Altijd natuurlijke producten, goed ingepakt en een leuke kleine gift erbij

Mooie website met allemaal natuurlijke producten. Mooi in de zin van mooi voor mij, jou en de natuur. Altijd zorgvuldig ingepakt en elke keer leuk om een kleine gift tussen de producten te vinden.

Heel goede ervaring

correct

correct

puur en fit: top. Levering: rampzalig

Top producten, goede communicatie, fijne mensen daar bij puur en fit. Om daarna het pakketje over het hek gegooid en doorweekt te vinden is niet tof. Zeker niet met zeep en een electrisch apparaat erin. Zeker niet omdat ik al had aangegeven dat het pakketje op eigen risico bij de achterdeur gelegd kon worden.

uitstekend.

Toezending, beetje trager dan de meeste, maar geen erg? kwaliteit produkten, heel tevrede, werking: heel tevrede. oprechte groeten Jozef

Snelle levering, fijne producten!

Blij met het betrouwbare aanbod. Ik heb recent een wafelijzer gekocht, heel happy mee!

Een webwinkel naar mijn hart!

Een vlotte levering en uitstekende service.

het is alleen erg jammer dat er besteld moet worden boven de 60 euro om de verzendkosten i te lopen.

Prima. Tip: geen plastic tape gebruiken om de doos mee dicht te plakken. Papier tape past beter bij jullie concept.

Goed verpakt.

In drukke tijd, toch nog handgeschreven een 'veel leesplezier' op de pakbon. Goed verpakt ook. Zorg voor de verzending dus.

fijne webshop met eerlijke producten

Hoop dat voeding wordt uitgebreid, verder zeer tevreden

Mooie pure producten.

Goede producten, snelle levering en handgeschreven persoonlijk bericht op de faktuur :-)

Altijd leuk om bij Puur&Fit te bestellen!

Mooie producten en leuke kortingsacties. Netjes verpakt met een persoonlijk tintje. Dat maakt het uitpakken van de bestelling nog leuker!

Super snelle bezorging en goed verpakt en kwaliteit.

geweldig

Alles gaat daar zo goed en met een sneltreinvaart

Prima.

Netjes en snel bezorgd.

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk, snel en accuraat

Helemaal top

Goeie en eerlijke producten voor een bette prijs en bovenal een hele goeie service.

Duidelijke communicatie en goede levering

Vertrouwd.

Via de boeken van Mosley belandde ik op de site van Monique. Ik zocht naar kennis over voeding en wat het doet met onze darmen. Dan ben je bij Monique aan het goede adres. Via Monique kom je in contact met Puur&Fit. Al doende zijn wij gevoelsmatige kennissen geworden. We hebben elkaar nog nooit ontmoet en toch is het alsof we elkaar al heel lang kennen. Dit is een verhaal over hoe wetenschap en vertrouwdheid samenvloeien...

Alles dik in orde

Het aanbod van producten blijft verrassend, puur natuur, goed voor ons en goed voor het milieu... Ik ben fan! Toegankelijke website, verzorgde en snelle levering.

Uitstekend!

Netjes verpakt en er wordt nagedacht over het verzenden, ik bedoel hiermee: 1 artikel was er op dat moment niet ,toen dat artikel er was na een paar dagen, werd alles in 1 keer verzonden. Top dat hiermee rekening gehouden wordt met het milieu! Geen onnodig vervoer!

fijne webwinkel met een mooi en eerlijk assortiment

interessante kortingen, verantwoorde producten en mooie service

Makkelijk en duidelijke bestel proces snelle levering!

Perfecte verzending met een persoonlijk noot!

Zie boven

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit