Snelle levering en persoonlijke benadering!

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden! Ook erg leuk dat er een persoonlijke notitie op de pakbon geschreven was. 2 zakjes thee erbij als presentje. Erg leuke ervaring!

Prachtige pan!

prima geen gif meer in ons leven

Geweldig!!!!!

Prima eerlijke producten. Snelle levering en altijd een kleine tekst op de pakbon. Dat maakt het echt persoonlijk. Lekker iets extra toegevoegd bv thee. Dus jullie zijn goed bezig,ga zo door!!!!

Leuk handgeschreven berichtje op het factuur. Top

super

De bestelling met 2 dagen binnen.

Snel professioneel en klantgericht

Ik bestel hier heel graag!

Super snelle levering

Bestelling zeer snel geleverd ook in drukke tijden

Product goed verpakt en zeer snelle levering

Voor herhaling vatbaar.

Goed.

Zeer goede service

Bestelling is in goede orde ontvangen. Op tijd verwittigd over bezorging. Leuke persoonlijke notitie en aardigheidje.

Makkelijk

Goede producten,bezorging en persoonlijke aandacht.

mooi assortiment en snelle levering

Mooi assortiment en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bovendien een snelle levering.

Uitstekend!

Makkelijk besteld - snel geleverd!

Levering prima

Het artikel valt me erg tegen. Zo jammer. Had er goede reviews over gelezen. Het smeert niet fijn uit.. plakkerige handen en naar strak gevoel op de huid.

Goede service.

Voor verzending een telefoontje van Puur&Fit, met de vraag of de prijs van de pakbon af moest. ( was een cadeau) attent meegedacht.

Goede producten, snelle levering.

En alles milieu vriendelijk. Top!

mooie en klantvriendelijke webwinkel

De Green koeken pannen zagen er top uit Goed ingepakt Groetjes Jolande

Prima service.

Bestellen ging makkelijk, bezorging was op tijd en een leuke handgeschreven notitie in het pakket.

Snelle en keurige levering met een persoonlijke boodschap

Betrouwbaar en persoonlijk. En je weet dat je kwaliteit koopt, mede dankzij de artikelen van Monique.

En een leuk berichtje op de pakbon

snelle behandeling, mooie producten

snelle behandeling, mooie producten

Altijd super service

Fijne webwinkel met mooie pure producten, enige nadeel is soms dat er tijdelijk niet iets op voorraad is omdat de producten zo goed zijn dus sneller uitverkocht, maar dit word netjes vooraf aangegeven en het is heel snel weer geleverd dus een super service krijg je bij deze winkel. Ook een leuke bijkomstigheid waar ik zelf erg van hou is de persoonlijkheid waarmee een product verstuurd word(kaartje of tekst)

Geen zorgen over kwalijke voeding, supplementen, verzorging, enz., vlotte levering en milieuvr

Bij Puur & Fit kun je met een gerust hart bestellen. Geen zorgen over kwalijke voeding, supplementen, verzorging, enz., enz., vlotte levering en milieuvriendelijk verpakt.

Snel en goed geleverd

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit