zeer snel en mooi

makkelijk zelf opmaken van je tekst en kiezen van naamplaat en lettertype

Goede kwaliteit naambordjes

Bestelling gedaan, alles vlot binnengekregen

Wat een service!

Deze mensen denken zo met je mee!. Ik had een bordje nodig met tekst wat op een bankje moest komen. Het bordje is precies op maat gesneden zonder extra kosten. Fijn om ook eerst een proefdruk te ontvangen. Echt super tevreden over jullie.

Dank je wel Corina, we doen graag iets extra's vooral als we zo'n fijne reactie krijgen.

Snel en goede kwaliteit.

Het is eenvoudig een naambordje te maken. De prijs is zeer aantrekkelijk en de afwikkeling is snel en eenvoudig

Persoonlijke benadering waarbij meedenken met de klant, een snelle service en een goed product, 5 *

Een dikke plus!

Heel goed en snel.

Heel veel keuze en na de bestelling de volgende dag in huis.

Uitstekend service, advies en levering

Er werd pro-actief meegedacht zodat het beste resultaat verkregen werd. Snelle levering. Prachtig resultaat

Snel en goed!

Snelle service, donderdagavond een gietijzeren uithangbord besteld en zaterdagmiddag geleverd! Ziet er kwalitatief goed uit, tekst is “beplakt” dus ben benieuwd of dit goed blijft met weersinvloeden! Schroeven waren te smal en zwak voor bevestiging. Maar verder zeker tevreden!

Hoi Nick, schroeven zijn prima voor het gewicht. Daar laten we ons door Würth goed over adviseren. De belettering is voor zeker 20 jaar. En anders we zitten om de hoek voor service. We ontvangen graag en foto als het naambord hangt. Groetjes Theo

Fijn meegedacht en supersnelle service

Dank je wel Kitty voor de fijne reactie.

top!

Ik had een foto gebruikt voor mijn bedrijfslogo, die blijkbaar niet helemaal scherp was als deze zou worden verwerkt tot naambord voor bij de deur. Werd speciaal gemaild daarover en ze hebben het daarna aangepast. Uitstekende service daarmee geboden. Heel fijn. Aanrader.

Beste Henk, Dank je wel voor de mooie recensie, zeker in deze barre tijden zijn we daar enorm mee geholpen. m.vr.gr. Theo namens team naamborden.nl

Goede en snelle service

Mooi naambordje binnen drie dagen geleverd

Hoi Sonja Dank je wel voor de 10. Wij kunnen positieve reacties nu erg goed gebruiken. M.vr.gr. Theo van naamborden.nl

vandaag besteld en snel in huis!

Hoi Mirjam, Dank je wel voor de volle 10 punten. Het zijn moeilijke tijden waar we elk complimentje erg waarderen. m.vr.gr. Theo van Naamborden.

Dank je wel Stefan.

Super mooi

Het naambordje was een cadeau. De persoon was er heel blij mee. Het zag er ook super mooi uit. Levering was snel.

Hoi Diana, Dank je wel voor de 10. Dat was dan een super cadeau! groetjes team naamborden.nl

makkelijk zelf ontwerpen en snel geleverd!

Snel geleverd en mooi resultaat!

Super service!

Twee keer besteld en beide keren volledig tevreden over het product. Het ontwerpen op de website gaat eenvoudig en is snel gedaan. De prijs is heel mooi en de bestelling wordt ook nog eens zonder verzendkosten (!) al na enkele dagen bezorgd. Uitermate tevreden over naamborden.nl !

Top service, mega snelle levering

Vriendelijke mensen met goed advies en een goed eindresultaat.

Toppie!!!

Super... Besteld op de website ging prima. Ben dezelfde dag nog benadert met hoe het resultaat er tussentijds uit zou komen te zien (heel erg netjes). En een dag later heb ik het al mogen ontvangen en heb ik het kunnen plaatsen bij mij thuis. Kortom Toppie geregeld en goede service.

makkelijk en snel bezorgd

Het tekstbordje ziet er goed uit, precies wat ik voor ogen had. Netjes per post op tijd geleverd.

Bestellen afrekenen en snel leveren top!!!!

Perfect zoals het hoort. Eerder ergens anders iets besteld maar nooit afgeleverd maar wel geld retour bij jullie gaat het gewoon goed. Top ga zo door.

Mooi RVS huisnummerbord met 4 cijfers

Het ontwerpen van een persoonlijk huisnummerbord lukt prima op de site. De cijfers kun je in het gewenste lettertype in zwart laten graveren. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de snelle levering.

Op en top service

Na telefonisch overleg, snel en kundig geholpen. Resultaat naar wens en hoog serviceniveau. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Snelle service en netjes !!!

Netjes eerst een opzet gemaild gekregen met prijs en daarna snel geleverd, top!!

Mooi naambord!