Fijne service en mooie producten ❤️

Mooie producten en snelle levering en een persoonlijk bericht op de factuur. ;))

Een hele fijne webwinkel waar ik alles kan vinden zonder al die ongezonde zooi.

Hélemaáál geweldig!

De smoothies en de soep heb ik op mijn nieuwe knappert gemaakt en ik ben er heel erg tevreden over.

Vlot en klantgericht

Leuke website. Ik mis alleen de functie :verlanglijstje. Want ik heb zoveel leuke producten gezien die passen bij mijn levenswijze! de bestelling was erg snel geleverd en er zat een persoonlijke boodschap bij, erg attent!

Gewoon goed

Eerlijke producten daar hou ik van!

Geen 9, n 10

Prachtige site, zeer klantvriendelijk en bovenal: geweldige spullen. De mayo van de mayosisters , super. De deo, hekemaal te gek. Eindelijk iets waar ik al lang baar op zoek was.

Service geweldig!

Vanaf het begin had ik moeite met bestellen wist niet hoe het werkte maar ze hebben mij gelijk met geduld en liefde geholpen daarna na verzending hebben ze mij bij gestaan tot mijn bestelling was afgeleverd en stuurde mij één bericht dat het allemaal goed is gegaan en wenste mij heel veel plezier met de blender helemaal toppy dankjewel kanjers vóór begeleiding bigg hugg liefs sylvia

Positieve aanvulling in mijn leven.

Zeer attent en altijd gericht op de toekomst.

Snelle service, een leuke persoonlijke noot erbij. 1 fles olie had gelekt. Hierover gemaild, volgende dag meteen bericht terug gehad dat ik een nieuwe fles krijg. Top service!

Winkelen in het nieuwe pand

Mooie producten, ruime keuze. Ik zie uit naar de workshops.

Alles is naar wens verlopen.

Ruime keuze. Bestellen ging snel, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en de levering verliep vlot. Product was helemaal naar wens en goed verpakt.

zeer correct bedrijf

perfecte opvolging via track en trace ....

Super fijne winkel

In de webwinkel kan je heel makkelijk vinden wat je wil aanschaffen Vraag je om advies dan krijg je heel snel antwoord Hele fijne winkel met sociaal betrokken personeel De spullen zijn hoogwaardig

Gezonde produchten voor ons belangrijk!!!!!

Hele snelle levering. Goede produchten daar staan jullie voor! Op de pakbon nog handgeschreven tekst wat wij er waarderen. Zeker omdat jullie pas een nieuwe zaak geopend hebben daar nog de tijd voor te nemen!!!! Wij wensen jullie met het bedrijf heel veel succes toe!!! Maar dat gaat zeker lukken zoals jullie het doen. Vriendelijke groet, Jan en Addrie van Asselt

Besteld en bezorgd met aardige brief.

Een persoonlijke noot bij de aflevering van je product is heel erg aardig. Maakt de anonimiteit van het digitaal bestellen persoonlijker. Wat ik jammer vind is dat bij de Chlorella geen gebruiksaanwijzing op de verpakking staat, of bij de verpakking zit. Ik kan het wel op internet vinden, ik kan het zelf overschrijven, maar een etiket op de verpakking is wel zo fijn. Verder alles naar wens. Dank.

Geweldige service

Snelle bezorging, plastic vrij ingepakt! Leuke en goede producten, lief ingepakt, erg blij mee!

Ik ben heel blij dat ik puur en fit gevonden heb.

zie hierboven

Na dat ik een bericht had gestuurd kreeg ik heel snel een reactie terug. En dat mijn Montana met een fiets werd bezorgd vond ik geweldig. Top!!

Prettige communicatie en levering van uitstekende pridukten

Wij volgen de ontwikkeling van jullie webshop en inmiddels fysieke winkel. De samenwerking van Rosa en Monique lijkt ons een gouden greep! Veel succes en vooral ook veel plezier!

Geweldige winkel

Snel, goed verpakt en zeer netjes. Goede artikelen.

TOP LEVERING

SUPER GELEVERD ALLES GOEDGEKEURD HIER

Eigenlijk > 10+++

Wat een TOP bedrijf. Gerund door échte mensen met hun hart op de juiste plek ( voor de mens én de natuur)!!!

Uitstekende service!

Je voelt aan alles dat iedereen met je meedenkt en alles voor je wil doen. Wat een superbedrijf!

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit