Super snelle service en prachtig bordje

Helemaal top. Denkt mee, snelle afhandeling!

Aangezien ik een hoofdletter bij de achternaam was vergeten werd ik opgebeld of dit opzettelijk was. Dit was niet zo en ze hebben het meteen voor me aangepast

Goed en snel

Perfect geholpen en gedaan

Prima product en goede service

Snelle levering! Ik had een fout gemaakt en na een telefoontje hebben zij deze snel en goed hersteld!

Het bedrijf belde om extra info of het klopte ,goede service

vriendelijke wijze van te woord staan, snelle service en een fraai naambord

Binnen enkele dagen had ik een fraai naambord aan de muur hangen. De maten, die ik wilde werden zonder enige meerprijs aangepast. Men reageerde meteen toen ik een vraag had.

Snel geleverd ! Kreeg keurig een mailtje om te kijken of het voorbeeld goed was voor hij verstuurd werd

Tot volgende keer

Mooi kwaliteit, snelle levering

Naambordje ziet er erg mooi uit. Goede kwaliteit. Heel blij mee.

Mooi bordje

Top kwaliteit!!

Heel mooi en super snel geleverd! Het komt bij te toe hoe je het ziet! Ook de klantenservice is top!

Echt hele snelle service

Zowel met chat op website en afhandeling van order hele positieve ervaring.

Perfecte service met een prachtig resultaat

Er was persoonlijke service en het eindresultaat was perfect! Het is echt heel mooi geworden, zou het iedereen aanraden :)

Hier worden we blij van Josephine. Dank je voor de mooie review. Team Naamborden.nl

Aanrader!

Gewoon perfect. Exact wat ik zocht. Goede service en verzending.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Dank je wel Mariska we houden de vaart er graag in :)

Mooi en vlot

Plaatje ziet er mooier uit zelfs dan op de website.

Product goed en snel geleverd volgens afspraak,goede afhandeling na chat contact

Superfijne zaak waarbij je zelf je naambordje kunt ontwerpen. Dit wordt volgens het ontwerp bestickerd en snel geleverd. Topwerk!

duidelijke website, snelle service!

Uitgebreide, duidelijke website. Naambordje werd zeer snel geleverd, precies volgens ontwerp.

De bestelling gedaan. Ik kreeg een mail met het ontwerp en zag dat ik één letter was vergeten. Dit kon meteen aangepast worden. Binnen drie werkdagen in huis! Plakt goed, dus geen gezeik met boren.

Makkelijk te ontwerpen, veel keuze qua ontwerp en prachtig resultaat.

Makkelijk te ontwerpen, veel keuze qua ontwerp en prachtig resultaat. En een snelle verzending. Hij hangt hier al naast de voordeur! Fijn bedrijf!

alles keurig verlopen en netjes afgeleverd

Fijn dat ook maten die niet op de site staan gemaakt kunnen worden !!!

Fijn dat ook maten die niet op de site staan gemaakt kunnen worden !!!

We hebben een eigen fabriek dus maatwerk is geen probleem. Bedankt voor de mooie review Robin. M.vr.gr. Naamborden.nl

Fijn contact, goede service, mooi resultaat!

Goede service, fijn dat er met een proefdruk gecheckt wordt hoe ik het wil, ik ben blij met mijn huisnummer bordjes!