zeker een aanrader wat dat betreft!

Zoals het hoort!

Snelle en vlotte afhandeling van voortraject tot levering.

snel geregeld

Goed, maar heel jammer blijft ht dat ik in dit formaat geen gepersonaliseerde bonboekjes kan krijgen die voorgenummerd zijn. Hopelijk verandert dat nog een keer.

Super.

Ondanks hun verlof had ik tijdig mijn bonnenboekje. Thx

supersnel

eenvoudig te bestellen, ook na langere tijd gewoon opnieuw zonder moeite kunnen bestellen

Top geholpen

Ik had mijn logo geupload en was vergeten een model kaartje te selecteren Ik kreeg hier netjes een mail over met uitleg hoe ik het opnieuw kom maken

Snel en goed!

Zeer tevreden met Lynxx! Snel, goed, goede service!

Gewoon goed

Correcte aflevering

Netjes, Professioneel en snelle service.

Prettige service en professioneel

Goed product en snelle service

Het product ziet er goed en gedegen uit, met een snelle service! Perfect

snelle service

voldoen precies aan mijn wensen

Zo als altijd snelle levering en goed verzorgd.

Hier al meer bestellingen gedaan en een goede ervaring mee.