Super tevreden!

Mooie kwaliteit en precies zo gemaakt als mijn ontwerp dankjewel!

Spannend

We waren al lang op zoek naar een bord, snap niet dat we deze site over het hoofd hebben gezien. Online bestellen lukte me niet goed. Contact met bedrijf was voor mij wat onduidelijk. De lijntjes zijn namelijk blijkbaar zó kort, dat ik als klant niet goed door heb dat de boodschap al is aangekomen. Donderdagmiddag besteld, zaterdagochtend in huis. Kwaliteit 200%. Top.

Beste Marc, we kijken heel goed wat er ontworpen wordt en denken daarin mee. We maken nooit iets wat niet mooi is. We zijn inderdaad een groot klein bedrijf :) met hele korte lijntjes. Veel plezier van het mooie naambordje. Team Naamborden.nl

Erg, erg mooi!!

We hebben zelf een ontwerp ingestuurd, het blijft dan toch spannend hoe de kleuren uit gaan komen.... Maar naamborden.nl heeft ons positief verbaasd. Wat een mooi product hebben zij afgeleverd!!! Mijn ouders hebben nu een naambordje wat er uitziet alsof het honderden euro's kost, en dat voor deze mooie prijs. Team naamborden.nl, jullie hebben mij en mijn ouders positief verbaasd en mijn verwachtingen overtroffen. Dank jullie wel!

Dank je wel Wendy, wat een mooie review. Daar worden we heel blij van. Groetjes Team Naamborden.nl

Waardeloos bevestigingsmateriaal

Ik vind dat het bevestigingsmateriaal kwalitatief beter hoort te zijn dan wat we nu geleverd hebben gekregen. Zoals dus bescherming materiaal tussen plaat en muur en hoogwaardige afdekking van de schroeven. En dus niet een sticker op een schroef op het steen. Daarnaast laat de communicatie daarover ook flink te wensen over en is dat totaal niet klantvriendelijk. Echt jammer, want de plaat zelf is prima in orde.

De bevestiging is al jaren prima bewezen. Anders hadden we het wel aangepast. Als je dan met modder gaat gooien is wel een beetje flauw he.

Kwalitatief, compleet en snel geleverd.

Ons naambordje was niet een standaard keuze volgens de keuzemenu's. De communicatie was vlot en duidelijk en het naamplaatje is snel geleverd (track & trace). Blij mee!

Hoe hou je schoonmoeders aan jouw zijde? Geef d'r een gepersonaliseerd naambordje voor bij de voordeur, echt heel leuk! En je voelt je altijd welkom als je binnen komt ;) Zonder gein, topservice en een mooi bordje!

Beste sharon, Dank je wel voor de mooie review. Je zit de komende gebakken bij je schoonmoeder :) groetjes Team Naamborden

Goede service, goede kwaliteit

Goed en persoonlijk geholpen door het team met een keuze maken en prijsopgave, goed afgewerkt en snel geleverd!

Heel mooi

Mooi naambord, mooie letters, goede kwaliteit.

Snelle levering en mooi product

Fijne ervaring! Makkelijke zelf een naambord ontwerpen, veel opties! Snelle levering en helemaal blij met het eind resultaat!!

Snelle levering en goed product

Het naambord met persoonlijk kenteken werd binnen een week geleverd. Zag er prima uit en goed ingepakt.

Huisnummerbord besteling met Naamborden

Topservice: goede kwaliteit, snelle levering

Zeer vlotte en goede service en levering.

Zeer vlotte en goede service en levering.

Super gaaf bordje, niet duur en snel geleverd

Zeer goede ervaring

Goed product Goede levering En een hele goede service Top firma

Gemakkelijke bestelling voor een mooi naambord

De bestelling gaat gemakkelijk en de kwaliteit van het bord is goed. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle service goede kwaliteit

Goeie snelle service voor weinig geld!

Bestelling gedaan. de volgende dag kregen we een mail om de opmaak te bevestigen. Prima zoals het afgehandeld werd. Het product werd 2 dagen later afgeleverd. Perfect. Zeer zeker aan te bevelen.

Jippie, na 20 jaar een prima huisnummerbordje voor nog geen 10 euro.

Jippie, na 20 jaar een prima huisnummerbordje voor nog geen 10 euro.

Zeer snelle service, doen er alles aan om aan de wensen van de klant te voldoen!

Het naambord voor mijn praktijk was zeer snel, nog vóór de levertermijn geleverd. Dankzij de snelle service was deze op tijd binnen voor een verjaardag. Erg klantvriendelijk en een goede service!

Voor de 1e keer besteld. Zeer snelle levering. Kleur iets anders uitgevallen dan we in gedachten hadden. Ziet er mooi uit. Nu nog ophangen :-)

Goed maatwerk met hoge kwaliteit.

Goede ontwerp mogelijkheden en hoge kwaliteit

Mooie plaat!

Onze bestelde naamplaat was exact volgens het ontwerp gesneden. De voorzijde was keurig geborsteld. De achterzijde bevatte wel enkele kleine laser brandpukkeltjes, maar die waren aan de voorzijde nauwelijks te zien. Bestelling duurde iets langer dan verwacht ivm de vakantiestop van de lasersnijder. Wij zijn er in ieder geval erg content mee!

Mooi naambord geleverd

De verzending duurde iets langer dan dat er op de website staat, maar er is uiteindelijk een mooi bord bezorgd

Alles volgens verwachting.

Ziet er keurig uit.