Pure producten en vriendelijk personeel

Leuke aanbiedingen, fijne producten. Meerwaarde is Monique van der Vloed die de producten test en uitgebreid uitleg geeft. Een bedrijf met passie.

No complaints

Only place that had my product in stock, delivered fast and with no problems.

snelle levering van goede spullen

Een online winkel met goede, pure, gezonde en mooie spullen. De levering was snel. Maandag besteld, dinsdag al binnen. En de fietskoerier vind ik echt een super idee. Weer minder co2 uitstoot.

Alles was weer dik in orde!

Prima producten. Blijf fan van de duidelijke informatie bij elk artikel. Van bestelling tot aflevering...alles was weer dik in orde... Bedankt!

Het is de top van de kwaliteit

Alles is kwaliteit, de vriendelijkheid, de behandeling van de bestelling, de nodige uitleg voor het gebruikt van de producten. Wat zou ik nog meer kunnen wensen?

Eerste ervaring

In alle opzichten helemaal prima!

Groot assortiment meukvrije producten voor een goede prijs en snel geleverd.

10 spreekt voor zich

Zoals altijd super

Ik heb vaker besteld tot nu tot super tevreden ,snel netjes ingepakt. Als je vragen hebt heel snel beantwoord via mail, top.

Fantastische producten en een geweldige service!!!

Het was een feestje om mijn doos met opgespaarde spulletjes van de mei-actiemaand uit te pakken. Stuk voor stuk geweldige artikelen. De doos werd al snel door een vriendelijke fietskoerier bezorgd. Kortom: ik ben heel blij met alles!

Prima producten, super service

Fijne winkel met persoonlijke service, mooie producten. Aandacht voor milieu en mens.

Een glimlach op mijn gezicht

Snelle levering, goede en natuurlijke producten. Wordt geleverd met een persoonlijke touch! Dat maakt het een feest om te bestellen!

Mijn eerste bestelling bij Puur en Fit

Ik heb onlangs mijn eerste bestelling geplaatst bij Puur en Fit en ik ben heel tevreden. Ik heb een aantal bh's van Boody besteld en ze dragen echt heerlijk! Dit zal niet mijn laatste bestelling zijn!

TOP

TOP PRODUCTEN TOP INFORMATIE TOP LEVERING TOP VRIENDELIJK

Vertrouwend dat goede producten worden verkocht.

Ik heb vertrouwen in de goede producten die meukvrij zijn en maak graag gebruik van de kennis en kunde van Rosa en Monique.

Puur en fit is goed, bezorging slecht

Mijn ervaring met Puur en Fit is goed Onacceptabel dat DHL mijn pakket een paar huizen verderop over de poort heeft gegooid.

Top assortiment

Ben hier al jaren klant, geweldig assortiment, vernieuwende en interessante producten en leuke artikelen en nieuwsbrieven. Aanrader!

Fijne webshop met oog voor milieu, mens en meuk

Fijne webshop waar gelet wordt op het milieu door onderwerpen te behandelen als plastic vrij en recycling van veel wat mogelijk is. Dan doen ze zelf ook! Eerlijke prijzen. Leuke acties. Aandacht voor mensen die wat verder van de arbeidsmarkt staan wat ik bewonderingswaardig vind aangezien dit extra tijd, geld en inzet kost. Dat zouden meer bedrijven in Nederland moeten en kunnen doen.

Goede ervaring snelle levering. Ruim assortiment

Mijn eerste bestelling geplaatst, via mail vlotte update over bestelstatus. Volgende dag geleverd via de “groene weg”. In de verpakking zat naast de bestelde product , een attentie en een vriendelijke aantekening op de factuur. Ziet er allemaal keurig uit!.

Fijn bedrijf

Snelle en fijne levering. Heerlijke producten

Mooie producten en goed geleverd

Mooie producten en goed geleverd

Prima webshops

Beste service aardige mensen

Snelle, correcte service

De winkel heeft een uitgebreide keuze aan gezonde, fijne producten. Mijn bestelling is vlug en correct verlopen/bezorgd!

Snelle afhandeling en bezorging. Prima.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit