Vlotte service, goede prijs, overdreven veel plastic verpakkingsmateriaal

Vlotte levering. Wel jammer dat er voor een pick upnaald zo overdreven veel plastic verpakkings- en verzendmateriaal gebruikt wordt. Dat moet toch een stuk milieuvriendelijker kunnen. Waarom geen kartonnen envelopje?

Snelle en correcte afhandeling.

Eerlijkheid troef !

Vlotte service en correcte info qua bestelling en levering en ook bij retour.

Snelle levering alternatief voor uitgeput product

Ik bestelde een product op de website maar dat bleek uitverkocht, ik werd de volgende avond verwittigd via mail en er werden mij alternatieven voorgesteld. 2 dagen na bestelling alternatief levering bij mij thuis.

Snelle en correcte levering

Correcte afhandeling en ook snel beschikbaar om af te halen

Correcte afhandeling van bestelling.

Giro synthe helm zit perfect. Superlicht en beschermt alvast beter dan mijn atmos giro. Is mijn eerste indruk. Voelt wel warmer aan dan mijn atmos. Geen vervangstrip voor binnenkant helm bijgevoegd. Krenterig van giro voor deze dure helm.

Prima volgens afspraak

Goede prijs verhouding en correcte levering

Correct

De levering gebeurde zoals medegedeeld : correct vlot en beantwoordend aan de specificaties

Snelle service en levering

Prima adres om te bestellen.

snel en goed gelverd, retourkosten is jammer

Het was niet het bedoelde artikel dus ik moest het terugsturen, retourzending kost dan geld, dat is jammer

Misverstand over communicatie over artikel goed opgelost!

Door een misverstand over de nummering van het artikel had ik een verkeerd hulpstuk besteld voor een Thule fietsendrager. Ik moest toen zelf de retourkosten a € 6,95 betalen. Daarover was ik teleurgesteld en heb dat gemeld bij Sport44. Sport44 heeft mij uitgelegd hoe de vork in de steel zat. Ondanks mijn teleurstelling een correcte reactie van Sport44. Jammer dat de klant retourkosten moet vergoeden.

U heeft een reservedeel op nummer besteld. Dit dient u op te zoeken in de handleiding van uw Fietsdrager en anders kunt u dit bij ons opvragen. Blijkbaar heeft u geen van beide gedaan. Het bestelde onderdeel heeft u ontvangen, uiteraard betaalt u de retourkosten als u zelf het verkeerde onderdeel besteld. Om over een "onvolledige beschrijving" te beginnen is niet van toepassing.

Prima spul en snelle levering

Goede, snelle afhandeling van mijn bestelling

Op woensdag middag besteld, woensdag verzonden, donderdag bezorgd.

Helemaal goed 😊

Telefonisch bestelling doorgegeven omdat het via de site ff niet lukte..vriendelijk,behulpzaam en snel geleverd top!!

Snelle en correcte levering! 👍

Snelle en correcte levering! 👍

Helaas geen reactie op mijn vraag via de mail.

Snelle en goede levering

Snel en goed; super sokken ! blij mee.

Snelle levering en direct reactie bij vragen

Levering goed en snel. Een nabestelling nam wat meer tijd in beslag. Maar daarnaar gevraagd een goede en heldere uitleg waarom.

snelle en juiste levering

Juiste bestelling snel geleverd. Heb na 2 weken nog geen commissie zien verschijnen op Sponsorkliks

Snelle en vlotte levering

Bestelling geplaatst, twee dagen later in huis afgeleverd België. Prijs kwaliteit echte aanrader.

prima levering

snelle en juiste levering

Toppie👍👍

Altyd eventjes goedkoper als een ander

Mooie BBB sportbril binnen gekregen goed op tyd en de goedkoopste

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goede ervaring zowel wat betreft levering en mailwisseling als het product.

sleutels besteld passen perfect en de volgende dag in huis top