Er werd goed meegedacht door de verkoper met behulp van voorbeelden en verschillende letertypes

Deskundige, snelle en klantvriendelijke afhandeling tegen een scherpe prijs.

Zie boven

Super snelle en goede service

Snel goed en duidelijk. Super bedankt

Alleen de 1 Ziet er weer uit

Mooi bord snelle levering

Niet professioneel

Levertijd stuk langer dan op website aangegeven. Geen tussentijdse info over de levering. Geen track&trace. 2x achteraan moeten mailen voor nadere info anders was het waarschijnlijk nog niet geleverd. Komt mij niet over als professionele online winkel.

We hebben u goed op de hoogte gehouden. Helaas was het vertraagd door de drukke Decembermaand. Dat was begrijpelijk niet wat u wilde horen.

Makkelijk website, product goed en snelle levering

Uitstekend en aan te bevelen

Het product ziet er mooier uit dat ik verwacht had.

Snel en keurig geleverd!

Mijn eerste bestelling hier gedaan. Het naambordje was snel geleverd en het was precies zoals we het wilden hebben. Helemaal goed!

Juiste levering

Snelle levering. Gevraagd en gekregen.

Zeer mooi en vakkundig gemaakt. Heel erg blij mee. Zeker een aanrader. En ook snel geleverd en netjes verpakt.

Heel mooi uithangbord

Duidelijke website. Makkelijk zelf te ontwerpen tekst op uithangbord. Precies geworden zoals ik hoopte. Ben er blij mee.

Ik heb een naambordje besteld voor bij de voordeur. Netjes verstuurd, precies zoals het ontwerp.

Keurig

Snel en netjes.

Goede service met mooi resultaat

Bleek zeer eenvoudig om door Naamborden.nl een nieuw pictogram te laten opmaken. Bovendien snelle opvolging en goed contact. Eén minpuntje: de website geeft aan dat de pictogrammen gegraveerd worden maar lijkt eerder een soort bestickering.

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

Super snel en goed

Snelle en goede service

Prima.

Goed uitgevoerd en accurate levering. Prijzen zijn uitstekend.

Snelle levering en goed contact.

Had een verkeerde maat besteld, maar dit werd zo aangepast, zonder poespas. Ga hier wel nogmaals wat naamborden bestellen ja.

De status van mijn bestelling was onduidelijk.

Ik heb een bestelling gedaan (online). Over de voortgang van mijn bestelling werd ik niet goed op de hoogte gehouden. De reactie, naar aanleiding van mijn vraag hierover, die ik heb ontvangen was ook niet klantvriendelijk. Sorry, maar kan er niks anders van maken.

Beste Remco, We hebben je regelmatig op de hoogte gehouden. Maar Post.nl had rond de Kerstdagen wat moeite met de vele pakjes.

Mooie bordjes, precies wat ik zocht en goede service

Makkelijke besteltool en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen met de toon op de website. Product is geleverd conform ontwerp. Levering binnen 3 werkdagen. Kwaliteit lijkt op eerste oog goed.

flexibel in ontwerp, gemakkelijk, snel en goede kwaliteit!

Het was erg gemakkelijk om online je eigen ontwerp te maken voor het naambordje en deze te bestellen. Ik kreeg nette bevestigingen en de levering van het bordje was snel. Het resultaat zag er erg netjes uit.

Snelle levering, goed product

Ondanks drukke kerstperiode naambord snel geleverd. Opmaak laten verzorgen en de terugkoppeling, met nieuwe preview, kwam snel. Montage eenvoudig, bij de instructie kan nog wel neergezet worden welke maat boor gebruikt moet worden, dat scheelt weer wat tijd.

Dank je voor de fijn review. Bijna alles is op tijd aangekomen ondanks de enorme drukte. Tip over de boor nemen we mee.

Gewoon prima.

Goede ervaring, eigenlijk geen opmerkingen.