Leuke retro naambord voldoet aan verwachting

Echt een leuk naambord tegen een redelijke prijs. AANRADER

zeer snelle levering en prachtig resultaat

zeer snelle levering en prachtig resultaat

mooie uitstraling en snelle levering

Het kost wat moeite om het juiste naambord te vinden. En dan uitzoeken hoe je een gekozen naambord kunt bewerken. Als dat allemaal is gelukt gaat het proces vlekkeloos verder. Na de bestelling een email met het voorbeeld van het naambord. Na de goedkeuring ontvang je de volgende dag de bevestiging dat et naambord is gemaakt. En een dag later is het naambord bezorgd.

Mooi product, fijne service

NB als je bij een naamplaatje een bepaalde opmaak zoekt, moet je het opmerkingenveld bij de factuur gebruiken (niet helemaal voor de hand liggend maar dat is de enige plek).

geweldig

snel en eenvoudig op de site. mail de volgende dag met proef druk , na akkoord, meteen verzonden met track.. echt goede service

Naambord besteld na een supersnelle proefdruk een snelle verzending en een mooi resultaat voor een nette prijs. Blij mee.

Ok

Ok

Pakketje was in e eerste instantie niet geleverd. Vriendelijk geholpen door een van de medewerkers en alsnog het pakketje ontvangen.

Goede service en een mooi product

Eigen ontwerp gemaakt en via de mail kunnen communiceren over wat er mogelijk is. Voorbeelden gekregen welke een paar keer zonder morren werden aangepast naar eigen wensen. Zeer tevreden met een eindproduct welke boven verwachting was.

Dank je wel Sander voor de mooie review. Voor de bezoekers van de website haal je zo de twijfel weg wat ze gaan krijgen. Dat weet je dus heel precies doordat je of zelf een ontwerp maakt of door ons een proefje laat maken die pas in productie gaat na akkoord van de klant.

Naambord helemaal top, levering matig

Prachtig naambord. Solide RVS-plaat, mooi gegraveerd, mooi afgewerkt, precies volgens de opgegeven specificaties gemaakt. Echt vakwerk. Toch geen 5 sterren, want het leveringsproces was erg moeizaam. En ook de levering hoort bij een professionele afhandeling van een bestelling. De verzending loopt via twee verschillende bedrijven (Intrapost en PostNL), wat natuurlijk extra risico met zich meebrengt. De communicatie tussen beide verzendbedrijven is bovendien niet goed. Als PostNL het door Intrapost aangeleverde pakketje scant, komt automatisch in het digitale systeem van Intrapost te staan dat het pakketje bij de klant is bezorgd. Terwijl het ergens in het PostNL sorteercentrum ligt. Bovendien stopt na die PostNL-scan alle communicatie naar de klant. De site van You Name It belooft ‘binnen 3 dagen in huis’. Na ruim een week was dit pakketje nog niet binnen, en we hoorden ook niets meer. We begonnen ons echt zorgen te maken, want we hadden al betaald omdat het hele bedrag vooruit moest worden betaald, wat niet klopt met de Algemene Voorwaarden. Over die onjuiste boodschap ‘pakket is bezorgd’ en het steeds uitblijven van het pakketje heb ik twee maal gemaild naar You Name It en naar Intrapost. Alleen van Intrapost ontving ik een reactie. You Name It reageerde helaas niet, terwijl de verkoper verantwoordelijk is tot aan de aflevering bij de klant. Dit is de reden dat we geen 5 sterren kunnen geven. Als You Name It gaat zorgen voor een betere communicatie naar de klant, is niet alleen het vakmanschap top, maar ook de klantgerichtheid.

Goedemorgen, doordat we met Intrapost werken is er communicatie mogelijk met PostNL. Als je als klein bedrijf of particulier met PostNL contact opneemt gebeurt er niets, daarom kan Intrapost dit beter uithanden nemen. Zij hebben u ook prima op de hoogte gehouden. Gelukkig was uw stress rond de levering dan ook niet nodig. Veel plezier van het mooie naambord.

Perfecte snelle levering!

Goed en snel telefonisch geholpen

Precies datgene geleverd waarom is gevraagd. Mooi materiaal.

Erg blij met mijn naambord. In de juiste kleur en juist format. Fijne keuze mogelijkheden in vorm/tekst/grote in bestelportal. Staat wel een zinnetje dat je eerst een soort proefdruk kan krijgen voordat de bestelling definitief wordt gemaakt. Toch bleek het niet zo duidelijk te zijn. Moest uiteindelijk gelijk betalen op goed geluk, dus zonder proefdruk. Gelukkig is het goed uitgepakt en volledig naar tevredenheid geworden.. Punt van aandacht: zou mooi hebben gevonden als er ook meer opties zouden komen voor een mooie vlaggenstok van hetzelfde materiaal. Nu heb ik alleen eentje van gietijzer kunnen vinden, in plaats van aluminium. Zodra dat mogelijk is, zal ik deze ook bij jullie bestellen.

Hallo Gerben, dank je wel voor het mooie cijfer. Er is bij ons nooit een "op goed geluk". Jij had zelf een heel goed ontwerp gemaakt en dan is een proefdruk overbodig. Jouw ontwerp hebben we wel even gecontroleerd. Er is ook een mogelijkheid het ontwerp door ons te laten verzorgen. Een mooie vlaggenstok in hetzelfde materiaal is er ook, ik zal je de foto's mailen.

Topservice

Snel, persoonlijk, mooi product.

Kwaliteit

Mooi gegraveerde bord

Professioneel

Snelle levering, mooi materiaal conform de verwachting. Klantgericht en professioneel.

Optie om in kleur ta maken niet aanwezig, maar toch uitgevoerd

Wij wilde graag een naambord in kleur, deze optie was er niet meer, maar na telefonsich contact werd het keurig geregeld!

Mooi naambord en goede service

Mooi kwalitatief naambord, en een goede service met digitale voorbeeld afdruk.

Keurig

Ontving een mail met het voorbeeldontwerp. Deze had ik gemist omdat deze in de spam terecht gekomen was. Ben daarna gebeld en ze hebben hem nogmaals verstuurd. Na bevestiging keurig het naamplaatje ontvangen. Zo’n service zie je nog maar weinig.

Erg goed

De bestelling is erg goed gegaan. Er werd snel geantwoord, bevestigd en geleverd. Resultaat prima.

Keurig

Fijn dat er even een proefdrukje gestuurd werd, keurig naambordje opgestuurd gekregen

Helemaal goed

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer behulpzaam

Fijn contact

Heel mooi

De naamplaat en armatuur zagen er werkelijk prachtig uit! Zware kwaliteit.

Goede service. Product zoals besteld.

Naambordje binnen gestelde tijd ontvangen, zag er goed uit.