Keurig opgelost

Ik had tot 2x toe een paar fietsschoenen besteld welke uiteindelijk niet leverbaar bleken (levertijd op de website 1/2 werkdagen). Na mail contact een korting op een ander paar aangeboden gekregen. Schoenen aansluitend snel verstuurd. Beleefde communicatie en dispuut snel opgelost.

Nette communicatie

Ik had een fietsstoeltje besteld, er werd per ongeluk een retourzending naar mij verstuurd met een stoeltje dat al stuk was. Na een mail hierover kreeg ik een retourlabel en kon ik het stoeltje terugbrengen. Een aantal dagen later had ik een nieuwe stoel binnen. Jammer van de vertraging, maar snel en netjes opgelost!

Correcte afhandeling

Correcte afahnadeling maar iets langere levertijd

Volgende keer weer

Fietshelmen bestel. Helemaal goed: prijs, verzending en verpakking. Alleen de bereikbaarheid is beperkt en 1e poging om met Visa te betalen liep vast. Volgende dag ging het wel goed. Lag mogelijk niet aan Sport44. Wel een net antwoord op mijn mail over het probleem en dat ze zagen dat het later toch gelukt was. Daarom 4,5 ster ipv 4.

Goed bedrijf met concurrerende prijzen en een geweldige klantenservice

Een fietstas besteld die helaas niet meer voorradig was. Met behulp van de klantenservice toch binnen een redelijk korte termijn geleverd.

Zeer slechte service

een step gekocht, die binnen 1 jaar kapot is gegaan. Eerste keer nieuwe bouten gekregen, daarna bleken de lagers helemaal kapot te zijn. Ondanks 1 jaar garantie geen tegemoetkoming. De fabrikant wijt het aan slijtage van gebruik.

Uistekend

Was op zoek naar een sportieve fietstas.Had de tas opgezocht maar was niet meer voorradig.Dit aangegeven en werd al snel geholpen met een mailtje dat je de tas weer kon bestellen.Samen met een werknemer van het bedrijf de juiste tas opgezocht(had mij zelfs nog een link gestuurd).Het is gewoon top service wat ze daar doen.Binnen paar dagen tas ontvangen die ik zelf kon volgen door de toegestuurde tracktrace code

Top helm voor scherpe prijs !

Na verschillende reviews gelezen te hebben gekozen voor de giro bexley. Top helm. Zeer goed afgewerkt. Mips systeem maakt het geheel extra veilig. Zeer snel geleverd ! Prima service.

prima service

product voldoet aan de verwachting. onderdeel van thule fietsendrager moeilijk aan te komen maar zij hebben het.

Mooie kwaliteits fietshelm voor een zeer redelijke prijs

Ondanks dat de fietshelm in de door mij gewenst kleur niet (langer) leverbaar was, ondanks dat op de site stond dat er nog 3 (!) op voorraad moest zijn, ben ik toch tevreden met de fietshelm die ik inmiddels heb ontvangen en tot grote tevredenheid heb gebruikt. De helpdesk heeft mij steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Snlelle levering en goede service van de klantendienst

Mijn bestelling werd binnen de 3 dagen geleverd zoals vermeld op de website. Toen ik een vraag had over de leverdatum van mijn pakket, heeft de klantendienst me snel, professioneel en correct geantwoord. Aanrader!

Product werd volgens verwachting geleverd. Prima.

Product werd volgens verwachting geleverd. Prima.

Super snel en zeer scherp geprijsd!

Scherpste prijs voor mijn Thule Easyfold en onwijs snel geleverd door Sport44! Bestelproces was vlekkeloos en communicatie was prima. Al met al een topervaring!

Snel en gratis geleverd bij ophaalpunt.

Snel en gratis geleverd bij ophaalpunt.

Snel geleverd en precies zoals omschreven

vervelende levering, maar geweldige spullen

Sport44 had aangegeven dat verzending zou gebeuren met PostNL, die in mijn regio erg goed werkt. Het werd helaas DPD, voor deze regio geen beste keuze. Na mijn rappel kwam het spul toch nog, maar het zou zonder gedoe moeten kunnen. De kwaliteit van de spullen is geweldig.

In eerste instantie was het product uitverkocht ( net als bij veel andere websites). Dit werd mij netjes per mail gemeld. Echter ze hebben het toch voor elkaar gekregen het product binnen enkele dagen te leveren

Mooie prijs, levering in 2 dagen.

De fietsnavigatie Mio Cyclo Discover Plus was bij Sport 44 de beste prijs t.w. 309 euro. De levering was in 2 dagen.

Zeer goed service

Fietshelm besteld en 2 dagen later al ontvangen. Zeer goed ingepakt En voor een voordelige prijs

top service goede prijs

Met hulp van zeer vriendelijke medewerkster Selke, snel het juiste product in huis. Blij met de prijzen en snelle levering.

Uitstekend product voor een mooie prijs en prima service.

Snelle service. Vriendelijke opvolging.

Goed product voor een redelijke prijs

De Basil fietstassen zijn van een goede degelijke kwaliteit. De prijs ligt een stuk lager dan bij een rijwielzaak. Veel ruimere keus en goede duidelijke omschrijving. Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en goede prijs. Voor het eerst een bestelling gedaan en had goed gekeken naar wat ik nodig had en welke maat. Hoef dus niets terug te sturen. Snelle levering.

Uitstekende website met groot assotiment

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede informatie verstrekking na de bestelling.

Zeer goede service met correcte informatie

Ik heb een fietsendrager van Thule aangekocht, bijna overal was hij uitverkocht, of waar hij nog te koop was, was hij werkelijk duurder. Ik had eerst mail gestuurd met de vraag wat ze voorstelden voor mijn fietsen en toen kreeg ik zeer snel antwoord met correcte informatie zonder opdringerig te zijn naar verkoop toe. Ik had eerst wat problemen met het betalen online, maar na een telefoontje werd ook hier een oplossing voor gegeven. Eenmaal besteld werd het pakket binnen de week geleverd en dit zonder verzendkosten, wat bij veel anderen niet het geval was. Pakket is in zeer goede staat aangekomen volgens afspraak. Super service, alvast bedankt hiervoor.