dank u wel

goede kwaliteit snelle levering dank u wel

Correcte service en snel geleverd;!

Bestelde product voldoet aan de verwachtingen, volgende bestelling zal vlug volgen...

aardige mailwisseling

omdat ik nagevraagd had waarom een product nog niet geleverd was. dat laatste kwam door overbelasting van post.nl

Goede prijzen , promo’s snelle levering tevreden

Top service, top producten

Blij met de bestelde chlorella en spirulina capsules, veel beter te gebruiken dan losse poeder. Ook super blij met de goede aanbieding

Fijne producten, goed verpakt. Leuke persoonlijke boodschap.

De service is perfect en vriendelijk

De bestellingen worden prompt uitgevoerd en bij de pakbon is steeds een persoonlijk bedankje voor de bestelling! Deze pure behandeling geeft mij een goed gevoel

Snelle levering van top producten.

Persoonlijke benadering is super

Eerste bestelling bij Puur en Fit. Kreeg de producten snel geleverd. Goed verpakt in passende doos en het persoonlijk briefje erbij vond ik echt een pluservaring. Ik bestel hier zeker vaker.

topwinkel

zeker aan te raden

Bestelling kwam door mijn fout niet aan en toen ik daarover contact opnam heeft Puur en Fit mij meteen heel goed geholpen! Echt heel erg onder de indruk!

Top, top, topper.

Producten waar je wat aan hebt.

Ondanks probleem met bestellen op de website, kreeg ik toch vrij snel mijn bestelling binnen. Petje af!

Heel Goed

Goede communicatie en snelle verzending.

Erg tevreden

Erg tevreden, over het product, verzendwijze en het contact. Zo leuk dat persoonlijk geschreven kaartje erbij ;)

snelle levering, netjes verpakt en met de hand nog een aardig berichtje op de pakbon geschreven

Er was een verkeerd product geleverd. Dit hebben ze direct goedgemaakt en de volgende dag had ik het juiste product in huis, zonder dat ik het andere product moest retourneren. Daar mocht ik iemand anders blij mee maken.

Netjes antwoord op vragen. Product snel binnen ondanks drukte. Erg leuk en welkom handgeschreven bedankje erbij met een theetje om uit te proberen, heel erg leuk om je pakje zo open te maken!

Goed product

Opzet nanoTandenborstel besteld; fijn schoon gevoel na het poetsen. de bestelling is snel geleverd, met een leuk handgeschreven welkom er op.

Bestelling keurig ingepakt , Alles in orde. Volgende keer bestel ik hier weer!

Alles naar wens verlopen!

Vanaf het moment van bestellen tot en met de bezorging; prima

Snelle levering en persoonlijke benadering

De levering is snel, er zit een handgeschreven briefje bij het pakketje. Bij een 2e bestelling benoemen ze dat ook. Super.

PRIMA

ik zocht iets op de website, maar had wat vragen. Ik kreeg heel snel, keurig antwoord. Bestelling was ook keurig netjes op tijd, met een lief klein extraatje in het doosje, heel attent, heel zorgzaam, zeker in deze tijden! Complimenten voor Puur en Fit.

Goeie service

Zo leuk om bij de bestelling handgeschreven briefjes te krijgen. Zelfs dat het je op viel dat ik de tweede bestelling rechtstreeks bij je heb gedaan ipv via bol.com.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit