Goede webshop

Ik had al eerder besteld eens bij Puur en Fit. Altijd goed geholpen. Deze keer ook weer. Fijne producten en leuke mensen die aandacht voor de klant hebben.

Annette

Goed en helder bedrijf.. klantvriendelijk ten top!

Heel “Fit”

Vrijdag de bestelling geplaatst en zaterdag 12 uur in huis. De managers zijn super “Fit” bij “Puur”. De drone wordt meteen gestart en in no time is alles gefixt. Tevreden klant. Peter.

Uitstekend geholpen.

Goede terugkoppeling na opmerking

Geweldige service

Bestelling word meteen in behandeling genomen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Leuke extra attenties en acties in 1 woord Super.

Correcte afhandeling van bestelling

Eerlijk en betrouwbaar, makkelijk contact bij vragen of onduidelijkheden

Ondanks de actie was m’n pakketje er snel. Er zat ook nog een handgeschreven briefje bij. Zeer attent.

Super shop

Fijne producten en zeer betrokken mensen. Heel fijne webshop goed voor mens en milieu.

Oh snel geleverd, blij toe!

Ik heb al een paar keer bij Puur en Fit wat besteld en altijd goed ontvangen tot mijn tevreden. Als er klein probleem is is al snel opgelost.

Duidelijke website, deugdelijk producten.

Prima service en kwaliteit !

Pracht bedrijf met fijne betrokken mensen

Alles is 'meukvrij' of zo-meukvrij-als-mogelijk. Je kunt ervan op aan dat je goede kwaliteit en persoonlijk gerichte service krijgt. Goede communicatie, fair en super aardig. Lieverds eigenlijk maar zoiets schrijf je natuurlijk niet in een recensie als je iemand nog nooit gezien hebt.

Zeer tevreden.

Dit was mijn eerste bestelling bij Puur & Fit. Ik ben hierover echt tevreden, goede communicatie, fijne producten, overzichtelijke website met voldoende uitleg, het voelde meer persoonlijk aan alsof ik Rosa kende. Bedankt hiervoor. Ik kom zeker terug. Zeer tevreden over de cacaoboter, vandaag chocolade gemaakt en oh zo lekker.

Super tevreden. Alles netjes verpakt.

Super tevreden. Alles netjes verpakt.

Montana airfryer besteld

Ik heb een airfryer besteld op een zondag en was in de veronderstelling dat het product die maandag of dinsdag erna werd geleverd. Niet dus. Na ongeveer een week heb ik een mail gestuurd en ik kreeg 's avonds laat nog antwoord. Het was duidelijk de airfyers waren nog op de boot :-) Vandaar dat het wat langer duurde. De airfyer en de kookboeken heb ik een paar dagen erna keurig ontvangen. Nu nog de handleiding lezen...;-)

Snelle levering, goed verzorgd, toppie

Na 1 dag al in huis en ook nog een extraatje, zo lief. Keurig verzorgd, dus ik zeg graag tot een volgende bestelling

Heel erg tevreden

Ik ben heel erg tevreden over Puur en Fit.

Super blij met mijn Montana

Geweldige service met persoonlijke aandacht

Bestelling voldeed geheel aan mijn verwachtingen. Jammer dat de bezorging met de fiets koerier hier nog niet is. Zeer tevreden met de ontvangen producten

Na wat zoeken op het internet kwam ik terecht bij een airfryer zonder teflon. Hè, bestaat er een airfryer zonder die kankerverwekkende troep? Ja dus. Zo kwam ik terecht bij 'Puur & Fit' en gelijk de Montana Airfryer MF-399XXL Ceramic - NIEUWSTE MODEL besteld. Gisteren 02-07-2020 werd het apparaat keurig binnen de beloofde uren thuis afgeleverd. Verpakking, aflevering, ik vond het puik. 's-Avonds gelijk friet in de Montana en wat denk je....? Friet was knapperig, lekker van smaak en niet geheel onbelangrijk: geen stank en/of een walm van stoom. Kortom: service gewoon super en erg tevreden met de airfryer.

Mooie producten, snelle levering en altijd met een persoonlijke noot!

Zeer betrouwbaar en verzorgd. Snelle bezorging, goed verpakt. bij het pakketje zat een vriendelijk briefje.

Mijn bestelling is goed verlopen en aan gekomen ,een deel wel later dan aangegeven ,daar zou misschien beter over gecommuniceerd kunnen worden .

Prettig

Ik heb de Montana airfryer besteld en ik denk dat ik hier veel plezier van ga beleven. Ben nu in het bezit van een Philips en die was ook heel fijn, maar de teflonlaag gaat nu schilferen en dat zal bij de Montana dus niet gebeuren.

Uitstekende producten, goede betrouwbare info, fijne communcatie, goede levering.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit