Tof eco product (kokosnoot schaaltjes) en ook nog door een fietskoerier bezorgd. Bestelproces makkelijk, bezorging snel en netjes. Levering met een aardigheidje als verrassing en een handgeschreven berichtje. Helemaal leuk!

Prima service snelle levering dure porto voor brievenbus

Prima behalve de kosten voor opsturen

goede spullen voor alles en iedereen

Goede reviews, geen rotzooi, vegan en biologisch.

Goede producten en goede service

Goede ervaringen met producten en erg leuk dat er op de pakbon een persoonlijke noot is geschreven

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen. Snel verzonden

Goed product, snelle levering, met nog een persoonlijk touch

Enjoy a natural summer was top!

Ben altijd tevreden over Puur&fit en over hun producten. En vooral Enjoy a natural summer was erg leuk. Verspreid dingen kopen en dan in een keer je pakket ontvangen met al die leuke en goede producten!! Kan niet wachten op de volgende:-)

Besteld en de volgende al in huis,prima uitstekend.

Snelle levering en persoonlijke service

Netjes op de hoogte gehouden betreft levering. Snelle levering en een zeer persoonlijk handgeschreven berichtje met kleine attentie (heerlijke theesmaken). Zeer tevreden over het product en de perfecte service. In de toekomst zal ik hier zeker vaker bij bestellen!

Alles geweldig verpakt , vlot geleverd

Vlotte service, snelle levering en heel blij met mijn product.

Alleen maar goede ervaringen!

Ze verkopen erg goede producten die snel en netjes worden verzonden. Daarnaast kun je via oa hun nieuwsbrief erg veel leren over hun artikelen!

Maarrr een snelle levering zegt nog niets over het product natuurlijk …vandaar de 2,5 sterren

top producten en snelle levering

Ben blij een site te hebben gevonden met zulke mooie en pure produkten!

Prettig, professioneel en mooi aanbod.

Het is een plezier om bij jullie te ´winkelen’. Je krijgt een snelle en goede respons. Mooie producten. Nieuwsbrieven met veel informatie.

snel en goed

snel en goed

Mooi verzorgd en persoonlijk

Ik maak nooit een beoordeling. Maar dit is een uitzondering! Fijne persoonlijke teksten met uitvoerige en deskundige uitleg. Proficiat Rosa.

Snel en keurig bezorgd.

Dit keer shampoo en crèmespoeling besteld. Net als altijd snel en keurig bezorgd met op de factuur een handgeschreven bedankje. Dit kan ik ZO waarderen! Zeer tevreden, bedankt.

Super winkel

Mooi assortiment tegen hele goede prijzen. Snel verzonden en heel goede service.

topkwaliteit en service!

Veel bestellingen gedaan de afgelopen maanden en ik ben nooit teleurgesteld. Fijne producten, heel goede voorlichting over de producten en als er iets niet duidelijk is snel en leuk contact. Ik ben heel tevreden en blij dat Puur en Fit bestaat!

Geweldige producten!

Ik geniet van de producten die ik besteld en ontvangen heb. De spier-en gewrichtsbalsem van van der Pigge is heerlijk zacht, ruikt lekker en werkt prima. Mijn huid wordt zacht van de Aleppo zeep met 40% laurierolie.

Goeie kwaliteit producten

Goeie organisatie met mooie producten en deze zomer ook een mooie logistieke oplossing voor dure verzendkosten. Aan het eind werden al je bestellingen verzameld en verstuurd. Enig minpuntje vind ik dat ze een factuur hadden gestuurd naar iemand die ik wilde verrassen met een product. Zodoende wisten zij precies wat het cadeau had gekost. Jammer. Voor de rest: prima.

Super snelle service en mooi ingepakt.. + heerlijke natuurlijke producten!

Africa Organics shampoo, conditioner en hairtreatment olie besteld. Wat een genot, alleen al die heerlijke geuren in mijn haar. met mijn krullenbos heb ik gewoon iets goeds nodig en wil absoluut geen zooi met siliconen. dus blij dat ik dit merk heb ontdekt.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit