Altijd correct

Nepal komt weer tot leven.

Mijn kindren waren thuis toen het pakje in de bus werd gedaan. Pa wat heb je nu weer gekocht. Bij het uitpakken kwam ik de Nepalese kranten tegen die in de schoenen zaten. Ik zal jullie even de krant uit Nepal voorlezen. Maar het was even spannend of de Tofvels pasten want ik heb nogal moeilijke voeten, maar het is perfect. Ik heb ze aangetrokken en niet weer uitgedaan tot het naar bed gaan. De kinderen vonden het ook mooie pantoffels. Heerlijke warme voeten Azra. Peter

Altijd goed!

Altijd goed verzorgd met een leuke tekst op de inpakbon ;-)

geweldige artikelen wb voeding

Heel jammer dat je niet naar Zweden wilt versturen. Nu moet het altijd via een andere persoon en dat is niet altijd even fijn, omdat de bestelling niet altijd gemakkelijk verloopt. Deze laatste keer bleef mijn vriend speciaal thuis en komt het gewoon een dag later, zonder een berichtje. Of het komt in etappes.

Prima snelle levering. Hou er wel rekening mee dat fietskoeriers.nl niet overal in Nederland komt en dan wordt het pakketje overgedragen aan DHL, hetgeen weer een dag vertraging oplevert.

Prachtige producten, eerlijke prijs en goede service.

De klantenservice is echt heel goed. De bestelling wordt keurig in gepakt en op de pakbon staat altijd iets persoonlijks geschreven.

Gezonde natuurlijke artikelen en vriendelijke opvolging

Ik heb al verschillende items gekocht bij Puur en Fit waar ik steeds heel tevreden over ben. Puur en Fit verkoopt natuurlijke, waardevolle producten en doet geregeld promoties. Het contact verloopt steeds vlot en welwillend.

Aanrader voor wie van producten zonder meuk houd!!

Al vele producten gekocht bij jullie en zeer tevreden over!! Ik was zo enthousiast over de mail van de stoffels dat ik voor mij en mijn man er meteen gekocht heb, echter die voor mijn man zijn een maat te klein. Ik heb ze vandaag voor de eerste keer retour gedaan van de stoffels van mijn man en vond dit wel heel prijzig. Ik hoop dat ik nu nog een maat groter kan aankopen aan dezelfde prijs!!!

Prima, zoals steeds!

Snelle levering, mooie en warme voeten deze winter!

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en fraai uitziende flessen. Deze gaan we gebruiken voor de ranja. Lekker makkelijk voor ze om zelf te doseren.

perfect

eerste bestelling : heel tevreden

Heerlijke Tovfels. Snelle levering

Ik ben heel blij met de tovfels. Heerlijk warm. De levering was snel en goed.

Alles duidelijk en goed geregeld ,Prachtige producten

snelle levering, goede produkten

Goede producten en vlotte afhandeling.

Besteld pantoffels uit Nepal van schapenwol. Mooi gemaakt en waarvoor ik het kocht: warme voeten.

Vooral goed voor het milieu

Zoals altijd prima service en uitstekende producten!

Zoals altijd prima service en uitstekende producten!

Top!!

Gewoon alles zoals het hoort!

Goed!!

Een uitstekende service, ruime sortering producten en snelle levering

Snel en met een persoonlijk tintje

Ik had mijn pakketje snel in huis, het zag er allemaal prima uit en het persoonlijk berichtje op de begeleidende brief was super leuk!

Puur en Fit is een hele fijne online winkel waar het lijkt alsof je de enige klant bent. Service is goed Wat heel fijn is dat er gerecycled wordt met bijv de dozen Er wordt overal over nagedacht om het zo meukvrij te houden

Zeer betrouwbaar en commnicatief

Bij puur en fit weet ik dat ze al hun producten goed checken op betrouwbaarheid en gezondheid. Met een gerust hart kan ik alles bij hen bestellen.

Helemaal naar verwachting

Mooie flesjes en snelle levering. Ik ben tevreden!

In een woord top

Alles volgens bestelling tijdig geleverd en van prima kwaliteit.

Snel geleverd, hoeft van mij niet persé.

Altijd goede producten!

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit