De bestelling vlot geleverd en in orde bevonden.

Wel vond ik het jammer dat de crême nu in een potje zit, dat druksysteem vond ik heel prettig, zuinig en hygiënisch

Levering en produkt waren prima .

Geweldig assortiment dat met zeer veel zorg samengesteld is!

Geweldig assortiment dat met zeer veel zorg, kennis en ervaring samengesteld is! Je vindt bij Puur & Fit alleen producten die goed voor mens, dier en milieu zijn. Heel erg aan te bevelen online winkel!

Snelle en goede levering

Goede snelle levering.

Prima produkt en snel geleverd

Als altijd prima snelle levering en prima produkt.

prima service en kwaliteit

Ik ben een grote fan van Suits producten, zij allemaal super en het overige aanbod van Puur en Fit is ook allemaal uitstekend. Ik hoop dat jullie zo door gaan!

Fijn bedrijf, goede producten en service en snelle leering.

Goede info

Zeer tevreden over Puur & Fit!!

Top producten! Zeer snelle levering netjes verpakt! Ik ben een trouwe klant en fan ;)

Supersoep besteld (tomaat) wat een heerlijke soep is dat, echt een aanrader. Ook zeer nette service, 1 pot kapot gegaan door de pakketbezorging, ik kreeg een nieuwe toegestuurd.

Super fijne en behulpzame klantenservice en bestellen via de website gaat snel en gemakkelijk.

Ik kreeg heel snel antwoord op mijn vraag. Er werd bij de beantwoording ook rekening gehouden met mijn specifieke situatie. Een persoonlijk antwoord dus en mijn vragen werden volledig beantwoord. Top klantenservice!

Top over de hele lijn

Elk product is van een top kwaliteit: efficiënt, spaarzaam in gebruik en ze helpen werkelijk. Bedankt, Rosa en team.

Goede producten

Goede natuurlijke producten met n schappelijke prijs. Leuke aanbiedingen. Snelle verzending op een milieuvriendelijke manier. Een goede communicatie rondom de bestelling.

Prima geregeld

De bestelling die ik heb gedaan werd correct uitgevoerd.

Heerlijke online winkel

Heerlijke winkel omdat ze er echt goed spul verkopen en alles puur is. Makkelijke site en vlotte bezorging.

Goede en eerlijke producten,. Betrouwbaar.. producten met zorg ingepakt.

Kwalitatief mooie producten

Goede pure producten en service

Goede pure producten, goede service, redelijk geprijsd. Alleen bezorgservice via DHL is al vaker niet goed gegaan, dus dat isceen minpuntje.

Absoluut een topbedrijf door assortiment pruducten met een duidelijke visie

Ik koop bij Puur&Fit graag op deeerste plaatsvanwege de goede producten, maar ook omdat er een duidelijke visie wordt uitgedragen en een mij zeer aansprekende strategie: natuurlijk, zuiver, geen ‘ meuk’ , ecologisch verantwoord. Puur, gezind plus nog eens eenmooi assortiment

Goede voorlichting!

Uitstekende informatie over voeding. Tevreden met de Montanablender met een scherpe prijs.

Overzichtelijke en makkelijke webshop met super-producten. Tevens een zeer snelle verzending!!

Snelle levering :)

Super tevreden

Snelle reactie op mijn vraag

Vertrouwd

Prettige afhandeling met persoonlijke touch. Deze webwinkel geeft me een vertrouwd gevoel qua info en producten. Graag zie ik nog de mogelijkheid om favorieten te kunnen opslaan.

Goede kwaliteit en snelle levering voor een fijne prijs

Goede kwaliteit en snelle levering voor een fijne prijs

Lange Haven 124 3111 CK Schiedam

06-19015082

Over Puur en Fit

Puur & Fit is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en verzorgingsproducten. Je vindt bij ons een groot assortiment natuurlijke, vegan en biologische producten. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Puur&Fit is opgericht in 2012. Mis je iets in het assortiment of wil je iets vragen? Dat vind ik leuk, online is ook maar zo online :-) Je kan altijd direct contact met me opnemen via e-mail: [email protected]. Hartelijke groet, Rosa Puur & Fit