Mooie prijs, levering in 2 dagen.

De fietsnavigatie Mio Cyclo Discover Plus was bij Sport 44 de beste prijs t.w. 309 euro. De levering was in 2 dagen.

Zeer goed service

Fietshelm besteld en 2 dagen later al ontvangen. Zeer goed ingepakt En voor een voordelige prijs

top service goede prijs

Met hulp van zeer vriendelijke medewerkster Selke, snel het juiste product in huis. Blij met de prijzen en snelle levering.

Uitstekend product voor een mooie prijs en prima service.

Snelle service. Vriendelijke opvolging.

Goed product voor een redelijke prijs

De Basil fietstassen zijn van een goede degelijke kwaliteit. De prijs ligt een stuk lager dan bij een rijwielzaak. Veel ruimere keus en goede duidelijke omschrijving. Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en goede prijs. Voor het eerst een bestelling gedaan en had goed gekeken naar wat ik nodig had en welke maat. Hoef dus niets terug te sturen. Snelle levering.

Uitstekende website met groot assotiment

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede informatie verstrekking na de bestelling.

Zeer goede service met correcte informatie

Ik heb een fietsendrager van Thule aangekocht, bijna overal was hij uitverkocht, of waar hij nog te koop was, was hij werkelijk duurder. Ik had eerst mail gestuurd met de vraag wat ze voorstelden voor mijn fietsen en toen kreeg ik zeer snel antwoord met correcte informatie zonder opdringerig te zijn naar verkoop toe. Ik had eerst wat problemen met het betalen online, maar na een telefoontje werd ook hier een oplossing voor gegeven. Eenmaal besteld werd het pakket binnen de week geleverd en dit zonder verzendkosten, wat bij veel anderen niet het geval was. Pakket is in zeer goede staat aangekomen volgens afspraak. Super service, alvast bedankt hiervoor.

Uitstekende service!

Snelle reacties per email, mijn bestelde product bleek er niet meer te zijn en toen kwamen ze gelijk met een andere fijne optie. Leuke bidon bij mijn bestelling. Kortom, super tevreden!!

Makkelijk besteld - snel geleverd

Vlotte bestelling online Bestelling op Belgische vennootschap Enig minpunt: geen vrijstelling btw gekregen wegens ‘btw nummer niet herkend’?... Verder vlotte levering van verwachte product!

Snelle levering, goede prijs.

Na instellen e-mailalert netjes een mail ontvangen meteen toen artikel weer op voorraad was. Nog steeds voor de scherpste prijs. Snel geleverd met goede Track&Trace informatie.

prima prijs, prima levering

blij met mijn fietssandalen, goede prijs, goed verpakt en voldoende snel geleverd.

Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden over de fietssandalen die ik heb besteld en reeds uitgetest op mijn fietsvakantie. Super goed materiaal!

Binnen 24 uur had ik mijn mooie fietstassen in huis.

Uitstekende service & snelle levering

Aanbod, prijs, communicatie, levering, alles zeer netjes en zoals het hoort.

Goede levering van de bestelling.

Bestelling lip goed en levering volgde enkele dagen later zoals aangegeven door transportfirma.

Service mag iets beter

Op de levering was niets op aan te merken. Service mag iets beter. Ik zat te wachten totdat een product weer op voorraad kwam. 1 keer geen antwoord gehad op een mail. Ik zal gebeld worden als het product weer op voorraad was, niet gebeld heb zelf de site in de gaten moeten houden. Daarom een 5.

Zeer snelle service, scherpe prijzen!

Zeer vlot verlopen, veilig en degelijk verpakt, afgeleverd op de beloofde datum. Een aanrader.

Prima, vlotte afhandeling.

Prima, vlotte afhandeling.

Snelle levering, goede kwaliteit van de schoenen

Na een ietwat langere leveringsdatum zijn we toch zeer tevreden over het product.

Nette prijs, snelle levering

Na het bestellen, mail gehad over een iets langere levertijd. Binnen 3 dagen alsnog verzonden. Snelle service en ook zeker een nette prijs

Prijs kwaliteit TOP

Besteld en 2 dagen later al in huis. Product voldeed aan verwachting