Altijd snelle levering!

Ik ben altijd zeer tevreden over levering per fietskoerier!

Snelle verzending met een persoonlijk bericht.

Na productonderzoek op de site beland. Bestellen gaat makkelijk. Fijn dat er een mooie korting op zat. Bij levering een persoonlijk geschreven notitie om mij te verwelkomen. Toch erg leuk. :)

UITSTEKEND !

Heel correcte en snelle afhandeling van je bestelling.

Uitstekend!

Een woord - UItstekend!

Prima levering .

Beetje dure nagellak , erg kleine flesjes . Maar wel mooi van kleur .

Snelle levering en goede producten.

Supersnel en goed

Levering supersnel. Dank je wel voor de theezakjes. Goed om te weten dat deze thee er is en om uit te proberen

Prima verzorgd

Goed verpakt, snelle verzending. Alles prima in orde!

Snel en duurzaam

Ik bestel af en toe wat via jullie website, meestal op maandag. Soms wil ik mijn bestelling combineren met de kortingsactie van Monique van der Vloed, nadat ik op mijn gemak haar mailtje gelezen heb. Helaas zijn juist die artikelen waarvoor ik belangstelling heb uitverkocht tot nu toe. Dan bestel ik wat ik gewoon al van plan was om te bestellen, maar het is wel jammer dat het altijd zo snel gaat met die aanbiedingen. Verder ben ik zeer tevreden over de verpakking en vervoer per fietskoerier. Helemaal geweldig vind ik dat jullie gezond en natuurlijk op deze manier doortrekken!

Snel en persoonlijk

Ik heb een heel goede ervaring met Puur en Fit. Snelle levering en persoonlijk.

Een aangename verrassing om eens niet lang te moeten wachten...

Wat een snelheid van bezorgen. Zondag besteld en dinsdag kwam de fietskoerier al het pakje brengen

Mooie producten, goede service

Altijd fijne aanbiedingen, goed verpakt, persoonlijke boodschap erbij. Voelt heel gewaardeerd.

Topwinkel, vele goede producten met goed omschrijving. Bestelling is supersnel geleverd en goed verpakt.

Persoonlijke benadering

Voor mijn bestelling had ik even gebeld voor advies. Kreeg een leuke reactie op de factuur. Waardeerde ik erg.

Top bedrijf

Altijd een persoonlijk woordje bij je bestelling.

Keurig en snel ontvangen

Netjes en snel ontvangen

TOP

Mooie gave produkten Voeding en apparatuur zijn uitvoerig getest, op evt allergieën oa lactose gluten, kunstmatige en of geraffineerde smaakstoffen, zoetstoffen en Enummers Apparatuur is uitvoering getest op oa chemische bestanddelen .

Duurzame producten, met veel zorg uitgezocht.

Als ik bij Puur en Fit bestel, weet ik zeker dat ik goed voor de aarde zorg. Dat vind ik erg belangrijk.

Prima ervaring

Ik heb Bakuchiol besteld en door een foutje Anti-Aging Drops gekregen. Dat kan gebeuren. Het is prima opgelost. Ik heb de Bakuchiol snel alsnog gekregen en hoefde de Anti-Aging Drops niet terug te sturen.

Goed verpakt ,snelle service

Beperkt bereikbaar. Pas vanaf 10 uur in de ochtend en niet op zaterdag

Zoals altijd perfect.

Competent, vriendelijk, zorgzaam; je wordt als mens behandelt en niet als iemand die er niet belangrijk is.

Ik ben nooit teleurgesteld.

Je weet precies wat je koopt.

Top shop!!

Super fijne winkel ,mooie producten en hele goede service.

Het hele plaatje klopt, alles wordt prima afgewerkt. Prima bezoring

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: info@puurenfit.nl. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit