Eenvoudig om een leuk huisnummerbordje te maken

Via zoekmachine op deze site terecht gekomen? Het was eenvoudig om een leuk en betaalbaar bordje te maken. Ook de keus in materiaal, vormen en kleuren is ruim voldoende.

Superrrrrrrrr

Superrrrrr, geweldig. Ik had gevraagd om een opzetje. Ik kreeg er zelfs 4. Volgende dag werd het naamplaatje al bezorgt. Prachtig geworden

Precies zoals verwacht en snel geleverd

Mooie kwaliteit en handige site

Precies zoals verwacht!

Goede kwaliteit houten naambordje met een beschermende transparante laag er overheen. De verzending was snel en duidelijk. Ik raad de webshop zeker aan!

Snel, professioneel en klantvriendelijk

Zoals verwacht na eerder gebruik

Prima nummerbordje

Prima kwaliteit, gemakkelijk te bevestigen door de plak strips. Super snelle gratis levering. Heel tevreden.

Super snelle levering, precies zoals ontworpen.

Het is precies geworden zoals het ontwerp was. Zeer snel geleverd.

keurig

Het naam bordje kwam op tijd keurig met pluggen en schroefjes het ziet er heel mooi uit.

Makkelijk temaken Binnen 5 dagen in huis Super mooi en duidelijk afbeelding Super top gewoon

Dank je wel Melissa, komt de afbeelding van Olimpico in de stal te hangen? Als je een foto hebt vinden we dat heel leuk. Groetjes Team Naamborden.nl

Precies goed

Duidelijk, betaalbaar en precies goed.

Snelle reactie; wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop. Proefdruk is erg fijn! Dus ook een mooi eind resultaat.

De proefdruk wordt erg gewaardeerd. Dank je wel voor de mooie review Eric. Veel plezier van het naambord. Team Naamborden.nl

Alles prima afgewerkt verzonden.

We komen terug!

Dank je wel Ella, we zien je graag terug. Groetjes Team Naamborden.

Prima persoonlijke service

Ik had een bestelling geplaatst, met de opmerking dat ik dit in echt messing verwachtte. Nu bleek het product aluminium met "messing look" opdruk. Maar ze hebben tegen een redelijke meerprijs speciaal voor mij het product uitgevoerd in Messing. Prima communicatie, snelle levering, echt top.

Fijne communicatie met het bedrijf. Waren heel erg meedenkend. En een mooi resultaat ook!

Super mooi!!

Een heel mooi authentiek bordje besteld en deze maakt het helemaal af. Ben zeer tevreden van bestelling tot levering. Alles in persoonlijk overleg, zelfs een proefdruk via mail.

Onduidelijk

Na een tweetal nietszeggende mailtjes eens gaan kijken in het magazijn of bestelling misschien ontvangen is. Dat was gelukkig zo. Alleen een nietszeggend bericht "We zijn klaar met het verwerken van je bestelling." verder geen track en trace code, niks.

Beste Ruud, je kunt het pakket gewoon volgen via track en trace. Daarnaast krijg je een mailtje als we de opdracht in behandeling nemen en als we hem versturen.

Precies zoals omschreven

Mooi product. Precies zoals omschreven.

Mijn verwachtingen zijn overtroffen

Super fijne service en prachtig eind resultaat, dit ga ik aan anderen aanbevelen!

Gewoon goed

De juiste spullen, voor een nette prijs, netjes op tijd geleverd

Prima werk, snelle levering!

Ruime keuze in assortiment, kleur etc. Voor levering ontvang je een proefdruk. De levering is erg snel. Kortom: Prima werk!!

Mooi en snel geleverd

Het naambordje is precies zo geworden als ik voor ogen had. Binnen een dag al geleverd!

Snelle en goede service!

Mooie naam bordje. Super snel klaar. Mooie selectie van lettertype.

Goed en snel

De uitvoering ziet er prima uit en werd snel geleverd.

Mooi bordje en snel geleverd

Duidelijke opdruk, ziet er goed uit. 4 vd 5 sterren omdat 1 kant van het bordje niet afgebraamd was.