De levering was snel en netjes verpakt. Het zag er ook mooi uit zoals gehoopt. De schroeven die erbij geleverd zijn om je bordje op te hangen zijn alleen van zeer slechte kwaliteit.

Snelle service!

Onwijs snelle service & reacties. Het naambordje ziet er ook top uit. Bedankt!

Super goed

Dit is prima geregeld En bezorgd

Correcte communnicatie en afhandeling

vriendelijke mensen en sturen ook een voorontwerp die je vlot kan laten aanpassen.

Topervaring

Heel gemakkelijk om zelf je eigen persoonlijke naambord te maken. Eens besteld komt het heel vlug je richting uit. Je moet niet lang wachten en het bord zag er net uit zoals ik die online “gemaakt” had m.

Valt tegen.

Geleverde naamplaatje kunststof verguld haalt het niet bij aluminium verguld. Als u dat kan bieden kom ik weer terug.

Wat een vreemde reactie Piet, we hebben uitgebreid besproken dat je de kunststof variant wilde testen. We hebben hierover gechat en gemaild.

Erg klantvriendelijk!

Prettig en klantvriendelijk contact. Toen ons naambordje bij de levering beschadigd bleek, werden we goed geholpen. We zijn erg blij met ons mooie naambordje!

Goed systeem

Om jouw naambord precies op maat en in de goede belettering te krijgen is deze webshop een perfecte keuze.

Snel en goede prijs-kwaliteit

Geen op- of aanmerkingen

Makkelijk en snel

Ziet er leuk en duurzaam uit!

Goede, snelle service

Gebruiksvriendelijk om het ontwerp te maken. Snel geleverd. Precies zoals verwacht.

Niet helemaal wat ik verwachtte

Ik heb een naambord van leisteen besteld. Ik ging ervan uit dat de letters gegraveerd zouden zijn. Nu blijkt het gewoon geprint/geplakt te zijn. Dat valt toch een beetje tegen.

Hallo Fons, de letters worden met een laser in het lei gegraveerd. Er komt geen printer of plakletter bij kijken.

Snelle levering van compleet product.

Correcte afhandeling van bestelling.

Correct en goed product

Goede service, top product!

In ben erg blij en tevreden met mijn naambordje. Heel fijn dat je via de mail een 'proefdruk' ontvang alvorens ze de definitieve order verwerken. Ik had het naambordje ook snel in huis en hij hangt te shinen bij de voordeur! Heel fijn!

Vlotte bezorging

Altijd prima producten, uitstekende service

Prerttig om met dit bedrijf zaken te doen, snelle levering en top producten.

Mooi naamplaatje, snel geleverd, niet duur, proefdrukje snel verzonden, prima!

Snel

Ze hebben ons naamboord snel gestuurd en het is precies wat op de website staat.

Gewoon goed.

Snel , afgewerkt, wat ik besteld heb .

Snel, correct en nette prijs

Snelle levering.

simpel bordje

Had mooier bordje verwacht dit is een simpel bordje met druk letters. Niet karakteristiek wat ik wel had verwacht op een grenen bordje. en er zaten gaatjes in die ik niet wilde!

Hallo Paul, was de foto op de site niet conform we geleverd hebben? Jammer van de gaatjes daar hebben we ook geen verzoek over gezien.

Prima levering

Het bord kwam vrij snel aan. (Binnen en week) en heeft alle aangegeven punten erop staan. Komt ook met bevestigingsplaat en bijbehorende schroeven.

Strakke look professioneel