Mooie, verzorgde kwaliteit

Precies zoals ik had gevraagd. 1 opmerking: misschien een centralisatietool toevoegen bij het positioneren van de tekst. Vooraan, midden, achteraan.

zeer flexibel. snelle levering. super

Echt pas op het laatste moment kunnen bestellen. Was geen probleem. Keurig op tijd in huis en zag er heel mooi uit. Volgende keer weer bij jullie

Heel snel geleverd. Fijn contact.

Prima service, goede kwaliteit

Mijn adres was niet goed ingevuld, kreeg netjes bericht met vraag of het wel klopte

Snelle service en overzichtelijke website

Goede ervaring. Snelle service overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site

Heel goed!!

Allemaal goed geregeld, snel en ik kreeg gelijk een proefdruk per mail. Daarna gelijk de bestelling binnen. Ziet er mooi uit!

Dank je wel voor de mooie beoordeling. De proefdruk wordt inderdaad zeer gewaardeerd! m.vr.gr. Team Naamborden.nl

Snel en voldoet aan verwachting

Super netjes en snel geleverd!

Netjes!

Het juiste adres voor kwaliteit!

- Goed en onafhankelijk deskundig advies. - Vriendelijk en betrokken. - Overleg van het voorgestelde ontwerp. - Snelle levertijd. - Verzending per briefpost, ideaal, want zo hoefde ik niet thuis te blijven. - Degelijk product omdat er een gratis garantiecertificaat is bijgeleverd.

Uitstekende en zeer snelle communicatie

Hoge kwaliteit en zeer goede en snelle communicatie. Levering was zeer snel.

Naamplaatje

Vlotte levering en afhandeling Product zoals gevraagd.

Heel goed.

Zeer klantgericht en snel.

Quick & efficient

The quality of the product is good and the service was both quick and efficient.

Behulpzaam aan de telefoon en goede, snelle service!

Alles perfect en vlot geregeld.

Goeie service

Snel in huis, mooie kwaliteit/prijs verhouding. Contact via mail was keurig

Goede service en heel snel in huis.

Snelle levering, prima afwerking

Veel keuze voor de opmaak, keurig afgewerkt bordje, goed verpakt, snel geleverd, en dat alles voor een lage prijs!

Klantvriendelijk, topservice en een prachtig eindproduct

Ze hebben meerdere malen voor ons een ontwerp gemaakt, aangezien we een bepaalde wens hadden. Het uiteindelijke product was exact hetzelfde als het ontwerp. Het is een mooi stevig bord, wat in een zeer goede doos verpakt aankwam. Erg tevreden, bedankt.

Dank je wel Melvin voor de mooie beoordeling.

Snelle levering, vriendelijke service, goede kwaliteit

Beste Familie Liem, Dank je wel voor de beoordeling, daar zijn we blij mee.

Hartelijk bedankt voor het mooie ontwerp en de snelle levering. We zijn er heel blij mee

Het zier er prima uit, precies zoals ik had bedoeld

Mijn ervaring is dus prima. Erg tevreden.

Snelle levering, handige website

Mooi gegraveerd, super!

snelle levering en prima product!

prima website. Doen wat ze beloven.

Helder aanbod, snelle levering en hoogwaardig materiaal.

Er is een ruime keuze. De afbeeldingen op de site zijn goed wat het gevoel geeft het product in het echt te hebben gezien. Levering was snel. De producten zijn in d epraktijk net zo als verwacht naar aanleiding van de afbeeldingen.