Slecht

Kleding besteld krijg geen bevestiging, achteraan bellen waar de bestelling blijft dan de verkeerde maat krijgen ,retour gestuurd weer achteraan bellen...ja hoor we gaan u de maat toezenden die u heeft besteld ...week later zonder communicatie geld terug gestort. Bedankt voor deze heldere communicatie. Bestel in het vervolg wel ergens anders.

Slecht

Verkeerde product werd geleverd. Ik had een ouder type waterdamp van het merk Camelbak besteld. Leveren ze mij een nieuw type waar ik niets mee kan. Goed voor één keer. Ik bestel nooit meer bij Sport44!

abominabel SLECHT!!! Hoe durven jullie dit te doen??

Dit is van de zotte en SCHANDALIG! - Ik heb op 10 juni de bestelling bij jullie gedaan, ging in backorder, maar vanaf 4 juli was er weer voorraad - Ik zie dat ze nu idd op voorraad zijn bij Thule - Jullie hebben vandaag gebeld met Thule - 'Levering vanaf 4 juli' stond op de website, heb ik nog in mijn bestelling erbij gezet, hebben jullie inmiddels verwijderd - Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn vraag of het voor 8 juli geleverd kon worden - Heb zelf op 4 juli gebeld, zou de volgende dag teruggebeld worden, zou "goed komen", werd mij verteld - Niet teruggebeld, heb zelf vandaag weer gebeld, zou einde dag mail krijgen - einde middag nogmaals gebeld omdat ik het niet vertrouwde... - en nou wordt de levering met VIJF WEKEN verlaat??? Ik ben er - natuurlijk - vanuit gegaan dat dit over juli ging, HOE KAN DIT OPEENS OVER AUGUSTUS GAAN??? KANSLOOS DIT! Jullie misleiden consumenten, scherpe prijs bieden, orders in backorder plaatsen, fictieve leverdatum erbij, die verwijderen als hij niet haalbaar is, en dan op de leverdag zeggen dat het meer dan een maand later komt, het is een schande!!! Schaam je! klantenSERVICE?? Wat voor service. SPORT44??? KOOP HIER NOOIT!!!

geweldige service

Een helm die ik online kocht werd in een verkeerde maat geleverd. Zonder poespas was de vervanging al onderweg nog voor de eerste teruggestuurd was. Enkele weken later was er een onderdeeltje van de helm vermist (lampje). Levering van de fabrikant uit duurt zeer lang en dus heeft men bij Sport44 hetzelfde onderdeeltje uit een andere helm gehaald voor mij zodat ik alvast verder kon. Super service en zeer vriendelijk!

Zeer tevreden over snelheid, communicatie en service

Ik had een helm besteld, maar kende de zaak niet. Zeer tevreden over de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden over bestelling en levering. Ook bij retour zenden, omdat de helm niet paste heldere communicatie over verzending en vlot mijn geld terug. Top! Dat geeft vertrouwen voor een volgende keer!

Tevreden klant!

Snel en correct mijn bestelling binnen gekregen. Zelfs een mooie sport44 bidon (GRATIS) bij mijn bestelling gekregen. Zeker de moeite waard om nog eens een bestelling te plaatsen bij deze webshop.

Je suis très satisfait de SORT44. Excellent.

Les prix sont très attractifs et le suivi est excellent. La livraison est très rapide. En plus, on peut communiquer en français avec eux ! J'avais commandé un porte-vélo THULE pour 2 vélos mais il ne convenait pas. Je l'ai renvoyé (gratuit) et j'ai commandé celui pour 3 vélos (super top). Lors de la commande, j'avais oublié d'encoder la remise. Après contact (mail) avec eux, ils ont versé directement sur mon compte le montant correspondant à la remise. Super et merci. Le remboursement du premier achat a été fait sans problème et dans les délais après un contact mail avec le service client (M. Thijs) qui a toujours répondu avec rapidité et précision. Merci à M. Thijs. La communication avec SPORT44 est très facile et ils sont 100% correct. Je recommanderai SPORT44 autour de moi.

