Super tevreden

Snelle levering en goed verpakt en een prima product ,zeer tevreden

Prima webshop ze leveren het juiste en binnen de door hen gestelde levertijd

prima shop

snelle verzending, goed product tegen een zeer goede prijs. Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen

Voorraad goederen niet op orde

Voor de rest is de zaak wel afgehandeld. Hoop een volgende keer op betere service, zeker als betaald is.

Super service!

Top website, vriendelijk geholpen en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Alles verliep perfect

Bon, factuur, levering, leveringstijd, product, voorraad. Alles perfect.

Snelle, correcte communicatie en levering

Snel antwoord gekregen op mijn vragen ivm het item. Perfecte levering met duidelijke track and tracé

Snelle levering. Goed materiaal voor een goede prijs.

Snel en goed verpakt

Goede ervaring

Topservice!

Bezorging binnen een dag, zeer goede prijs... Er was een probleem met het afhaalpunt dat ik heb geselecteerd, maar Sport 44 heeft mij er direct van op de hoogte gesteld een ander afhaalpunt te gebruiken zodat de bezorging heen vertraging op liep. Beter kan je het niet hebben. Top!

Super geregeld

Ondanks dat er even iets mis ging werd dit super opgepakt en werden we zeer goed geholpen. Ben zeer tevreden over de vriendelijkheid, de eerlijkheid en de daarbij behorende oplossing. Producten zijn geweldig en werden netjes geleverd

Duidelijke communicatie, snelle levering

Men wordt goed op de hoogte gehouden, hoe het staat met het bestelde artikel. Binnen een paar dagen in huis en prettig geprijsd

alles netjes volgens afspraak afgeleverd, en dat voor een mooie prijs,

2 fiets zitjes besteld Netjes binnen de gestelde levertijd bezorgd.

Vriendelijke en snelle afhandeling.

Twee tassen besteld, op de bon stond twee geleverd, er was maar een verstuurd, maar zonder moeite heb ik de de tweede snel en keurig ontvangen, fantastisch.

Moeiteloos...

Ik heb een helm besteld. Duidelijke communicatie en goede levering.

Goede klantenservice en snelle levering

Ik had een fietshelm besteld welke helaas niet direct op voorraad was. Ze stelden mij hier vrij snel van op de hoogte en vroegen of ik een ander model wilde hebben of nog wilde wachten tot het model weer op voorraad was. Helaas bleek iets later de levertijd nog langer te gaan duren. Toen maar na overleg wel hetzelfde model besteld alleen een maatje groter. Daarna nog contact gehouden omdat niet de juiste reserve padding was meegeleverd vanuit de leverancier. Ook dit werd snel opgelost door de klantenservice. Kortom erg tevreden.

Op tijd geleverd wat ik besteld heb. Mooie schoenen.

Ok!

gewoon helemaal goed, en snel, en correct geïnformeerd over evt langere levertijd en de vraag of ik de bestelling dan zou willen annuleren...

Snelle en correcte communicatie

De dag volgend op de bestelling van ern fietshelm voor mijn dochter, meldde een medewerker - Jermaine - me dat er een vergissing in het stockbeheer geslopen was. Deze medewerker stelde me meteen de beste alternatieve aankoop voor (zelfde helm maar met MIPS)... waarvoor ik 50% der meerprijs diende te betalen. Daar ik gemeld had dat mijn dochter deze helm dringend nodig had (stage), bevestigde de medewerker de bestelling ervan alvorens ik de meerprijs gestort had. De helm werd dan ook ruim binnen de tijden geleverd. Top service geleverd door een vlotte Jermaine !

Prima webshop

- goeie verhouding prijs/kwaliteit - artikelen direct leverbaar - heel snelle levering, ook van grotere goederen - geen verzendkosten

Ruim aanbod, makkelijke bestelprocedure, correcte levering.

Ruim aanbod Gemakkelijke bestelprocedure correcte levering Aflevering door DPD is echter niet zo vlot verlopen, ze vonden de eerste keer mijn (nochtans correct) adres niet ...

Ik ben tevreden

De bestelling is zeer vlot verlopen.

Snel en correct

De spullen, die ik in de afgelopen dagen bij Sport44 heb gekocht zijn kwalitatief prima (Basil-producten) en concurreren qua prijs met andere webwinkels. Ik werd steeds goed en correct op de hoogte gehouden van de status van de levering. Alle producten waren in voorraad zodat ik niet lang hoefde te wachten.