Snelle levering, fijne producten

Bestelling kwam snel, alles netjes en producten als verwacht.

Super tevreden

Artikelen zijn uitstekend ingepakt.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak

Prima product en goede snelle service!

Goeie producten en snel geleverd

Fijne site, goede producten en snel geleverd

Prima winkel

Bestelling altijd op tijd , mocht het wat langer duren krijg je daar gelijk bericht van , je krijgt alles netjes verzorgd thuis

Goede service, snelle levering.

Duidelijke uitleg van de producten dankzij Monique vd Vloed, goede service, snelle levering en duurzame bezorging met fietskoerier.

altijd blij

Altijd blij als er iets van deze webwinkel geleverd word

Blij

Als je weet dat je je geel zorgen hoeft te maken bij een bestelling.

Goede producten, snelle levering.

Altijd goed.

Als er al een probleem is, dan wordt het altijd snel en accuraat opgelost.

Uitstekende producten

Ik vind biologische Clorella en Spirulina topproducten. Ik ben heel tevreden en daarom een vaste klant.

Goede producten, goede service

Ik kan blindelings vertrouwen op de kwaliteit van het assortiment. En mocht ik een keer een probleem hebben met een product dan wordt dit netjes afgehandeld.

Prima artikelen

Geen vervelende aanbakperikelen.

Goed en mooi product

Ik ben zeer tevreden met de bewaarzakken van jute! Heel goede prijs/kwaliteit verhouding!

Weer een vlotte levering en goede producten

Fijne producten.

Snelle levering, goede communicatie en een fantastisch product.

Betrouwbaar

Tijdig en volledig geleverd. Nooit problemen mee gehad.

Geweldig fijn bedrijf

Altijd goede service, persoonlijke aandacht, goede producten, redelijke prijzen. Kortom: ik blijf graag klant!

Alles in orde

De bestellingen die ik doe zijn altijd goed verpakt en na enkele dagen al bezorgd. Ook op de website word duidelijk aangegeven waar ik wat kan vinden. Ik blijf dan ook mijn bestellingen doe nbij Puur en Fit

Goede producten en altijd duidelijk en netjes bezorgd met een vriendelijke opmerking erbij.

Heerlijke, fijn zittende sokken gekocht die niet kriebelen en na het wassen ook in model blijven. Ze zakken niet af en hebben een fijne pasvorm. Ook de lage stokjes te dragen bij sneakers voldoen prima, echt een aanrader met als pluspunt dat ze gemaakt worden van opgeruimde visnetten, je doet dus ook iets voor de natuur!

Geweldige service elke keer weer

Altijd goed op de hoogte van mijn bestelling. Vragen snel beantwoord en een behulpzame klantenservice. Snelle levering met alles goed ingepakt!

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: [email protected]. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit