Persoonlijk, prettig contact en gezonde producten

Gezonde producten, goede voorlichting en een prettig en persoonlijk contact bij vragen.

Uitstekend! Snelle verzending en fijne producten

Fijne producten, snelle levering, goede service.

Goede producten, snelle leveringen, goede service, je krijgt altijd een reactie terug als er iets niet goed is, of een vraag hebt.

Heel fijne site

Goede producten Goede eerlijke prijzen Vriendelijke behandeling Snelle reactie en levering

Al jaren mijn favoriete winkel

Ik kom hier al een paar jaar voor het brede assortiment. Elke week doe ik er mijn boodschappen (behalve vers natuurlijk) en ben echt fan!

Fijne winkel met breed assortiment

Fijne winkel met mooie producten en eerlijke prijzen. Tevens heel goede service. Snelle bezorging.

Puur met eerbied voor de natuur

Ik ben een regelmatige klant van Puur en Fit, steeds op zoek naar zo natuurlijk mogelijk vind ik bij hun wat ik zoek. Hun aanbod is een weldaad voor lichaam en geest.

De naam staat voor wat jullie laten zien.

Puur - zonder inmenging van iets onzuiver Eerlijke voorlichting en respect voor klanten Fit door gebruik te maken van die goede producten en voorlichting.

Prima producten, maar die koerierdienst!

Het zijn fijne artikelen die geleverd worden. En snel ook. Maar waarom toch met PostNL? Met deze deze koerierdienst heb ik steeds al problemen gehad. Zoals aanbellen en al direct "gaan lopen", een pakketje onderaan de trap gooien (ik hoorde het neervallen). En nu bij deze: zelfs niet aangebeld! Het was een buurvrouw van 1 verdieping hoger die mij attent maakte dat er een pakje boven op de brievenbussen van de inkopen van ons appartementsgebouw stond. Ik ben misschien nog van de oude stempel, wellicht wat beetje naïef, om er van uit te gaan dat een pakje aan de ontvanger dient te worden overhandigd. Maar dat lijkt de regel bij maar weinig koerierdiensten mer te zijn. Wat jammer is. Niettegenstaande dat, kan ik enkel maar de producten van Puur & Fit aanbevelen.

Fantastisch!

Boody thermo underwear, veel soorten gehad, maar dit is toch wel de meest prettige, niet te warm/koud maar warmteregulerend, pasvorm heel fijn door de hoeveelheid stretch, en het t-shirt kun je als gewoon t-shirt dragen, niemand die ziet dat het thermo underwear is.

ik bestel heel graag via deze webshop!

al meerdere keren items hier besteld en zeer tevreden. snel en netjes verpakt. ik had de zonnebrand in metalen blikje en vegan melkmaker. allebei top! dank!

Topproducten voor een goede prijs en snel geleverd.

Zoals gewend altijd goede service

Snelle levering & kwaliteit producten

Fijne producten!

Fijne producten, verzending top en snel.

Goede service, prima producten.

Alles is prima in orde

Alles werd snel en goed verzorgd en ik ben blij met de diffuser!

Goed en betrouwbaar

Bestellingen goed geregeld. Klantenservice uitstekend.

Zeer goed, goede service, snelle verzending.. ben zeer tevreden

Dik Tevreden

Vakkundig verpakt

Zeer goede service

Mijn bestelling was niet afgeleverd ondanks dat het vervoersbedrijf die melding gaf. Na een telefoontje is er een onderzoek gedaan en na invulling van een formulier is het opnieuw naar me toegestuurd. Dit alles onder begeleiding van een zeer vriendelijke jongeman.

FANTASTISCHE WINKEL / THUISWINKEL

Ik ben eigenlijk van Puur & Fit gaan houden door Monique van der Vloed, mede doordat Monique goede uitleg geeft bij al haar onderzoeken, welke goed onderbouwd zijn. Met Rosa en haar oliën + Face creams ben ik ook heel enthousiast. Het is dat ik in Heemskerk woon, anders zou ik de deur plat lopen bij Puur & Fit. Bedankt en succes Puur & Fit, ben super trots op jullie!

Hele fijne winkel

Ruim en goed assortiment van hoge kwaliteit. Webwinkel functioneert goed en snel.

Goede producten en klantenservice, top!

Goede producten, klantenservice prima en in feestdagenperiode snel en correct geleverd, top!

Beetje pluizerig na wassen

Geweldig shirt, goed model. Alleen de kwaliteit valt me ‘n beetje tegen. Na twee keer wassen begint het iets te pluizen en ziet er vaak gewassen uit. En dat terwijl het geen goedkoop shirt is. Maar toch ben ik er blij mee.

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: [email protected]. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit