Perfecte snelle levering!

Goed en snel telefonisch geholpen

Precies datgene geleverd waarom is gevraagd. Mooi materiaal.

Erg blij met mijn naambord. In de juiste kleur en juist format. Fijne keuze mogelijkheden in vorm/tekst/grote in bestelportal. Staat wel een zinnetje dat je eerst een soort proefdruk kan krijgen voordat de bestelling definitief wordt gemaakt. Toch bleek het niet zo duidelijk te zijn. Moest uiteindelijk gelijk betalen op goed geluk, dus zonder proefdruk. Gelukkig is het goed uitgepakt en volledig naar tevredenheid geworden.. Punt van aandacht: zou mooi hebben gevonden als er ook meer opties zouden komen voor een mooie vlaggenstok van hetzelfde materiaal. Nu heb ik alleen eentje van gietijzer kunnen vinden, in plaats van aluminium. Zodra dat mogelijk is, zal ik deze ook bij jullie bestellen.

Topservice

Snel, persoonlijk, mooi product.

Kwaliteit

Mooi gegraveerde bord

Professioneel

Snelle levering, mooi materiaal conform de verwachting. Klantgericht en professioneel.

Optie om in kleur ta maken niet aanwezig, maar toch uitgevoerd

Wij wilde graag een naambord in kleur, deze optie was er niet meer, maar na telefonsich contact werd het keurig geregeld!

Mooi naambord en goede service

Mooi kwalitatief naambord, en een goede service met digitale voorbeeld afdruk.

Keurig

Ontving een mail met het voorbeeldontwerp. Deze had ik gemist omdat deze in de spam terecht gekomen was. Ben daarna gebeld en ze hebben hem nogmaals verstuurd. Na bevestiging keurig het naamplaatje ontvangen. Zo’n service zie je nog maar weinig.

Erg goed

De bestelling is erg goed gegaan. Er werd snel geantwoord, bevestigd en geleverd. Resultaat prima.

Keurig

Fijn dat er even een proefdrukje gestuurd werd, keurig naambordje opgestuurd gekregen

Helemaal goed

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer behulpzaam

Fijn contact

Heel mooi

De naamplaat en armatuur zagen er werkelijk prachtig uit! Zware kwaliteit.

Goede service. Product zoals besteld.

Naambordje binnen gestelde tijd ontvangen, zag er goed uit.

De levering was snel en netjes verpakt. Het zag er ook mooi uit zoals gehoopt. De schroeven die erbij geleverd zijn om je bordje op te hangen zijn alleen van zeer slechte kwaliteit.

Snelle service!

Onwijs snelle service & reacties. Het naambordje ziet er ook top uit. Bedankt!

Super goed

Dit is prima geregeld En bezorgd

Correcte communnicatie en afhandeling

vriendelijke mensen en sturen ook een voorontwerp die je vlot kan laten aanpassen.

Topervaring

Heel gemakkelijk om zelf je eigen persoonlijke naambord te maken. Eens besteld komt het heel vlug je richting uit. Je moet niet lang wachten en het bord zag er net uit zoals ik die online “gemaakt” had m.

Valt tegen.

Geleverde naamplaatje kunststof verguld haalt het niet bij aluminium verguld. Als u dat kan bieden kom ik weer terug.

Wat een vreemde reactie Piet, we hebben uitgebreid besproken dat je de kunststof variant wilde testen. We hebben hierover gechat en gemaild.

Erg klantvriendelijk!

Prettig en klantvriendelijk contact. Toen ons naambordje bij de levering beschadigd bleek, werden we goed geholpen. We zijn erg blij met ons mooie naambordje!

Goed systeem

Om jouw naambord precies op maat en in de goede belettering te krijgen is deze webshop een perfecte keuze.

Snel en goede prijs-kwaliteit

Geen op- of aanmerkingen

Makkelijk en snel

Ziet er leuk en duurzaam uit!