Ik heb een potje Curcuma Longa besteld, het was er meteen de volgende dag en nog wel met een handgeschreven persoonlijk berichtje aan mij gericht om mij te bedanken voor mijn bestelling met als afz. Daan. dat was echt zo geweldig !

Webshop met een persoonlijke benadering

Ben eerlijk gezegd niet zo'n beoordelaar maar wil graag voor jullie een uitzondering maken. Kan alleen maar zeggen dat de combinatie van snelle service en de persoonlijke boodschap van Rosa - hoe magnesiumvlokken te gebruiken - voor mij bijzonder waren. Echt super en gun jullie oprecht alle succes toe, ga zo door !

Goede service en duidelijke communicatie

Goed onderbouwde newsletters met interessante thema"s. Voor het.eerst een produkt gekocht en de service was perfect

Prettige firma om producten bij te kopen

Persoonlijke benadering. Informatieve nieuwsbrief en duidelijke website. Correcte afhandeling van de bestelling en ook vlotte levering.

goede service

goede ervaring

Snelle, correcte verzending

Vriendelijke medewerkers. Staan klaar voor de klant voor info

Prima levering. Ik vind alleen de website niet heel makkelijk..dat is misschien een verbeterpunt.

uitstekende ervaring!

ruim assortiment, goede website, goede prijs kwaliteit verhouding,en uitstekende kwaliteit

groot assortiment en snelle levering

Verschillende producten besteld, allemaal helder omschreven en snelle levering, goed verpakt.

Snelle levering!

Levering super snel en bij bestelling een briefje met aardige woorden van Rosa! Attent.

Vriendelijke & uitmuntende service

Bij het afrekenen kreeg ik de keuze niet voor een bezorging de volgende dag en had het systeem het automatisch op de dag daarna gezet. Nadat ik dit per mail even had aangegeven, kreeg ik een vriendelijke, positieve reactie en werd dit meteen aangepast. De volgende dag werd het pakketje netjes bij ons afgeleverd. Super service, kan het van harte aanbevelen!

Snel levering vriendelijke klantenservice

Ik had een foutief artikel ontvangen, na contact te hebben opgenomen met de klantenservice (die snel reageerde) is dit adequaat opgelost.

Geweldige service!

Fijne website, snel geleverd en een ongekende service. Ik ben fan van Puur en Fit.

De lieve krabbel op de bon!!

Rosa is haar naam en dat trekt al klanten. De producten zijn goed verzorgd en ze denkt mee om iets te veranderen. Ga zo door Rosa en de klanten blijven.

Goede kwaliteit en kwantiteit verhouding die ik bij alleen deze winkel vond

Ik heb twee zakken groene Stevia poeder en twee zakken Moringa poeder gekocht en ik had daarover een hele goede klantenservice uit wisseling via de mail met Rosa over de bezorg opties . De kwaliteit van de Groene Stevia en Moringa poeder is uitstekend ! Hier ga ik vaker online boodschappen doen !

Goed en snel

Accurate service

Goede service en snelle levering.

superpersoonlijk

Wat een leuke webshop. De persoonlijke noot die je vroeger naar een winkel deed terugkomen, heeft Puur en Fit om weten te zetten naar een webshop. Ga zo door mensen!

Zeer goede service, snelle levering. Keurig ingepakt

zeer goede service, snelle levering

Snelle levering, goede prijs van de cat's claw, houden zo!

Positief

Ben zeer tevreden hoe alles in zijn werk gaat. Snel en goed

snel en correct

snelle levering , zelfs als gast

Service overeenkomstig afspraak

Ik kon veel info over de producten vinden op de site. De levering was snel zoals beloofd.

Geweldige service, denkt mee met de klant.

Product niet voorradig, kreeg gratis vervanging. Goede product later natuurlijk alsnog nageleverd.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit