Fast and pretty

I ordered a name plate recently. The online designer tool is user friendly, the name plate is pretty and it arrives fast.

Zeer snel, mooi ontwerp, heel tevreden

De site is overzichtelijk en makkelijk, bestellen was zo gedaan, mooi voorstel ontwerp gekregen , snel geleverd , t mooiste naamplaatje van t rijtje ;)

Een heel mooi product

Ik vind het naambordje er heel mooi uitzien , had alleen een andere verwachting van de kleur, meer turquoise dan blauw had ik verwacht.

Mooi product en snel geleverd

Een leisteen naambordje bij een andere webshop (123) via bol.com besteld maar dat werkte slecht. Nogmaals rechtstreeks besteld, maar ook daar ging het personaliseren waardeloos. Uiteindelijk bij naamborden.nl besteld, waar de bestelling goed, mooi en snel werd afgehandeld. Erg tevreden dus

Mooi naambordje

Mooi en snel geleverd

mooi

goede service, prijs en kwaliteit

mooi uithangbord, perfect op kleur, snel geleverd, kortom een 10 met een griffel!!!

precies wat is zocht

na de moeilijke keuze ( er is zoveel mogelijk ) heb ik een keuze kunnen maken en ben er tevreden mee. tenslotte is het een versiering van de gevel i.p.v. gewoon een huisnummer.

Helemaal blij

Het persoonlijke naambordje met eigen afbeelding is heel mooi gedrukt! Goede kwaliteit, prettige communicatie en snelle service. Aanrader!

Goed geholpen, snel geleverd en (niet onbelangrijk) een leuk bordje!

Naambordje cadeau gedaan. Na de drukproef te hebben laten zien, waren er toch andere wensen. Hier ben ik goed en snel bij geholpen. Mooi dat dit zo bedrijf zo flexibel werkt. Erg tevreden.

Mooie kwaliteit, zeer tevreden

In 1 woord, keurig! Zeer tevreden!

Kwaliteit en snel

Mooi naamplaatje dat snel werd geleverd. Ik werd zelfs nog telefonisch gebeld of de wat afwijkende bestelde layout wel echt de bedoeling was. Prima!

Snel en zoals besteld geleverd

Snel en zoals besteld geleverd

Mooie interface, handig, voordelig en snel!

Ons bedrijf heeft vaak naamplaatjes nodig voor klanten die een gepersonaliseerd product moeten hebben. We kopen nu al een paar jaar hier onze plaatjes. Altijd goed en een makkelijk bestelproces.

Snelle klantenservice + goed product

Ben erg blij met ons naambord. Had de hulp van de klantenservice nodig vanwege een storing op de website en mijn mail/vraag werd binnen no-time opgepakt en beantwoord. Met als gevolg dat ik een naambord heb wat precies past bij mijn wens.

Snelle service, een extra mailtje om te dubbelchecken of het ontwerp naar zin is en na bevestiging de dag erna geleverd, super!

Snel en netjes!

prima kwaliteit en goede communicatie.

Precies wat ik besteld had en keurig op tijd geleverd.

Ik kan het andere aan prijzen.

Geweldige service

Hele goede service je krijg eerst een voorbeeld toegestuurd via de mail heel erg fijn

prachtig uithangbord naar eigen ontwerp

Eenvoudig om een eigen ontwerp te maken op een uithangbord naar keuze. Goede service bij ondersteuning bij vragen. Er wordt eerst een proefafbeelding overlegd voordat ze overgaan tot het maken van het bord. Het bord is prachtig!!

Goede service!

Je krijgt nog een digitale proefdruk toegestuurd. Dat is erg prettig als je niet dagelijks zoiets besteld. Goed geholpen en snel geleverd.

Snelle levering op maat, mooi resultaat. Drone plaatje op tijd binnen voor vakantie.

Snel geleverd en prijs/kwaliteit

Ons naambordje werd snel gemaakt, ook goede communicatie via mail over je bestelling. Na afronding van ons naambordje hebben we het snel in ontvangst mogen nemen.

Hele fijne webwinkel

Dit is de derde keer dat ik hier iets bestel en heb dit voor de derde keer als zeer prettig ervaren! In de editor zelf een ontwerp gemaakt en verzonden. Er wordt altijd nog even nagebeld om ervoor te zorgen dat het bestelde eruit komt zoals het moet. In dit geval met de vraag of ik het logo in een ander formaat kon aanleveren, ten goede van het resultaat (en gemak van werken). Zeer snelle afhandeling!

Prima naam plaatje op maat, simpel afgeleverd in envelop, makkelijk te bevestigen.