Goede klantenservice en snelle levering

Ik had een fietshelm besteld welke helaas niet direct op voorraad was. Ze stelden mij hier vrij snel van op de hoogte en vroegen of ik een ander model wilde hebben of nog wilde wachten tot het model weer op voorraad was. Helaas bleek iets later de levertijd nog langer te gaan duren. Toen maar na overleg wel hetzelfde model besteld alleen een maatje groter. Daarna nog contact gehouden omdat niet de juiste reserve padding was meegeleverd vanuit de leverancier. Ook dit werd snel opgelost door de klantenservice. Kortom erg tevreden.

Op tijd geleverd wat ik besteld heb. Mooie schoenen.

Ok!

gewoon helemaal goed, en snel, en correct geïnformeerd over evt langere levertijd en de vraag of ik de bestelling dan zou willen annuleren...

Snelle en correcte communicatie

De dag volgend op de bestelling van ern fietshelm voor mijn dochter, meldde een medewerker - Jermaine - me dat er een vergissing in het stockbeheer geslopen was. Deze medewerker stelde me meteen de beste alternatieve aankoop voor (zelfde helm maar met MIPS)... waarvoor ik 50% der meerprijs diende te betalen. Daar ik gemeld had dat mijn dochter deze helm dringend nodig had (stage), bevestigde de medewerker de bestelling ervan alvorens ik de meerprijs gestort had. De helm werd dan ook ruim binnen de tijden geleverd. Top service geleverd door een vlotte Jermaine !

Prima webshop

- goeie verhouding prijs/kwaliteit - artikelen direct leverbaar - heel snelle levering, ook van grotere goederen - geen verzendkosten

Ruim aanbod, makkelijke bestelprocedure, correcte levering.

Ruim aanbod Gemakkelijke bestelprocedure correcte levering Aflevering door DPD is echter niet zo vlot verlopen, ze vonden de eerste keer mijn (nochtans correct) adres niet ...

Ik ben tevreden

De bestelling is zeer vlot verlopen.

Snel en correct

De spullen, die ik in de afgelopen dagen bij Sport44 heb gekocht zijn kwalitatief prima (Basil-producten) en concurreren qua prijs met andere webwinkels. Ik werd steeds goed en correct op de hoogte gehouden van de status van de levering. Alle producten waren in voorraad zodat ik niet lang hoefde te wachten.

Keurig opgelost

Ik had tot 2x toe een paar fietsschoenen besteld welke uiteindelijk niet leverbaar bleken (levertijd op de website 1/2 werkdagen). Na mail contact een korting op een ander paar aangeboden gekregen. Schoenen aansluitend snel verstuurd. Beleefde communicatie en dispuut snel opgelost.

Nette communicatie

Ik had een fietsstoeltje besteld, er werd per ongeluk een retourzending naar mij verstuurd met een stoeltje dat al stuk was. Na een mail hierover kreeg ik een retourlabel en kon ik het stoeltje terugbrengen. Een aantal dagen later had ik een nieuwe stoel binnen. Jammer van de vertraging, maar snel en netjes opgelost!

Correcte afhandeling

Correcte afahnadeling maar iets langere levertijd

Volgende keer weer

Fietshelmen bestel. Helemaal goed: prijs, verzending en verpakking. Alleen de bereikbaarheid is beperkt en 1e poging om met Visa te betalen liep vast. Volgende dag ging het wel goed. Lag mogelijk niet aan Sport44. Wel een net antwoord op mijn mail over het probleem en dat ze zagen dat het later toch gelukt was. Daarom 4,5 ster ipv 4.

Goed bedrijf met concurrerende prijzen en een geweldige klantenservice

Een fietstas besteld die helaas niet meer voorradig was. Met behulp van de klantenservice toch binnen een redelijk korte termijn geleverd.

Zeer slechte service

een step gekocht, die binnen 1 jaar kapot is gegaan. Eerste keer nieuwe bouten gekregen, daarna bleken de lagers helemaal kapot te zijn. Ondanks 1 jaar garantie geen tegemoetkoming. De fabrikant wijt het aan slijtage van gebruik.

Uistekend

Was op zoek naar een sportieve fietstas.Had de tas opgezocht maar was niet meer voorradig.Dit aangegeven en werd al snel geholpen met een mailtje dat je de tas weer kon bestellen.Samen met een werknemer van het bedrijf de juiste tas opgezocht(had mij zelfs nog een link gestuurd).Het is gewoon top service wat ze daar doen.Binnen paar dagen tas ontvangen die ik zelf kon volgen door de toegestuurde tracktrace code

Top helm voor scherpe prijs !

Na verschillende reviews gelezen te hebben gekozen voor de giro bexley. Top helm. Zeer goed afgewerkt. Mips systeem maakt het geheel extra veilig. Zeer snel geleverd ! Prima service.

prima service

product voldoet aan de verwachting. onderdeel van thule fietsendrager moeilijk aan te komen maar zij hebben het.

Mooie kwaliteits fietshelm voor een zeer redelijke prijs

Ondanks dat de fietshelm in de door mij gewenst kleur niet (langer) leverbaar was, ondanks dat op de site stond dat er nog 3 (!) op voorraad moest zijn, ben ik toch tevreden met de fietshelm die ik inmiddels heb ontvangen en tot grote tevredenheid heb gebruikt. De helpdesk heeft mij steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Snlelle levering en goede service van de klantendienst

Mijn bestelling werd binnen de 3 dagen geleverd zoals vermeld op de website. Toen ik een vraag had over de leverdatum van mijn pakket, heeft de klantendienst me snel, professioneel en correct geantwoord. Aanrader!

Product werd volgens verwachting geleverd. Prima.

Product werd volgens verwachting geleverd. Prima.

Super snel en zeer scherp geprijsd!

Scherpste prijs voor mijn Thule Easyfold en onwijs snel geleverd door Sport44! Bestelproces was vlekkeloos en communicatie was prima. Al met al een topervaring!

Snel en gratis geleverd bij ophaalpunt.

Snel en gratis geleverd bij ophaalpunt.

Snel geleverd en precies zoals omschreven

vervelende levering, maar geweldige spullen

Sport44 had aangegeven dat verzending zou gebeuren met PostNL, die in mijn regio erg goed werkt. Het werd helaas DPD, voor deze regio geen beste keuze. Na mijn rappel kwam het spul toch nog, maar het zou zonder gedoe moeten kunnen. De kwaliteit van de spullen is geweldig.

In eerste instantie was het product uitverkocht ( net als bij veel andere websites). Dit werd mij netjes per mail gemeld. Echter ze hebben het toch voor elkaar gekregen het product binnen enkele dagen te leveren