Ik ben zeer tevreden met Sport44

Ik bestelde iets wat er nog niet was En nog meer artikelen werden besteld . Na een week bestelde ik een zadel en die werd netjes aan mijn bestelling toe gevoegd. Het zelfde met een mio stuurhouder deze werd ook netje toe gevoegd. Het artikel in backorder was leverbaar dus alles werd verstuurd. Hier ging even iets fout , 3 artikelen zaten er niet bij . Maar na een mailtje naar sport44 (Thijs) Werd het persoonlijk gepakt en verpakt en verzonden. En het werd de volgende dag voor 12:00 uur al geleverd Thijs bedankt hier voor .

Goede klantenservice & scherpe prijzen

Goed advies gekregen en er werd goed meegedacht door de klantenservice

Uitstekende prijs en snel geleverd

Uitstekende prijs en snel geleverd

Goed en oplossingsgericht

Shimano wielren schoenen besteld, mail na betaling ontvangen dat deze helaas niet meer leverbaar zijn. Sport44 gaf een andere optie in mijn voordeel, schoenen waren geleverd en zullen morgen om de voetjes gaan.

Nachtmerrie

Op 30 april ll. heb ik Fietsschoenen besteld.Tot op heden nog niet geleverd .Pas na 10 dagen verzonden.Een week later liggen ze nog steeds ergens in een of ander depot van DPD.Het is nu18 mei en ben nog steeds wachtende .

Fijne shop die zijn beloftes waarmaakt

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Ik wilde een artikel kopen dat niet op voorraad was. Ik wilde het kopen als cadeau maar moest zeker weten dat ik het op tijd geleverd kreeg. Heb toen gebeld met de klantenservice en er werd mij verzekerd dat ik het op tijd zou krijgen. En inderdaad binnen een dag kreeg ik bericht dat het artikel Verzonden was. Super goed !!!

bestelling wordt niet geleverd na 3 weken en geen reacties op mail

Klein probleem bij bestelling, die na een telefoontje en mail perfect werd opgelost. Prima service Dank

vandaag besteld en binnen 2 dagen geleverd

Ik heb een Thule fietsendrager besteld en binnen 2 dagen had ik de drager netjes in huis. Heb nog even gebeld of de drager ook op voorraad was. Ben er zeer tevreden over hoe ik geïnformeerd ben over de bestelling t/m het leveringsmoment. Top!! Ik bestel met een gerust hart weer bij Sport44

Some delay with a product not being in stock, but super fast delivery with DPD, good communication, answered all my emails, combined shipping cost. Goods as described and great prices. Top marks.

Gezocht, gevonden, besteld, afgerekend, ingepakt, verzonden, ontvangen en in gebruik genomen binnen 24 uur. Ik zeg: top!

Geweldige prijs!

Was in de winkel op zoek naar een helm maar toen bedacht ik me dat het online misschien goedkoper is, wel dankzij Sport44 spaarde ik 100euro uit :D.

Twee producten besteld. 1 had lange levertijd wat ik over het hoofd had gezien op de site. Meteen volgende ochtend een mail om me daar op attent te maken. Zonder probleem kunnen annuleren. Andere product paste helaas niet, prima retour kunnen regelen.

geweldig

Fijn geregeld

Duidelijke website vlotte service.

Net product, goede prijs, goede service

Goede prijs voor een fietsjack, elders zo'n 30 euro duurder. Op hun site stond al vermeld dat het enkele dagen kon duren voor verzending. Ik werd keurig op de hoogte gehouden dat het wellicht nog enkele dagen langer kon duren. Uiteindelijk duurde het vier dagen, daar kon ik prima mee leven.

Many mistakes with my order. I am yet to receive it, and it is taking too much of my time.

I may just have been unlucky, but it has been a horror show since the start. First somehow the order was not filed correctly, and then somehow, the shipping co was unable to deliver the product even if my address was correct. With all of this, I am the only person hunting for the package. I do not get the sense the company is very customer oriented. It is 11 days and I am yet to receive it. The hassle is not worth the discount.

• Would you recommend us? No

Top en snelle levering

De bestelde schoenen zijn snel geleverd en de service is goed. Heldere bestelprocedure !!