Doen wat ze beloven en snel.

18 verschillende huisnummers besteld. De volgende dag een digitale proefdruk ontvangen. Twee dagen later alles ontvangen. Mooie kwaliteit. Een aanrader.

Keurig naamplaatje geleverd

Ik heb een plaatje besteld om te bevestigen op een bankje, als cadeau. Hij is snel geleverd en ziet er precies uit zoals ontworpen. Tevreden!

Heel fijn contact met vriendelijke mensen en snelle service. Goed bereikbaar voor speciale wensen wbt aankoop.

snel en zorgvuldig

snelle reactie en levering

Goede service, prima bordje

Wat fijn dat er eerst nog een voorbeeld gestuurd wordt! De afhandeling ging bovendien vlot en het bordje bevalt prima.

Snel geleverd, net nummerbordje.

Net aluminium bordje met ons huisnummer erop, was snel geleverd, in de brievenbus.

Prima services.

Het is prachtig geworden met een goede kwaliteit.

Bestellen was eenvoudig. Snelle levering en het resultaat exact zoals ik hoopte. Ook het bijgeleverde bevestigingsmateriaal was goed en eenvoudig in gebruik.

Mooi bordje gekregen.

De bestelling kwam iets later dan de 3 beloofde dagen op de website maar wel binnen een week. Goed verpakt, mooi afgewerkt.

Mooi naambord en vlotte levering

Leuke bord

Het bord was snel gemaakt en ziet er mooi uit.

Snel en zorgvuldig

Vragen snel beantwoord om een eigen ontwerp op een plaatje te krijgen, Prima uitgevoerd, met logo's in kleur en al, en supersnel geleverd. Dank!

Mooi design en snelle levering

Mooi design, kwalitatief hoog staand product. Netjes een proefdruk ontvangen en na akkoord een super snelle levering. Top.

Bestelling was snel gedaan, met een proefdruk

Bestelling online gong vlot en makkelijk, een aantal dagen later kregen we een proefdruk en een week of anderhalf later de zending. Je moet er dus wel een beetje geduld voor hebben.

Snelle levering, fijne service

Super snelle levering. Mooi stevig naambordje

Prima service en snelle levering.

Na proefdruk via e-mail binnen 2 dagen geleverd. Top

Snelle levering, mooi product

Mooi bord, snel geleverd

Mooi bord, snel geleverd.

Snel en mooi geleverd

Beetje lastig om te zien of alles gelijk staat, maar voor de rest snel en goed geleverd. Gelijk geplaatst voor onze deur. En het valt mensen gelijk op. Ben er heel blij mee!

Beste Janita, wij controleren altijd of alles netjes staat. Bij twijfel wordt je gebeld of krijg je een proefdruk. Dank je voor de goede review. Naamborden.nl

Perfect! Ook super snel geleverd

Helemaal perfect aangeleverd, en had hem pas om 11 uur s’avonds beesteld maar wel al de volgende dag binnen gekregen! Raad hem aan iedereen aan!!!!

Hoi Freja, dank je wel voor de aanbeveling. We zien de opdrachten uit Purmerend wel verschijnen. Groetjes Team Naamborden.nl

Prima, reageren ook snel bij vragen.

Gewoon zoals het hoort.

Dank je wel Rieno, we merken dat we via chat en mail veel vragen kunnen oplossen. Groetjes Team Naamborden

SUPER

Goede service vriendelijke hulp en snel Top ga zo door zal jullie zeker aanbevelen

Dank je wel voor de goede review Johan. We zien de opdrachten uit Maasmechelen wel verschijnen. M.vr.gr. team Naamborden.nl

Hoge kwaliteit, fijn advies, goede eindcontrole

Bij de bestelling werd er contact met mij opgenomen om nog een aantal zaken te verbeteren. Dat is perfect.

We blijven klein genoeg om een goede service te bieden. Dank je wel voor de waardering Manfred. Groet Naamborden.nl

Goede service. Attent, toen ik een vergissing had gemaakt met het lettertype, werd dat dadelijk gezien en werd ik erover gebeld, waarna de fout hersteld werd. Snelle aflevering. Tevreden over het resultaat.

Product was in 1e instantie te donker afgedrukt, maar na emailcorrespondentie is inmiddels een aangepast product onderweg.