Uitstekende website met groot assotiment

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede informatie verstrekking na de bestelling.

Zeer goede service met correcte informatie

Ik heb een fietsendrager van Thule aangekocht, bijna overal was hij uitverkocht, of waar hij nog te koop was, was hij werkelijk duurder. Ik had eerst mail gestuurd met de vraag wat ze voorstelden voor mijn fietsen en toen kreeg ik zeer snel antwoord met correcte informatie zonder opdringerig te zijn naar verkoop toe. Ik had eerst wat problemen met het betalen online, maar na een telefoontje werd ook hier een oplossing voor gegeven. Eenmaal besteld werd het pakket binnen de week geleverd en dit zonder verzendkosten, wat bij veel anderen niet het geval was. Pakket is in zeer goede staat aangekomen volgens afspraak. Super service, alvast bedankt hiervoor.

Uitstekende service!

Snelle reacties per email, mijn bestelde product bleek er niet meer te zijn en toen kwamen ze gelijk met een andere fijne optie. Leuke bidon bij mijn bestelling. Kortom, super tevreden!!

Makkelijk besteld - snel geleverd

Vlotte bestelling online Bestelling op Belgische vennootschap Enig minpunt: geen vrijstelling btw gekregen wegens ‘btw nummer niet herkend’?... Verder vlotte levering van verwachte product!

Snelle levering, goede prijs.

Na instellen e-mailalert netjes een mail ontvangen meteen toen artikel weer op voorraad was. Nog steeds voor de scherpste prijs. Snel geleverd met goede Track&Trace informatie.

prima prijs, prima levering

blij met mijn fietssandalen, goede prijs, goed verpakt en voldoende snel geleverd.

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over de fietssandalen die ik heb besteld en reeds uitgetest op mijn fietsvakantie. Super goed materiaal!

Binnen 24 uur had ik mijn mooie fietstassen in huis.

Uitstekende service & snelle levering

Aanbod, prijs, communicatie, levering, alles zeer netjes en zoals het hoort.

Goede levering van de bestelling.

Bestelling lip goed en levering volgde enkele dagen later zoals aangegeven door transportfirma.

Service mag iets beter

Op de levering was niets op aan te merken. Service mag iets beter. Ik zat te wachten totdat een product weer op voorraad kwam. 1 keer geen antwoord gehad op een mail. Ik zal gebeld worden als het product weer op voorraad was, niet gebeld heb zelf de site in de gaten moeten houden. Daarom een 5.

Zeer snelle service, scherpe prijzen!

Zeer vlot verlopen, veilig en degelijk verpakt, afgeleverd op de beloofde datum. Een aanrader.

Prima, vlotte afhandeling.

Prima, vlotte afhandeling.

Snelle levering, goede kwaliteit van de schoenen

Na een ietwat langere leveringsdatum zijn we toch zeer tevreden over het product.

Nette prijs, snelle levering

Na het bestellen, mail gehad over een iets langere levertijd. Binnen 3 dagen alsnog verzonden. Snelle service en ook zeker een nette prijs

Prijs kwaliteit TOP

Besteld en 2 dagen later al in huis. Product voldeed aan verwachting

Ok

Geleverd zoals bedoeld. Op tijd Geen beschadigingen Alles ok

kwaliteit geleverd aan een zachte prijs met snelle levering

Scherpe prijs, snelle levering, superproduct

Eerste keer iets gekocht bij Sport44, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Ondanks het retourneren correct vriendelijke en super netjes geholpen

Indien ik een passend product vind koop ik zeker bij sport44

Snelle en correcte levering.

Fietstas met Mik-systeem gekocht. Zeer handig en juist de grootte die ik wou.

correcte bestelling, aflevering niet

de bestelde waren zijn zoals verwacht maar de aflevering van het pakje niet. Wij waren niet thuis (door de late levering) en dan is het pakje gedumpt aan de deur en nat geworden door de regen!!!

Beste Johan, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij dit stukje niet in de hand, wij proberen ook andere pakketdiensten aan te bieden echter kan dit nog niet i.v.m. de drukte bij de pakketdiensten. Ik hoop dat uw pakket geen schade heeft opgelopen door de regen. Met vriendelijke groet, Team Sport44.

Snelle en tijdige levering van het bestelde fietsenrek hoewel de website aangaf dat er wegens de drukte wel wat vertraging kon zijn.