Zeer goede ervaring

Goed product Goede levering En een hele goede service Top firma

Gemakkelijke bestelling voor een mooi naambord

De bestelling gaat gemakkelijk en de kwaliteit van het bord is goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle service goede kwaliteit

Goeie snelle service voor weinig geld!

Bestelling gedaan. de volgende dag kregen we een mail om de opmaak te bevestigen. Prima zoals het afgehandeld werd. Het product werd 2 dagen later afgeleverd. Perfect. Zeer zeker aan te bevelen.

Jippie, na 20 jaar een prima huisnummerbordje voor nog geen 10 euro.

Jippie, na 20 jaar een prima huisnummerbordje voor nog geen 10 euro.

Zeer snelle service, doen er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen!

Het naambord voor mijn praktijk was zeer snel, nog vóór de levertermijn geleverd. Dankzij de snelle service was deze op tijd binnen voor een verjaardag. Erg klantvriendelijk en een goede service!

Voor de 1e keer besteld. Zeer snelle levering. Kleur iets anders uitgevallen dan we in gedachten hadden. Ziet er mooi uit. Nu nog ophangen :-)

Goed maatwerk met hoge kwaliteit.

Goede ontwerp mogelijkheden en hoge kwaliteit

Mooie plaat!

Onze bestelde naamplaat was exact volgens het ontwerp gesneden. De voorzijde was keurig geborsteld. De achterzijde bevatte wel enkele kleine laser brandpukkeltjes, maar die waren aan de voorzijde nauwelijks te zien. Bestelling duurde iets langer dan verwacht ivm de vakantiestop van de lasersnijder. Wij zijn er in ieder geval erg content mee!

Mooi naambord geleverd

De verzending duurde iets langer dan dat er op de website staat, maar er is uiteindelijk een mooi bord bezorgd

Alles volgens verwachting.

Ziet er keurig uit.

De levering was snel en het product is goed

Snel & netjes

Snelle levering, mooi naambordje. Precies zoals we hadden verwacht. Goede prijs ook.

Snel

Reageert snel op de mail, product was snel klaar en van mooie kwaliteit

Mooi exemplaar zoals ik het ook heb besteld

Uitmuntende ervaring(en)

Ik kan zeggen dat mijn ervaringen met Naamborden.nl uitmuntend is geweest en ga er zeker vaker gebruik van maken. Duidelijke overzichtelijke aanbod op de site. Na het bestellen een proefdruk ter beoordeling wat ik erg op prijs stel. Na akkoord krijg je de melding dat hij wordt vervaardigd. Goede communicatie en een snelle levering van het naambord. Klasse!

Eenvoudig om een leuk huisnummerbordje te maken

Via zoekmachine op deze site terecht gekomen? Het was eenvoudig om een leuk en betaalbaar bordje te maken. Ook de keus in materiaal, vormen en kleuren is ruim voldoende.

Superrrrrrrrr

Superrrrrr, geweldig. Ik had gevraagd om een opzetje. Ik kreeg er zelfs 4. Volgende dag werd het naamplaatje al bezorgt. Prachtig geworden

Precies zoals verwacht en snel geleverd

Mooie kwaliteit en handige site

Precies zoals verwacht!

Goede kwaliteit houten naambordje met een beschermende transparante laag er overheen. De verzending was snel en duidelijk. Ik raad de webshop zeker aan!

Snel, professioneel en klantvriendelijk

Zoals verwacht na eerder gebruik

Prima nummerbordje

Prima kwaliteit, gemakkelijk te bevestigen door de plak strips. Super snelle gratis levering. Heel tevreden.

Super snelle levering, precies zoals ontworpen.

Het is precies geworden zoals het ontwerp was. Zeer snel geleverd.