Top!!

Fijne producten!

Fijne duurzame producten en goede service

Snelle reacties op vragen en een vriendelijke klantenservice die klaar staat om je echt te helpen. Fijne duurzame producten die ik niet bij andere vergelijkbare websites kon vinden. Een aanrader dus!

Mooie producten en stipte levering

Puur en fit heeft mooie en verantwoorde producten, die je niet teleur zullen stellen. De levering was stipt ondanks alle drukte van de feestdagen.

Kwalitatief zeer goede producten!

Producten tot nu toe als zeer smaakvol en vers ervaren! De schoonmaakmiddelen zijn prima in gebruik. Duidelijke website. Goed verpakt, vlot bezorgd met net dat beetje extra wordt zeer gewaardeerd!

Alles werd correct geleverd en er werd heel vriendelijk en persoonlijk gecommuniceerd! Top!!

Ik ben superblij met mijn aankoop!!

Producten zijn top, levering verliep problematisch

Na de bestelling, kreeg ik het volgende mailtje van DHL: Dinsdag staat onze bezorger met pakket JVGL06059083858780951 van Daro B.v. / Puur En Fit bij je op de stoep. Dus ik zorgde er voor, dat ik de hele dag thuis bleef. Op dinsdag zag ik géén DHL met het pakketje. Op 18-11 kreeg ik weer een mailtje van DHL met bericht: VERWACHT BEZORGMOMENT WOENSDAG 18 NOVEMBER TUSSEN 12.45 - 14.45 UUR Om 15 uur werd het pakketje bezorgd. Twee dagen thuis moeten zitten! Dit vind ik geen goede communicatie!!

Nog nooit zo een goede service meegemaakt

Een product dat ik besteld had was niet voorradig meer en dit heeft Puur en Fit op een zeer correcte wijze opgelost. Nog nooit eerder heb ik zo een service mee gemaakt. Er werd zelfs uitgelegd met een handgeschreven persoonlijke boodschap op de pakbon hoe ze dit hebben opgelost. Heb maar 1 woord voor dit bedrijf: puur

Puur geluk en toppie fit

De bestelling (een cadeautje voor mezelf) werd op tijd bezorgd. Ik was verrast door het persoonlijke berichtje op de bezorgbon, en een extra Chai tea-bag! Wat aardig! Tot de volgende keer!

Snelle verwerking

Duidelijke website, ruime keus aan producten, snelle verzending

Totaal geen aanmerkingen.

Wat kan ik zeggen. Als fan van Rosa en Monique en natuurlijk ook alle andere medewerkers (Buse, zo leuk, altijd een kaartje bij de bestelling) ben ik bij puur en fit terecht gekomen toen Monique er ging werken en dus bestel ik hier tegenwoordig al mijn superproducten. Ben erg van de bio en de kleine ondernemers die de mooie producten maken en wil mijn lichaam weer gezond maken en houden. Monique legt producten goed uit en gaat ver in haar onderzoeken. Like it! Thx all.

Snelle levering en uitstekende service.

Ik bestel al sinds geruime tijd tarwegras bij Puur&Fit. De bestellingen worden snel en met een persoonlijke boodschap geleverd, een heel leuke en attente geste.

Alles uitstekend

Producten uitstekend verpakt, mooie kwaliteit en een persoonlijke noot op de bestelbon!

Snelle en nette levering. Gewoon goed

Snelle en nette levering. Gewoon goed

Levering later

Er stond dat als je besteld voor 17 uur het dezelfde dag per fietskoerier wordt bezorgd. Dat was bij mij niet het geval. Duurde een paar dagen. De mascara die ik had besteld heb ik vandaag voor het eerst gebruikt. Kan nog niet echt zeggen hoe deze voldoet , voelt wel prettig aan tot nu toe

Altijd uitstekend

Vaak zit bij de bestelling een leuk schrijven en soms een kleine attentie. Zo leuk!

Goede informatieve website, klantgericht en snelle levering

Ik had wat vragen gesteld en daar kreeg ik snel antwoord op, er werken duidelijk mensen met passie en kennis voor en over hun producten!

Goede service!

Voor het eerst gekocht bij Puur&Fitl. Pakje snel ontvangen (met gratis theezakje, leuk). Helaas was de verpakking van de cleansing oil gaan lekken onderweg en ook rechtopstaand bleef hij lekken. De andere producten waren gelukkig wel goed. Mailtje gestuurd, met foto's, en ik kreeg binnen een kwartier een zeer persoonlijk mailtje terug, met de belofte het product opnieuw toe te sturen. De volgende dag in goede orde ontvangen (met 2 gratis theezakjes, attent). Probleem snel en goed opgelost dus; topservice!

Goede service en fijne producten

Snelle levering en prettige reactie op mail.

Fijne artikelen

Shampoo en handzeep gekocht en beide bevallen prima. Blij dat ik er van uit kan gaan dat er geen rotzooi inzit.

uitstekend

makkelijk te bestellen en snel geleverd

aangename lokatie en een ontspannen sfeer

op de openingsdag van de nieuwe locatie was een demonstratie en workshop georganiseerd, welke een heel inspirerende en stimulerende invloed had. het leuke en nuttige assortiment was zeer informatief naar voren gebracht. complimenten...

Duidelijke informatie en ruime keuze

Duidelijke informatie op de website, ruime keuze ook. Bij het ophalen in de winkel superfijn geholpen en hoop tips rijker de winkel verlaten.

Mooi assortiment en snel geleverd

Ik heb de website gevonden dankzij Monique van der Vloed (check haar website) die heel veel producten test en daar reviews over schrijft. Zo vond ik de juiste MCT olie en dus bij Puur en Fit besteld. Ik had een beetje moeite met het bestelproces van de website die nèt even anders werkt dan de meeste webshops, maar dat is verder prima gelukt.

Lange leveringstijd

De rest moet ik nog afwachten

Zorgvuldig

Ik heb bijenwaskaarsen gekocht. Wat ik fijn vond was dat de kaarsen in vloeipapier verpakt waren om ze zo min mogelijk te beschadigen.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit