Betrouwbaar bedrijf waar je van op aan kunt.

prima service

Prima service en snel geleverd

Vlot

Vlotte bestelling en levering.

Uitstekend!

Prima prijs kwaliteit verhouding, uitgebreid assortiment, goede service, al jaren tevreden klant.

Ontzettend snel en betrouwbaar

SUPPER SNEL

SUPPPPPER SNELLE LEVERING TOP

goede service, duidelijke site

als ik een tip mag geven, ik krijg van klanten ook de vraag naar geniete bonnenboekjes, omdat de gelijmde makkelijk loskomen. Kunnen jullie dit ook aanbieden?

Ik bleek niet mijn bestelling volledig te hebben. Kreeg netjes een mail om het aan te passen. Eerdere betaling ook meteen terug ontvangen en een dag later de aangepaste order. Prima service en goed telefonisch bereikbaar!

Snel en goed geleverd

Via de site is het makkelijk om en boekje samen te stellen. Al mijn vragen / wensen waren te kiezen. Dus snel besteld en daarna ook snel geleverd.

Makkelijker dan je denkt !!!

Even goed kijken wat je precies wilt hebben, aanpassen naar je eigen wensen en klaar Zelfs voor een noob zoals ik goed te doen.

Uitstekende service en snelle levering van gevraagde producten

Een prima ervaring, uitstekende service, ook als er vragen zijn m.b.t. het concept wordt er goed meegedacht. Snelle levering. Nooit problemen ervaren.

Goed ontwerp met logo

Gemakkelijk herbestellen via website doordat alle gegevens al bekend zijn

Dikke prima!

De servicebon ziet er hartstikke mooi uit en snelle levering. Al vaker bestellingen geplaatst en gaat in de toekomst ook zeker nog vaker gebeuren.

super service

ze denken met je mee leveren een mooi product vol doet aan de verwachting zal zeker de volgende weer bij hun bestellen

Super snel en makkelijk

Het nabestellen van de bonnenboeken kon niet makkelijker gemaakt worden, slechts met een paar klikken is het geregeld en de bestelling was ook snel gemaakt en geleverd. Heel tevreden over deze service, ging het overal maar zo!

Goeie en snel service

TOP !!!!!!!

TOP TOP TOP !!!!!!! Vriendelijke mensen bellen je zelf op als er iets niet klopt in je bestelling. Na bestelling Alles altijd netjes afgewerkt!

Supersnel geregeld

Al enkele jaren bestel ik mijn bonboekjes bij Lynx, tot volle tevredenheid. Makkelijk te her-bestellen via m'n account op de website en toe ik eens iets aangepast wilde hebben in het ontwerp, heb ik dat telefonisch kunnen regelen en hebben zij het naar wens aangepast. De laatste bestelling had ik binnen 2 dagen al in huis!

Alles ok goede service

Voor herhaling vatbaar....

Snel, betrouwbaar, goede prijs

Duidelijk site om online een eigen ontwerp te maken tegen een goede prijs

Mijn bestelling heb ik netjes ontvangen. Deze was van goede kwaliteit.

Snelle en vriendelijke service

geweldig

Duidelijke site, prettige begeleiding bij hulpvraag, korte levertijd, kortom prima geregeld

Super service, snelle borging en ook nog goede kwaliteit.

de Fazant 85

7609BT Almelo