Prima service en snelle levering.

Na proefdruk via e-mail binnen 2 dagen geleverd. Top

Snelle levering, mooi product

Mooi bord, snel geleverd

Mooi bord, snel geleverd.

Snel en mooi geleverd

Beetje lastig om te zien of alles gelijk staat, maar voor de rest snel en goed geleverd. Gelijk geplaatst voor onze deur. En het valt mensen gelijk op. Ben er heel blij mee!

Beste Janita, wij controleren altijd of alles netjes staat. Bij twijfel wordt je gebeld of krijg je een proefdruk. Dank je voor de goede review. Naamborden.nl

Perfect! Ook super snel geleverd

Helemaal perfect aangeleverd, en had hem pas om 11 uur s’avonds beesteld maar wel al de volgende dag binnen gekregen! Raad hem aan iedereen aan!!!!

Hoi Freja, dank je wel voor de aanbeveling. We zien de opdrachten uit Purmerend wel verschijnen. Groetjes Team Naamborden.nl

Prima, reageren ook snel bij vragen.

Gewoon zoals het hoort.

Dank je wel Rieno, we merken dat we via chat en mail veel vragen kunnen oplossen. Groetjes Team Naamborden

SUPER

Goede service vriendelijke hulp en snel Top ga zo door zal jullie zeker aanbevelen

Dank je wel voor de goede review Johan. We zien de opdrachten uit Maasmechelen wel verschijnen. M.vr.gr. team Naamborden.nl

Hoge kwaliteit, fijn advies, goede eindcontrole

Bij de bestelling werd er contact met mij opgenomen om nog een aantal zaken te verbeteren. Dat is perfect.

We blijven klein genoeg om een goede service te bieden. Dank je wel voor de waardering Manfred. Groet Naamborden.nl

Goede service. Attent, toen ik een vergissing had gemaakt met het lettertype, werd dat dadelijk gezien en werd ik erover gebeld, waarna de fout hersteld werd. Snelle aflevering. Tevreden over het resultaat.

Product was in 1e instantie te donker afgedrukt, maar na emailcorrespondentie is inmiddels een aangepast product onderweg.

De verwachting volledig waargemaakt

Snelle levering, goede kwaliteit-prijs verhouding, mooi product. De verwachting volledig waargemaakt.

Супер

Быстрое изготовление, быстрая доставка, приемлемые цены. Рекомендую

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Mooi, snel en een goede prijs

Goede prijs kwaliteit, snelle levering en een geweldig naambordje. Kortom zeker een aanrader als je op zoek bent naar een naambordje!

Prima.

Service goed, ze belde om detail af te stemmen, wat ik zeer op prijs stel. Goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle verzending.

Naambordje ziet er keurig uit, vlotte levering

Komt afspraken na, vlotte levering

Mooi en stijlvol naambordje

We hebben een RVS naambordje besteld; het ontwerpen via de website verliep eenvoudig. De site laat al goed zien hoe het bordje er straks in het echt komt uit te zien. Bordje werd snel geleverd, binnen 3 dagen lag het in de bus. Montage is ook eenvoudig: 2 pluggen\schroeven in de muur en ophangen maar.

Perfect en snel.

De messing naamplaat is exact zoals ik het wilde hebben. Het eigen ontwerp is perfect overgenomen. De levering was 3 dagen. Dus ook snel. Super bedankt. En eh, ik ga er binnenkort nog één bestellen voor de achterdeur!

Top kwaliteit en perfecte service

Ik heb 2 borden via Naamborden besteld en ben met beide zeer blij. 1 bord is met de hand beschilderd vanwege een specifiek lettertype van mij logo. Dit is zeer vakkundig en strak gedaan. Een aanrader!

Mooie producten

Mooie producten, keurig volgens afspraak geleverd. Niet de goedkoopste, wel kwaliteit.

Super snelle levering!

Voldoet aan verwachting

Prachtig mooi!!

Het ziet er mooier uit dan ik dacht. Materiaal is zwaar en echt mooi. Ook zeer goed verpakt aangekomen. Leuk en hopenlijk geslaagd vaderdagkado!!

Hoi Ilona, de Gietijzeren naamborden zijn sjiek he. Mooi cadeau voor zijn bedrijf. Dank je wel voor de review.

Correct, snel, goede uitleg en mooi uitgevoerd.

Goede keuze op de website en gewoon direct besteld, de prijs is netjes en ik kreeg de stickers de volgende dag in de bus. Er zat een leuk handgeschreven note bij en een goede uitleg hoe te plakken. Het eindresultaat is netjes en maakt onze entree gewoon af.

Wat een fijne review! Dank je wel Alex.

Nette snelle levering.

Perfect!

Keuze gemaakt voor leisteen met een eigen afbeelding. Je bestelt iets maar weet niet hoe het er in het echt uit zal zien. Dit overtrof mijn verwachting!! Daarnaast snelle levering en goed verpakt.

Hoi Baukje, een eigen afbeelding is altijd even spannend maar we maken er zelf een mooi graveerbestand van zodat het altijd goed uitpakt. Veel plezier van het naambord en bedankt voor de goede review. Team naamborden.nl

Gemakkelijk geregeld, prima editor en snel zonder extra kosten ontvangen.

Ik ben zeer tevreden over de snelle levertijd en kwaliteit. Super makkelijk.