Voedseldroger gekocht

Ik heb laatst een voedseldroger gekocht via een mooie aanbieding die ik op Facebook langs zag komen. Diezelfde week had ik hem al in huis. Ben er erg blij mee!

Geen fietskoerier bij geen een bestelling jammer.

Super goeie survival en producten zijn naar wens!

De dag nadat ik besteld had, werd mijn bestelling geleverd. Helemaal naar wens!

Gewoon TOP!

Super klantvriendelijk, goede inhoudelijke informatie over ieder product, leuke aanbiedingen en acties. Een weloverwogen focus op het milieu, onze aarde en ... bewogen, betrokken en attente medewerkers : een superteam!

Fijne webshop

100 % natuurlijke produkten. Snelle bezorging en diverse betaalmogelijkheden. Super vriendelijke klantenservice

Geweldige producten

Elke keer super! Hele mooie producten. Heb nog niets wat tegen viel!

Uitstekende producten!

Het is altijd leuk om een persoonlijk berichtje te lezen en een extraatje te ontvangen.

Fijne producten

Mooie en eerlijke producten.

fijne website, nelle levering, producten bevallen goed

Fijne website, mooie producten die tot nu toe gied bevallen. Snelle levering met een persoonlijke noot!

Goede hoogwaardige producten

Een mooi assortiment. Handig om de opspaarmogelijkheid te benutten.

Snel, goed verpakt en mooi product!

Snel, goed verpakt en mooi product!

In een woord picobello

Je krijgt wat je vraagt, is van topkwaliteit en wordt snel geleverd.

Fijne producten

Fijne producten met zorg ingepakt!

Fijne, met zorg ingepakte producten. Levering liet even op zich wachten, maar dit was begrijpelijk gezien de omstandigheden.

Groene Stevia poeder van Puur en Fit altijd goedkoop en veel !

Ik had een zak van 250 gram groene Stevia poeder van Puur en Fit besteld en gekocht voor 9,95 Euro per zak en die was heel snel met DHL bezorgd . Top spul en goed koop voor een lage prijs ! Goed voor mijn gezondheid want mijn gezondheid is onbetaalbaar . Dit blijf ik kopen !

Snelle levering. Bij problemen een zeer klantgerichte aanpak en oplossing. Top.

Tijdig bezorgd, was kado voor dochter

Ik vond de geuren van Walden een leuk kado voor mijn dochter, deze besteld en werd keurig op haar adres afgeleverd.

Een nieuwe wereld ging voor me open

++++

Snel en persoonlijk

Snelle service en persoonlijke aandacht door 2 proefjes heerlijke thee erbij te doen!

Mooie producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Helemaal tevreden

Hartelijke dank voor goede vriendelijke service en gratis geschenkje ook goede producten veel succes met jullie webwinkel Puur& Fit

Meer dan tevreden.

Naar mijn idee zit hier een ervaren, deskundig team achter dat met volledige passie en een prachtige missie werkt.

Mooie eerlijke producten

Altijd fijn om iets te bestellen bij Puur en Fit want dan weet je zeker dat je goede producten krijgt. Ze hebben heerlijke acties en wanneer je achtergrond informatie over het product wilt hebben dan kun je dat ook op de site vinden. Verder is het altijd leuk dat je je bestelling binnenkrijgt met een paar persoonlijke woorden van de mensen die er werken. Ik houd van Puur en Fit!

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit