TOP

Puur en Fit heeft een geweldig assortiment, maar het allerbelangrijkste is het TOP team wat altijd met een :) voor je klaar staat, je bent niet zo maar een klant, maar je wordt liefdevol en met zorg geholpen!

Superblij!

Ik had verschillende tandenborstels (actie producten) besteld, maar de dag erna besefte ik dat ik meerdere nodig had. Ik belde om te vragen of het mogelijk was om de extra bestelling bij mijn eerste bestelling mee te sturen... Ze gingen gelijk op zoek en gelukkig konden ze alles in 1 keer versturen! Plus de tandenborstels zijn supermooi zoals online beschreven, en dus leuk als kado te geven.

Goede producten, leuke aanbiedingen, veel producten

Regelmatig kijk ik op de website en lees ik jullie mails. Ook Moniek raadt goede dingen aan. Op deze manier bestel ik regelmatig wat.

Fijne producten

Fijne ecologische producten van goede kwaliteit. Snelle levering.

Super binnen 1 dag thuis

Snelle, vriendelijke aflevering.

Snelle, vriendelijke aflevering. Fijne producten.

Fijne producten , snelle levering .

geweldig

Fijne producten en super snel, en extraatje, zakjes thee, erg leuk

Wat een liefde

Uitstekend, zoals je van een Nederlands bedrijf verwacht....

Prima verzending en spullen!

Ben heel blij met jullie! Gezellige dag.

Wat een eerlijke winkel!

Ik heb een aantal producten besteld. Niet duurder dan welke andere online winkel. Puur & Fit hanteert heel eerlijke prijzen. Ik heb mijn producten afgehaald en werd te woord gestaan door zeer vriendelijk en ervaren personeel.

Vlotte verzending, goed verpakt en een kleinigheidje bij bestelling!

Zie boven, kortom positief!

hele goede spullen en snelle levering.

En voor onze nieuwe Airfryer het boek van Monique van der Voed besteld. Super leuk boek met duidelijke recepten. En een snelle levering van “puur en fit”

Supersnelle levering

Snel en slim afgeleverd Ik was op moment van levering niet thuis Maar kon het pakketje in papier container vinden.

Veel interessante info, producten komen overeen met de getoonde foto's & snelle service

De eerste keer dat ik wilde bestellen lukte het niet, ook niet na verschillende pogingen. Na een mail gestuurd te hebben, kreeg ik al snel antwoord en werd het probleem ook heel snel opgelost. Toch wel fijn. Ik heb verschillende zepen gekocht v/h merk KUSALA omdat ik ze zo prachtig vond uitzien op de website en in werkelijkheid zien ze er óók prachtig uit. En ze ruiken ook nog eens heel goed. Ook het feit dat er geen overbodige verpakkingsmateriaal in de pakketten zit, is een pluspunt.

Geweldig ga zo door !!

Snelle levering en vele aanbiedingen ! Een aanbeveling waardig !!

Keurig verzorgd en zeer vlotte levering

Snelle levering en keurig verzorgd

Super klantenservice

Ik ben ontzettend tevreden met Puur en Fit. De klantenservice is uitstekend en producten dat ze verkopen vind ik heerlijk.

Snelle levering en topproducten

Ik gebruik al een tijdje verschillende supplementen. Zeer tevreden mee. Goede service en snelle levering!

Geweldige producten.

Wat een heerlijke producten en zo puur en zonder meuk.Ik ben er zo blij mee.En dat met hand geschreven berichtje erbij.❤️

Product snel en goed geleverd.

Snelle service, mooie producten

Jammer dat er een foutje gemaakt was in de bestelling.

Snelle levering en grote keuze in verantwoorde producten

Ik zocht een mascara voor mijn gevoelige ogen en vond deze na een blog op de site Puur & Fit. Ik ben erg tevreden over de gevonden mascara want heb geen prikkelbare ogen meer! Daarnaast hebben ze een grote collectie deodorants zonder aluminiumzouten. De bestelling werd snel en goed stevig ingepakt geleverd. Heb er inmiddels al 2x besteld en 2x dezelfde ervaring.

Goed en snelle levering

Snelle en goede levering. Zal zeker nog een keer bestellen.

precies geleverd wat ik had besteld

ook keurig verpakking voor het glaswerk. verpakking gerecycled

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit