Super gedaan en keurig verzorgd.

Keurig mij gebeld of de opgave die ik gedaan had ook zo klopte. Daarna prima verzorgd met een briefje met garantie. Ook netjes schroefjes en plugjes erbij. Prima service hoor

Prima resultaat.

Snelle levering. Eerst ter controle een mailtje gekregen met de juiste tekst. Daarna binnen een week binnen. Zeker een aanrader. Frits

snelle levering.

Na 1x het voorbeeld wat ze stuurde te wijzigen naar een ander lettertype het naambord besteld. Was zeer snel binnen en voldoet aan mijn verwachtingen.

denkt echt mee met de klant voor het beste resultaat

Er werd contact met mij gezocht om het logo op een goede manier op het naambord te krijgen. er werden voortellen gedaan en ook naar mijn wens geluisterd. Het voelde als een goede samenwerking waarbij de expertise van het bedrijf werd ingezet om het naambord zo goed mogelijk naar mijn wens te maken.

Precies wat ik wilde hebben!

Voor mijn bedrijf aan huis heb ik een klein aluminium bedrijfsbordje laten maken met mijn full-colour logo. Wat ik wilde week af van wat er via de website te bestellen was, maar ik ben heel goed voorgelicht over wat er allemaal mogelijk was en ook over wat niet zou gaan. Het resultaat is precies wat ik wilde, en ook nog eens supersnel en superbetaalbaar!

Gewoon zoals het hoort

Het zelf ontwerpen, bestellen en levering zijn buiten gewoon goed te noemen.

Keurige levering

Gebeld of ze eerder konden leveren en dat was mogelijk, erg fijn!

Snel, veel opties en mooi resultaat

Het was eenvoudig om het bordje aan te passen in mijn eigen stijl en er waren veel stijlen om uit te kiezen. Ook levering was rap en werd goed op de hoogte gehouden. Allerbelangrijkste? Ziet er top uit!

Snel en netjes geleverd.

Ik kreeg eerst een mail met proefdruk en kon ik kiezen uit 2 layouts. Na die bevestiging zeer snel en netjes ontvangen.

Snel ontvangen, precies zoals ik het wilde!

Goed, verzorgd en snel

Goed, verzorgd en snel

Leuk cadeau voor vrienden

Ook na geplaatste bestelling via mail nog aanpassingen op tekst kunnen doorgeven! Prima op tijd bezorgd.

Ik heb een Naambordje van plexiglas besteld deze is van mooie kwaliteit en product ziet er keurig uit. Snelle levering.

Perfect!

Heel goede service en echte prima kwaliteit!

Top bedrijf

Goede service en snelle aflevering. Zeker een aanrader.

snelle afhandeling

na 2 dagen had ik mijn bestelling thuis

gemiddelde ervaring!

Bij het bestellen, was ik wel een beetje nerveus, want ik kreeg na de bestelling helemaal geen email notificatie! Waarom? Hoe simpel is het om even de klant op de hoogte te stellen dat de bestelling en de betaling officieel door is.....heel erg eigenaardig! Hierdoor weet ik niet of ik zomaar terug zou willen komen als klant.... Verder was de kwaliteit van mijn bestelling prima hoor, niks mis mee!

Prima service.

De product is goed en top kwaliteit

Prima kunststof huisnummerbordjes en vooraf een voorbeeld

Prima, bestel er nog een aantal bedrijfsmatig

Goede kwaliteit, product voldoet aan verwachting

gewoon goed

Snel en goede kwaliteit/service

Ik zocht kleine plaatjes van mooi aluminium en vond deze bij naamborden.nl. Tekst aangeleverd via de website (goede ontwerptool) en binnen een paar dagen in huis. Mooie kwaliteit. Ik had nog een vraag daarna en werd keurig binnen enkele uren teruggebeld met een bevredigend antwoord (terwijl het ging om een hele kleine order). Eigenlijk dus alles perfect, maar het was niet echt goedkoop (€ 41,90 voor twee kleine plaatjes) en dus heb je altijd wat te wensen over. Vandaar 9,5 i.p.v. 10 :)

Heb nummerbordje besteld werd heel snel bezorgd en zag er goed uit

Kunststof nummerplaatje besteld, product in eerste instantie niet naar tevredenheid, plaatje was krom. Na melding is er netjes een nieuz exemplaar opgestuurd welke beter was. Goed opgelost.